"ბარსელონა" ტიმო ვერნერისთვის იბრძვის

  • 28-02-2020, 20:27
  • "ბარსელონა" ტიმო ვერნერისთვის იბრძვის

    "ბარსელონამ" თვალი "ლაიფციგის" შემტევს, ტიმო ვერნერს დაადგა. ამ ინფორმაციას The Athletic ავრცელებს.

    წყაროს ცნობით, ვერნერმა "ბარსელონასა" და "მანჩესტერ იუნაიტედისგან" შეთავაზებები უკვე მიიღო, თუმცა, გავრცელებული ინფორმაციით, გერმანელი ფეხბურთელისთვის სასურველი კლუბი "ლივერპულია" და ის მოწვევას მერსისაიდელებისგან ელოდება.

    23 წლის თავდამსხმელის გამოსასყიდი თანხა 58 მილიონი ევროა, რაც "ბარსასა" და "ლივერპულისთვის" საკმაოდ მისაღები თანხაა, თუმცა "წითლები" მოლაპარაკებების დაწყებას მარტის შუა რიცხვებში აპირებენ.

    ვერნერი კატალონიური კლუბისთვის ლუის სუარესის შეცვლის ერთ-ერთი პოტენციური კანდიდატია. მან გერმანიის ჩემპიონატის მიმდინარე გათამაშებაში 23 მატჩი ჩაატარა, 21 გოლი გაიტანა და 7 შედეგიანი გადაცემა გააკეთა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    სპარტაკი წევრი [?]

    29 თებერვალი 2020 13:55

    კარგი ტრანსფერი იქნებოდა ყველანაირად.. სტილით შრომისუნარუანობით და ასაკიდანაც პლიუს ფასიც ნუ რავი თუ გამოვიდაა ეს ტრანსფერი მჯერა მოერგება ბარსას...

    1
    გასულია
    shu1987 გულშემატკივარი [?]

    29 თებერვალი 2020 09:52

    ციტატა: Messi_Goat 10❤
    ციტატა: shu1987
    ამას ლაუტარო გაცილებით ჯობია, ბარსას სტილში ის უფრო ჯდება.

    ვერ დაგეთანხმები ვერანაირად :))

    მესმის შენი ყველას თავისი ხედვა აქვს , სხვაობას იცი რაში ვხედავ ეს თამაშობს ბუნდესლიგაში და ლაუტარო სერია ა-ში , ბუნდესლიგაში ალკასერმაც კი გაიბრწყინა . ორივეს მე პირადად ჰალანდი მირჩევნია უბრალოდ ჰალანდზე არც კი ფიქრობენ.

    1
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    29 თებერვალი 2020 01:44

    ციტატა: Bakero
    ეს მირჩევნია ორივეს ლაუტაროსაც (რომელიც საერთოდ ცხრა არ არის !) და ჰალანდსაც მაგრამ მესია მთავარი მესის ვისთან უნდა თამაში

    ლეოზე კარგად არავინ ხვდება ვინ გაუქაჩავს ბარსას სტილს და დონეს. პროსტა ლაუტაროს ამბავში ნაცნობობა გადასძლევს თორე სადაა მაგაში მისათხლეში 111 მილიონი. მაგ თანხის ნახევრად ტიმოს თუ დავითრევთ დავკეროთ, ლეომ დაურეკოს ან რამე. ლივეშიც არ ექნება გარანტირებული ძირითადი. თან ბარსა სულ იქნება გრანდი მესის წასვლის მერეც. ლივე კიდე კლოპის მერე ისევ მე8 ადგილზე დამკვიდრდება

    1
    გასულია
    10.12.20.... წევრი [?]

    29 თებერვალი 2020 00:20

    ეს გვჭირდება ზუსტათ

    2
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    28 თებერვალი 2020 23:02

    ეს მირჩევნია ორივეს ლაუტაროსაც (რომელიც საერთოდ ცხრა არ არის !) და ჰალანდსაც მაგრამ მესია მთავარი მესის ვისთან უნდა თამაში

    2
    გასულია
    Gio-96 გულშემატკივარი [?]

    28 თებერვალი 2020 22:28

    ისე დავაკვირდი ამის თამაშებს, ერთხელ ვუყურე და ვერ ითამაშა მეთქი დღეს არაა მაგის დღეთქო, მერე კიდე ვუყურე მომდევნო მატჩს, და გოლი გაიტანა, ისიც ცარიელ კარში, მაგრამ მთელი თამაში უფერული იყო, ასე დავაკვირდი მის რამდენიმე მატჩს სადაც გოლი გაიტანა და უმეტესი თამაშების ძირითად დროში ჩაკარგული იყო, მაგრამ სხვების მიერ დაღეჭილ კომბინაციას და ცარიელ კართან დატოვებულს ბურთთან ერთად არ უჭირს გატანა

    რავიცი ეს ჩემი მოსაზრებაა, იქნებ ვცდები, სხვებს სხვა აზრი აქვთ, თუმცა ვიტყვი იმასაც, რომ ალბათ სწორედ მთელი თამაშის დროს ჩაკარგვა და მერე ერთ მომენტში სწორ დროს, სწორ ადგილას აღმოჩენა ალბათ მისი ნიჭია, რაც დასაფასებელია, აგრეთვე დავამატებ რომ ჯერ კიდევ დასახვეწია გარკვეული მხრივ

    0
    გასულია
    პეპ გუარდიოლა ფანი [?]

    28 თებერვალი 2020 22:25

    ლაუტაროს მე ეს მირჩევნია თუ მესიმ არ დაკრიშა თანაგუნდელი..

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    28 თებერვალი 2020 21:47

    ციტატა: Flying Johan
    ეს ცხენი რად გვინდა ? ;დ

    ესაა ცხენი? და ლაუტაროა ფორვარდი? მიჩივო სიბე რაა

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Flying Johan გულშემატკივარი [?]

    28 თებერვალი 2020 21:45

    ეს ცხენი რად გვინდა ? ;დ

    2
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    28 თებერვალი 2020 21:43

    კლოპის მისვლამდე ალბათ არც განიხილავდა ლივერპულის წინადადებას. ლივერპული როგორც მოულოდნელად ავიდა მწვერვალზე ისე ჩამოვარდება მაქედან და ეს მოხდება კლოპის დროს და არა წასვლის მერე.

    6
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    28 თებერვალი 2020 21:29

    ალელუიააა ძლივს როგორც იქნა მოიფიქრეს მოიყვანეთ ეს ზაფხულში ხო აბა რა ბარსამ შეთავაზება გაუკეთოს და ამან უარი უთხრა ამაზე დიდი სისუსულელე რავიცი ძაან იცია. ამ გაზეთებმა რა უნდა ვერნეს და რა არა ასე რომ თავისუფლად შეიძლება ამია დათრევა და უნდა დავითრიოთ

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    28 თებერვალი 2020 21:13

    სადაც უნდა იქ წავიდეს,აქეთ იოცნებონ ბარსაში თამაშზე.

    5
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Messi_Goat 10❤ გულშემატკივარი [?]

    28 თებერვალი 2020 21:13

    ციტატა: shu1987
    ამას ლაუტარო გაცილებით ჯობია, ბარსას სტილში ის უფრო ჯდება.

    ვერ დაგეთანხმები ვერანაირად :))

    2
    გასულია
    shu1987 გულშემატკივარი [?]

    28 თებერვალი 2020 20:52

    ამას ლაუტარო გაცილებით ჯობია, ბარსას სტილში ის უფრო ჯდება.

    2
    გასულია
    dembelle გულშემატკივარი [?]

    28 თებერვალი 2020 20:34

    Bundesligashi pakoc brwyunavda da mec gavibrwyineb argvinda dzaan ჭ klasis forvardia

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge