"ბარსელონა" ლაუტარო მარტინესში 70 მილიონს, ვიდალსა და სემედუს ჩამოდის

  • 4-03-2020, 12:30
  • "ბარსელონა" ლაუტარო მარტინესში 70 მილიონს, ვიდალსა და სემედუს ჩამოდის

    "ბარსელონა" "ინტერის" თავდამსხმელის, ლაუტარო მარტინესის ტრანსფერისთვის შეთავაზებას ამზადებს. ამ ინფორმაციას FC Inter News ავრცელებს.

    წყაროს ცნობით, "ბლაუგრანა" მარტინესის გამოსასყიდი თანხის, 111 მილიონი ევროს გადასახდელად მზად არაა. სწორედ ამიტომ კატალონიელებმა მილანურ კლუბს, შესაძლოა, 22 წლის შემტევის სანაცვლოდ 70 მილიონი ევრო, არტურო ვიდალი და ნელსონ სემედუ შესთავაზონ.

    "ბარსელონა" ჩილელ ნახევარმცველს 20 მილიონ ევროს აფასებს, პორტუგალიელ მარჯვენა მცველს კი - 40 მილიონს.

    ლაუტარო მარტინესმა იტალიის ჩემპიონატის მიმდინარე გათამშებაში 21 მატჩი ჩაატარა, 11 გოლი გაიტანა და 4 შედეგიანი გადაცემა გააკეთა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 23 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    KING_BARCA Culé [?]

    5 მარტი 2020 16:20

    მეზიზღებით......!!!!!

    0
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული მარცხი....
    გასულია
    njanka1977 Culé [?]

    5 მარტი 2020 09:16

    რა სიგიჟეა... სემედუს მაინც დაანებონ თავი... რეებს როშავენ?! რეებს ხლართავენ?! რეებს ყიდიან?! რეებს ყიდულობენ.. იქ დემბელეო, აქეთ კოუტინიო, მერე ბოატენგჯო, ჰუქსტრაო... სულ გააფრინეს

    0
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    5 მარტი 2020 00:10

    დაბრუნდა სუარესი გვყავს გრიზმანი (ათამაშებენ ცენტრს) იყიდეს ბრეიტვეიტი ! და ლაუტარო სად დადგება ბლიად ? 😂 😂 😂 😂 😂 ....ბუჰღალტერ აჩკარიკ მე შენი ყველაფერი მოვიკითხე 😡 😡 😡

    1
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    4 მარტი 2020 21:46

    ლაუტაროს მოყვანა თუ ასე ძვირად დაგვიჯდება არ მინდა ვაფშე.

    1
    გასულია
    CuleTillIDie გულშემატკივარი [?]

    4 მარტი 2020 19:53

    ამაზე სლეობა რამე მე არ გამიგია, თან სასაცილო ისაა, რომ ამ ხელმძღვანელობის ხელში შეიძლება სიმართლე იყოს :დდდ
    ჯერ ხო მარტინესში მაგდენს რატო უნდა იხდიდე, რამდენი ბევრად უკეთესი ვარიანტია. მერე კიდე სად მიგყავთ ამდენი ცენტრფორვარდი ბლ*ად ბრეითვეიტი, სუარესი, გრიზმანი ყველა ცენტრფორვარდია... ეჰჰ...

    1
    --------------------
    #infinit8iniesta
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    4 მარტი 2020 19:21

    ციტატა: Flying Johan
    ციტატა: M10 S9 D11
    ამათ ხომ არ აბარდღალებთ რა სემედუ რა ვიდალი და რა 70 მილიონი ვისში პროსტა აი ვისში რა ლაუტარო რა ლაუტარო ბიჭო აუუუ ნერვები მეგლიჯება ამათი დედა მივაცენზურე


    რა ლაუტრაო და დემბელე მომავალია ხო ?

    რა შუაშია დემბელე ცენტრში უნდა ლაუტარო და ცენტრში ვერნერი და ჰალანდი მირჩევნია ამას მილიონჯერ რა შუაშია დემბელე

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Flying Johan გულშემატკივარი [?]

    4 მარტი 2020 19:19

    ციტატა: M10 S9 D11
    ამათ ხომ არ აბარდღალებთ რა სემედუ რა ვიდალი და რა 70 მილიონი ვისში პროსტა აი ვისში რა ლაუტარო რა ლაუტარო ბიჭო აუუუ ნერვები მეგლიჯება ამათი დედა მივაცენზურე


    რა ლაუტრაო და დემბელე მომავალია ხო ?

    0
    გასულია
    gocha წევრი [?]

    4 მარტი 2020 18:05

    უნდა გარისკონ სხვა გზა არ აქვს, მარტო მესის იმედზე ვიყოთ,არ იქნება მართალი,კარგი ფორვარდი აუცილებლად გვინდა ,მერე სხვა დროს იყიდონ სემედუსნაირი ფეხბურთელი,თუ არადა მაგასაც დავკარგავთ,მარტინესი მაგარი ფორვარდია მე ძალიან მომწონს.

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    4 მარტი 2020 17:13

    ამათ ხომ არ აბარდღალებთ რა სემედუ რა ვიდალი და რა 70 მილიონი ვისში პროსტა აი ვისში რა ლაუტარო რა ლაუტარო ბიჭო აუუუ ნერვები მეგლიჯება ამათი დედა მივაცენზურე

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    4 მარტი 2020 16:59

    ანუ ჯამში 130 მილიონს გადაიხდიან შიგააქვთ ტოო. მაქსიმუმ 70-80 მილიონი არც ღირს . სემედუს რო სთავაზობენ მაგ პოზიციაზე უკეთესი მოყავთ ვინმე ??

    0
    გასულია
    luka kule გულშემატკივარი [?]

    4 მარტი 2020 16:17

    ვიდალის გატანებას რაკიტიჩი შეტენონ გაასწორებდა თან რაკიტიჩით ინტერი იყო დაინტერესებული

    0
    გასულია
    მურმანი გულშემატკივარი [?]

    4 მარტი 2020 15:53

    ლაუტარო მაგრად მინდა ბარსაში მაგრამ სემედუს გატანება ზედმეტია, მაგას სჯობს რობერტო ვიდალი და 70მლნ.

    2
    გასულია
    barca=mesis წევრი [?]

    4 მარტი 2020 15:23

    სულ ფულის პრობლემა როგორაა,ვუყუროტ სხვები როგორ გააკეტებნ მეგა ტრანფერებს ჩვენ კიდე მთელი გუნდი 1 ფეხბურთელში გავცვალოთ

    3
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    4 მარტი 2020 14:54

    სუ ბსრთომეუ გაა.ჯვი შენი დესასშევე..ცი ძლივს წესიერი მარჯვენა მჩველი გამლჩნდა ალვეშის წასვლის მერე და ამასაც უშვებენ ფუ მოგიტyანთ

    5
    გასულია
    Aroni წევრი [?]

    4 მარტი 2020 13:50

    Jer iyo da alveshi gayides da marjvena mcvelis gareshe datoves gundi(serxi robertos imedad), exla semedus gayidva undat. Ara ra, dgevandeli barcelonas N1 problema prezidentia, zogjer mgonia madridelebis agentia tipi iset sisuleleebs aketebs)))

    3
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    4 მარტი 2020 13:35

    70 მილიონი რაკეტა ვიდალი რობერტო მიეცით

    4
    გასულია
    Lionel Messi - 10 Culé [?]

    4 მარტი 2020 13:21

    გადაუფორმეთ ბარემ კლუბი და ეგ იქნება 😕 ეს რა ხალხი მართავს კლუბს 😑

    8
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    4 მარტი 2020 13:15

    Pegburtelebi ar atamashes ise yidian saertod ar damwydeba guli semedoze prosta uketesic ar yavs gunds

    0
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    4 მარტი 2020 13:02

    სემედუ ?😂 ოკ ბართო

    1
    გასულია
    datogogsadze წევრი [?]

    4 მარტი 2020 13:00

    სემედუს გაყიდვა იქნებაა, სერხი რობერტო მაინც წაიღონ

    4
    პარტნიორები
    Flashscore.ge