რეალი-ბარსელონა: სავარაუდო შემადგენლობები

რეალი-ბარსელონა: სავარაუდო შემადგენლობები

ამაღამ, "სანტიაგო ბერნაბეუზე", ლა ლიგის 26-ე ტურში ერთმანეთს "რეალი" და "ბარსელონა" დაუპირისპირდებიან. წარმოგიდგენთ გუნდების სავარაუდო შემადგენლობებს sportsmole.co.uk-ის ვერსიით. 

რეალი: კურტუა; კარვახალი, ვარანი, რამოსი, მენდი; კროოსი, კაზემირო, ვალვერდე; ისკო, ბენზემა, ბეილი

ბარსელონა: ტერ შტეგენი; სემედუ, პიკე, უმტიტი, ფირპო; არტური, ბუსკეტსი, დე იონგი; ვიდალი, მესი, გრიზმანი

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #10 1 მარტი 2020 18:42
    2
    ისევ იმ საშინელი ტაკტიკით დაიწყებს ვიდალი საკუარში რომ დგას....მოკლედ ისევ ფეხბურთელები თუ მოიგებენ ამ თამაშს თორე ზიდანთან სკლინტია ეს კაციი
    Culé [?]
    #9 1 მარტი 2020 17:06
    4
    ეს ვინ დაწერა ამათ შიგ ხომ არა აქვთ ჯერ ესეთ ფორმაში მყოფი უმტიტიც საკითხავია ჯობია თუ არა ლენგლეს ! ფირპო ? რაის ფირპო :)))))))))) ალბა ულაპარაკოდ ! რა ვიდალი ბიჭოო აბა რისთვის მოიყვანეს ბრაიტვაიტი ?!!.....ვიდალი და ფატი შეცვლაზე მორჩა მეტი რესურსი არ გვაქვს დღეს
    [?]
    #8 1 მარტი 2020 15:21
    3
    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ვფიქრობ, რომ რაღაც დოზით პეპის დამსახურებაცაა ამაში!

    რაღაც დოზით? ესპანეთის შემთხვევაში 90% ით პეპის თემა იყო. მაგის ტაქტიკას და იდეას იყენებდა დელ ბოსკე. 2008 ში არაგონესმა თითონ შექმნა ის სტილი მარა 2010 დან მოყოლებული მთლიანად გვარდიოლას დამსახურება იყო ნაკრების წარმატება. სულ სხვა ლეველზე იყვნენ პირველ რიგში ჩავი და ინიესტა. კარგი ესპანეთს თავი დავანებოთ, ბარსას მერე ბიაერნში წავიდა, ეგრევე შეეტყო კროოს, მიულერს, ლამს ბოატენგს ნოიერს და ყველას. ბურთის დაჭერა ისწავლეს და მსოფლიო დადეს 2014 ში. და ინგლისი? რა იყო ხო გვახსოვს ყველას, ჯგუფში რჩებოდა თუ საერთოდ გადიოდა დიდ ტურნირებზე. პეპის მისვლის მერე სტერლინგი განვითარდა, სტოუნზი, ვოლკერი, პეპის 3 მცველიან ტაქტიკას იყენებდა საუთგეიტი და ნახევარფინალამდე მივიდნენ. მიეცი დღეს გვარდიოლას მაგუაიერი, მედისონი, პიკფორდი სანჩო და კიდე 1-2 კაცი ნაკრებიდან და 2022 ში მსოფლიოს მოიგებენ. სხვანაირად მოქმედებს ეს კაცი ყველაზე. გამარჯვებულის მენტალიტეტს და თავდაჯერებას აძლევს. შეიძლება თითონ ვერ მოიგონ ტიტული მარა გვარდიოლას მერე ყველა ფეხბურთელი უკეთესი ხდება, თითზე ჩამოსათვლელი იდიოტების გარდა. ზლატანი მაგალIთად

    ძირითადში კიდე ვინისიუსი იქნება. ბეილს არ დააყენებს. ტიპი 0-ია. ვინი კიდე სწრაფი მაინც არის
    ფანი [?]
    #7 1 მარტი 2020 15:05
    2
    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ესპანეთის ნაკრების ყოფილმა მწრთვნლემა ვისენტე დელ ბოსკემ ძველი დრო გაიხსენა.

    "ესპანეთის ფედერაციამ ყველაფერი გააკეთა იმისთვის, რომ მესის ესპანეთის ნაკრებში ეთამაშა, თუმცა მას არგენტინა ძალიან უყვარს და არჩევანი სამშობლოზე გააკეთა." - განაცხადა გამოცდილმა სპეციალისტმა.

    ==========================================================

    და ჩემი აზრით სწორედ მოიქცა, სამშობლოსთვის უნდოდა ტიტულები და არა ესპანეთისთვის!
    ისე, რომ წასულიყო კაცმა არ იცის კიდევ რამდენი ტიტული ექნებოდა ესპანეთს, ისედაც ყველაფერი მაგ დროს ნაკრებში მყოფმა მაშინდელმა გვარდიოლას ბარსას ბირთვმა მოიგო, ზუსტად ერთ პერიოდში იყო ყველაფერი - 2008-2012 წლები, დაუვიწყარი მსოფლიო და 2 ევროპა! = ინის გოლს და ყვითელი მაისურის ფრიალს რა დამავიწყებს!
    ვფიქრობ, რომ რაღაც დოზით პეპის დამსახურებაცაა ამაში!

    ეჰ კარგი იყო მენატრება ეგ დროო...
    De jong 00
    სტუმარი [?]
    #6 1 მარტი 2020 13:56
    4
    ციტატა: M10 S9 D11
    ვიდალის და ფირპოს მაგივრად ალბა და ბრაიტვაიტი

    ალბამ გუშინ ივარჯიშა ტრავმის მერე 90 წუთს ვერ გაქჩავს
    Culé [?]
    #5 1 მარტი 2020 13:55
    3
    ესპანეთის ნაკრების ყოფილმა მწრთვნლემა ვისენტე დელ ბოსკემ ძველი დრო გაიხსენა.

    "ესპანეთის ფედერაციამ ყველაფერი გააკეთა იმისთვის, რომ მესის ესპანეთის ნაკრებში ეთამაშა, თუმცა მას არგენტინა ძალიან უყვარს და არჩევანი სამშობლოზე გააკეთა." - განაცხადა გამოცდილმა სპეციალისტმა.

    ==========================================================

    და ჩემი აზრით სწორედ მოიქცა, სამშობლოსთვის უნდოდა ტიტულები და არა ესპანეთისთვის!
    ისე, რომ წასულიყო კაცმა არ იცის კიდევ რამდენი ტიტული ექნებოდა ესპანეთს, ისედაც ყველაფერი მაგ დროს ნაკრებში მყოფმა მაშინდელმა გვარდიოლას ბარსას ბირთვმა მოიგო, ზუსტად ერთ პერიოდში იყო ყველაფერი - 2008-2012 წლები, დაუვიწყარი მსოფლიო და 2 ევროპა! = ინის გოლს და ყვითელი მაისურის ფრიალს რა დამავიწყებს!
    ვფიქრობ, რომ რაღაც დოზით პეპის დამსახურებაცაა ამაში!
    Culé [?]
    #4 1 მარტი 2020 12:43
    11
    ბრაიტვაიტს ენდოს ჯობია,ვიდალის ადგილი მანდ არ არის და ფატი ჯერ ძაან პატარაა.
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    ფანი [?]
    #3 1 მარტი 2020 12:28
    0
    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: buxo
    უმტიტის მაგივრად ლენგლე უნდა დადგეს და ვიდალის ნაცვლად კი რაკიტიჩი, 4-4-2ით უნდა დავიწყოთ და ვიდალი მეორეტაიმში უნდა შემოვიდეს ზამენიდან უფრო პროდუქტტიულია არტურო ბურთის დამჭერი რაკიტიიჩი უფფროა ვიდრე არტურო. ნუუ დაველოდოთ რა სასტარტოს გამოიყვანს კიკე

    რაკიტიჩზე არ გეთანხმები ისე თამაშობს რომ მოვალეობას იხდის და იმედია წავა გუნდიდან! რაკიტიჩის მაგივრად მებრძოლი ვიდალი უმტიტის მაგივრად ლენგლე გეთანხმები!

    მაინცკაია ერთსაკითხში რომ დამეთანხმე ! :დ
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.
    ფანი [?]
    #2 1 მარტი 2020 12:21
    2
    უმტიტის მაგივრად ლენგლე უნდა დადგეს და ვიდალის ნაცვლად კი რაკიტიჩი, 4-4-2ით უნდა დავიწყოთ და ვიდალი მეორეტაიმში უნდა შემოვიდეს ზამენიდან უფრო პროდუქტტიულია არტურო ბურთის დამჭერი რაკიტიიჩი უფფროა ვიდრე არტურო. ნუუ დაველოდოთ რა სასტარტოს გამოიყვანს კიკე
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 1 მარტი 2020 12:20
    5
    ვიდალის და ფირპოს მაგივრად ალბა და ბრაიტვაიტი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued