ანსუ ფატი - ყველაზე ძვირადღირებული ახალგაზრდა ფეხბურთელი

ანსუ ფატი - ყველაზე ძვირადღირებული ახალგაზრდა ფეხბურთელი

ფეხბურთელების სატრანსფერო ფასების შემფასებელმა კომპანია Transfermarkt-მა ყველაზე ძვირადღირებული 17-წლამდე ფეხბურთელების სია გამოაქვეყნა.

სიის სათავეში "ბარსელონას" ვუნდერკინდი ანსუ ფატი იმყოფება, რომელიც 40 მილიონ ევროდაა შეფასებული. სამეულში მოხვდნენ 35 მილიონად შეფასებული "რენის" ნახევარმცველი ედუარდო კამავინა და "პალმეირასის" თავდამსხმელი გაბრიელ ვერონი, რომლის სატრანსფერო ღირებულება 25 მილიონ ევროს შეადგენს.

ყველაზე ძვირადღირებული 17-წლამდე ფეხბურთელების სრული სია ასე გამოიყურება:

  • ანსუ ფატი (ბარსელონა) - 40 მილიონი ევრო
  • ედუარდო კამავინა (რენი) - 35 მილიონი ევრო
  • გაბრიელ ვერონი (პალმეირასი) - 25 მილიონი ევრო
  • ჯუდი ბელინგემი (ბირმინგემი) - 12 მილიონი ევრო
  • რაიან გრავენბერჩი (აიაქსი) - 12 მილიონი ევრო
  • მატიას პალასიოსი (სან ლორენცო) - 10 მილიონი ევრო
  • სებასტიანო ესპოსიტო (ინტერი) - 10 მილიონი ევრო
  • ფაბიო სილვა (პორტუ) - 10 მილიონი ევრო
  • პედრი (ლას პალმასი) - 8 მილიონი ევრო


"ლას პალმასის" შემტევი ნახევარმცველი პედრი, რომელიც ჩამონათვალში ბოლო ადგილზე იმყოფება, "ბარსელონას" საკუთრებაა. 17 წლის ფეხბურთელმა სეგუნდას მიმდინარე გათამაშებაში 25 მატჩი ჩაატარა, 3 გოლი გაიტანა და 4 საგოლე გადაცემა გააკეთა. ივარაუდება, რომ ის კატალონიურ კლუბს მომავალი სეზონისთვის შეუერთდება. "ბლაუგრანამ" მის სანაცვლოდ გასულ წელს 5 მილიონი ევრო გადაიხადა.

რაც შეეხება ანსუ ფატის, მან მიმდინარე სეზონში ჩატარებულ 23 შეხვედრაში 5 გოლი გაიტანა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #14 6 მარტი 2020 20:36
    0
    ციტატა: me da barca
    ციტატა: samuel.u
    ჩემი პირადი აზრით გუნდი დანგრევის პირასაა და ამაზე გული ძალიან მწყდება . მაგრამ რაოდენ საწყენიც არ უნდა იყოს ეს ჩემთვის გუნდში უნა მოხდეს მასობრივი თაობათა ცვლა უკვე დროა წავიდნენ ასაკოვანი და { არაფლის გამკეტებელი ზოგი ერთი ახალგაზდა } ფეხბურტელები . გუნდიდან უნდა წავიდნენ ეს ფეხბურთელები; {არტურო ვიდალი,ივან რაკიტიჩი, სერხიო უსკეცი ,ჯორდი ალბა, რობერტო ,პირპრო, ლუის სუარესი,კლემან ლენგლე და განათხოვრებული პეხბურთელები } დემბელე უნდა გაანათხოვრონ 1 ან 2 სეზონი და დააკვირდნენ რას იზავ თუ ტრავმიანობა გამოუსწორდა არ ღირს გაშვება. ახლა დავწერ ვინც არის მოსაყვანი,, დავიწყებ თავდამსხმელით [ცენტრალური თავდამსხმელი . კილიან მბაპე, ან ჰოლანდი ან სადიო მანე. .ფლანგზე . ტომი აბრაჰამი ან ოდიბო. სონი . მიმაჩნია რომ სანჩო არის ათასი პროცენტით მოსაყვანი ნახევარ და დაცვა ვან დე ბეკი , კანტე კოუტინიო დაიბრუნონ მცველები ვან დეიკინ .ჯოშუა კიმიხი ვერტოგენი ან ტობი ანდერვეილერ მარცხენა მცველი ვერ შევარჩიე და ეს ტრანსფერები რეალურია თუ კლუბი რეალურ გათვლას გააკეთებს მაგალითად ; გაყიდული ფეხბურთელებით შემოსული მინიმალური თანხა [ბუსკეცი =60 მ რაკიტიჩი=50 მ ვიდალი=40 ალბა+რობერთო +პირპრო=100 მ სუარესი + ლენგლე=100მ დაახლოებით 400 450 მილიონს აიღებენ საყიდელი ფეხბურთელების ფასი [ გრიზმანს +80მ =მბაპე ლენგლეს +70მ =ვან დეიკი სემედუს +50 მ კიმიხი კიმიხის ტრანსფერი თუ არ გამოვა მაშინ ისევ სემედუ იყოს სანჩო =110 მ ვან დე ბეკი =50 ასე შემდეგ საბოლოო შემადგენლობა ასეთი მინდა ძირითადი........................................ .ტერ შტეგენი , კიმიხი უმტიტი, ვან დეიკი {მარცხენა მც კარგი ვერ გავიხსენე }დე იონგი , ვან დე ბეკი, კანტე მესი ,სანჩო ,მბაპე სათადარიგო ;: ანსუ ფატი ,რიკი პუჩი .არტური , დემბელე , პიკე ,ვერტოგენი ,ნეტუ ,ალენია და ლა მასია და მაინც აუცილებელია ბართომეუს წასვლა ახალი პრეხიდენტის მოსვლა ახალი მწვრთნელის მოსვლა გვარდიოლა ან ,ჩავი , და მიმაჩნია რომ მესის ვერავინ ვერასდროს შეცვლის ისე როგორც მესის ეკადრება. ეს არის ჩემი პირადი აზრი.

    გიფიქრია ისე, მაგრამ მგონი ზედმეტი გიფიქრია. ერთი ჯადოსნური ჯოხი და აწყობილია გუნდი.



    შენ რა სასტავის დაწერე გაყიდულებიდან 450 მილიონს ამოიღებ მაგრამ აი ყიდვის რა მოგახსენო გრიზმანში და 80 მილიონში მბამპეს ვინ მოგცემს ? ან ბეეკი 50 მილიონად 70 ი ღირს რეალი მაგდენს უხდია პლიუს ვანდქიკს ვინ მოგცემა კიმიხს ვინ მოგცემს ან მაგ ფასად რანაირად იყიდი ეგ სასტავი მილიარდ ორასი მილიარდ სამასი მილიონის ბაზარია როგორც მინიმუმ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 6 მარტი 2020 02:42
    4
    ციტატა: samuel.u
    ჩემი პირადი აზრით გუნდი დანგრევის პირასაა და ამაზე გული ძალიან მწყდება . მაგრამ რაოდენ საწყენიც არ უნდა იყოს ეს ჩემთვის გუნდში უნა მოხდეს მასობრივი თაობათა ცვლა უკვე დროა წავიდნენ ასაკოვანი და { არაფლის გამკეტებელი ზოგი ერთი ახალგაზდა } ფეხბურტელები . გუნდიდან უნდა წავიდნენ ეს ფეხბურთელები; {არტურო ვიდალი,ივან რაკიტიჩი, სერხიო უსკეცი ,ჯორდი ალბა, რობერტო ,პირპრო, ლუის სუარესი,კლემან ლენგლე და განათხოვრებული პეხბურთელები } დემბელე უნდა გაანათხოვრონ 1 ან 2 სეზონი და დააკვირდნენ რას იზავ თუ ტრავმიანობა გამოუსწორდა არ ღირს გაშვება. ახლა დავწერ ვინც არის მოსაყვანი,, დავიწყებ თავდამსხმელით [ცენტრალური თავდამსხმელი . კილიან მბაპე, ან ჰოლანდი ან სადიო მანე. .ფლანგზე . ტომი აბრაჰამი ან ოდიბო. სონი . მიმაჩნია რომ სანჩო არის ათასი პროცენტით მოსაყვანი ნახევარ და დაცვა ვან დე ბეკი , კანტე კოუტინიო დაიბრუნონ მცველები ვან დეიკინ .ჯოშუა კიმიხი ვერტოგენი ან ტობი ანდერვეილერ მარცხენა მცველი ვერ შევარჩიე და ეს ტრანსფერები რეალურია თუ კლუბი რეალურ გათვლას გააკეთებს მაგალითად ; გაყიდული ფეხბურთელებით შემოსული მინიმალური თანხა [ბუსკეცი =60 მ რაკიტიჩი=50 მ ვიდალი=40 ალბა+რობერთო +პირპრო=100 მ სუარესი + ლენგლე=100მ დაახლოებით 400 450 მილიონს აიღებენ საყიდელი ფეხბურთელების ფასი [ გრიზმანს +80მ =მბაპე ლენგლეს +70მ =ვან დეიკი სემედუს +50 მ კიმიხი კიმიხის ტრანსფერი თუ არ გამოვა მაშინ ისევ სემედუ იყოს სანჩო =110 მ ვან დე ბეკი =50 ასე შემდეგ საბოლოო შემადგენლობა ასეთი მინდა ძირითადი........................................ .ტერ შტეგენი , კიმიხი უმტიტი, ვან დეიკი {მარცხენა მც კარგი ვერ გავიხსენე }დე იონგი , ვან დე ბეკი, კანტე მესი ,სანჩო ,მბაპე სათადარიგო ;: ანსუ ფატი ,რიკი პუჩი .არტური , დემბელე , პიკე ,ვერტოგენი ,ნეტუ ,ალენია და ლა მასია და მაინც აუცილებელია ბართომეუს წასვლა ახალი პრეხიდენტის მოსვლა ახალი მწვრთნელის მოსვლა გვარდიოლა ან ,ჩავი , და მიმაჩნია რომ მესის ვერავინ ვერასდროს შეცვლის ისე როგორც მესის ეკადრება. ეს არის ჩემი პირადი აზრი.

    გიფიქრია ისე, მაგრამ მგონი ზედმეტი გიფიქრია. ერთი ჯადოსნური ჯოხი და აწყობილია გუნდი.
    წევრი [?]
    #12 6 მარტი 2020 01:06
    4
    თამამი და შემსრულებელია რაც მე ყველაზე მეტად მომწონს არც ასაკის კომპლექსი და არც არაფერი აფეხერბს მხოლოდ ფეხბურთი აინტერესებს იმედია ბარსადან არასდროს წავა
    წევრი [?]
    #11 6 მარტი 2020 00:58
    5
    ციტატა: samuel.u
    ჩემი პირადი აზრით გუნდი დანგრევის პირასაა და ამაზე გული ძალიან მწყდება . მაგრამ რაოდენ საწყენიც არ უნდა იყოს ეს ჩემთვის გუნდში უნა მოხდეს მასობრივი თაობათა ცვლა უკვე დროა წავიდნენ ასაკოვანი და { არაფლის გამკეტებელი ზოგი ერთი ახალგაზდა } ფეხბურტელები . გუნდიდან უნდა წავიდნენ ეს ფეხბურთელები; {არტურო ვიდალი,ივან რაკიტიჩი, სერხიო უსკეცი ,ჯორდი ალბა, რობერტო ,პირპრო, ლუის სუარესი,კლემან ლენგლე და განათხოვრებული პეხბურთელები } დემბელე უნდა გაანათხოვრონ 1 ან 2 სეზონი და დააკვირდნენ რას იზავ თუ ტრავმიანობა გამოუსწორდა არ ღირს გაშვება. ახლა დავწერ ვინც არის მოსაყვანი,, დავიწყებ თავდამსხმელით [ცენტრალური თავდამსხმელი . კილიან მბაპე, ან ჰოლანდი ან სადიო მანე. .ფლანგზე . ტომი აბრაჰამი ან ოდიბო. სონი . მიმაჩნია რომ სანჩო არის ათასი პროცენტით მოსაყვანი ნახევარ და დაცვა ვან დე ბეკი , კანტე კოუტინიო დაიბრუნონ მცველები ვან დეიკინ .ჯოშუა კიმიხი ვერტოგენი ან ტობი ანდერვეილერ მარცხენა მცველი ვერ შევარჩიე და ეს ტრანსფერები რეალურია თუ კლუბი რეალურ გათვლას გააკეთებს მაგალითად ; გაყიდული ფეხბურთელებით შემოსული მინიმალური თანხა [ბუსკეცი =60 მ რაკიტიჩი=50 მ ვიდალი=40 ალბა+რობერთო +პირპრო=100 მ სუარესი + ლენგლე=100მ დაახლოებით 400 450 მილიონს აიღებენ საყიდელი ფეხბურთელების ფასი [ გრიზმანს +80მ =მბაპე ლენგლეს +70მ =ვან დეიკი სემედუს +50 მ კიმიხი კიმიხის ტრანსფერი თუ არ გამოვა მაშინ ისევ სემედუ იყოს სანჩო =110 მ ვან დე ბეკი =50 ასე შემდეგ საბოლოო შემადგენლობა ასეთი მინდა ძირითადი........................................ .ტერ შტეგენი , კიმიხი უმტიტი, ვან დეიკი {მარცხენა მც კარგი ვერ გავიხსენე }დე იონგი , ვან დე ბეკი, კანტე მესი ,სანჩო ,მბაპე სათადარიგო ;: ანსუ ფატი ,რიკი პუჩი .არტური , დემბელე , პიკე ,ვერტოგენი ,ნეტუ ,ალენია და ლა მასია და მაინც აუცილებელია ბართომეუს წასვლა ახალი პრეხიდენტის მოსვლა ახალი მწვრთნელის მოსვლა გვარდიოლა ან ,ჩავი , და მიმაჩნია რომ მესის ვერავინ ვერასდროს შეცვლის ისე როგორც მესის ეკადრება. ეს არის ჩემი პირადი აზრი.

    Pes-ს კი არ თამაშობენ მთელი გუნდი გაუშვან და ახალი იყიდონ :) :) თაობათა ცვლა გარდაუვალია მაგრამ ესე ერთნაირად როგორც შენ ამბობ ძაან უაზრიბაა და არასდროს მოხდება...
    Culé [?]
    #10 6 მარტი 2020 00:53
    1
    დიდ ფეხბურთი ითამაშებს ჩემი აზრით მთავარია ზედმეტი ტვურთი არ ავკიდოთ
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    ფანი [?]
    #9 5 მარტი 2020 23:56
    3
    ტიპი 17 წლისაა და უკვე რეკორდებს ხსნის.მე მჯერავს ანსუ უდიდეს წარმატებას მიაღწევს და მესის შემცვლელად სწორედ ეს მიმაჩნია
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    გულშემატკივარი [?]
    #8 5 მარტი 2020 23:31
    2
    ჩემი პირადი აზრით გუნდი დანგრევის პირასაა და ამაზე გული ძალიან მწყდება . მაგრამ რაოდენ საწყენიც არ უნდა იყოს ეს ჩემთვის გუნდში უნა მოხდეს მასობრივი თაობათა ცვლა უკვე დროა წავიდნენ ასაკოვანი და { არაფლის გამკეტებელი ზოგი ერთი ახალგაზდა } ფეხბურტელები . გუნდიდან უნდა წავიდნენ ეს ფეხბურთელები; {არტურო ვიდალი,ივან რაკიტიჩი, სერხიო უსკეცი ,ჯორდი ალბა, რობერტო ,პირპრო, ლუის სუარესი,კლემან ლენგლე და განათხოვრებული პეხბურთელები } დემბელე უნდა გაანათხოვრონ 1 ან 2 სეზონი და დააკვირდნენ რას იზავ თუ ტრავმიანობა გამოუსწორდა არ ღირს გაშვება. ახლა დავწერ ვინც არის მოსაყვანი,, დავიწყებ თავდამსხმელით [ცენტრალური თავდამსხმელი . კილიან მბაპე, ან ჰოლანდი ან სადიო მანე. .ფლანგზე . ტომი აბრაჰამი ან ოდიბო. სონი . მიმაჩნია რომ სანჩო არის ათასი პროცენტით მოსაყვანი ნახევარ და დაცვა ვან დე ბეკი , კანტე კოუტინიო დაიბრუნონ მცველები ვან დეიკინ .ჯოშუა კიმიხი ვერტოგენი ან ტობი ანდერვეილერ მარცხენა მცველი ვერ შევარჩიე და ეს ტრანსფერები რეალურია თუ კლუბი რეალურ გათვლას გააკეთებს მაგალითად ; გაყიდული ფეხბურთელებით შემოსული მინიმალური თანხა [ბუსკეცი =60 მ რაკიტიჩი=50 მ ვიდალი=40 ალბა+რობერთო +პირპრო=100 მ სუარესი + ლენგლე=100მ დაახლოებით 400 450 მილიონს აიღებენ საყიდელი ფეხბურთელების ფასი [ გრიზმანს +80მ =მბაპე ლენგლეს +70მ =ვან დეიკი სემედუს +50 მ კიმიხი კიმიხის ტრანსფერი თუ არ გამოვა მაშინ ისევ სემედუ იყოს სანჩო =110 მ ვან დე ბეკი =50 ასე შემდეგ საბოლოო შემადგენლობა ასეთი მინდა ძირითადი........................................ .ტერ შტეგენი , კიმიხი უმტიტი, ვან დეიკი {მარცხენა მც კარგი ვერ გავიხსენე }დე იონგი , ვან დე ბეკი, კანტე მესი ,სანჩო ,მბაპე სათადარიგო ;: ანსუ ფატი ,რიკი პუჩი .არტური , დემბელე , პიკე ,ვერტოგენი ,ნეტუ ,ალენია და ლა მასია და მაინც აუცილებელია ბართომეუს წასვლა ახალი პრეხიდენტის მოსვლა ახალი მწვრთნელის მოსვლა გვარდიოლა ან ,ჩავი , და მიმაჩნია რომ მესის ვერავინ ვერასდროს შეცვლის ისე როგორც მესის ეკადრება. ეს არის ჩემი პირადი აზრი.
    [?]
    #7 5 მარტი 2020 23:19
    4
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    2 წელში სასწაული იქნება,უმაგრესი ტალანტია.

    ის ჩლუნგი გავარდნა ვინიციუსი დდდ აი დრიბლინგი მართლა მაგარი აქვს, მარა უინტელექტო და უტვინო ფეხბურთელი ისეთ ელემენტარულ მომენტებში იბნევა.

    პასი და დარტყმა არ უვარგა, რობინიოს ვარიანტია,მაგრამ ვინიციუსი უარესი მგონია.

    დრიბლინგი და სისწრაფე მართლა ძალიან მაგარი აქვს და მაგას რო დარტყმა და ტვინი ქონდეს მბაპეზე ნაკლები კი არ იქნებოდა. სუ 2 გოლი აქვს სეზონში მგონი. ენა კი აქ გრძელი, ოქროს ბურთს მოვიგებო დედაზე იგინება. პერესისგან არ გამიკვირდება მარა რეალში მაგისი მომავალი ბუნდოვანია. ასენსიო აზარს ჯადო გაუკეთა თორე რა უნდა ძირითადში. ისე ამ ეტაპზე ფატიზე წინ დგას ვინისიუსი. რეგულარულად თამაშობს, ფატი კიდე აითვალწუნა ამ ჩობანმა მგონი. ვიდალი ურჩევნია შეტევაში, უფრო ამწვავებს

    მაგის პატრონს უბედურს
    Culé [?]
    #6 5 მარტი 2020 23:09
    2
    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    2 წელში სასწაული იქნება,უმაგრესი ტალანტია.

    ის ჩლუნგი გავარდნა ვინიციუსი დდდ აი დრიბლინგი მართლა მაგარი აქვს, მარა უინტელექტო და უტვინო ფეხბურთელი ისეთ ელემენტარულ მომენტებში იბნევა.

    პასი და დარტყმა არ უვარგა, რობინიოს ვარიანტია,მაგრამ ვინიციუსი უარესი მგონია.
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    Culé [?]
    #5 5 მარტი 2020 22:58
    1
    2 წელში სასწაული იქნება,უმაგრესი ტალანტია.
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    ფანი [?]
    #4 5 მარტი 2020 22:52
    0
    ციტატა: ferreira10
    ციტატა: kingarturo
    რეალთან რო არ დააყენა მიქარა მაგრად, კარვახალს გააწამებდა. სხვათაშორი ბრეითუეითი როგორც შემოვიდა საგოლე მომენტი შეიქმნა. ეს ორი კაცი რო ყოფილიყო ვიდალის და გრიზმანის მაგიერ შეიძლება სხვაგვარად ყოფილიყო ყველაფერი. ვიდალის შეტევაში დაყენება რამ მოაფიქრა ამ კაცს?

    თავიდან სასტარტო კარგად დააყენა და პირველ ტაიმში ოთხი ასპოროცენტიანი მომენტებიც შეიქმნა აჯობეს რეალს საკაიფოდ. მაგრამ მეორე ტაიმში რაც აკეთა მგავს ამაზრზენ გადაწყვეტილებებს ბარსას დონის გუნდის მწვრთნელი არ უნდა იღებდეს წესით. არასწორი ცვლილებები და დაგვიანებული. ტიპმა ელემენტალური სემედო რომ ვერ დადიოდა და შეცვლას რომ ითხოვდა ის ვერ ან არ დაინახა. და ვინც სემედოს აზღვევდა (ვიდალი) ის გაიყვანა და მარჟვენა ფლანგი საერთოდ მოაშისვლა, აი პირადად სეტიენის კისერზეა ეს წაგება, თუ ვერ მოიგებდა ბარსელონა ამ შეხვედრას წაგებით არ უნდა წაეგო მაგრამ სეტიენმა ყველა პირობა შეუქმნა რეალს და ზიდან რომ ეს თამაში მოეგოთ, ეგ მტიყდება ყველაზე მეტად თორე რეალს უშანსოდ რომ მოეგო გული იმდენად არ დამწყდებოდა ამ თამაშის არ წაგება როგორც მინიმუმ თავისუფლად შეიძლებოდა.

    Masea masea setienma waagoo es tamashi da patis rac sheexeba eset tamashebshi sastartoshi ar unda daawyebinos bavshia jer da gadamwyveti roli ar unda misce psiqologurad magrad daecema jer isedac erti ambavia gundshi magis ganvitarebistvis mase jobia pati an mogebul an wagebul tamashebshi unda gamoiyvanoo esed did tamashebshi 0:0 gamoyvana ar ari kargi tundac 1:0 lze
    ფანი [?]
    #3 5 მარტი 2020 22:45
    2
    ციტატა: kingarturo
    რეალთან რო არ დააყენა მიქარა მაგრად, კარვახალს გააწამებდა. სხვათაშორი ბრეითუეითი როგორც შემოვიდა საგოლე მომენტი შეიქმნა. ეს ორი კაცი რო ყოფილიყო ვიდალის და გრიზმანის მაგიერ შეიძლება სხვაგვარად ყოფილიყო ყველაფერი. ვიდალის შეტევაში დაყენება რამ მოაფიქრა ამ კაცს?

    თავიდან სასტარტო კარგად დააყენა და პირველ ტაიმში ოთხი ასპოროცენტიანი მომენტიც შეიქმნა, აჯობეს რეალს საკაიფოდ. მაგრამ მეორე ტაიმში რაც აკეთა მზგავს ამაზრზენ გადაწყვეტილებებს ბარსას დონის გუნდის მწვრთნელი არ უნდა იღებდეს წესით. არასწორი ცვლილებები და დაგვიანებული. ტიპმა ელემენტალური სემედო რომ ვერ დადიოდა და შეცვლას რომ ითხოვდა ის ვერ ან არ დაინახა. და ვინც სემედოს აზღვევდა (ვიდალი) ის გაიყვანა და მარჯვენა ფლანგი საერთოდ მოაშიშვლა, აი პირადად სეტიენის კისერზეა ეს წაგება, თუ ვერ მოიგებდა ბარსელონა ამ შეხვედრას წაგებით არ უნდა წაეგო მაგრამ სეტიენმა ყველა პირობა შეუქმნა რეალს და ზიდანს რომ ეს თამაში მოეგოთ, ეგ მტიყდება ყველაზე მეტად, თორე რეალს უშანსოდ რომ მოეგო გული იმდენად არ დამწყდებოდა. ამ თამაშის არ წაგება როგორც მინიმუმ თავისუფლად შეიძლებოდა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 5 მარტი 2020 22:40
    0
    "ვუნდერკინდი", ცოტა გადამეტებული ხომ არაა?
    ფანი [?]
    #1 5 მარტი 2020 22:25
    0
    პედრიც კარგი ბიჭია გაისად დაბრუნდება და იმედია ისეთი სემარტებით გააგრძელებს როგორიც ახლაა, ეს ვერონიც მაგარი ბიჭია იმედია მოიყვანენ. ნუ ფატი ბარსას იმედია მომავლის და მჯერა ბოლომდე გაამართლებს.