რივალდო: "ბარსელონა" "რეალზე" უკეთეს ფორმაშია

  • 29-02-2020, 12:06
  • რივალდო: "ბარსელონა" "რეალზე" უკეთეს ფორმაშია

    "ბარსელონას" ბრაზილიელი ლეგენდა რივალდო განმარტავს, რატომაა "ბარსელონა" ხვალ გასამართი "ელ კლასიკოს" ფავორიტი.

    "ბარსელონა" მომავალ თამაშს "რეალზე" უკეთეს ფორმაში ხვდება. კატალონიელები უფრო დასვენებულები არიან, ვიდრე მადრიდელები. "თეთრები" ჯერ კიდევ განიცდიან "მანჩესტერ სიტისთან" წაგებას." - ციტირებს რივალდოს სიტყვებს Sport.

    რივალდო ფიქრობს, რომ სუარესი "ბარსელონას" უფრო მეტად დააკლდება, ვიდრე აზარი - "რეალს": "პირველ რიგში, ეს იმიტომ, რომ გუნდში სუარესის რეალური შემცვლელი არ არსებობს. რაც შეეხება აზარს, არ ვფიქრობ, რომ ის მადრიდელებს დააკლდებათ, რადგან ბელგიელი ჯერ სრულად ვერ ადაპტირდა."

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 20 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    MARADONA1968 წევრი [?]

    1 მარტი 2020 01:12

    ბარსა, რეალს ბერნაბეუზე უმეტეს წილად ყოველთვის ჩურთავდა. ამ ტრადიციის გრძელდებას ვიხილავთ

    3
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    29 თებერვალი 2020 22:27

    არ მაინტერესებს ვინ როგორ ფორმაშია, მესი გააბრაზეს ეგ შექმნის სხვაობას გუნდებს შორის.

    3
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    კატო გულშემატკივარი [?]

    29 თებერვალი 2020 21:51

    ჩემი აზრით ფრე დამაკმაყოფილებელი შედეგი იქნება. რეალი გაიხევა და არ წააგებს მგონია

    2
    გასულია
    BlauGrana_DS გულშემატკივარი [?]

    29 თებერვალი 2020 21:00

    ბერნაბეუ უნდა ავატიროთ!

    2
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    29 თებერვალი 2020 19:53

    იმობილეს კორონა აქო და ნეტა მართლია?

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    29 თებერვალი 2020 19:00

    Araa reali dzalian cud pormashi tavs tuar davibrmavebt ubralod gamtani ar yavs hazardi danaklisi araa rogorc dembele vercertze ver moaswres gundebma gadaawyoba da mtavari rolis minicheba gundshii.... dzalian Didi ragaca iqneba realize mogeba rogorc cxrilistvis eseve axali pegburtelebistvis dzaan cudi sitvacias daxvdat gundshi da darwmunebuli var am gamarjvebit dzalian Didi nabiji iqneba gadadgmuli mteli sezonis warmatebit dasasruleblaad

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    29 თებერვალი 2020 18:56

    ალბა კლასიკოში სათამაშოდ მზადაა

    5
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    BaKuRa Culé [?]

    29 თებერვალი 2020 18:37

    ციტატა: nika 54
    ციტატა: jack slater
    ბერნალეოზე

    ეს ბერნალეო რა არის მაინც ვერ გავიგე.

    აუ იმენა რვაჯელ დასვი ეს კითხვა და თან ისტორიას რო აყოლებ ბერნაბეუს 😂 ღადაობენ ლეოს სავარჯიშო მოედანიაო და ბერნალეო დავარქვით ბარსამანიელებმა☺️

    3
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    29 თებერვალი 2020 17:23

    ციტატა: jack slater
    ბერნალეოზე

    ეს ბერნალეო რა არის მაინც ვერ გავიგე.

    1
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    29 თებერვალი 2020 17:19

    ციტატა: ROUCH
    ციტატა: MTG8
    ეს ნახეთ, იმენა გვარს ამართლებს: 👇🏻👇🏻

    “მესი? ჩემთვის ეს სხვა ფეხბურთელებისგან არაფრით განსხვავდება. მას ისე შევისწავლით, როგორც სელტას ან ლევანტეს მოთამაშეებს.”
    ტიბო ჭუ*უა

    პ.ს აჭარასპორტმა დადო

    მართლა ტიბო კუტუაა ეგ საწყალი, მასე ატლიკინდა ერთხელ ნოიერიც და კი დააჭერინა სამში გრძელი

    რაც კურტუას გოლები აქვს გაშვებული მესისგან ალბათ ვერ დათვლის. ჯერ კიდევ ატლეტიკოდან მოყოლებული, ძირითადად ფეხებშორის. ერთიც საჯარიმო როცა ძალიან დიდხანს ალაგებდა კედელს. ჩავი რო მივიდა ლეოსთან და ყურში ჩასჩურჩულა მიდიო, მსაჯს არ უთქვია სასტვენამდე არ დაარტყაო და ლეომაც რო დაახვია მარცხენა ფრთიდან ტიბოს ყურებს შორის. მთელი წუთი დასდევდნენ მსაჯს არ ჩათვალოო. ყვითლებიც ჩამოურიგა მსაჯმა.

    2
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    29 თებერვალი 2020 17:00

    ციტატა: MTG8
    ეს ნახეთ, იმენა გვარს ამართლებს: 👇🏻👇🏻

    “მესი? ჩემთვის ეს სხვა ფეხბურთელებისგან არაფრით განსხვავდება. მას ისე შევისწავლით, როგორც სელტას ან ლევანტეს მოთამაშეებს.”
    ტიბო ჭუ*უა

    პ.ს აჭარასპორტმა დადო

    მართლა ტიბო კუტუაა ეგ საწყალი, მასე ატლიკინდა ერთხელ ნოიერიც და კი დააჭერინა სამში გრძელი

    6
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    29 თებერვალი 2020 16:58

    🎙ტიბო კურტუა (რეალი) : “ მესი? ჩემთვის ის ისეთივე ფეხბურთელია როგორც ყველა დანარჩენი. მას ისევე შევისწავლით როგორც მაგალითად შევისწავლიდით სელტას ან ლევანტეს ფეხბურთელს. არ არის არანაირი განსხვავება “

    🤭


    ესს ყველანაირად ჩლუნგი უოფილა

    4
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    MTG8 გულშემატკივარი [?]

    29 თებერვალი 2020 16:30

    ეს ნახეთ, იმენა გვარს ამართლებს: 👇🏻👇🏻

    “მესი? ჩემთვის ეს სხვა ფეხბურთელებისგან არაფრით განსხვავდება. მას ისე შევისწავლით, როგორც სელტას ან ლევანტეს მოთამაშეებს.”
    ტიბო ჭუ*უა

    პ.ს აჭარასპორტმა დადო

    8
    --------------------
    2007-∞ 🔵🔴
    გასულია
    Bola Culé [?]

    29 თებერვალი 2020 15:32

    რივალდო გაჩუმდი ხო შეიძლება :დ რამდენს ლაპარაკობს ბიჭო... წვიმის წვეთი არდავარდება ბარსელონაში ამან რო კომენტარი არ გააკეთოს ისე :დ ანუ კი არაფერს ვერჩი ან ცუდა ამბობსთქო კი არ ვამბობ.. უბრალოდ მიკვირს... ვინმე პერსონალურად უზის ამას სახლში და ყოველ დღე იწერს 24/7 ზე ამის კომენტარებს და შეფასებებს ? :დ ვათდაფააქ მეენ... ჩიილ..

    11
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    29 თებერვალი 2020 14:57

    უკეთეს ფორმაში არა ჩემი ფეხები. მესის თემაა მარტო ჩვენი უპირატესობა და სუარესის გარეშე ლეო უფრო დაჭრილია რა, არც პასის ადრესატი ყავს და არც პასის მიმცემი. მიიღო მოატყუა 2 კაცი და რა? ვის მისცეს პასი? ვიდალს? თუ გრიზმანს რომელიც არასდროს არაა საჯარიმოში. დაცვა 0 გვყავს ისევ. ვინისიუსის გამჩერებელი არც სემედოა. ვისაც უფრო გაუმართლებს ის მოიგებს. არც დე ბრუინის დონის ნახევარმცველი გვყავს დედა რო აუწიოკოს რეალის ნახევარდაცვას. არადა წაგება გატეხავს, ფსიწოლოგიურად მოიხოდებიან სიტისთვის, პლიუს პირველზე გადავლენ და მერე პერესმა თუ გაუძლიერა ზეწოლა ლა ლიგას კი დაუწვება უმეტესობა. ეხლაც ლიდერობა დავიბრუნეთ იმიტო რო საშინაო თამაშები გვქონდა ზედიზედ ორი

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    29 თებერვალი 2020 14:53

    უნდა გადავუაროთ

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    barca`barca Culé [?]

    29 თებერვალი 2020 14:11

    ფრეა ეს თამაში 1:1

    1
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    გასულია
    msd10911 წევრი [?]

    29 თებერვალი 2020 13:41

    Rtuli tamashi iqneba titqmis ertnair pormashia orive gundi

    1
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    29 თებერვალი 2020 13:20

    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: MALUMA
    გაგიჟდები კაცი ტოტალიზატორებში რეალს უფრო ნაკლები აქვს კოეფიციენტი ვიდრე ბარსას არადა ბერნალეოზე და ვალენსიაში რეალი იხმარეს ჩვენ უნდა გადავუაროთ!

    ნეტა უარესად ჩამოწერონ ბარსა და მერე ნახავენ მეფის ვარჯიშს ბერნალეოზე.

    ძაან აპასნი კუში აქ ბარსას მიგებას და არ გატეხოს მეშინია 3.15 ისე თუ მოვიგეთ რეალს 0-ზე ვყინავთ და 0-2 ან 0-3 მგონია!

    2017 წელს,მსოფლიო თასი რო მოიგო რეალმა და ბერნალეოზე ტარდებოდა კლასიკო,მაშინაც გააფავორიტეს სამეფო მონები,მაგრამ მაინც ჩვენ მოვიგეთ 0-3, 2-3 მოგებულ კლასიკოშიც, მესიმ მაისური რო აუფრიალა ბერნალეოზე, რეალი ითვლებოდა სუპერ ფავორიტად,მაგრამ მაინც მოვიგეთ, 2014 წელსაც 3-4 მოგებულ კლასიკოში ფაქტობრივად "ჩამოწერილი" ჰყავდათ ბარსა და მაინც მოვიგეთ. ახლაც გადავუვლით,მთავარია მესი იყოს ფორმაში.

    7
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    29 თებერვალი 2020 12:42

    ციტატა: MALUMA
    გაგიჟდები კაცი ტოტალიზატორებში რეალს უფრო ნაკლები აქვს კოეფიციენტი ვიდრე ბარსას არადა ბერნალეოზე და ვალენსიაში რეალი იხმარეს ჩვენ უნდა გადავუაროთ!

    ნეტა უარესად ჩამოწერონ ბარსა და მერე ნახავენ მეფის ვარჯიშს ბერნალეოზე.

    2
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    პარტნიორები
    Flashscore.ge