ლიონელ მესი კორონავირუსთან ბრძოლაში 1 მილიონს დახარჯავს

  • 25-03-2020, 00:47
  • ლიონელ მესი კორონავირუსთან ბრძოლაში 1 მილიონს დახარჯავს

    ლიონელ მესი, კატალონიასა და არგენტინაში, კორონავირუსთან ბრძოლისთვის 1 მილიონ ევროს გამოყოფს.

    Mundo Deportivo-ს ცნობით, თანხის ნაწილი ბარსელონას ერთ-ერთ კლინიკას (Hospital Clínic de Barcelona) მოხმარდება, ხოლო ნაწილი არგენტინაში გადაირიცხება.

    კატალონიური გამოცემა ბარსელონას კლინიკის განცხადებასაც ავრცელებს: "ლეო მესიმ, კორონავირუსთან საბრძოლველად, კლინიკას თანხა ჩაურიცხა. დიდი მადლობა ლეო შენი თავდადებისა და მხარდაჭერისთვის."

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    26 მარტი 2020 11:55

    fuu. bicho ram damawerina ramdeni profesori gamoxta aq mesi xom sul unda aqo adido yvelafershi . nuti eseti rtuli gasagebia rac davwere.

    mesi unda aqo adido 1 milionistvis. imitom rom mesia. arada dgeshi. asobit eqimi da med personali avaddeba da ixoceba xalxs rom daexmaron magistvis. magar darwbunebuli var rom mesi da ronaldos gadaricxul milions ufro meti gamoxmaureba da qeba dideba moyva onlain sivrceshi. ai megobrebo rogori dafaseba vici chven admianebma))

    1
    გასულია
    ფლოკი წევრი [?]

    26 მარტი 2020 02:28

    ასეთები ვართ, უმადურები, ზოგი გამოხტა აქ და მესის მეტის გადარიცხვა ჰმართებდაო, არიქა მილიონერიაო და მისთვის ერთი მილიონი არაფერი არ არისო, როგორც ვიცი მისი სრული ბიუჯეტი 400 მილიონამდე შეადგენს, მან იმ 400 მილიონიდან 1 მილიონი შესწირა, ხოლო აი თქვენ ვინც ასეთ სისულელეს ამბობთ ხომ გაქვთ სახლში თუმდაც 100 ლარი, იმ 100 ლარიდან 1 ლარი მაინც გადარიცხეთ და მერე წერეთ ასეთი კომენტარები😒

    2
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    25 მარტი 2020 16:59

    ციტატა: Messiah
    ციტატა: ferreira10
    ციტატა: Messiah
    შენ რამდენი გადარიცხე ?

    <3


    მაგიტოა ქვეყანაც და საერთოდ სამყარო ერთ ადგილას რო ადამიანებმა მარტო თითის გაშვერა ვიცით და ველოდებით ვინმე ახვა გააკეთებს საქმეს და როცა აკეთებს იმასაც ვუკრიტიკებთ ... :) არ არსებობს კაცმა რაც არ უნდა ქნას მაინც გააკრიტიკებს ბრბო...

    ის რომ ესპანეთის თავრობამ მოთხოვა ყველას ვისასც აქ მაგის ერთი ადგილი რომ დადონ თოთო მილიონი და ზოგადად ყველგან რომ ეგრე ხდება შენთვის ახალია ეგ ამბავი ? როცა შენ სადაც ხარ იმ ქვეყანაში შოულობ მილოონებს ბიძია კეთილიუნდა იბოძო და გაჭირვების ჟამს უნდა გადაუგდო ხურდა, ეს დაუწერელი კანოანია. ან მე რომ მეუბნები შენ რა გაიღეო საერთოდ რა შედარებაა სად მესი სად მე ან სად შენ? ტიპი მილიარდელია და მაგ ქვეყანამ მისცა ყველაფერი და თუ (გადაუგდო თუ გადააგდებინეს) მილიონი დიდი ამბავი ეხლა. თორე ჩემ წე მეტი და შენზე მეტი საქწმე რომ გააკეთა მაგ 1 მილიონით ეგ მშვენივრად მომეხსენება,

    ეს სიმბოლური სავალდებილო 1 მილიონი იყო და ვნახოდ აწი კიდე რამდენ გაიხღებს ქველმოქმედი მესი ))

    2
    გასულია
    Romarioo წევრი [?]

    25 მარტი 2020 14:43

    ასეთი რაღაც ხდება და კიდევ რონალდოსა და მესის განიხილავთ?კაი რა.ძაან კი იცით ახლა რა განზრახვით აკეთებს გინდ ერთი და გინდ მეორე.ერთიც რაღაცას აკეთებს და მეორეც,სულ არაფრის კეთებას რაღაცის კეთება მაინც სჯობს.თურმე ერთი პიარისთვის აკეთებს და მეორე თავისი დიდი სულიერი აღმავლობის გამო.ყოველთვის როდესაც რაღაცის კეთებაზე მიდგება საქმე ჯობს საკუთარი თავიდან დავიწყოთ და შემდეგ მივადგეთ სხვას.

    3
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    25 მარტი 2020 14:28

    ციტატა: BarcelonaFanTV
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: ferreira10
    ციტატა: BarcelonaFanTV
    ცოტა მეტიც უნდა გაეკეთებინათ ყველას ზოგადად არამარტო ლეოს

    ამ ერთ მილიონსაც იმიტომ იხდიან ეს ვარსკვლავები რო დაავალდებულეს,


    შენ რამდენი გადარიცხე ?

    მე რომ მქონოდა წელიწადში 54 მილიონი ბევრად მეტს გადავრიცხავდი დამიჯერე


    შენ რო გაქვს ტვეში ვთქვათ 1000 ლარი რამდენი გადარიცხე ? მილიონი ძან დიდი ფულია 1 ადამიანისგან ... და ათასობით ადამიანს დაეხმარება ....

    3
    --------------------
    Leo Messi - The GOD of football!

    We 61D it!

    ForçaBarça
    გასულია
    BarcelonaFanTV გულშემატკივარი [?]

    25 მარტი 2020 13:32

    ციტატა: Messiah
    ციტატა: ferreira10
    ციტატა: BarcelonaFanTV
    ცოტა მეტიც უნდა გაეკეთებინათ ყველას ზოგადად არამარტო ლეოს

    ამ ერთ მილიონსაც იმიტომ იხდიან ეს ვარსკვლავები რო დაავალდებულეს,


    შენ რამდენი გადარიცხე ?

    მე რომ მქონოდა წელიწადში 54 მილიონი ბევრად მეტს გადავრიცხავდი დამიჯერე

    2
    --------------------
    "მეტი, ვიდრე კლუბი!"
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    25 მარტი 2020 13:09

    ციტატა: ferreira10
    ციტატა: Messiah
    შენ რამდენი გადარიცხე ?

    <3


    მაგიტოა ქვეყანაც და საერთოდ სამყარო ერთ ადგილას რო ადამიანებმა მარტო თითის გაშვერა ვიცით და ველოდებით ვინმე ახვა გააკეთებს საქმეს და როცა აკეთებს იმასაც ვუკრიტიკებთ ... :) არ არსებობს კაცმა რაც არ უნდა ქნას მაინც გააკრიტიკებს ბრბო...

    3
    --------------------
    Leo Messi - The GOD of football!

    We 61D it!

    ForçaBarça
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    25 მარტი 2020 12:35

    ციტატა: Messiah
    შენ რამდენი გადარიცხე ?

    <3

    0
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    25 მარტი 2020 12:32

    ციტატა: nika 54
    "Как сообщает ESPN, Криштиану и его агент Жорже Мендеш полностью профинансируют организацию трех отделений интенсивной терапии в двух больницах. Один из госпиталей расположен в Порту, другой – в Лиссабоне.
    «Жорже Мендеш и Криштиану Роналду построят два отделения интенсивной терапии для лиссабонской больницы. Каждое крыло будет полностью оборудовано всем необходимым для ухода за критически больными пациентами с коронавирусом и рассчитано на десять коек. Эти подразделения будут названы в честь Мендеша и Роналду», – рассказали в больнице Лиссабона.
    ანუ: ESPN- ის თანახმად, კრიშტიანო და მისი აგენტი ჯორჯ მენდესი, სრულად დააფინანსებენ ორ საავადმყოფოში სამი ინტენსიური თერაპიის განყოფილების ორგანიზებას. ერთი საავადმყოფო მდებარეობს პორტოში, მეორე კი ლისაბონში.
    ”ჟორჟ მენდესი და კრიშტიანუ რონალდუ ლისაბონის საავადმყოფოსთვის ორი ინტენსიური თერაპიის განყოფილებას აშენებენ. თითოეული ფრთა სრულად იქნება აღჭურვილი ყველაფრით, რაც აუცილებელია კორნავივირუსით კრიტიკულად დაავადებულ პაციენტებზე ზრუნვისთვის და განკუთვნილია ათი საწოლისთვის. ამ დანაყოფებს მენდესის და რონალდუს სახელი დაერქვა. ”- თქვა საავადმყოფოში ლისაბონში.
    აქ ეხლა კიდევ გამოხტება ვიღაცა და იტყვის რონალდუ მეტს აკეთებსო, ვიდრე მესი. ლეომ მილიონი გადარიცხა და მიხედეთო. რონალდუმ და მისმა მენეჯერმა ერთად დააფინანსეს ორ სავადმყოფოში განყოფილება(ფრთა 10 საწოლზე!!!!) და სამაგიეროდ ამ განყოფილებას რონალდუს სახელი დაექმევა. არ მითხრათ ეხლა რო ეს მისი სახელის დარქმევა რონალდუს პირობა არ იყო რო ფული გადაეხადა. თუმცა ადრეც დაწერეს თავის სასტუმროებს საავადმყოფოს აძლევსო, თუმცა რამდენიმე საათში ეს სიახლე წაიშალა. მთავარი ხო პიარია. და არავის არ ახსოვს ლეოს ქველმოქმედება როცა ნაკრებში ჩადის და ტექნიკურ პერსონალს ხელფასებს უხდის, რომელსაც თურმე მთავრობა ვერ იხდის, იმიტომ რო არგენტინა ერთ-ერთი ყველაზე კორუმპირებული ქვეყანაა.

    ადრეც დავწერე და კიდევ დავწერ. რონალდუ თუ რამე კარგს აკეთებს, აკეთებს რეკლამისთვის და პიარისთვის. მესიმაც და გვარდიმაც გადარიცხეს, მაგრამ არ მოუთხოვიათ ჩემი სახელი დაარქვითო. ეს კიკინა კი ახლაც საკუთარ თავზე ფიქრობს. გადარიცხული თანხები მომავალში შეიძლება არავის გაახსენდეს, რონალდოს სახელობის საავადმყოფოს (ალბათ დიდი ასოებით დააწერენ) კი მომავალშიც ყველა ნახავს და არ დაიკარგება მისი, როგორც "მეცენატი"-ს სახელი. ესაა მისთვის მთავარი.

    0
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    25 მარტი 2020 12:24

    ციტატა: ferreira10
    ციტატა: BarcelonaFanTV
    ცოტა მეტიც უნდა გაეკეთებინათ ყველას ზოგადად არამარტო ლეოს

    ამ ერთ მილიონსაც იმიტომ იხდიან ეს ვარსკვლავები რო დაავალდებულეს,


    შენ რამდენი გადარიცხე ?

    1
    --------------------
    Leo Messi - The GOD of football!

    We 61D it!

    ForçaBarça
    საიტზეა
    nika 54 Culé [?]

    25 მარტი 2020 12:00

    "Как сообщает ESPN, Криштиану и его агент Жорже Мендеш полностью профинансируют организацию трех отделений интенсивной терапии в двух больницах. Один из госпиталей расположен в Порту, другой – в Лиссабоне.
    «Жорже Мендеш и Криштиану Роналду построят два отделения интенсивной терапии для лиссабонской больницы. Каждое крыло будет полностью оборудовано всем необходимым для ухода за критически больными пациентами с коронавирусом и рассчитано на десять коек. Эти подразделения будут названы в честь Мендеша и Роналду», – рассказали в больнице Лиссабона.
    ანუ: ESPN- ის თანახმად, კრიშტიანო და მისი აგენტი ჯორჯ მენდესი, სრულად დააფინანსებენ ორ საავადმყოფოში სამი ინტენსიური თერაპიის განყოფილების ორგანიზებას. ერთი საავადმყოფო მდებარეობს პორტოში, მეორე კი ლისაბონში.
    ”ჟორჟ მენდესი და კრიშტიანუ რონალდუ ლისაბონის საავადმყოფოსთვის ორი ინტენსიური თერაპიის განყოფილებას აშენებენ. თითოეული ფრთა სრულად იქნება აღჭურვილი ყველაფრით, რაც აუცილებელია კორნავივირუსით კრიტიკულად დაავადებულ პაციენტებზე ზრუნვისთვის და განკუთვნილია ათი საწოლისთვის. ამ დანაყოფებს მენდესის და რონალდუს სახელი დაერქვა. ”- თქვა საავადმყოფოში ლისაბონში.
    აქ ეხლა კიდევ გამოხტება ვიღაცა და იტყვის რონალდუ მეტს აკეთებსო, ვიდრე მესი. ლეომ მილიონი გადარიცხა და მიხედეთო. რონალდუმ და მისმა მენეჯერმა ერთად დააფინანსეს ორ სავადმყოფოში განყოფილება(ფრთა 10 საწოლზე!!!!) და სამაგიეროდ ამ განყოფილებას რონალდუს სახელი დაექმევა. არ მითხრათ ეხლა რო ეს მისი სახელის დარქმევა რონალდუს პირობა არ იყო რო ფული გადაეხადა. თუმცა ადრეც დაწერეს თავის სასტუმროებს საავადმყოფოს აძლევსო, თუმცა რამდენიმე საათში ეს სიახლე წაიშალა. მთავარი ხო პიარია. და არავის არ ახსოვს ლეოს ქველმოქმედება როცა ნაკრებში ჩადის და ტექნიკურ პერსონალს ხელფასებს უხდის, რომელსაც თურმე მთავრობა ვერ იხდის, იმიტომ რო არგენტინა ერთ-ერთი ყველაზე კორუმპირებული ქვეყანაა.

    2
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    25 მარტი 2020 11:48

    ციტატა: BarcelonaFanTV
    ცოტა მეტიც უნდა გაეკეთებინათ ყველას ზოგადად არამარტო ლეოს

    ამ ერთ მილიონსაც იმიტომ იხდიან ეს ვარსკვლავები რო დაავალდებულეს,

    1
    გასულია
    BarcelonaFanTV გულშემატკივარი [?]

    25 მარტი 2020 09:05

    ცოტა მეტიც უნდა გაეკეთებინათ ყველას ზოგადად არამარტო ლეოს

    5
    --------------------
    "მეტი, ვიდრე კლუბი!"
    პარტნიორები
    Flashscore.ge