როგორი იქნება "ბარსას" ახალი ფორმაცია 3 ვარსკვლავის მოსვლის შემდეგ

  • 14-03-2020, 19:30
  • როგორი იქნება "ბარსას" ახალი ფორმაცია 3 ვარსკვლავის მოსვლის შემდეგ

    როგორც იცით, მიუნხენის "ბაიერნი" 120 მილიონი ევროს გადახდას და ფილიპე კოუტინიოს დატოვებას არ აპირებს. ბრაზილიელის შენარჩუნება არ სურს "ბარსელონასაც". მიუხედავად ამისა, შესაძლოა, კიკე სეტიენმა ფილიპე პრესეზონში გამოიყენოს და მისი ძალები მოსინჯოს.

    რაც შეეხება ნეიმარს, "ბარსელონასათვის" მისი ხელში ჩაგდება ამ ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარაზეც პრიორიტეტულია. კატალონიელები მზად იქნებიან, "უძღები შვილისათვის" 170-180 მილიონი ევროც კი გაიღონ.

    აუცილებლად უნდა ვახსენოთ ფეხბურთელი, რომელსაც ბოლო პერიოდში "ბარსელონასთან" ყველაზე აქტიურად აკავშირებენ. საქმე ლაუტაროს ეხება, რომლის გამოსასყიდი თანხაც 111 მილიონ ევროს შეადგენს.

    ახლა კი გთავაზობთ Tribuna-ს მიერ შედგენილ საუკეთესო თერთმეტეულს, სადაც ზემოთ ნახსენები ფეხბურთელებიც გვევლინებიან.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    15 მარტი 2020 15:12

    რა ლაუტარო რა ნეიმარი რა კოუტინიო რა ფირპო ამ ბარსას ნახევარ დაცვაში გააპობენ შუაზე სისულელეა ეს კამანდა

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    CuleTillIDie გულშემატკივარი [?]

    15 მარტი 2020 08:07

    აი ლაუტარო და ფირპო რო არა ჩემი ოცნების გინდს გავს 😍😍😍

    0
    --------------------
    #infinit8iniesta
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    15 მარტი 2020 01:12

    აქ მწერალი ხალხის მართლა ვერ გავიგე ვერაფერი რა 😂 😂 😂 მესის მოუყვანეს კოუტინიო , დემბელე , გრიზმანი ვინმესთან ერთად თამაში შეძლო? პასუხი : ვერცერთთან 😂 😂 😂 თანხა რამდენი დაჯდა ეგ სამი ფეხბურთელი ხომ იცით მოდით მაშინ მესი გავუშვათ 😂 😂 😂 😂 😂 😂 ეხლა ტენით სანჩო პანჩო ჰალანდ ხუილანდ და ასე შემდეგ შეიძლება ეგენი ყველა მართლა შესანიშნავი ფეხბურთელები იყვნენ თავიანთ კლუბებში , მაგრამ იმას თუ წერთ რომ ნეიმარი დაიმტვრევა ან საერთოდ ორ სეზონიანი მაშინ ვინმემ მითხარით იმის გარანტია სად არის რომ იქ სადაც კოუტინიო ,დემბელე და გრიზმანი ვერ შეეწყვნენ სანჩო ჰალანდი და ასე შემდეგ შეეწყობიან 😂 😂 😂 😂 😂 არ გავიარეთ ეგ ამბავი უკვე ? რა საქართველოსავით ერთ წრეზე ცირკის ცხოველებივით უნდა ვიაროთ ბლიად 😂 😂 😂 😂 (მოდი კიდო ვცადოთ ამბავში) .....ჰოდა ჩემო ძვირფასებო თუ ახალ გუნდს აშენებთ უკვე ჯერ მწვრთნელიდან დაიწყეთ მერე გადადით ფეხბურთელებზე და ის კაცი ვინც მოვა თუ იტყვის მე მესი არ მჭირდება ახალ გუნდს ახალ ბარსელონას ვაკეთებო მაშინ მოიყვანოს ვინც უნდა 😂 🤣 😂 🤣 😂 😂 ოღონდ ჯერ ისეთი მეორედ მოსვლა დედამიწაზე მწვრთნელი მითხარით ვინც მესიზე უარს იტყვის 😂 🤣 😂 🤣 😂 🤣 😂 🤣

    3
    გასულია
    Pirat❤️💙 წევრი [?]

    15 მარტი 2020 00:21

    იმედია ლაუტარო ვერ გადმოვა და ამ დებილს ფირპოსაც გაუშვებენ კუკურელია ჯობია ჩემი აზრით

    1
    გასულია
    culee Culé [?]

    15 მარტი 2020 00:00

    ფირპოს ადგილს თუ არუნდა ეშველოს არგვინდა არც ეგ ნეიმარი და არც ლაუტარო 😔

    1
    გასულია
    Gvedo007 წევრი [?]

    14 მარტი 2020 23:13

    Dges nei n1 pirvelia tumca pexburtia gaupasurebuli miyvana ro cadon eg unda gagixaredes barsas pans

    1
    გასულია
    პეპ გუარდიოლა ფანი [?]

    14 მარტი 2020 22:30

    კოუტინიო მხოლოდ დემბელეს აჯობებს ბარსაში :დ ნეიმარი 2 სეზონი და მორჩა, მესის სირბილი საერთოდ აღარ შეუძლია, ფირპო პროსტა სახელადაა მეთერთმეტე კაცი ისე გინ გყოლია გინდარა, პიკე სახელია მარტო, სემედო საერთოდ ვისთანა, ათიდან 1 თამაშს ატარებს საშუალოზე კარგად, დანარჩენ ცხრაში ჩვარია..ეს გუნდი სრულ კრახს განიცდის, ლაუტარო არაფერში გვჭირდება, სუარესმა და მესიმ უნდა გაიყოს დრო არცერთი აღაარაა სრულად სეზონის ჩამტარებელი, მესი უნდა დაუბრუნდეს ცრუ ცხრიანის პოზიციას ფლანგებზე ტრინკაო და ნეიმარი კარგი იქნება.. კოუტინიო დემბელე ვიდალი რაკიტიჩი ფირპო სემედუ უნდა გაიყიდოს..

    1
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    14 მარტი 2020 22:02

    ციტატა: BOMBORA ANSU FATI
    და აქ რო არ უნდათ პრაფესორებს აი ამ გუნდს ვინმე გააჩერებს?

    და რატო ვერ გააჩერებს ბატონო პროფესორო? 1 მიზეზი მითხარი რა არის ამ გუნდში გაUჩერებელი? კოუტინიოს? რომელიც 10დან 6 არაზუსტ პასს აკეთებს და აჭრილია საშინდლად? თუ არტური რომელიც დაცვით უნარებში დიდი არაფერია? ამ ნახევარდაცვას თავზე გადაახევს ბურთს ყოველი მეორე. ნეიმარი დაიმტვრევა, მესი ვეღარ დარბის, რა უნდა ქნას ამ გუნდმა.. კარგი წმვრთნელი ვინატროთ თორე ბებერი ცალფეხა ნეიმარი და უკან მობრუნებული კოუტინიო კი არა. კარგი მწვრთნელი ფატის და ტრინკაოს გამოიყენებს ისე გავკარი ნეიმარსაც და ლაუტაროსაც.

    2
    გასულია
    datogogsadze წევრი [?]

    14 მარტი 2020 21:46

    რაც არ უნდა გუნდი შეიკრას მწვრთნელის გარეშე არაფერი გამოვა

    4
    გასულია
    shagu წევრი [?]

    14 მარტი 2020 21:22

    რაცარუნდა ცუდ ფორმაში იყოს ალბა, და განვლილ სეზონებსაც გადავხედოთ მაინც არა ესე ხელწამოსაკრავი სწრაფია, ტექნიკური, ე.გ საჯარიმოში პასების შემგდები, თან კომბინაციურ თამაშებში ეგ და მესი პირველია.

    9
    გასულია
    DAVID_BARCA_FAN წევრი [?]

    14 მარტი 2020 20:29

    ფირფოს მაგივრად გრიმალდო დააბრუნონ და თუ ვერ დააბრუნებენ კუკურელა დააყენონ, პიკეს ნაცვლად უმპამეკანო ან რომანიოლი,ნეიმარი თუ არ დაბრუნდა ჩემი აზრით ინსინე კარგი ვარიანტია ,კოუტინიოს ეკუთნის ერთი შანსი

    1
    გასულია
    gocha წევრი [?]

    14 მარტი 2020 20:07

    ნეიმარი და მარტინესი რო გადმოვიდნენ შემდეგ სეზონში ტიტულები გვექნება.

    6
    გასულია
    kingarturo ფანი [?]

    14 მარტი 2020 19:59

    ციტატა: Ronaldinho.
    აუ ის არ დაწეროთ ეხა ეს ნეიმარი ფულის მონა და იი ეს კლოუნი და რაღაც სისულელეებჯ)
    ყველაზე მაგრა გვჭირდება ეხა გამქცევი,ბურთის დამჭერი,გამტანი, კაცზე წამსლელი, საჯარიმოს-კუთხურის ჩამწოდებელ-დარტყმელი ,ლიდერის თვისებებით, პრიოდიტრტული ფეხბურთელ რომელსაც პასს მიცენენ (მარტო მესის რო ტენიან)ასეევე პოპულარული მაისურების და ასე შემდეგ გყიდვით მოკლედ ვარსკვლავი როგორიც ნეიმარია ეხლა მესის ისედაც ბოლო წლები აქ და თქვენი ჯიბიდან მიდის ეს 170 მილიონი თუ რას დარდობთ ერთი გამაგებინა😂😂 აი მესი რო არ იყოს და გუნდს რო აწყობდნენ არ მენდომებოდა არც თანხის პონტში არც ასაკის არც თვითონ ტიპაჟის გამო მარა ეს 2-3 წელი რაც მესიმ უნდა მოჭამოს ბოლო წლები რო იქნებ ჰა ჰა 1-2 ლიგა დადოს ლალიგებით იდეალური ვარიანტია ნეიმარის დაბრუნება!!მერე მესი დაბრდრბა ესეც წავა ამერიკაში ფულის საშოვნელად ინტერ მაიამიში ან სადმე. და ეგაა რა))ამიტო Don't worry friends, everything will be fine,
    neymar come on babyyy🔥

    გვჭირდება ერთია და რაც დავწერე მეორე. ჩემთვის სხვა ფასეულობები უფრო მნიშვნელოვანია ფეხბურთში. ადამიანმა ერთხელ დაგა.ვას და გიღალატოს დაიბრუნებ? ადამა ტრაორეა, ინსინიეა, სანჩოა. რაც არ უნდა მოხდეს მე მაგის დაბრუნების მომხრე არ ვარ და დავწერე რატოც. დალშე ყველას საკუთარი აზრი აქვს.

    5
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    14 მარტი 2020 19:53

    როდის აქეთ გახდა არტური საყრდენი, ჯერ ისედაც ფიზიკურად ვერ ქაჩავს და მასე ხო ვაფშე დავარდება მოედანზე, წინ იმდენი შემტევია ძალა დაადგება ძაან, ან ფირპოს რა უნდა ძირითადში მაგის ყოლას ისევ ცენტრმცველი დაამატონ

    2
    გასულია
    kingarturo ფანი [?]

    14 მარტი 2020 19:47

    ტალიაფიკო გვჭირდება, თუ ვერავინ ვერ იყიდეს კიდე კუკურელია დააბრუნონ. კოუტინიოს დაბრუნებას არ აქვს აზრი აწი აღარ გამოგვადგება ეგ კაცი. შკრინიანი, ტალიაფიკო (კუკურელია) დე ბრუინი, ინსინიე, ლაუტარო (ვერნერი) ეს ხალხი გვჭირდება. ფრჩხილებში ალტერნატივები მიწერია. საჭიროა ეს იგროკები თუ რამეს მიღწევა გვინდა.

    2
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    14 მარტი 2020 19:42

    რა ფირპო, ღადაობთ?!?!?!
    მაგის ადგილას ანხელინოს ყიდულობენო და ნორმალური ბიჭი ჩანს, თანაც ესპანელია....
    დემბელეს და ფატის რას უშვრებით?! ან გრიზმანი სად წაიყვანეთ?! თუ ნეიში 170 გაისროლეს, მაშინ ლაუტაროს როგორ ყიდულობს ბართო?! ფეირ-ფლეის დარღვევა და 3 წლიანი დისკვალიფიკაცია დაუკვთა პერესმა?!
    გრიზმანი+კოუტინიო ნეიმარის სანაცლოდ არის საუკეთესო გამოსავალი (გრიზმანი მბაპესთვის ოდნავ უკან იდეალურია)
    დემბელე-ფატი 9/11-ზე როტაციაში, ჯეკას და ნეიმარის შემცვლელად

    და მარჯვენა ფლანგზეა დასაფოქრებელი, რობერტოს არავინ გაყიდის, მაგრამ სემედო არის გამოსაცვლელი უფრო ჭკვიანი და აგრესიული ლატერალით

    2
    გასულია
    ousmane dembele 11 წევრი [?]

    14 მარტი 2020 19:41

    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: NEYBarca
    1. შევ**ი ნეიმარს
    2.რისი ფირპო, ვინმე კარგია მოსაყვანი
    3.რაღა დროის პიკეა
    4.კოუტინიომ არამგონია ძველი ლივერპულის ფორმა აღიდგინოს

    ასიანი ხარ ბრატიშკა. ნეიმარი მაგრად მიყვარდა, მარა რაც მაგან იკადრა ელემენტარული თავმოყვარეობის ამბავია. თვითონ ნამუსის ნატამალი რო ჰქონდედ ბარსელონაში გადასვლაზე არც უნდა იოცნებოს. ვერატიზე რა გვიყო ხალიფამ, ადგა და გვიღალატა დააცინინა თავი ყველას, ეგ არ კმარა და სასამართლოში ჩივილი დაუწყო გუნდს. ამ ზაფხულს შანსი ჰქონდა იმ ქამბექს იხსენებდა და უკანალს იძლეოდა, ვერ გადმოვიდა და ისებ იჩივლა. რა ესაქმება ასეთ ჩამოუყალიბებელ არაპროფეიონალ პიტალოს ჩვენს კლუბში?

    100000000000000%

    4
    გასულია
    kingarturo ფანი [?]

    14 მარტი 2020 19:37

    ციტატა: NEYBarca
    1. შევ**ი ნეიმარს
    2.რისი ფირპო, ვინმე კარგია მოსაყვანი
    3.რაღა დროის პიკეა
    4.კოუტინიომ არამგონია ძველი ლივერპულის ფორმა აღიდგინოს

    ასიანი ხარ ბრატიშკა. ნეიმარი მაგრად მიყვარდა, მარა რაც მაგან იკადრა ელემენტარული თავმოყვარეობის ამბავია. თვითონ ნამუსის ნატამალი რო ჰქონდედ ბარსელონაში გადასვლაზე არც უნდა იოცნებოს. ვერატიზე რა გვიყო ხალიფამ, ადგა და გვიღალატა დააცინინა თავი ყველას, ეგ არ კმარა და სასამართლოში ჩივილი დაუწყო გუნდს. ამ ზაფხულს შანსი ჰქონდა იმ ქამბექს იხსენებდა და უკანალს იძლეოდა, ვერ გადმოვიდა და ისებ იჩივლა. რა ესაქმება ასეთ ჩამოუყალიბებელ არაპროფეიონალ პიტალოს ჩვენს კლუბში?

    4
    საიტზეა
    NEYBarca ფანი [?]

    14 მარტი 2020 19:32

    1. შევ**ი ნეიმარს
    2.რისი ფირპო, ვინმე კარგია მოსაყვანი
    3.რაღა დროის პიკეა
    4.კოუტინიომ არამგონია ძველი ლივერპულის ფორმა აღიდგინოს

    7
    პარტნიორები
    Flashscore.ge