ტერ შტეგენი: მადრიდიდან სამი ქულით უნდა დავბრუნდეთ

  • 28-02-2020, 14:14
  • ტერ შტეგენი: მადრიდიდან სამი ქულით უნდა დავბრუნდეთ

    "ბარსელონას" გერმანელმა მეკარემ, მარკ-ანდრე ტერ შტეგენმა მოახლოებულ "ელ კლასიკოზე" ისაუბრა.

    "ჩვენთვის, ამ თამაშის მოგება ძალიან მნიშვნელოვანია. მადრიდში უნდა ჩავიდეთ, ერთი მატჩი ჩავატაროთ და იქიდან სამი ქულით დავბრუნდეთ."

    "ცხრილში არსებულ სიტუაციაზე არ ვფიქრობთ, უბრალოდ მატჩის მოგება გვინდა." - ციტირებს მარკ-ანდრე ტერ შტეგენის სიტყვებს ლა ლიგის ოფიციალური ვებგვერდი.

    შეგახსენებთ, რომ "ელ კლასიკო" 1 მარტს, თბილისის დროით 23:55 საათზე დაიწყება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 21 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    barcamen წევრი [?]

    29 თებერვალი 2020 11:16

    ციტატა: barcamen
    სილქნეტი აღარ ხუმრობს,უფასო არხებს silksport.ge- ზე სეტანტა სპორტებიც დაამატეს ქართულ ენაზე 💙💙❤️

    რუსულზე გადაურთავთ :((

    0
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    29 თებერვალი 2020 01:49

    ციტატა: shu1987
    ფაქტია წელს რეალი ლალიგას დიდ უპირატესობას ანიჭებს და სიტისთან მარცხის მერე კიდე უფრო მეტი მოტივაციით იქნებიან . ბარსელონამ მთავარია გამართული ფეხბურთი ითამაშოს და მოგების მეტი შანსი ბარსას უფრო აქვს. სამი ქულით უნდა დაბრუნდეთ და მადრიდელ ნაშებში გაიგულაოდ მაგრად :D

    მეტი შანსი არ მგონია გვქონდეს, რეალია.იავნად ფავორიტი. ნახევარი გუნდი არ გვყავს. მესიმ თუ ქნა რამე თორე.. იმედია არ დალეწავენ კაზე და რამოსი

    0
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    28 თებერვალი 2020 21:22

    12 მილიონად "ვიჩუქეთ" ეს არანორმალური👍👍❤❤

    13
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    28 თებერვალი 2020 20:57

    შენი მოტივაცია მისცა ნეტავ მთელ გუნდს !

    9
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    28 თებერვალი 2020 19:04

    ფაქტია წელს რეალი ლალიგას დიდ უპირატესობას ანიჭებს და სიტისთან მარცხის მერე კიდე უფრო მეტი მოტივაციით იქნებიან . ბარსელონამ მთავარია გამართული ფეხბურთი ითამაშოს და მოგების მეტი შანსი ბარსას უფრო აქვს. სამი ქულით უნდა დაბრუნდეთ და მადრიდელ ნაშებში გაიგულაოდ მაგრად :D

    17
    გასულია
    Soxa წევრი [?]

    28 თებერვალი 2020 18:34

    ციტატა: Andres_Iniesta
    მეორე შემთხვევაც დაფიქსირდა ჩვენთან :(((((((((

    დაგვერხა

    3
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    28 თებერვალი 2020 18:20

    მეორე შემთხვევაც დაფიქსირდა ჩვენთან :(((((((((

    7
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    barcamen წევრი [?]

    28 თებერვალი 2020 18:03

    სილქნეტი აღარ ხუმრობს,უფასო არხებს silksport.ge- ზე სეტანტა სპორტებიც დაამატეს ქართულ ენაზე 💙💙❤️

    4
    გასულია
    Gio-96 გულშემატკივარი [?]

    28 თებერვალი 2020 17:28

    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: Gio-96
    ისე მაინც ვფიქრობ რომ კლასიკოში დიდად თავს არ მოიკლავს რეალი, წინ მან სიტიაქ სათამაშო და მგონია რო ასე ადვილად ჩ. ლიგაზე არ დანებდება, სწორედ ამიტომ ან ფრეს ითამაშებს ბარსასთან ან კიდე ბარსა მოიგებს, იმისდა მიუხედავად რომ რეალი სეზონის მეორე ნახევარში ბარსაზე კარგად გამოიყურება, რამდენიმე მატჩს თუ არ ჩავთვლით

    სიტი იქაც მოუგებს დარწმუნებული ვარ, რამოსის გარეშე აიაქსმაც მიამყნო და არც ესენი დააკლებენ.

    ეგ უკვე სხვა საკითხია რა მოხდება იქ, მე ელ კლასიკო ვთქვი და დიდი იმედი მაქვს რომ ჩემი წინასწარმეტყველება ასრულდება

    2
    გასულია
    Gio-96 გულშემატკივარი [?]

    28 თებერვალი 2020 17:15

    ისე მაინც ვფიქრობ რომ კლასიკოში დიდად თავს არ მოიკლავს რეალი, წინ მან სიტიაქ სათამაშო და მგონია რო ასე ადვილად ჩ. ლიგაზე არ დანებდება, სწორედ ამიტომ ან ფრეს ითამაშებს ბარსასთან ან კიდე ბარსა მოიგებს, იმისდა მიუხედავად რომ რეალი სეზონის მეორე ნახევარში ბარსაზე კარგად გამოიყურება, რამდენიმე მატჩს თუ არ ჩავთვლით

    0
    გასულია
    Msn91011 გულშემატკივარი [?]

    28 თებერვალი 2020 17:07

    უნდა მოიგოთ უეჭველი მაგრამ ზიდანის რამე გველურმა ტაქტიკამ არ აჯობოს სეტიენს სიტიც ძაან გადარჩა 1-0 რო არ წააგო იმიტორო რასაც იღბალი ჰქვია ყოველთვის ზიდანის მხარეს არის არაფრიდან გოლი გაიტანეს და ცოტა დააკლდათ რო ბოლომდე არ შეინარჩუნეს. მესის სივრცეს არ მიცემენ მთელი ნახევარ დაცვა მესის შეჭმაზე იქნება და ცოტა გრიზმანმაც უნდა აიღოს თავის თავზე თამაში სივრცეები გვჭირდება და დავახევთ ბურთს. წესით უნდა მოვიგოთ მთავარია სეტიენმა მაგრად მოხოდოს გუნდი და ისეთი მოკუკულები არ გავიდნენ როგორც ჩვევიათ გასვლაზე

    3
    გასულია
    LM10TheLegend გულშემატკივარი [?]

    28 თებერვალი 2020 16:00

    აბა რა მიდით ლომებოოოოო ❤️ ❤️

    4
    გასულია
    FloweN გულშემატკივარი [?]

    28 თებერვალი 2020 15:55

    როოგოორ მევასებაა :))) ყველა ასეთი განწყობით უნდა გამოვიდეს ვაფშე! ცხრილი მეათე ხარისხოვანია აქ, კლასიკოა და მოსაგებია, რათ უნდა ბევრი ლაპარაკი მაგას

    13
    გასულია
    Madona გულშემატკივარი [?]

    28 თებერვალი 2020 15:42

    აბა რაა ტეერ😊🙌👏❤❤❤

    5
    --------------------
    "ბარსელონა" ეს ხომ ფეხბურთის ზეიმია❤
    გასულია
    რაღაცნაირი Culé [?]

    28 თებერვალი 2020 15:32

    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ციტატა: kingarturo
    ფეხბურთში გოლები შეცდომების ხარჯზე გადის, აბა ეგ რო არ იყოს რა იქნებოდა ფეხბურთი? მსგავსი ყ.ეობებით რო იპრავებ თავს ვაფშე რაღაზე უნდა ილაპარაკოს კაცმა, მადრიდისტას გარდა ვინ მო.ვავდა ამ მაშტაბის სი.ობას დდდ

    და შენ არ ამბობდი ფერნანდინიოს შეცდომის გამო ქნა რეალმა რაღაცა თორე არაფერი გაუკეთებიათო? და ახლა შეცდომის ხარჯზე გადის გოლები აბა როგორო... არ დამეზარა , დავთვალე და ბოლო 23 კომენტარი ერთ თემაზე და ერთნაირი შინაარსით გიწერია , მართლა მაინტერესებს რას ცდილობ?

    არ აქვს მოკლედ ლაპარაკს აზრი და ჯობია ნუ დამიციტირებ, არ გეხები არაფერი ოკ? თუმინდა ასჯერ დავწერ ამ თემაზე და არავისი საქმე არაა.

    არ გეხები არ მეხები რა საუბარია კაცო, მაინტერესებს რა ვერ გამაგებინე? ეს ყველაფერი დავწერე რო გვარდიოლამ რომ სწორი გადაწყბეტილებები მიიღო მაგიტო მოიგეს თქო, ძლიერი რომაა ეგ ყველა ნორმალურმა იცის თქო, ფერნანდინიოს შეცდომის გამო გაუშვა სიტიმ გოლი ,ჩვენ კარვახალის გამო თქო, რამოსმა წითელი კაზემიროს შეცდომის გამო მიიღო თქო...ეს თითოეული ფეხბურთელის შეცდომა გუნდის შეცდომად ითვლება ,ესეც მარტივია...და მაინც რაღაცას ამტკიცებ 3 დღეა და არც მეუბნები რაას...

    აი მიზეზები რო ჩამოთვალე მაგ და მაგაზე უარეს მიზეზებს აქ ვერ კითხულობ ხოლმე? ახლა რო რეალმა მოიგოს კლასიკო უარესს მიზეზებს არ წაიკითხავ?

    3
    გასულია
    რაღაცნაირი Culé [?]

    28 თებერვალი 2020 15:24

    ციტატა: kingarturo
    ფეხბურთში გოლები შეცდომების ხარჯზე გადის, აბა ეგ რო არ იყოს რა იქნებოდა ფეხბურთი? მსგავსი ყ.ეობებით რო იპრავებ თავს ვაფშე რაღაზე უნდა ილაპარაკოს კაცმა, მადრიდისტას გარდა ვინ მო.ვავდა ამ მაშტაბის სი.ობას დდდ

    და შენ არ ამბობდი ფერნანდინიოს შეცდომის გამო ქნა რეალმა რაღაცა თორე არაფერი გაუკეთებიათო? და ახლა შეცდომის ხარჯზე გადის გოლები აბა როგორო... არ დამეზარა , დავთვალე და ბოლო 23 კომენტარი ერთ თემაზე და ერთნაირი შინაარსით გიწერია , მართლა მაინტერესებს რას ცდილობ?

    2
    გასულია
    carles puyol 5 გულშემატკივარი [?]

    28 თებერვალი 2020 15:21

    აბა რაა შტეგოო.გოლი არუნდა გაატანინო ბალერინებს

    4
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    28 თებერვალი 2020 15:11

    Arsenalo olimpiakosi 1:2 ...totehemi lipzia 0:1 Chelsea bayerni 0:3 athletico liverpooli 1:0 premiere liga 2019 2020 sauketeso chempionati? Vidzaxi Liverpools ubralod konkurenti ar yavs sashvalo doneze magali

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    28 თებერვალი 2020 14:57

    იასნა შტეგო უ და გადაუაროთ მონებს

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    საიტზეა
    Leomesi წევრი [?]

    28 თებერვალი 2020 14:53

    Am tamashis mogeba wiinbgadadgmulibdidi nabiji iqneba chempionobisken aserom biwebma yvelaperi unda dadon moedanze rata sasurveli shedegi daapiqsiron

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV