მაზინიო: ლეო მესის ჩანაცვლება მხოლოდ ნეიმარს შეუძლია

  • 8-04-2020, 23:30
  • მაზინიო: ლეო მესის ჩანაცვლება მხოლოდ ნეიმარს შეუძლია

    ყოფილი ფეხბურთელი, მაზინიო დარწმუნებულია, რომ "პარი სენ-ჟერმენის" შემტევი ლიონელ მესის შეცვლის.

    "ნეიმარი ლეო მესის ნამდვილი ჩამნაცვლებელია. ბრაზილიელის გარდა, ამ როლს ვერავინ მოირგებს", - ციტირებს 54 წლის სპეციალისტის სიტყვებს Marca.

    ნეიმარმა "ბარსელონა" 2017 წლის ზაფხულში დატოვა და მას შემდეგ გულშემატკივრები ვარსკვლავის დაბრუნებას ელიან. ამჟამადაც ვრცელდება ინფორმაცია, რომ "ბლაუგრანასათვის" 28 წლის მოთამაშის ტრანსფერი პრიორიტეტულია.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    barcelonafanlasha გულშემატკივარი [?]

    9 აპრილი 2020 13:21

    ციტატა: Albicelecte
    ესე იგი
    ამ ბრაზილიელების გამოთქმული სიბრძნეები არის ძალიან გამაღიზიანებელი
    ტიაგო და რაფინია გადაადნოს და იმ ერთს რომ გამოიყვანს, იქნებ იმას შეაცვლევინოს არგენტინელი გენიოსი
    როგორ ვერ ეგუებიან იმას, რომ არგენტინელია ფეხბურთის მეფე დრეს...
    ნეი კარგია, მაგრამ....
    ესენი ის ხალხი არიან, რომელიც იმასაც იტყვიან, მესის ბარსაში ვინიციუს ჟუნიორი და როდრიგო გოესი შეცვლიანო
    ბარსელონას ლიდერი ვინ იქნება ბრაზილიელების გადასაწყვეტი არაა
    თქვენ სანტოსზე, ვასკო და გამაზე,გრემიოზე,პალმეირასზე,სან პაულუზე და ბოტოფაგოზე იფიქრეთ. კორინტიანსზე და ინტერნასიონალზე, აი ხომ ხედავთ რამდენი კლუბი გყოლიათ?!

    ჩვენ ქართველებსაც რომ გვყავდეს ასეთი ფეხბურთელი ჩვენც ასე მოვიქცეოდით ყველგან და ყველაფერში შევტენიდით...მაგრამ აშკარად დაუმსახურებლად იგივეს შვებიან ეგენიც თან ხვდებიან რომ რამხელა შეცდომაა ეგ ბიჭი ყველაზე ახლოს ეგ იქნებოდა მესის დონესთან მაგას ხვდებიან და მაგიტომ ეწვით ერთი ადგილი

    0
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    9 აპრილი 2020 10:50

    იმას რასაც მესი აკეთებს,არ მგონია ვინმემ უახლოეს დროში გააკეთოს,ამიტომ მესის ერთი ფეხბურთელი ვერ ჩაანაცვლებს,ასე სამი ოთხი იქნება საჭირო

    1
    გასულია
    vitorborbafereira ფანი [?]

    9 აპრილი 2020 10:32

    ეს ბრაზილიელები ზუგდიდში უნდა ჩაასახლო

    ეჭვგარეშეა რომ რაღაც ნათესაური კავშირი აქვთ მეგრელებთან

    3
    საიტზეა
    me da barca Culé [?]

    9 აპრილი 2020 02:21

    მაზინიომ ახლა გამაზა.

    1
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    9 აპრილი 2020 01:48

    ესე იგი
    ამ ბრაზილიელების გამოთქმული სიბრძნეები არის ძალიან გამაღიზიანებელი
    ტიაგო და რაფინია გადაადნოს და იმ ერთს რომ გამოიყვანს, იქნებ იმას შეაცვლევინოს არგენტინელი გენიოსი
    როგორ ვერ ეგუებიან იმას, რომ არგენტინელია ფეხბურთის მეფე დრეს...
    ნეი კარგია, მაგრამ....
    ესენი ის ხალხი არიან, რომელიც იმასაც იტყვიან, მესის ბარსაში ვინიციუს ჟუნიორი და როდრიგო გოესი შეცვლიანო
    ბარსელონას ლიდერი ვინ იქნება ბრაზილიელების გადასაწყვეტი არაა
    თქვენ სანტოსზე, ვასკო და გამაზე,გრემიოზე,პალმეირასზე,სან პაულუზე და ბოტოფაგოზე იფიქრეთ. კორინტიანსზე და ინტერნასიონალზე, აი ხომ ხედავთ რამდენი კლუბი გყოლიათ?!

    4
    გასულია
    Fati წევრი [?]

    9 აპრილი 2020 00:36

    პუიოლის მერე გუნდს ლიდერი მოტივატორი კაიტანი რასაც ქვია არ ყოლია.არავინ დაიწყოთ ეხა ისაო ესაო😀❤️

    4
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    9 აპრილი 2020 00:09

    ერთი ნეიმარი ჩაანაცვლებს მესის და მეორე უჩა ლობჟანიძე სჯობია კაფუს

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    8 აპრილი 2020 23:50

    საერთოდ არაა ის ფეხბურთელი ვისზე დაყრდნობაც შეიძლება. თუ გვერდში კარგი მოთამაშეები ყავს კი ბატონო, თავისას კარგად გააკეთებს და გუნდს დაეხმარება მარა ამის ნალიდერები ბარსელონა ღმერთმა არ მანახოს, კარგი იყო მესისთან სუასთან და ინისთან ერთად, მესის გარეშეც გვქონდა კარგი პერიოდი, რეალს სანტიაგოზე 0-4 რო მივართვით მარა გუნდს ინი უფრო ლიდერობდა ვიდრე ეს კლოუნი. რატო არ მოუგია ბრაზილიას ან პსჟ ეს რამე მნიშვნელოვანი? აგერ ნაკრებმა ტიტული ზუსტად მაშინ მოიგო როცა ნეიმარი არ ყავდათ. მნიშნველოვან მომენტში ან თავის ეგოს აყოლებს გუნდის ინტერესებს ან ტრავმა აქვს. ასე რომ მესის ვერ შეცვლის. შეეძლო ბარსას ლეგენდა ყოფილიყო როცა კარიერის პიკში იყო და თამაშობდა კარგად. მარა წავიდა 3 წლით და აწი მთელი დარჩენილი კარიერა რო ბარსაში გაატაროს ლეგენდა ვერ იქნება მაგის პერსოფანების გარდა არავისთვის. და აღარც არის ახლოს იმ დონესთან რო მესი ოდნავ მაინც ჩაანაცვლოს. დღეს ლეოს ჩანაცვლება ასე თუ ისე შეუძლიათ ნეიმართან ერთად მბაპეს, ჰოლანდს, დე ბრუინს მათ უკან და არნოლდს მაგალითად მარჯვნივ დაცვაში. ანუ 4-5 ტოპ იგროკი მაინც ჭირდება იმის გაკეთებას რასაც ბოლო წლებში მესი აკეთებდა. ასისტები ცენტრიდან ფლანგიდან, დრიბლინგები, სოლო გოლები და ასე შემდეგ.

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge