კოუტინიო სასტარტოში დუბლით დაბრუნდა - [VIDEO]

  • 29-02-2020, 23:51
  • კოუტინიო სასტარტოში დუბლით დაბრუნდა - [VIDEO]

    "ბარსელონადან" "ბაიერნში" იჯარით გაშვებული ბრაზილიელი ვარსკვალვისთვის, ფილიპე კოუტინიოსთვის, დღევანდელი დღე წარმატებული გამოდგა.

    ბუნდესლიგის 24-ე ტურში, ლიდერი "ბაიერნი" ცხრილის შუაში მყოფ "ჰოფენჰაიმს" ეწვია და მიუნხენელებმა მასპინძლები 6-0 გაანადგურეს.

    19 იანვრის შემდეგ პირველად, სასტარტო შემადგენლობაში ვიხილეთ ფილიპე კოუტინიო, რომელმაც გასული წლის 19 დეკემბრის შემდეგ სრული მატჩი პირველად ჩაატარა. 27 წლის ბრაზილიელმა მწვრთნელს იმედები გაუმართლა და თავი 2 გოლით გამოიჩინა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    1 მარტი 2020 16:56

    ორი ყველაზე წარუმატებელი ტრანსფერიდან ბარსას ისტორიაში (თან რამხელა გადახდილი თანხა) ერთ ერთი ! მენტალობა 0 !

    0
    გასულია
    LashaBarca ფანი [?]

    1 მარტი 2020 15:33

    დასახვრეტია ვინც გადაწყვიტა, რომ დემბელე უნდა დარჩენილიყო და კოუ წასულიყო. მაგის უცოდინარი დედა ვატირე მე

    2
    --------------------
    WE DID IT 6:1
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    1 მარტი 2020 12:44

    ბილბაომ დაღუპა კოუ.

    2
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    1 მარტი 2020 10:54

    ბარსაში რა გეტაკა ჰა? ისე კიკესთან ეს უფრო ათამაშდებოდა

    7
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    1 მარტი 2020 10:00

    დაბრუნდი კოუ ხოლო დემბუზამ აახვიოს სასწრაფოდ შენ მესის შეცვლი ხოლო ბრეითვაიტს კი გრიზმანისა და სუას შეცვლა შეუძლია

    5
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    1 მარტი 2020 03:54

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ბაზარი არა რასაც ველოდით ის ვერ გაამართლა მაგრამ რა ლოგიკით უნდა ამჯობინო ამას დემბელეე? რა კომპონეტით, რატო უნდა დატოვო დემბელე და გაუშვა კოუტინიო

    ალბათ ასაკმა ქნა თავისი, პლიუს პუბლიკამ, რომელსაც კოუ დაუპირისპირდა ყურებში ხელებით და აქეთა მხრიდან სტვენით. მენტალურად გატყდა რა, პირველ რიგში მწვრთნელმა გამოიწვია ეგ, მერე თავისივე მილიონმა შეცდომამ. ბაიერნშიც აქვს მომენტებში ისე აიჭრება და ისე აურევს რო არ ვიცი. ჩელსისთან ნახე პროსტა რო შემოვიდა რეები ქნა. მაგრად ართულებს ხოლმე მარტივად გასაკეთებელ რამეებს. თორე მამენტ დემბელეს რომელსაც მუდმივად ტრავმა აქვს და ყოველ დაბრუნებაზე 100% ით ვიცოდი ისევ რო დაიმტვრეოდა, ისევ ეს ჯობდა. იქნებოდა მაინც და ხანდახან გამოანათებდა. მწვრთნელის შეცვლა ჩემი აზრით დადებითან იმოქმედებდა ამაზე. სეტიენი დე იონგისგან ცდილობს შემტევი ნახევარმცველის შექმნას, ანუ ჭირდება ესეტი ტიპის ფეხბურთელი, ვინც ურტყავს და უტევს. და ხანდახან მაინც იზამდა რამეს. აბა ის დამტვრეული დაიბადა გინდ გვყოლია გინდ არა. თან კოუ არ იყო ვინგერი და იმენა ფლანგის შემტევის პოზიციაზე დემბელემ გადაწონა სისწრაფის გამო, ვავერდეს ტაქტიკიდან გამომდინარე. თორე კოუს ტრანფერი რო გამიხარდა და ველოდი ამისგან, ეგრე ანრიზე მეტად არავის გადმოსვლა არ გამხარებია.

    9
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    1 მარტი 2020 02:52

    Tavis wArmatebis tviton ar sjera da tviton ar ibrdzvis tipiuri brazilieli chaiqnia xeli yvelaperze da Im donisac ara bayernis da barcas donis gundebi zed chamoekidnon

    2
    გასულია
    CuleTillIDie გულშემატკივარი [?]

    1 მარტი 2020 00:31

    <33333

    6
    --------------------
    #infinit8iniesta
    პარტნიორები
    Flashscore.ge