GDS: მირალემ პიანიჩი "ბარსელონაში" თამაშზე თანახმაა

  • 8-05-2020, 11:32
  • GDS: მირალემ პიანიჩი "ბარსელონაში" თამაშზე თანახმაა

    ტურინის "იუვენტუსის" ერთ-ერთი წამყვანი ფეხბურთელი მირალემ პიანიჩი "ბარსელონაში" თამაშზე თანახმაა. ამ ინფორმაციას იტალიური La Gazzetta dello Sport ავრცელებს.

    პიანიჩის "ბარსელონაში" გადმოსვლის შესახებ ცნობები პერიოდულად ვრცელდება, ბოლო დროს კი, განსაკუთრებით გააქტიურდა. საუბარია 30 წლის ფეხბურთელის არტურში გაცვლაზე, რასაც "ბებერი ქალბატონის" დირექტორი ფაბიო პარატიჩიც არ უარყოფს.

    გავრცელებული ცნობებით, ტრანსფერში არტურის ჩართვა "იუვენტუსის" ინიციატივაა, "ბარსელონა" კი ტურინელებს ივან რაკიტიჩს ან არტურო ვიდალს სთავაზობს. თუმცა, ვრცელდება ცნობები, რომ არტური, კიკე სეტიენის მინიმუმ საამსეზონო გეგმებში არ შედის.

    მირალემ პიანიჩი "იუვენტუსში" 2016 წელს, "რომადან" გადავიდა. ტურინელთა მაისურით მან 167 თამაში ჩაატარა და 3 გოლი გაიტანა.

    Transfermarkt 30 წლის პიანიჩს 52 მილიონ ევროდ აფასებს, ხოლო 23 წლის არტურს - 56 მილიონად.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Guro ფანი [?]

    9 მაისი 2020 12:04

    არტური არაფრისდიდებით არ უნდა დავთმოთ.პიანიჩი ბრწყინვალე იქნება ვიდალისა და რაკიტიჩის წასვლის შემთხვევაში დაგვხატავს.სკამზე მოუწევს ძირითადად ყოფნა.აქეთ ორიოლ ბუსკეცსს შევხედოთ და კოუტინიოც თუ დააბრუნეს რაღაც საოცრება იქნება.ბუსკეცი პიანიჩი დეიონგი არტური ორიოლი კოუტინიო ალენია.

    0
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გასულია
    დომენტი წევრი [?]

    8 მაისი 2020 14:14

    მოგესალმებით მეგობრებო...ახალი ვარ.

    1
    გასულია
    10.7.8 წევრი [?]

    8 მაისი 2020 13:33

    პიანიჩს 3 გოლიც აქ გატანილი და 23 იც ჯერ გადაამოწმეთ რას წერთ. მეორე მარტო პიანიჩმა არ გამოთქვა ბარსაში გადასვლის სურვილი ორივე მხარემ შეათანხმა. გუნდმაც და ფეხბურთელმაც. ახლა ყველაფერი არტურზეა დამოკიდებული თუ დათანხმდა იუვეში გადასვლას ეს ტრანსფერი აუცილებლად შედგება

    0
    გასულია
    Flying Johan გულშემატკივარი [?]

    8 მაისი 2020 13:27

    სეტიენი თვითონ არ შედის ბარსას გეგმებში და მაგის გეგმები ყ.ეზე რატო არ გვკიდია ?

    0
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    8 მაისი 2020 13:17

    არტურს 23მატჩში 4 გოლი და 4 ასისტი აქ😆
    ამას 167 თამაში 3 გოლი და სტატისტიკას რო თავი დავანებოდ 30 წლის ფეხბურთელი რატო უნდა გაცვალო 23 წლის ფეხბურთელში მარა ბართოსგა არაა გასაკვირი

    2
    გასულია
    Davit.. გულშემატკივარი [?]

    8 მაისი 2020 13:04

    ყველაფერი კარგი მაგრამ ასაკს არ უყურებენ კაცო??

    2
    გასულია
    Pique_3 წევრი [?]

    8 მაისი 2020 12:58

    პიანიჩი რომაში იყო ტიპიური 10იანის პოზიციაზე და ძალიან ძალიან მაგრად ითავსებდა მაგ როლს❤ჯარიმებს ურტყამდა საკაიფოდ და გოლებიც ხშირად გაქონდა იუვეში კიდე ჩამშლელად ათამაშებენ და ბუნებრივია რო ვეღარაა ისეთი პროდუქტიული და კარგი როგორიც რომაში იყო🙃30წლის როარიყოს კიდე დაფიქრდებოდა კაცი მარა მაქსიმიმ 3 სეზონი ითამაშებს უმაღლეს დონეზე და არტური 10წელი იქნება ბარსას შეუცვლელი კაცი❤სეტიენის გეგმებში არშედისო კიდე ეგ ძაან სლეობა🙂ტრამვების გამო არიყო ხოლმე ძირითადში თორე სეტიენს ზუსტად არტურის სტილის ნახევარმცველები მოწონს და არა რაკიტიჩის🙃არტური დეიონგი კუუტინიო იქნება საუკეთესო ცენტრი ჩემი აზრით🖤თუარადა პუჩი დააწინაურონ და შეაჩვიონ ნელ-ნელა ძირითადს სანამ ბუსკეცსს კიდევ შეუძლია თავისი კლასით გადაფაროს ის რო საერთოდ ვეღარ დარბის😂😇

    2
    გასულია
    ousmane dembele 11 გულშემატკივარი [?]

    8 მაისი 2020 12:57

    ბართომეუ შენი დედა მოვთყან

    0
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    8 მაისი 2020 12:21

    ახლა მოვიკითხავ ბართომეუს მის ოფიციალურ გვერდზე

    3
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    8 მაისი 2020 12:17

    167 თამაშში 3 გოლი. ამაზე უკეთესი სტატისტიკა არტურს ბოლო 20 თამაშში აქვს.პიანიჩი კარგი ფეხბურთელი იყო და ახლაც არის იუვესთვის, მაგრამ არა ბარსასთვის

    4
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    8 მაისი 2020 12:01

    ეტყობა აღარ მესმის მე ფეხბურთი. ეს რეებს მიჰქარავენ, ამისთანა ტექნიკური ფეხბურთელი ბოლოს როდის ვიყიდეთ აღარ მახსოვს და 23 წლის მომავალ ვარსკვლავს ცვლიან თითქმის პენსიონერში? თუმცა ალბათ ფიქრობენ რო ბომბარდირს ყიდულობენ, ხუმრობა ხო არ არის 167 თამაში ჩაატარა და 3 გოლი!!! არტურს ალბათ მეტი ექნება გატანილი. მაგის მესამედი არა აქვს ნათამაშები.

    2
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    8 მაისი 2020 12:01

    ბიჯო 30 წლიც პიანიჩში გაცილებით ახალგაზრდა და კლასნი არტურის გაცვლა ამათ შიგნეულობა ხოარ აწუხებს გაუცვალონ რაკეტაში ან ვიდალში რა არტური ხოარ აჟუჟუნებთ
    მართლა აღარ ვუყურებ ბარსას იგრებს ეს თუ სიმართლეა .თურმე პიანიჩი თანახმააო იმას თუ კითხუოობენ ბარსაში ნორმალურად მოაზროვენი თუა თანახმა

    2
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Messi_Goat 10❤ გულშემატკივარი [?]

    8 მაისი 2020 11:40

    ნეხვის ბოჩკები არ გვაწყობს

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    8 მაისი 2020 11:37

    თუ უნდათ რაკიტიჩი ან ვიდალი წაიყვანონ თუ არადა მოშორდნენ აქედან არტუდი არ იყიდება სენტიენმა კიდე დააყენოს უკანალი არტურზე უკეთესს ვის აყენებს ცენტრში

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge