MD: "ბარსელონა" არტურისა და ბენტანკურის გაცვლას განიხილავს

  • 26-04-2020, 12:17
  • MD: "ბარსელონა" არტურისა და ბენტანკურის გაცვლას განიხილავს

    Mundo Deportivo-ს ცნობით, "ბარსელონა" "იუვენტუსის" 22 წლის ნახევარმცველის, როდრიგო ბენტანკურის, არტურში გაცვლას განიხილავს.

    ბოლო პერიოდში გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, "ბებერი ქალბატონი" არტურის შეძენით სერიოზულად არის დაინტერესებული. ეკონომიკური კრიზისის გათვალისწინებით, ტრანსფერი მხოლოდ ფეხბურთელთა გაცვლის შემთხვევაში შეიძლება შედგეს. "ბარსელონას" კი იტალიური კლუბის რამდენიმე ფეხბურთელი დაუკავშირეს.

    მათ შორისაა როდრიგო ბენტანკური, რომელიც "ბარსას" ინტერესთა სფეროში ჯერ კიდევ 2016/2017 წლების სეზონში მოხვდა. მაშინ 19 წლის ნახევარმცველი "ბოკა ხუნიორსის" ძირითადი შემადგენლობის წევრი იყო და ურუგვაის 20-წლამდელთა ნაკრებთან ერთად, 2017 წელს, სამხრეთ ამერიკის ჩემპიონიც გახდა. იგი "ბარსა B-ს" აკადემიის მაშინდელმა დირექტორმა, პეპ სეგურამ, აღმოაჩინა. 

    "ბლაუგრანა" მზად იყო, ბენტანკურის სანაცვლოდ, დაახლოებით, 5 მილიონი ევრო გადაეხადა, რაც "იუვენტუსის" მიერ საბოლოოდ გადახდილ თანხაზე, თითქმის, ორჯერ ნაკლებია - 12.5 მილიონი.

    სერია A-ს მიმდინარე სეზონში, ბენტანკურმა 19 შეხვედრა ჩაატარა, ძირითადი შემადგენლობიდან - 11. მის ანგარიშზე 7 საგოლე გადაცემაა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Geo_Barca გულშემატკივარი [?]

    27 აპრილი 2020 13:39

    არტური 100 თავით მირჩევნია ყველას ნახევარ დაცვაში. ჩემი აზრით ეგ დე იონგზე ტექნიკური და ჭკვიანი ფეხბირატელია უბრალოდ მეტი სათამაშო დრო სჭირდება და როცა რაკიტიჩი და ვიდალი წავლენ ასეც იქნება

    0
    გასულია
    FloweN გულშემატკივარი [?]

    26 აპრილი 2020 16:32

    სისულელე))))

    0
    გასულია
    Adama traore წევრი [?]

    26 აპრილი 2020 15:28

    ფულს ხოარ უმატებენ კიდე მე ესენი გამაგიჟებენ რაა არტურის ერთი ფეხი მირჩევნია ბენტანკურს კი ცუდი არა მაგრამ თუ გაცვლა რაკიტიჩში

    3
    გასულია
    BarcelloNista გულშემატკივარი [?]

    26 აპრილი 2020 14:55

    მემგონი ჩვენ ნერვებზე თამაშობ და დზალით წერთ ასეთ რაებს ორე როელ დებილს მოუვა აზრად არრის ამაში გაცლა

    2
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    26 აპრილი 2020 14:48

    ბენტაკური ცუდი ბიჭი არაა მარა გაგვიცვალონ რაკიტიჩში. არტურს შეეშვან. ჯერ მოიყვანონ აუარი და მერე კიდე შეიძლება განხილვა და ვინმე მაგარში გაცვლა თორე რაის ბენტაკური

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    26 აპრილი 2020 13:16

    ბიჭო ამათ რა ღრმად აქვთ აბიდან გაასხი პოსტიდან

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    26 აპრილი 2020 13:11

    ნუ დაიჯერებთ მეგობრებო არ ღირს ამათზე ნერვების შლა არანაირი ბარტერი არ იქნება... ყოველი ბარტერზე ჭორები არის უაზრო ძაან იშვიადად ხდება ბარტერი არტურს თუ არ უნდა სლეზე რომ დაიხიოს ბართომეუმ მაინც არ შედგება ასე რომ დაწყნარდით ბარტერი არა შმარტერი კიდე👌👌👌
    ვის რაში ჭირდება ბენტაკური მონაჩმახი იტალიელების ჭორები...
    არტურმა გარკვევით თქვა არსად მინდა წასვლაო აქ მინდა განვითარება ტიტულებით და ჩემი ისტორია მინდა შევქნაო როგორც ინიესტამ და ხავიმ თავისი დაწერაო

    6
    გასულია
    sandro89 ფანი [?]

    26 აპრილი 2020 12:55

    Van de beeki moiyvanet da arturs tavi danebet magari 3rio iqneba

    0
    გასულია
    shu1987 გულშემატკივარი [?]

    26 აპრილი 2020 12:31

    არა ტოო რა ბენტანკური?? იუვეს არ ყავს ისეთი ფეხბურთელი ვინც ბარსას ჭირდება და მის სანაცვლოდ ნახევარდაცვის იმედს არტურს უნდა შეელიოს, არტური იდეალურად მოერგო გუნდს და იუვეს განსხვავებული სათამაშო სტილი აქვს მისი ვერცერთი ფეხბურთელი იდეალური ვერ იქნება ბარსასთვის. გაიკეთონ უკან სათითაოდ.

    1
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    26 აპრილი 2020 12:22

    დღეს ატლეტიკოს ვღებულობთ და რომელ საათზეა ხომ არ იცით, დრო არაა მითითებული. 😉

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge