რა ღირს ფეხბურთელები, რომლებითაც "ბარსა" ინტერესდება - განახლებული

  • 8-04-2020, 19:13
  • რა ღირს ფეხბურთელები, რომლებითაც "ბარსა" ინტერესდება - განახლებული

    2020 წლის ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარა "ბარსელონასთვის" მნიშვნელოვანი იქნება. კლუბი ეცდება, ახალი სეზონისათვის შემადგენლობა მაქსიმალურად გააძლიეროს.

    კორონავირუსის პანდემიის გამო Transfermarkt-მა მოთამაშეთა ღირებულებები შეამცირა. საინტერესოა, რა ღირს ფეხბურთელები, რომელებსაც "ბლაუგრანას" ყველაზე აქტიურად უკავშირებენ.

    • ლაუტარო მარტინესი - 64 მილიონი ევრო
    • ნეიმარი - 128 მილიონი ევრო
    • ფაბიან რუისი - 48 მილიონი ევრო
    • ტიმო ვერნერი - 64 მილიონი ევრო
    • დონილ მალენი - 25 მილიონი ევრო
    • კალვინ შტენგსი - 18 მილიონი ევრო
    • მაირონ ბოადუ - 18 მილიონი ევრო
    • ალესიო რომანიოლი - 36 მილიონი ევრო
    • ჯონ სტოუნსი - 36 მილიონი ევრო
    • ადამა ტრაორე - 25.50 მილიონი ევრო
    • ჯონათან დეივიდი - 22.50 მილიონი ევრო
    • ანდრე ონანა - 36 მილიონი ევრო
    • ემერსონი - 18 მილიონი ევრო
    • დაიო უპამეკანო - 45 მილიონი ევრო
    • როდრიგო ბენტანკური - 40 მილიონი ევრო
    • ნიკო მელამედი - 300 ათასი ევრო

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    9 აპრილი 2020 01:59

    ციტატა: M10 S9 D11
    უპამეკანო 45
    ნეიმარი 128
    რუისი 48
    კურჟავა უფასო
    ჯამში:224 მილიონი
    მშვენიერია

    ჯამში 224 კი არა 221-ია.
    3 მილიონი მოტეხე?

    1
    გასულია
    dima359 წევრი [?]

    8 აპრილი 2020 22:49

    ციტატა: Iniesta_8
    ციტატა: davidus2020
    ეს არის რეალური ფასები, და საერთოდ როგორ შეიძლება ფეხბურთელი 100 მილიონი ღირდეს?ეს არის ფეხბურთში რომ ვაჭრები მოვიდნენ ,სპორტი საერთოდ არ აინტერესებთ ,ფულის საჭრელი მანქანა გახადეს,დააკვირდით სპორტის არცერთ სახეობაში ასე გაბერილი ფასები არ არსებობს???ლეო რომ ლელა არ უნდა ღირდეს ასი მილიონები, მაშინ ფეხბურთი მეტი იქნება ვიდრე ფული

    თუ კლუბი 100 მილიონს იხდის ფეხბურთელში ესე იგი უღირს.უკვე იმდენადაა გაზრდილი შემოსავლები რომ 100 კი არა 150 მილიონსაც გადაიხდიან სუპერვარსკვლევში.ამას დამატებული ინფლაცია,ანუ ყოველ წელს უფრო მეტი თანხაა საჭირო იგივე დონის ფეხბურთელის საყიდლად.მოკლედ რომ არ უღირდეთ არ ეღირენოდა არავინ 100 მილიონი

    შემოსავლის ზრდასთან ერთად ფასებიც იზრდება, ბუნებრივი პროცესია და ყოველთვის ასე ხდებოდა. კლუბის ბიუჯეტს ფეხბურთელები ზრდიან ამიტომ მათი ხელფასიც იზრდება და ღირებულებაც...

    1
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    8 აპრილი 2020 21:57

    ციტატა: davidus2020
    ეს არის რეალური ფასები, და საერთოდ როგორ შეიძლება ფეხბურთელი 100 მილიონი ღირდეს?ეს არის ფეხბურთში რომ ვაჭრები მოვიდნენ ,სპორტი საერთოდ არ აინტერესებთ ,ფულის საჭრელი მანქანა გახადეს,დააკვირდით სპორტის არცერთ სახეობაში ასე გაბერილი ფასები არ არსებობს???ლეო რომ ლელა არ უნდა ღირდეს ასი მილიონები, მაშინ ფეხბურთი მეტი იქნება ვიდრე ფული

    თუ კლუბი 100 მილიონს იხდის ფეხბურთელში ესე იგი უღირს.უკვე იმდენადაა გაზრდილი შემოსავლები რომ 100 კი არა 150 მილიონსაც გადაიხდიან სუპერვარსკვლევში.ამას დამატებული ინფლაცია,ანუ ყოველ წელს უფრო მეტი თანხაა საჭირო იგივე დონის ფეხბურთელის საყიდლად.მოკლედ რომ არ უღირდეთ არ ეღირენოდა არავინ 100 მილიონი

    0
    გასულია
    FloweN გულშემატკივარი [?]

    8 აპრილი 2020 21:41

    ციტატა: სპარტაკი
    სანჩო ნეიმარი და უპამიანკო..

    სანჩო გაფუჭდება წელს ბარსაში მოსვლით, მესის პოზიციაზე თამაშობს და ლეოს რო ვერ ამოაგდებს ლოგიკურია, თან ტრინკაუ იყიდეს უკვე მარჯვენა ვინგერის პოზიციაზე...
    ვერც მოიყვანენ ჯერ თან

    1
    გასულია
    getsby Culé [?]

    8 აპრილი 2020 21:21

    მემგონი ლაუტაროს მოყვანას ისევ ნეიმარი დააბრუნონ ჯობს, პოგბაზეც რომ იფიქრონ არიქნება ცუდი

    3
    გასულია
    სპარტაკი გულშემატკივარი [?]

    8 აპრილი 2020 21:15

    სანჩო ნეიმარი და უპამიანკო..

    0
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    8 აპრილი 2020 21:03

    ეს არის რეალური ფასები, და საერთოდ როგორ შეიძლება ფეხბურთელი 100 მილიონი ღირდეს?ეს არის ფეხბურთში რომ ვაჭრები მოვიდნენ ,სპორტი საერთოდ არ აინტერესებთ ,ფულის საჭრელი მანქანა გახადეს,დააკვირდით სპორტის არცერთ სახეობაში ასე გაბერილი ფასები არ არსებობს???ლეო რომ ლელა არ უნდა ღირდეს ასი მილიონები, მაშინ ფეხბურთი მეტი იქნება ვიდრე ფული

    2
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    8 აპრილი 2020 20:44

    სისულელეა ეს ფასები

    5
    საიტზეა
    Kortes წევრი [?]

    8 აპრილი 2020 20:16

    Sport-ის თანახმად, "ბარსელონას" ცენტრალური ნახევარმცველის, ივან რაკიტიჩის "სევილიაში" დაბრუნება გარდაუვალია.

    რაც შეეხება ტრანსფერის პირობებს, არაა გამორიცხული, რომ კატალონიელებმა ხორვატის სანაცვლოდ ორი მოთამაშე მიიღონ.

    საუბარია დიეგო კარლოსსა და ჟიულ კუნდეზე. ცნობისთვის, "ბლაუგრანა" აღნიშნული დუეტით მართლაც ინტერესდება.

    იგივე წყაროს ცნობით, "დალაქები" "ლურჯ-ბროწეულისფრების" შუახაზელისთვის ბრძოლაში უკონკურენტოები არიან.

    3
    საიტზეა
    Wtf man ფანი [?]

    8 აპრილი 2020 20:09

    ამ ფასებში ამ გუნდების 95% არ გაუშვებს

    6
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    8 აპრილი 2020 19:57

    სანჩო
    ვერნერი
    აუარი
    უპამეკანო

    :დ

    6
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    8 აპრილი 2020 19:35

    უპამეკანო 45
    ნეიმარი 128
    რუისი 48
    კურჟავა უფასო
    ჯამში:224 მილიონი
    მშვენიერია

    5
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge