არტურო ვიდალს თამაში სერია A-ში სურს

  • 15-03-2020, 13:40
  • არტურო ვიდალს თამაში სერია A-ში სურს

    კატალონიის "ბარსელონას" ნახევარმცველს, არტურო ვიდალს კარიერის გაგრძელება სერია A-ში სურს. ამის შესახებ ინფორმაციას Calciomercato ავრცელებს.

    ცნობილია, რომ ჩილელი ზაფხულში "ინტერში" გადასაბარგებლად ემზადება. თავის მხრივ, ინტერესს "ნერაძურიც" იჩენს - ანტონიო კონტეს გუნდმა 32 წლის ფეხბურთელის შეძენა ზამთრის სატრანსფერო ფანჯარაზეც სცადა, თუმცა წარუმატებლად.

    აქამდე იტალიურ გამოცემებში ვკითხულობდით, რომ ვიდალი ყოფილ კლუბში, "იუვენტუსში" უნდა დაბრუნებულიყო, თუმცა "ბებერმა ქალბატონებმა" არჩევანი მასზე აღარ შეაჩერეს.

    შეგახსენებთ, რომ მიმდინარე სეზონში არტურომ 22 მატჩში მიიღო მონაწილეობა, 2 გოლი გაიტანა და 6 საგოლე გადაცემა მიითვალა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Adama traore წევრი [?]

    15 მარტი 2020 22:19

    არაა გასაშვები ერთი სეზონი კიდე გაქაჩავს ისეთ ჯანზეა ცხოველია ნეტა 26...27 იყოს ძაან მაგარია მე არ გავუშვებდი

    0
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    15 მარტი 2020 17:30

    ციტატა: M10 S9 D11
    ამის გაშვება სისულელეა ზამენაზე ასეთი იგროკი სად გვეყოლება მერე ცარიწლი ჟილკაა მასტი

    რა ზამენაზე, კაცი თითქმის ასნავნოის წევრია და მაინც უკმაყოფილოა მიცემული დროით. ამიტომაც მიდის.

    0
    გასულია
    BarcelonaFanTV გულშემატკივარი [?]

    15 მარტი 2020 15:53

    ციტატა: gio-rakitich
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ნეიმარზე იძახით ფულის მონაო, არგვინდა ბარსას უჩივლაო, ამ პიტალოზე რაგო არიღებთ ხმას, აქაა ბარსაში თამაშობს და პახოდუ საჩივარი აქვს სასამართლოში.. წავიდეს გაასხას გუნდიდან, არანაირად არ შეეფერება ბარსას ეს ნაჯახი

    ფულის მონა აქამდე რეალში იქნებოდა აზარის ნაცვლად,ფულის მონები ყველაფერს კადრულობენ მაგრამ არ გადადის რეალში ნეიმარი.
    ბართუშამ თუ არაფერი ინაგლა დაბრუნდება ამ ზაფხულს უეჭველი.
    ან ვაბშე რო გადავიდა რა მერე ცადა თავისი თავი სხვა გუნდში,მიიღო ახალი გამოწვევები

    რეალს რომ გადაეხადა თანხა პსჟ_სთვის და ნეიმარისთვის საკმაო ხელფასი არ გადავიდოდა როგორ გგონიათ?

    0
    --------------------
    "მეტი, ვიდრე კლუბი!"
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    15 მარტი 2020 15:27

    ამის გაშვება სისულელეა ზამენაზე ასეთი იგროკი სად გვეყოლება მერე ცარიწლი ჟილკაა მასტი

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Z.TS წევრი [?]

    15 მარტი 2020 15:24

    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ნეიმარზე იძახით ფულის მონაო, არგვინდა ბარსას უჩივლაო, ამ პიტალოზე რაგო არიღებთ ხმას, აქაა ბარსაში თამაშობს და პახოდუ საჩივარი აქვს სასამართლოში.. წავიდეს გაასხას გუნდიდან, არანაირად არ შეეფერება ბარსას ეს ნაჯახი

    რაც პუნქტში ჰქონდა ის მოითხოვა რა მერე? ნეიმარს ვიძახით და არის კიდეც ფულის მონა.

    ნეიმარსაც ერგებოდა ალბათ ის ფული, ისე გიჟები არარიან არეალური სარჩელი რომ აწარმოონ.. ვიდალი მეტადა არაკაცია, კლუბის წევრია და თან ფულზე უჩივის, მოეთმინა ცოტა, წაენ*რეოდა კლუბიდან და მერე შეეტანა საჩივარი.. არცეთი კვერცხებიანი მწვრთნელი ამას განაცხადში არ შეიყვანდა

    Vidali trakia sastavshi yopnis gulize uchivla gunds da is wavida mainc Aman ragaca xurdebis gulize gaiparchaka tavi da is milionebs etamasheba...tavmoyvareoba marto pulis motxovna ro ggoniat kide grizmaneze metad Barca aravis daumcirebia

    გეთანხმები მეგობარო აქამდეც მქონდადა დაწერილი გრიზმანდე რომ თუ ვინმემ იკისრა ცუდითქო გრიზმანმათქო და ტიპებს გაუსწორდათ მისი მოსვლა მაინც. მოვა ნეიმარი ერთ ორს კარგად ითამაშებს და მოულბება ყველას გული. ზოგმა რა უაზროდ იცის ამოჩემება

    1
    საიტზეა
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    15 მარტი 2020 14:23

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ნეიმარზე იძახით ფულის მონაო, არგვინდა ბარსას უჩივლაო, ამ პიტალოზე რაგო არიღებთ ხმას, აქაა ბარსაში თამაშობს და პახოდუ საჩივარი აქვს სასამართლოში.. წავიდეს გაასხას გუნდიდან, არანაირად არ შეეფერება ბარსას ეს ნაჯახი

    რაც პუნქტში ჰქონდა ის მოითხოვა რა მერე? ნეიმარს ვიძახით და არის კიდეც ფულის მონა.

    ნეიმარსაც ერგებოდა ალბათ ის ფული, ისე გიჟები არარიან არეალური სარჩელი რომ აწარმოონ.. ვიდალი მეტადა არაკაცია, კლუბის წევრია და თან ფულზე უჩივის, მოეთმინა ცოტა, წაენ*რეოდა კლუბიდან და მერე შეეტანა საჩივარი.. არცეთი კვერცხებიანი მწვრთნელი ამას განაცხადში არ შეიყვანდა

    Vidali trakia sastavshi yopnis gulize uchivla gunds da is wavida mainc Aman ragaca xurdebis gulize gaiparchaka tavi da is milionebs etamasheba...tavmoyvareoba marto pulis motxovna ro ggoniat kide grizmaneze metad Barca aravis daumcirebia

    0
    გასულია
    gio-rakitich ფანი [?]

    15 მარტი 2020 14:18

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ნეიმარზე იძახით ფულის მონაო, არგვინდა ბარსას უჩივლაო, ამ პიტალოზე რაგო არიღებთ ხმას, აქაა ბარსაში თამაშობს და პახოდუ საჩივარი აქვს სასამართლოში.. წავიდეს გაასხას გუნდიდან, არანაირად არ შეეფერება ბარსას ეს ნაჯახი

    ფულის მონა აქამდე რეალში იქნებოდა აზარის ნაცვლად,ფულის მონები ყველაფერს კადრულობენ მაგრამ არ გადადის რეალში ნეიმარი.
    ბართუშამ თუ არაფერი ინაგლა დაბრუნდება ამ ზაფხულს უეჭველი.
    ან ვაბშე რო გადავიდა რა მერე ცადა თავისი თავი სხვა გუნდში,მიიღო ახალი გამოწვევები

    3
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    გასულია
    პეპ გუარდიოლა ფანი [?]

    15 მარტი 2020 14:17

    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ნეიმარზე იძახით ფულის მონაო, არგვინდა ბარსას უჩივლაო, ამ პიტალოზე რაგო არიღებთ ხმას, აქაა ბარსაში თამაშობს და პახოდუ საჩივარი აქვს სასამართლოში.. წავიდეს გაასხას გუნდიდან, არანაირად არ შეეფერება ბარსას ეს ნაჯახი

    რაც პუნქტში ჰქონდა ის მოითხოვა რა მერე? ნეიმარს ვიძახით და არის კიდეც ფულის მონა.

    ნეიმარსაც ერგებოდა ალბათ ის ფული, ისე გიჟები არარიან არეალური სარჩელი რომ აწარმოონ.. ვიდალი მეტადა არაკაცია, კლუბის წევრია და თან ფულზე უჩივის, მოეთმინა ცოტა, წაენ*რეოდა კლუბიდან და მერე შეეტანა საჩივარი.. არცეთი კვერცხებიანი მწვრთნელი ამას განაცხადში არ შეიყვანდა

    1
    საიტზეა
    kingarturo ფანი [?]

    15 მარტი 2020 14:02

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ნეიმარზე იძახით ფულის მონაო, არგვინდა ბარსას უჩივლაო, ამ პიტალოზე რაგო არიღებთ ხმას, აქაა ბარსაში თამაშობს და პახოდუ საჩივარი აქვს სასამართლოში.. წავიდეს გაასხას გუნდიდან, არანაირად არ შეეფერება ბარსას ეს ნაჯახი

    რაც პუნქტში ჰქონდა ის მოითხოვა რა მერე? ნეიმარს ვიძახით და არის კიდეც ფულის მონა.

    1
    საიტზეა
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    15 მარტი 2020 13:59

    Es ro wava chivilebi mere naxet jer aq ari da ukve ichivla da ro wava rasizavs

    0
    გასულია
    პეპ გუარდიოლა ფანი [?]

    15 მარტი 2020 13:56

    ნეიმარზე იძახით ფულის მონაო, არგვინდა ბარსას უჩივლაო, ამ პიტალოზე რაგო არიღებთ ხმას, აქაა ბარსაში თამაშობს და პახოდუ საჩივარი აქვს სასამართლოში.. წავიდეს გაასხას გუნდიდან, არანაირად არ შეეფერება ბარსას ეს ნაჯახი

    1
    საიტზეა
    kingarturo ფანი [?]

    15 მარტი 2020 13:46

    როგორ მინდა მასთან ერთად ლიგა დავდოთ, ლივესთან რა მაგრად იბრძოლა არადა. მაგარი შანსი დავკარგეთ ლიგის მოგების. ნუ წელს არანაირი იმედი არ მაქვს არსებული მდგომარეობიდან გამომდინარე, მარა საქმე იმაშია რო არცერთი გუნდი არ აჩვენებს სასწაულ თამაშს. სიტი მგონია ფავორიტი მე პირადად, ბავარიაც მოხოდილია.

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge