რონალდინიო ციხეშიც სვამს [ფოტო]

  • 13-03-2020, 00:30
  • რონალდინიო ციხეშიც სვამს [ფოტო]

    "ბარსელონას" ბრაზილიელი ლეგენდა, რონალდინიო გაუჩო პარაგვაის ციხეში თავს თავისუფლად გრძნობს.

    Football Bible იუწყება, რომ რონალდინიო ციხეში ალკოჰოლს სვამს და ავტოგრაფებს არიგებს. გავრცელდა აღნიშნული ინფორმაციის ამსახველი ფოტოებიც.

    შეგახსენებთ, რონალდინიო და მისი ძმა, რობერტო დე ასის მორეირა პარაგვაის დედაქალაქ ასუნსიონში ყალბი პასპორტებით შევიდნენ, რის შემდეგადაც დააპატიმრეს.

    ადრე გავრცელებული ინფორმაციით, ციხეში, სადაც გაუჩო იმყოფება, ფუტზალის ტურნირი ჩატარდება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: რონალდინიო
    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Messi🐐🐐❤❤ წევრი [?]

    13 მარტი 2020 09:22

    უეჭველი კორონასგან თავის დასაცავად სვამს თორემ ისე არ დალევდა.

    5
    გასულია
    GioKakiashvili გულშემატკივარი [?]

    13 მარტი 2020 02:50

    რამდენიმე წუთის წინ, "არსენალის" ოფიციალურმა საიტმა სასწრაფო ინფორმაცია გაავრცელა.

    "არსენალის" მთავარ მწვრთნელს მიკელ არტეტას კორონავირუსი დაუდასტურდა.

    პრემიერ ლიგაში გადაწყვიტეს, რომ ტურის მატჩები ჩვეულებრივად ჩატარდეს, თუმცა საინტერესოა, რა მოხდება ამ ხმაურიანი ფაქტის შემდეგ.

    ინგლისის ჩემპიონატში მოთამაშე რამდენიმე ფეხბურთელი კორონავირუსზე შემოწმებას გადის.

    4
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    13 მარტი 2020 02:41

    ციტატა: ferreira10
    პოხუისტია

    დაიწერა მესი იხდისო ციხიდან რომ გამოუშვან 4 მილიონსო რამდენად მართალია არ ვიცი

    ვალსაც უხდისო 9 მილიონს

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Bola Culé [?]

    13 მარტი 2020 02:21

    კიდია რაა :დდ აი ტიპს იმხელა ნიჭი ქონდა....სულ ეკიდა ვარჯიში... კიდეც სვამდა ჭამდა... ერთობოდა... პროფესიონალიზმიც ეკიდა და თავისას ისწორებდა... პროსტა ბურთი უყვარდა და რა დონეზეც რჩებოდა დრო ფეხბურთისთვის იმას თამაშობდა...და მაინც რა შედეგი დადო ტიპმა. რა ითამაშა... რა კვალი დატოვა... გულდასაწყვეტია რომ ნახევარიც არ გამოიყენა და მიაღწია რისი მიღწევაც შეეძლო მაგრამ რაც ითამაშა იმითაც კი ჩემთვის ყველა დროის ყველაზე ნიჭიერი და ტექნიკის მქონდე ფეხბურთელია. არც მესის არც რონალდოს არ შეუძლიათ იმის კეთება რასაც ეს აკეთებდა... ეს არ აქცევს მათზე დიდ ფეხბურთელად რა თქმა უნდა... ამაზე არავინ დაობს... მე თუ მკითხავ რონალდინიო ცალკე უნდა განიხილო რაა... არ უნდა შეადარო ესე სხვებს... იდეაში შედეგით უნდა ვაფასებდეთ მარა ხო ვიცით რაც შეეძლო სინამდვილეში და რასაც თამაშობდა ისიც რო არგადის ჩვეულებრივ თამაშში. მოკლედ ყველაზე დიდი ნიჭის მქონე ერი ფეხბურთში ბრაზილიელები არიან... გერმანია შმერმანია და მსგავსები არ მაინტერესებს..შრომა და ეგეთები მკიდია მე.... ვაფასებ ეგეთ ხალხს რონალდოა თამადობით მაგრამ აიი ესეე უბრალოდ ნიჭიერი ხალხით უფრო ვკაიფობ. თუ დაც ნერვები გეშლებოდეს რომ არ დაინსახურეს ის ნიჭი მათი სიზარმაცის გამო... მესი შრომობს იასნია მარა ხო ვიცით რო ნიჭი აქვს...იმ თავისი ნიჭით მაინც ჯობნის რონალდოს ასეთ შრომისმოყვარეობას. რონალდინიოც და ბრაზილიელებიც ეგრე არიან... მაგათ ორივეს მირჩევნია. ანუ მარტივად რომ ვთქვა ლამაზი ფეხბურთი ჩემთვის ჯინგაა... ბრაზილიური პლიაჟის სტილი...რომელიც რაც დრო გავა უფრო მოკვდება ევროპული შედეგობრივი პრაგმატულობის გამო მაგრამ მაინც ყველაზე დიდი ტალანტები მაქედან წამოვლენ. უბრალოდ ბურთს სხვანაირად გრძნობენ და ეცეკვებიან... გინდა გარომანტიზებაში ჩამეთვალოს გინდა არა.... მკიდიაა..როგორც ხალხიი ბრაზილიელები ნაგავი ხასიათის და ჩვევების არიან მაგრამ ფეხბურთი მათია და ჩაყარე თუ გინდა ციხეში ყველა.

    16
    საიტზეა
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    13 მარტი 2020 02:16

    ციტატა: GUGU MSN
    აუ შენ მესსი სუარესი ჩავი ინიესტა პუიოლი დანი ალვეში პიკე და ბუსკეცი 25 წელს ქვემოტ რო იყოთ ბარსაში თან იფ იფ <3

    ეტოო მიმისვი ძმურად მაგათთან ერთად

    2
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    13 მარტი 2020 02:11

    პოხუისტია

    დაიწერა მესი იხდისო ციხიდან რომ გამოუშვან 4 მილიონსო რამდენად მართალია არ ვიცი

    6
    გასულია
    gio-rakitich ფანი [?]

    13 მარტი 2020 01:47

    მაგ ციხეში მომახვედრა მაგ კაცის გვერდით და სამუდამო მოეცათ თუგინდ

    5
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    გასულია
    Lionel Messi - 10 Culé [?]

    13 მარტი 2020 01:45

    ეეჰ. როგორ გაიბანძე თავი შე ყველაზე კლასნო კაცო 😑

    4
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    13 მარტი 2020 01:35

    ქარაფშუტა ბრაზილიელების უკურნებელი სენი. 😓

    4
    გასულია
    Giorgi99 წევრი [?]

    13 მარტი 2020 01:25

    სულ ეესე იყო ეს. საუკეთესო წლებშიც კი სვავდა და ერთობოდა. თორემ ამას რაც ტალანტი ჰქონდა ერთი იმდენი რომ ევარჯიშა , სტაბილური ყოფილიყო და პასუხისმგებლობით მოკიდებოდა კარიერას, დღეს მესიზე და რონალდუზე ამდენს არავინ ილაპარაკებდა.

    10
    --------------------
    ⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽ 🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅👻👻👻👻👻👻👻
    საიტზეა
    Bakero Culé [?]

    13 მარტი 2020 01:24

    😔 😕 😔 😕 😔 😕 😔 😕 😔 😕

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    13 მარტი 2020 01:07

    სულ გამოიმასქნდა ეს რაა

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge