როგორ ითამაშეს "ბარსელონადან" იჯარით წასულმა ფეხბურთელებმა

  • 9-03-2020, 11:37
  • როგორ ითამაშეს "ბარსელონადან" იჯარით წასულმა ფეხბურთელებმა

    "ბარსელონას" საკუთრებაში მყოფი და სეზონის ბოლომდე იჯარით მოთამაშე ფეხბურთელებისთვის მორიგი საფეხბურთო უიქენდი დასრულდა. გთავაზობთ ამ ფეხბურთელების თამაშის მიმოხილვას.

    მარკ კუკურელია

    ხეტაფე

    ლა ლიგის 27-ე ტურში, "ხეტაფემ" "სელტას" უმასპინძლა. თამაში უგოლოდ დასრულდა. მასპინძელთა მარცხენაფლანგელმა, მარკ კუკურელიამ სრულად ითამაშა და პირველი ტაიმის მიწურულს ყვითელი ბარათი მიიღო. 21 წლის ფეხბურთელი თავისი გუნდიდან კვლავ ერთ-ერთი საუკეთესო იყო.

    რაფინია ალკანტარა

    სელტა

    იმავე შეხვედრაში მონაწილეობა მიიღო "სელტაში" განათხოვრებულმა რაფინია ალკანტარამ. ბრაზილიელი შემტევი ნახევარმცველი სასტარტო შემადგენლობაში იყო და მან მოედანი 63-ე წუთზე დატოვა.

    ფილიპე კოუტინიო

    ბაიერნი

    ზედიზედ მესამედ, "ბაიერნის" სასტარტო შემადგენლობაში მოხვდა ფილიპე კოუტინიო. 27 წლის ბრაზილიელმა, "აუგსბურგან" მოგებულ შეხვედრაში (2-0), მოედანი 85-ე წუთზე დატოვა, როდესაც ანგარიში 1-0 იყო.

    ჟან-კლერ ტოდიბო

    შალკე

    ბრწყინვალე შეხვედრა ჩაატარა ბუნდესლიგაში განათხოვრებულმა კიდევ ერთმა ფეხბურთელმა, ჟან-კლერ ტოდიბომ. 20 წლის ფრანგმა ცენტრალურმა მცველმა, "ჰოფენჰაიმთან" მატჩში (1-1), თავი 5 წარმატებული ვარდნითა და ბურთის 9 მოგერიებით გამოიჩინა. ორივე ეს მაჩვენებელი თამაშში საუკეთესო იყო. ტოდიბოს პასების 91.5% ზუსტი გამოდგა, რაც გუნდში საუკეთესო, ხოლო თამაშში მე-2 საუკეთესო შედეგი გამოდგა.

    ხუან მირანდა

    შალკე

    "შალკეში" განათხოვრებულმა კიდევ ერთმა ახალგაზრდა მცველმა, ხუან მირანდამ, "ჰოფენჰაიმთან" შეხვედრა ტრავმის გამო გამოტოვა.

    მუსა ვაგე

    ნიცა

    თავი გამოიჩინა "ბარსელონადან" "ნიცაში" განათხოვრებულმა ახალგაზრდა მარჯვენა მცველმა, მუსა ვაგემ. ევროტურნირების საგზურისთვის ბრძოლაში უშუალო კონკურენტთან, "მონაკოსთან" გამართული შეხვედრის 93-ე წუთზე, ანგარიში 1-1 იყო. მე-3 დამატებულ წუთზე კი, 21 წლის სენეგალელმა მარჯვენაფლანგელმა კასპერ დოლბერგს საგოლედ უპასა და "ნიცამ" მნიშვნელოვანი შეხვედრა მოიგო.

    ორიოლ ბუსკეტსი

    ტვენტე

    ჰოლანდიის ჩემპიონატში მორიგი შეხვედრა ჩაატარა ორიოლ ბუსკეტსმა. 21 წლის საყრდენი ნახევარმცველი, "ვიტესთან" წაგებულ შეხვედრაში (0-1), მოედანზე პირველი 78 წუთის განმავლობაში იმყოფებოდა.

    კარლეს ალენია

    ბეტისი

    "რეალის" დამარცხებაში და "ბარსელონას" გალიდერებაში კარლეს ალენიას მონაწილეობა არ მიუღია. ახალგაზრდა ნახევარმცველი, მადრიდელებთან მოგებულ შეხვედრაში (2-1) სათადარიგო იყო.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    shu1987 გულშემატკივარი [?]

    9 მარტი 2020 17:58

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ტოდიბო არ უნდა გაეშვათ, ამ ასაკშიც შეძლებდა თავის დამკვიდრებას ძირითადში. ტრინკაუს უთამაშია მაგრად, მორიგი გოლიც გაიტანა.

    Sanam piqea wzri ar qonda tyuilad iyo gundshi todibo kargia gamocdilebas daagrovebs magars da ukve aqet gauwion konkurencia ro mova

    მგონი 60 მილიონის გადახდა გვიწევს დაბრუნების სანაცვლოდ. პერესის მონამ "მაგარი" კონტრაქტი დადო.

    იჯარა რას ნიშნავს ნებისმიერ დროს შეუძლია ბარსამ უარი უთხრას მიყიდვაზე და დაიბრუნოს გაწყვეტა იჯარის ვადაზე ადრე არ გაგიგიათ ჯერ ??? ბართომეუს რაც შეეხება საუბარიც არ ღირს მაგის მზეობებზე. ტიპი იყიდის 100 -სად და ყიდის 20-ცად. მაგარი მენეჯმენტია ტოო. ან პირიქიდ ყიდის 15-ტად და იგივეში იხდის 50-ს.

    0
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    9 მარტი 2020 14:25

    ციტატა: M10 S9 D11
    კუკურელია და ტოდიბო უნდა დავიბრუნოთ დანარჩენებმა გაასხან

    ალენიაც უნდა დაბრუნდეს სასწრაფოდ

    ციტატა: MALUMA
    კოუს გარდა დანარჩენის დდც!

    ნაპოლის გავაგდებთ მარა ბაიერნს თუ დავეტაკეთ მერე დაგვერხა ისეთ ცუდ ფორმაში ვართ!

    ალენია კოუს ადგილას შენ მზექალა შენა

    0
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    9 მარტი 2020 14:22

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ტოდიბო არ უნდა გაეშვათ, ამ ასაკშიც შეძლებდა თავის დამკვიდრებას ძირითადში. ტრინკაუს უთამაშია მაგრად, მორიგი გოლიც გაიტანა.

    Sanam piqea wzri ar qonda tyuilad iyo gundshi todibo kargia gamocdilebas daagrovebs magars da ukve aqet gauwion konkurencia ro mova

    მგონი 60 მილიონის გადახდა გვიწევს დაბრუნების სანაცვლოდ. პერესის მონამ "მაგარი" კონტრაქტი დადო.

    ხო 25 ად გამოისყიდიან იმიტო რო ძსლიან მაგარი მცველია და აქეთ 60 გვიწევს რაც სრული იდიოტიზმია. ყველა თამაში მაგრად ჩაატარა ბარსაში ინტერთან ხო ვაფშე მატჩის საუკეთესო იყო.. ტრინკაო უნდა მიემატოს ამ სიას. მატეუს ფერნანდესი და პედრიც და ყოველ კვირას დაიდოს ხოლმე კარგი იქნებოდა. მეკი ვადევნებ ყველას თვალს მარა მაინც

    4
    გასულია
    shu1987 გულშემატკივარი [?]

    9 მარტი 2020 14:09

    ტოდიბოს გაშვება იყო არასწორი თუნდაც იჯარით გუნდს მეტი დრო უნდა მიეცა სათამაშოდ , მომავლის მცველია ნიჭიერი თავზეც კარგია და პასიც არ აქვს ცუდი, ტიპი შალკეში ლიდერად ყალიბდება დაცვაში. დანარჩენს რაც შეეხება კუკურელიას დავაბრუნებდი ახალგაზრდაა და თუ შანსს მიიღებს მჯერა გაამართლებს შეტევებშიც კარგად ერთვება, მე პირადად მოვიყვანდი ემერსონი როა ბეტისში ბარსას საკუთრებაა და ძაან მაგრად თამაშობს დაცვაშიც და შეტევაშიც გუშინ რეალთან ერთ-ერთი საუკეთესო იყო ვინისიუსს ფეხი არ გაანძრევინა სემედოს უკვე ჯობია უკეთესი პასი აქვს და უფრო ეფექტურია, პედრია დასაბრუნებელი ძაან ნიჭიერი ბიჭია, დანარჩენი ორიოლ ბუსკეციც საჭირო ბიჭია თუმცა სადაც დეიონგი გვყავს ნაკლები შანსი ექნება ამიტო იყოს ერთი სეზონი კიდე სადაცაა, სხვები გასაყიდია კოუტინიოს ჩათვლით ალენიათი დამთავრებული, ალენია ბეტისის სათადარიგოდ იქცა რაც ცუდია ეტყობა მეტის ნიჭი არ აქვს და მეტს ვეღარ განვითარდება.

    1
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    9 მარტი 2020 13:38

    ტოდიბო არ უნდა დავკარგოთ ყველაზე დიდი სისულელე იყქნება მაგ ბიჭის გაშვება

    5
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    9 მარტი 2020 13:34

    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ტოდიბო არ უნდა გაეშვათ, ამ ასაკშიც შეძლებდა თავის დამკვიდრებას ძირითადში. ტრინკაუს უთამაშია მაგრად, მორიგი გოლიც გაიტანა.

    Sanam piqea wzri ar qonda tyuilad iyo gundshi todibo kargia gamocdilebas daagrovebs magars da ukve aqet gauwion konkurencia ro mova

    მგონი 60 მილიონის გადახდა გვიწევს დაბრუნების სანაცვლოდ. პერესის მონამ "მაგარი" კონტრაქტი დადო.

    2
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Mes cue un club 1899 წევრი [?]

    9 მარტი 2020 12:53

    ციტატა: BarcelonaFanTV
    აი ასე იჯარით წასულებზე ინფორმაცია რომ იდება ხოლმე მომწონს ძალიან ასე გააგრძელეთ. და ტრინკაუსა და ფერნანდეშის ამბებიც მაგრად მაინტერესებს

    ტრინკაი კარგად თამაშობს და ალბათ ნაკრებშიც გამოიძახებენ და ფერნანდეშს ჯერ არ უთამაშია არ ვიცი რატო ისე ვარჯიშით ვარჯიშობს

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    9 მარტი 2020 12:52

    კუკურელია და ტოდიბო უნდა დავიბრუნოთ დანარჩენებმა გაასხან

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    BarcelonaFanTV გულშემატკივარი [?]

    9 მარტი 2020 12:36

    აი ასე იჯარით წასულებზე ინფორმაცია რომ იდება ხოლმე მომწონს ძალიან ასე გააგრძელეთ. და ტრინკაუსა და ფერნანდეშის ამბებიც მაგრად მაინტერესებს

    2
    --------------------
    "მეტი, ვიდრე კლუბი!"
    გასულია
    carles puyol 5 გულშემატკივარი [?]

    9 მარტი 2020 12:31

    კუკურელია გვყოლოდა ფირპოს მაგივრად სჯობს

    3
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    გასულია
    kingarturo ფანი [?]

    9 მარტი 2020 12:19

    მგონია რო ლა ლიგას წელსაც არ დავთმობთ. ზიდანს როგორ მინდს პანჭური ამოჰკრან დდდ და რო ამბობენ სასტავი არ ჰყავსო იმათ გასაგონად. აზარი, იოვიჩი, მილიტაო, მენდი მევიყიდე? ზამენაზე ისკო და ხამესი არ უზის? მარიანო? იოვიჩს კიდე არ აძლევს შანსს გენაცვალე და ეგ ვისი ბრალია? იგივე შემადგენლობა ჰყავს გუნდს, რონალდო გამოაკლდა თუმცა აზარი იყიდეს და + ნავასზე არანაკლები მეკარე იყიდეს. ძაან იშვიათი თუ იტყვის იმას რო ზიდანის ბრალია ყველაფერი, რონალდოთი, ვარსკვლავური სასტავით და მსაჯებით ყველა მაგარია. ინერგება თუ არა ვარი 1/8 ვერ ცდება გუნდი მეტი რაღა ფაქტი დავდო. რონალდოც რო იყოს მაინც მსგავსი სიტუაცია იქნებოდა, რადგან მთავარი ძალი გამოაკლდა გუნდს. რონალდოც ჩასვრილია საკუთარ გუნდში. დამთხვევაა? დდ

    4
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    9 მარტი 2020 11:47

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ტოდიბო არ უნდა გაეშვათ, ამ ასაკშიც შეძლებდა თავის დამკვიდრებას ძირითადში. ტრინკაუს უთამაშია მაგრად, მორიგი გოლიც გაიტანა.

    Sanam piqea wzri ar qonda tyuilad iyo gundshi todibo kargia gamocdilebas daagrovebs magars da ukve aqet gauwion konkurencia ro mova

    1
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    9 მარტი 2020 11:44

    ტოდიბო არ უნდა გაეშვათ, ამ ასაკშიც შეძლებდა თავის დამკვიდრებას ძირითადში. ტრინკაუს უთამაშია მაგრად, მორიგი გოლიც გაიტანა.

    7
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    პარტნიორები
    Flashscore.ge