"იუვენტუსის" დირექტორი ადასტურებს: "ბარსელონასთან" მოლაპარაკებებს ვაწარმოებთ

  • 3-05-2020, 18:54
  • "იუვენტუსის" დირექტორი ადასტურებს:  "ბარსელონასთან" მოლაპარაკებებს ვაწარმოებთ

    ბოლო პერიოდში, არტურ მელოსა და მირალემ პიანიჩის ბარტერის თემაზე ბევრი იწერება. ჭორებს "იუვენტუსის" დირექტორი, ფაბიო პარატიჩი ეხმაურება.

    "ბარსელონასთან" ფეხბურთელების, მაგალითად არტურისა და პიანიჩის გაცვლა? კატალონიურ კლუბთან, ისევე როგორც სხვა ტოპ კლუბებთან, მოლაპარაკებებს ვაწარმოებთ. განსაკუთრებული ზაფხული გველოდება", - ციტირებს პარატიჩის სიტყვებს Sky Sports.

    ცოტა ხნის წინ თავად ბრაზილიელმა ფეხბურთელმა განაცხადა, რომ "ბარსას" დატოვება არ სურს. "ბებერი ქალბატონის" დირექტორის განცხადებამ კი მელოს მომავალი კითხვის ნიშნის ქვეშ კიდევ ერთხელ დააყენა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    BarcelonaFanTV გულშემატკივარი [?]

    4 მაისი 2020 12:36

    გავუცვალოთ არიქა პლუს ერთი 60-80 მილიონი დაუვმატოთ და შტეგენი+10მილიონი ბაიერნს ულრაიხში

    0
    --------------------
    "მეტი, ვიდრე კლუბი!"
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    4 მაისი 2020 00:46

    ეს თუ გაყიდეს, ბართო სქელი რეზინის შლანგით უნდა ცემო მანამ, სანამ სული არ ამოხდება.

    2
    გასულია
    რივალდო-მესი წევრი [?]

    3 მაისი 2020 23:44

    ციტატა: Wtf man
    მაგარი სისულელე სტატია პირველუ იმიტომ რომ არ უნდა არტურს წასვლა მეირე პიანიჩი 30ის არის და არტური 23ის და მესამე კაი ბიჭია პიანიჩი მარა კათარზისი ისედაც გვაქვს გუნდში და კიდევ ერთი არ გვინდა. პიკე ალბა ბუსკეცი რაკეტა ვიდალი მესი სუარესი გრიზმანი ყველა ასაკშია პლიუს მაგას 30ის პიანიჩი ზედმეტია რა. ცოტა გაახალგაზრდაონ გუნდი

    მთელი ევროპული პრესა ამაზე წერს და პარატიჩმაც ვსაუბრობთო და არტური ვერ დაგვირეკავს ეხლა ყველას სახლში მიშველეთ მიშვებენო😁

    1
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    3 მაისი 2020 23:28

    სატიენის იდიოტური გადაწყვეტილება იქნება ეგ თუ მართლა გაყიდეს... რაც ეგ მოვიდა სკამზე ალპობს და ვიდალს ათამაშებს მის მაცვლად .... ეს რომ გაყიდონ ბარსელონას თამაშებს აღარც ვუყურებ!!!

    2
    გასულია
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    3 მაისი 2020 20:53

    ციტატა: Wtf man
    მაგარი სისულელე სტატია პირველუ იმიტომ რომ არ უნდა არტურს წასვლა მეირე პიანიჩი 30ის არის და არტური 23ის და მესამე კაი ბიჭია პიანიჩი მარა კათარზისი ისედაც გვაქვს გუნდში და კიდევ ერთი არ გვინდა. პიკე ალბა ბუსკეცი რაკეტა ვიდალი მესი სუარესი გრიზმანი ყველა ასაკშია პლიუს მაგას 30ის პიანიჩი ზედმეტია რა. ცოტა გაახალგაზრდაონ გუნდი

    სტატია კი არა, განცხადება და გადაწყვეტილებაა სულელური, თუ მართლა გაცვალეს:)

    1
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    3 მაისი 2020 20:46

    მაგარი სისულელე სტატია პირველუ იმიტომ რომ არ უნდა არტურს წასვლა მეირე პიანიჩი 30ის არის და არტური 23ის და მესამე კაი ბიჭია პიანიჩი მარა კათარზისი ისედაც გვაქვს გუნდში და კიდევ ერთი არ გვინდა. პიკე ალბა ბუსკეცი რაკეტა ვიდალი მესი სუარესი გრიზმანი ყველა ასაკშია პლიუს მაგას 30ის პიანიჩი ზედმეტია რა. ცოტა გაახალგაზრდაონ გუნდი

    0
    გასულია
    რივალდო-მესი წევრი [?]

    3 მაისი 2020 20:44

    ციტატა: CHEPE
    პიჩენიაღა აკლდა ბარსელონას:დ:დ:დ
    იმდენი ბართომეუს გამზდელი რამდენიც არ შედგება ეს ბარტერი...
    მაგრამ იმდენად მძულს ეგ ნაგავი რომ ყველა ჭორზეც დედის გინება არაცდება ჩემიდან

    ასევ ჰაერიდან არ მოდის ბრატ ეგეთი ჭორები. თან დაადასტურა აგერ იუვემ. შენ თუ გონია პარატიჩს და იყვეს ბოსებს ესენი რამეს მოატყუებემ ცდები. გააკეთებს სავარაუდოთ წელსაც რამე დიდ სულელურ ბოროტებას. კიდია მაგას არჩევნები უკვე. იცის არ არის მომგები და აწი რაც მეტ ფულს იშოვუან და გაათეთრებენ ის ურჩევნია.

    0
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    3 მაისი 2020 20:37

    პიჩენიაღა აკლდა ბარსელონას:დ:დ:დ
    იმდენი ბართომეუს გამზდელი რამდენიც არ შედგება ეს ბარტერი...
    მაგრამ იმდენად მძულს ეგ ნაგავი რომ ყველა ჭორზეც დედის გინება არაცდება ჩემიდან

    0
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    3 მაისი 2020 20:21

    ბართოუმეს მოდგმა მოვტ@ან

    0
    საიტზეა
    ousmane dembele 11 წევრი [?]

    3 მაისი 2020 20:17

    ბართომეუ შენი დედა მოვხან.კლეო ნაბიჩვარო კაცო

    0
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    3 მაისი 2020 19:48

    ციტატა: რივალდო-მესი
    მიდი ბართო იგულავე ჯიგარო. ერთი ბარსას და მერე მაგათი დიტექტორთა საბჭოს გავკარი და მერე ყველა ჩაჯ..მულ კატალონიელ კულეებს. არ მოვკვდი ნერვიულობით😞 ტრ..აკში ქვა გიხლიათ თუ გინდათ. შტეგენი გაუშვით მაგ ფასს დაამატეთ 10 ლიმონი და ონანა მოიყვანეთ. სერხი რობერტო პირველი კაპიტანი გახადეთ აუცილებლად. მესი ინტერში, გრიზმანი ჩამშლელად, კოუ ზაშიტაში. არტური გაცვალეთ ბერნანდესკში ოღონდ ფულის დამატება არ დაგავიწყდეთ. ერთი სეზონი დე იონგი ცადეთ ცენტრფორვარდათ და როცა არ გაამართლებს მილანში გაუშვით 17 მილიონად. ლაუტარო მოიყვანეთ იღონდ მთელი სეზონი სკამიდან არ ააყენოთ . სუარესი მომიკალით მინდორზე სიბერუსგან. ფატი გაასხვისეთ აუცილებლად დიდ ფულს გაჭრით ერთ 26 მილიონს. აბა თქვენ იცით ძაან მახატია 🙁 ხო და მთავარი ან ეს მწყემსი დატოვეთ რომ ამ დიდებულბცვლილრბებს ჩაუდგეს სათავეში ან ვინმე ამაზე პატარა კვერცხებიანი მოიყვანეთ სქლად წასმული რომ ქონდეს ვაზელინი და ბართლომეუს ანუსის სუნი ადიოდეს თავზე. ტოდიბო ჯერ გაანათხოვრეთ ერთი სამი წელი და რომ გაუვა კონტრაქტი მეე გააჩუქეთ იღონდ ხელფასი თქვენ უხადეთ, მაინც არაფერში გვადგია და თან პიკე გვყავს ას წლიანი

    რო შეიძლებოდეს 100-ჯერ დაგილაიკებდი. მაგრამ ერთზე მეტი არ მოდის.

    4
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    3 მაისი 2020 19:31

    30 წლისაა პიანიჩი ჯანდაბას არტური როგორ უდნა გაცვალო

    2
    გასულია
    NEYBarca ფანი [?]

    3 მაისი 2020 19:28

    ხო და პლიუს დეიოგი გაუცვალეთ ხედირაში თქვენი დედაც

    7
    გასულია
    რივალდო-მესი წევრი [?]

    3 მაისი 2020 19:26

    მიდი ბართო იგულავე ჯიგარო. ერთი ბარსას და მერე მაგათი დიტექტორთა საბჭოს გავკარი და მერე ყველა ჩაჯ..მულ კატალონიელ კულეებს. არ მოვკვდი ნერვიულობით😞 ტრ..აკში ქვა გიხლიათ თუ გინდათ. შტეგენი გაუშვით მაგ ფასს დაამატეთ 10 ლიმონი და ონანა მოიყვანეთ. სერხი რობერტო პირველი კაპიტანი გახადეთ აუცილებლად. მესი ინტერში, გრიზმანი ჩამშლელად, კოუ ზაშიტაში. არტური გაცვალეთ ბერნანდესკში ოღონდ ფულის დამატება არ დაგავიწყდეთ. ერთი სეზონი დე იონგი ცადეთ ცენტრფორვარდათ და როცა არ გაამართლებს მილანში გაუშვით 17 მილიონად. ლაუტარო მოიყვანეთ იღონდ მთელი სეზონი სკამიდან არ ააყენოთ . სუარესი მომიკალით მინდორზე სიბერუსგან. ფატი გაასხვისეთ აუცილებლად დიდ ფულს გაჭრით ერთ 26 მილიონს. აბა თქვენ იცით ძაან მახატია 🙁 ხო და მთავარი ან ეს მწყემსი დატოვეთ რომ ამ დიდებულბცვლილრბებს ჩაუდგეს სათავეში ან ვინმე ამაზე პატარა კვერცხებიანი მოიყვანეთ სქლად წასმული რომ ქონდეს ვაზელინი და ბართლომეუს ანუსის სუნი ადიოდეს თავზე. ტოდიბო ჯერ გაანათხოვრეთ ერთი სამი წელი და რომ გაუვა კონტრაქტი მეე გააჩუქეთ იღონდ ხელფასი თქვენ უხადეთ, მაინც არაფერში გვადგია და თან პიკე გვყავს ას წლიანი

    12
    პარტნიორები
    Flashscore.ge