"ბარსელონა" ანდრე ონანას ტერ შტეგენის შემცვლელადაც განიხილავს

"ბარსელონა" ანდრე ონანას ტერ შტეგენის შემცვლელადაც განიხილავს

გუშინ გავრცელდა ინფორმაცია, რომ "ბარსელონა" ამსტერდამის "აიაქსიდან" კამერუნელი მეკარის, ანდრე ონანას დაბრუნებას შეეცდება.

ესპანურ პრესაში გავრცელებული ცნობებით, "ბლაუგრანა" 24 წლის კიპერს ყურადღებით აკვირდება. კატალონიელებს ფეხბურთელის გასულ ზაფხულში დაბრუნების შანსიც ჰქონდათ, მაგრამ იასპერ სილესენი, საბოლოოდ, ნეტუმ შეცვალა.

Sport-ის მიერ გავრცელებული ბოლო ინფორმაციით კი, ონანას "ბარსა" 2 მიზეზით აკვირდება. ის განიხილება როგორც ტერ შტეგენის რეზერვისტად, ასევე მის შემცვლელადაც. "ბარსელონა" უკვე ემზადება იმ შემთხვევისთვის, თუ გერმანელ მეკარესთან, ახალ კონტრაქტთან დაკავშირებთ, შეთანხმებას ვერ მიაღწევს. დღეს გავრცელებული ინფორმაციით, ტერ შტეგენი მიუნხენის "ბაიერნის" სამიზნე აღარაა, ეს კი გერმანელთან მოლაპარაკებებს ამარტივებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #8 10 აპრილი 2020 11:52
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: M10 S9 D11
    რაკიტიჩის პოსტი ნახეთ ინსტაგრამზე? მორჩა მაგის ბარსელონური კარიერა ისედაც მეზიზღებოდა და ეხლა კიდე უფრო მეზიზღება

    და რა მოხდა მერე?

    მეც მძულს რაკეტა მარა ასეთი გამაღიზიანებელია არააა

    სულ მცირე უპატივცემულობაა თანაგუნდელის და თან ვისი მესის

    რავი ჩემი აზრით არა,

    რაკეტა გხულს და უბრალოდ გაგაღიზიანა თორე პკრიკკთ რო დადებულიყო რეაქცია არავის ექნებოდა
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    Culé [?]
    #7 10 აპრილი 2020 00:23
    1
    რაც ავტომატურად შტეგენის წასვლას ნიშნავს და ეგ გამორიცხულია. გუნდში მესის მერე ეგაა ჩემი აზრით გლავნი.
    ონანამ შეიძლება ერთი თამაში რაღაც სასწაულები აკეთოს და მეორე თამაშში ავტოგოლი შეაგდოს ძაან არასტაბილური მეკარეა ეგ რო აქ მოვიდეს ინფაქტს ამკიდებს 😀
    გულშემატკივარი [?]
    #6 10 აპრილი 2020 00:15
    3
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: M10 S9 D11
    რაკიტიჩის პოსტი ნახეთ ინსტაგრამზე? მორჩა მაგის ბარსელონური კარიერა ისედაც მეზიზღებოდა და ეხლა კიდე უფრო მეზიზღება

    და რა მოხდა მერე?

    მეც მძულს რაკეტა მარა ასეთი გამაღიზიანებელია არააა

    სულ მცირე უპატივცემულობაა თანაგუნდელის და თან ვისი მესის

    რა მნიშვნელობა აქვს მესია თუ ჭანტურია?
    შეიძლება არც ქონია გამიზნულად, მაგ თამაშში მართლა გადაუარეს არგენტინას.
    რას ფიქრობთ ახლა რო რაკიტიჩმა ღიად დაასხა ლეოს? მესის რო იგივე მომენტი დაედო რაკიტიჩზე არ ექნებოდა ამხელა გამოხმაურება დარწმუინებული ვარ...

    ბევრი გააკეთა ჩვენთვის რაკეტამ და თავაწეული დატოვებს ბარსას!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 9 აპრილი 2020 22:03
    1
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: M10 S9 D11
    რაკიტიჩის პოსტი ნახეთ ინსტაგრამზე? მორჩა მაგის ბარსელონური კარიერა ისედაც მეზიზღებოდა და ეხლა კიდე უფრო მეზიზღება

    და რა მოხდა მერე?

    მეც მძულს რაკეტა მარა ასეთი გამაღიზიანებელია არააა

    სულ მცირე უპატივცემულობაა თანაგუნდელის და თან ვისი მესის
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #4 9 აპრილი 2020 21:37
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    რაკიტიჩის პოსტი ნახეთ ინსტაგრამზე? მორჩა მაგის ბარსელონური კარიერა ისედაც მეზიზღებოდა და ეხლა კიდე უფრო მეზიზღება

    და რა მოხდა მერე?

    მეც მძულს რაკეტა მარა ასეთი გამაღიზიანებელია არააა
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 9 აპრილი 2020 21:10
    0
    რაკიტიჩის პოსტი ნახეთ ინსტაგრამზე? მორჩა მაგის ბარსელონური კარიერა ისედაც მეზიზღებოდა და ეხლა კიდე უფრო მეზიზღება
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #2 9 აპრილი 2020 21:00
    0
    ბაიერნში თუ წავიდა, რაც არ მგონია, მოხდეს, უკეთესს ვერ მოიყვანენ. ბარსას სტილისაა ონანა, ხან რა ბურთს გამოაძრობს და ხან რა სისულელეებს აკეთებს :) :D
    --------------------
    "მეტი, ვიდრე კლუბი!"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 9 აპრილი 2020 20:51
    1
    რა სისულელეა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued