ჩავი: ვიმედოვნებ, რომ ნეიმარი "ბარსელონაში" დაბრუნდება

ჩავი: ვიმედოვნებ, რომ ნეიმარი "ბარსელონაში" დაბრუნდება

"ბარსელონას" ლეგენდა და "ალ-სადის" ამჟამინდელი მთავარი მწვრთნელი, ჩავი ერნანდესი კატალონიური კლუბის ყოფილ ფეხბურთელზე, ნეიმარ ჟუნიორზე საუბრობს.

"ნეიმარი? ეჭვგარეშეა, რომ ის მსოფლიოს 3-5 საუკეთესო მოთამაშეს შორის შედის. ბრაზილიელს მატჩის ბედის გადაწყვეტა შეუძლია.

ვიმედოვნებ, ჟუნიორი "ბარსაში" დაბრუნდება. "ბლაუგრანას" გულშემატკივარი ვარ და ამ გუნდისთვის ყველაფერი საუკეთესო მინდა. კლუბის გასაძლიერებლად, ბრაზილიელი ექსტრაორდინალური შენაძენი იქნებოდა", - განაცხადა ჩავიმ ყოფილ თანაგუნდელთან, სამუელ ეტო'ოსთან Instargarm-ზე ჩართვის დროს.

"ბარსელონადან" 2017 წელს 222 მილიონ ევროდ პსჟ-ში წასული ნეიმარი "ლურჯ-ბროწეულისფერთათვის" კვლავ ერთ-ერთი პრიორიტეტული სატრანსფერო სამიზნეა. გავრცელებული ჭორებით, ჟუნიორმა "პარი სენ-ჟერმენთან" კონტრაქტის გახანგრძლივებაზე უარი განაცხადა, რადგან იგი პარიზის დატოვებასა და თავის მეგობრებთან, ლეო მესისთან და ლუის სუარესთან დაბრუნებას აპირებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #9 5 მაისი 2020 17:34
    0
    ციტატა: barcelona87
    აბა ასეთ სასტავზე რას იტყვით? 25.რიკი პუჩი. 24.ფაბიან რუისი. 23.სამუელ უმტიტი. 22.ლაუტარო მარტინესი. 21.ფრენკი დე იონგი. 20.ფრანცისკო ტრინკაო. 19.მარტინ ბრეიტვეიტი. 18.ჟორტდი ალბა. 17.ანსუ ფატი. 16.მუსა ვაგე ან ემერსონი. 15.კლემან ლენგლე. 14.ფილიპე კოუტინიო. 13.ინიაკი პენია. 12.მატეუს ფერნანდეში. 11.ნეიმარ ჟუნიორი. 10.ლიონელ მესი. 9.ლუის სუარესი. 8.არტურ მელო. 7.უსმან დემბელე. 6.ჟან-კლერ ტოდიბო. 5.სერხიო ბუსკეტსი. 4.ალექს გრიმალდო. 3.ჟერარდ პიკე. 2.ნელსონ სემედო. 1.მარკ-ანდრე ტერ-შტეგენი.

    ალენია სადაა? პუჩის ნაცვლად ეგ
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    #8 5 მაისი 2020 11:15
    0
    Barto da setieni moshordes gunds da transperebis meti rasheidzleba
    ფანი [?]
    #7 5 მაისი 2020 10:54
    2
    ციტატა: M10 S9 D11
    რავიცი რა ვიცი ფაქტია ბარსასაც უნდა რომ დაბრუნდეს და ნეიმარსაც მარა ხალიფაა დასაკერი

    უეჭველი ლაუტაროზე მეტად ეს გვჭირდება და იმედია გამოვა
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გულშემატკივარი [?]
    #6 5 მაისი 2020 04:43
    1
    აღარაა საჭირო ნეიმარი მგონი რა... არის უმაღლესი დონის მარა გუნდში არის გრიზი, მესი , სუარეზი, დემბელე, კოუს დააბრუნებს კიკე, შესაძლებელია დებრუინის ტრანსფერიც და არის ფატი რომელსაც ჭირდება თამაში განვითარებისთვის!!აქედან არცერთს არმოვისვროდი ნეიმარის გამო და თან კიდე ლაუტაროზე ჩალიჩობენ.. რაღა დროს ნეიმარია კაით რა🤘
    სეტიენის ადგილას ასე ვითამაშებდი გუნდს
    შტეგო
    სემედო. პიკე. ლენგლე. ალბა
    დეიონგი. ბუსი(არტური)
    მესი. გრიზი. კოუ
    სუარეზი
    და სკამზე ფატი, დემბელე, უმტო, რაკეტა, ვიდალი, და კიდე ვინებიც არიან.... თუ დებრუინს იყიდიან რავი რა სასწაული იქნება ვინღა გააჩერებს ამ გუნდს
    გულშემატკივარი [?]
    #5 5 მაისი 2020 02:47
    0
    ციტატა: Andres_Iniesta
    უნივერსალზე

    5-0

    ჯკასიკოა

    Ician raunda gaushvan 😂
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 5 მაისი 2020 01:20
    0
    რავიცი რა ვიცი ფაქტია ბარსასაც უნდა რომ დაბრუნდეს და ნეიმარსაც მარა ხალიფაა დასაკერი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #3 5 მაისი 2020 00:49
    2
    აბა ასეთ სასტავზე რას იტყვით? 25.რიკი პუჩი. 24.ფაბიან რუისი. 23.სამუელ უმტიტი. 22.ლაუტარო მარტინესი. 21.ფრენკი დე იონგი. 20.ფრანცისკო ტრინკაო. 19.მარტინ ბრეიტვეიტი. 18.ჟორტდი ალბა. 17.ანსუ ფატი. 16.მუსა ვაგე ან ემერსონი. 15.კლემან ლენგლე. 14.ფილიპე კოუტინიო. 13.ინიაკი პენია. 12.მატეუს ფერნანდეში. 11.ნეიმარ ჟუნიორი. 10.ლიონელ მესი. 9.ლუის სუარესი. 8.არტურ მელო. 7.უსმან დემბელე. 6.ჟან-კლერ ტოდიბო. 5.სერხიო ბუსკეტსი. 4.ალექს გრიმალდო. 3.ჟერარდ პიკე. 2.ნელსონ სემედო. 1.მარკ-ანდრე ტერ-შტეგენი.
    წევრი [?]
    #2 5 მაისი 2020 00:39
    1
    ისეთი დაბრუნებები აქვს ხალხს ნანახი შვილო ნეიმარი იმასთან რა მოსატანია
    Culé [?]
    #1 4 მაისი 2020 23:57
    2
    უნივერსალზე

    5-0

    ჯკასიკოა
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!