ბენუა კოე: "ინტერს" მესის შეძენა შეუძლია

  • 9-04-2020, 01:08
  • ბენუა კოე: "ინტერს" მესის შეძენა შეუძლია

    მილანის "ინტერის" ყოფილ ფეხბურთელს, ბენუა კოეს, ეჭვი არ ეპარება, რომ "ნერაძურის" "ბარსელონას" ვარსკვლავის, ლიონელ მესის გაფორმება შეუძლია.

    "ინტერს", რა თქმა უნდა, მესის გაფორმება შეუძლია. ეჭვგარეშეა, რომ "ნერაძური" ამას შეძლებდა.

    სტივენ ჟანგს ფინანსური შესაძლებლობები და დიდი ამბიციები აქვს. მილანელთა პრეზიდენტი ფართო მასშტაბით ფიქრობს", - ციტირებს ბენუა კოეს სიტყვებს Football Italia.

    საინტერესოა, რომ რამდენიმე დღის წინ დაახლოებით მსგავსი განცხადება გააკეთა "ინტერის" ყოფილმა პრეზიდენტმა, მასიმო მორატიმ.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 7 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Lasha71 Culé [?]

    11 აპრილი 2020 00:31

    სიზმარშიიიიიიიი

    0
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    9 აპრილი 2020 14:00

    ისე უნდა წავიდეს ერთი წლით, იუვეს დედის ტრ-კი დაახუროს თავზე, რონალდუ დააჩ-როს და დაბრუნდეს. იქნებ მორჩეს იმაზე ლაპარაკი ვინაა საუკეთესო.

    3
    გასულია
    ozbeta საიტის ლეგენდა  [?]

    9 აპრილი 2020 11:23

    ვინმემ იცით ვინ არის ბენუა კოე? ასეთი ხახის აზრებს რატომ ბეჭდავთ? დავიწყოთ იმითი , რომ მესი თუ სადმე წავა ეს ნიუელს ოლდ ბოიზი იქნება. მეორე ინტერს მილიარდელი მფლობელი კი ყავს, მაგრამ მასე სიტისაც და მილანსაც ყავდა, ჩელსისაც და ვნახეთ რაც დაემართა, ინტერს არ აქვს იმდენი შემოსავალი რომ მესი შეინახოს, ხელფასი პლიუს ტრანსფერი. მაშინ ნახევარი გუნდის გაყიდვა მოუწევს. ინერის წამყვან 8 ფეხბურთელზე მეტი აქვს ხელფასი მესის და წლიური შემოსავალი ინტერის ყველა ფეხბურთელის ხელფასს აღემატება. ასე რომ ჯობია ინტერმა თავისი ადგილი იცოდეს. რაკიტიჩს გავატანთ თუ უნდათ. მაქსიმმუ ეგ არის

    2
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    9 აპრილი 2020 10:46

    ახალი ზღაპარი,ინტერს უნდა ყურადღება მიიქციოს,რას ნიშნავს შეუძლია?ამისთვის სულ ცოტა მესის თანხმობა საჭირო!?სად ბარსა სად ინტერი?რაც ნეიმარმა დაამტკიცა,მარტო ფული არაფერს ნიშნავს როდესაც ასეთ კალიბრის ფეხბურთელზე ლაპარაკობ.

    1
    გასულია
    vitorborbafereira ფანი [?]

    9 აპრილი 2020 10:31

    მილიონი გუნდია სადაც გადასვლა შეუძლია და ინტერმა რატო გადაწყვიტა რომ მესის კი არა ბუსკეტს მაინც გაიფორმებს?!

    2
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    9 აპრილი 2020 02:28

    რაღაცა მოხშირდა ამაზე საუბარი.

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    9 აპრილი 2020 02:06

    ნელა ქენით ნელა ფეხი არაფერს წამოკრათ

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV