ჟორდი ალბა ვარჯიშს დაუბრუნდა

  • 28-02-2020, 19:42
  • ჟორდი ალბა ვარჯიშს დაუბრუნდა

    "ბარსელონამ" დღეს "რეალთან" კვირას გასამართი მნიშვნელოვანი მატჩისთვის მოსამზადებელი მორიგი სავარჯიშო სესია გამართა.

    დღევანდელი ვარჯიშიდან კარგი სიახლე ისაა, რომ გუნდს ჟორდი ალბა დაუბრუნდა. 30 წლის მარცხენა მცველმა მონაწილეობა ვარჯიშის პირველ ნახევარში მიიღო.

    ალბამ ტრავმა 15 თებერვალს "ხეტაფესთან" გამართულ მატჩში (2-1) მიიღო.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ჟორდი ალბა
    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტზეა
    BarcelonaFanTV გულშემატკივარი [?]

    29 თებერვალი 2020 14:49

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Gio-96
    არა რა, აი მაშინ რო ენრიკემ გაიას ტრანსფერი არ მოითხოვა შეცდომა დაუშვა, არადა ძაან უნდოდა, ბოლოს 3 მცველიან ტაქტიკაზე რო გადავიდა თითქმის აღარ ათამაშებდა ალბას

    დაჟე ნაკრებშიც იმას უფრო ენდობა. არადა გაია დაგვხატავდა. გრიმალდოც კარგია მარა გაია წლებია უკვე მაღალ დონეზეა. 75 ია გამოსასყიდი მგონი. 40 ად რო ფირპო გაგვაყიდინა, 25 ად კუკუ, იყიდიდა კაცი. ერთი სეზონი კონკურენცია ალბასთან. მეორე წელს ძირითადში ეგრევე

    ტალიაფიკოზე რას ფიქრობთ აიაქსში თამაშობს

    0
    --------------------
    "მეტი, ვიდრე კლუბი!"
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    29 თებერვალი 2020 01:47

    ციტატა: Gio-96
    არა რა, აი მაშინ რო ენრიკემ გაიას ტრანსფერი არ მოითხოვა შეცდომა დაუშვა, არადა ძაან უნდოდა, ბოლოს 3 მცველიან ტაქტიკაზე რო გადავიდა თითქმის აღარ ათამაშებდა ალბას

    დაჟე ნაკრებშიც იმას უფრო ენდობა. არადა გაია დაგვხატავდა. გრიმალდოც კარგია მარა გაია წლებია უკვე მაღალ დონეზეა. 75 ია გამოსასყიდი მგონი. 40 ად რო ფირპო გაგვაყიდინა, 25 ად კუკუ, იყიდიდა კაცი. ერთი სეზონი კონკურენცია ალბასთან. მეორე წელს ძირითადში ეგრევე

    1
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    28 თებერვალი 2020 23:05

    ე ბიჭო ეგება კვირას დადგე თორემ ამ ფირპოს ჩემმა მტერმა უყურა :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

    1
    გასულია
    Gio-96 გულშემატკივარი [?]

    28 თებერვალი 2020 22:30

    არა რა, აი მაშინ რო ენრიკემ გაიას ტრანსფერი არ მოითხოვა შეცდომა დაუშვა, არადა ძაან უნდოდა, ბოლოს 3 მცველიან ტაქტიკაზე რო გადავიდა თითქმის აღარ ათამაშებდა ალბას

    4
    გასულია
    პეპ გუარდიოლა ფანი [?]

    28 თებერვალი 2020 22:27

    ციტატა: CuleTillIDie
    რატო გაუშვეს დინი რატოო :// ფირპო სლეა და ეს ალბაც სლევდება ნელ-ნელა

    დინიც რომ სლე იყოო? 😀😀

    2
    გასულია
    MSG10911 წევრი [?]

    28 თებერვალი 2020 21:52

    მიდი ჟორდი მიდი ნაპოლისთან ხოდზე უნდა იყო ყველანაირად

    3
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    28 თებერვალი 2020 21:31

    მალე დაბრუნდი რაა იმედია ნაპოლისთან მზადყოფნაში იქნები

    6
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    28 თებერვალი 2020 21:19

    დროულად,თორე დავიტანჯე ფირპოს ფაფხურის ყურებით.

    6
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    shu1987 გულშემატკივარი [?]

    28 თებერვალი 2020 20:54

    კარგია იმედია გაცილებით მოტივირებული დაბრუნდება.

    2
    გასულია
    CuleTillIDie გულშემატკივარი [?]

    28 თებერვალი 2020 20:52

    რატო გაუშვეს დინი რატოო :// ფირპო სლეა და ეს ალბაც სლევდება ნელ-ნელა

    4
    --------------------
    #infinit8iniesta
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    28 თებერვალი 2020 19:47

    „მანჩესტერ სიტიმ" ჩემპიონთა ლიგის მერვედფინალის პირველ შეხვედრაში მადრიდის „რეალი" დაამარცხა.
    Sport.es-ის ინფორმაციით, ამ მატჩს „ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელი, კიკე სეტიენი დაესწრო. მატჩის შემდეგ ის თავის ასისტენტ ედერ სარაბიასთან ერთად ხოსეპ გვარდიოლას შეხვდა.
    „ქალაქელთა" სპეციალისტმა მას უმასპინძლა სასტუმროში, რომელშიც „სიტი" იყო დაბინავებული. სეტიენმა და სარაბიამ გვარდიოლას გამარჯვება მიულოცეს, რის შე,დეგაც „რეალისა" და „ბარსელონას" თამაშის რაღაც ტაქტიკურ ასპექტებზეც ისაუბრეს. იწერება, რომ ამ შეხვედრის დროს, გვარდიოლა სტუმრებს ღვინით გაუმასპინძლდა.

    10
    პარტნიორები
    Flashscore.ge