სენსაციური რიცხვები - მესიზე ლა ლიგაში გოლების 40% მოდის

სენსაციური რიცხვები - მესიზე ლა ლიგაში გოლების 40% მოდის

ლიონელ მესი რომ "ბარსელონასთვის" უმნიშვნელოვანესი ფეხბურთელია, ამაზე სტატისტიკაც მოწმობს. კომპანია Opta-ს ცნობით, 32 წლის ვარსკვლავმა, კატალონიურ გუნდში დებიუტის შემდეგ, ესპანეთის ჩემპიონატში გოლების 40.5%-ში მიიღო მონაწილეობა.

მესის დებიუტი ლა ლიგაში 2004 წლის 16 ოქტომბერს "ესპანიოლთან" მატჩში შედგა. მას შემდეგ კატალონიელებმა 1510 გოლი გაიტანეს. არგენტინელმა შემტევა საკუთარ აქტივში 437 ბურთი და 174 შედეგიანი გადაცემა ჩაიწერა.

ახლა ლეო მესი 18 გოლით ლა ლიგის მიმდინარე გათამაშების ბომბარდირია.

აქვე აღვნიშნავთ იმასაც, რომ "ბარსას" კაპიტანი პელეს რეკორდის მოხსნას უმიზნებს. ბრაზილიელ ლეგენდას ერთი კლუბის მაისურით 643 გოლი გაუტანია, მესის ანგარიშზე კი დღეისათვის 626 ბურთია, რაც იმას ნიშნავს, რომ მას ისტორიულ მიღწევამდე 18 გოლი აშორებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #15 28 თებერვალი 2020 21:28
    4
    ციტატა: Bakero
    (" Гарринча горькая радость народа " " გარინჩა ხალხის მწარე სიხარული " )

    👍👍👍👍👍👍 უიღბლო აღმოჩნდა და ისე ვერ დაფასდა როგორც შეეფერებოდა,თუმცა,რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია ხალხმა დააფასა,მაგაზე დიდი აღიარება არ არსებობს.
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    Culé [?]
    #14 28 თებერვალი 2020 19:47
    1
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Madrid 4 ever
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    გენიოსიი, მალე მოხსნის "მეფე ყავის" რეკორდს და მგონი გადაყვება ამ ამბავს ის კაცი😂😂😂😂

    სამხრეთ ამერიკელების ქომაგი არასდროს ვყოფილვარ, სულ მინდა ევროპელებმა გაიმარჯვონ ფეხბურთში.
    მაგრამ პელეს მიღწევა შეიძლება ფეხბურთში ვერავინ გაიმეოროს ვეღარასდროს. დაჟე 2 მსოფლიოს მოგებაც ურთულესია.

    მე პირიქით,სამხრეთ ამერიკელი გენიოსების ფანი ვარ,მაგრამ ვერ ვიტან როდესაც ფეხბურთელს იმაზე მეტს მიაწერენ,ვიდრე რეალურად იყო. 1962 წლის მსოფლიოზე პირველივე მატჩში მიიღო ტრამვა და მის გარეშე დარჩენილმა ბრაზილიამ, გარინჩას ლიდერობით შეძლო მსოფლიოს მოგება,ანუ პელეს გარეშეც საჩემპიონო გუნდი ჰყავდათ.1962 წელს იგივე როლი ჰქონდა ნაკრებში რაც მბაპეს 2018-ში, 1970 წელს კი მსოფლიო ნაკრები ჰყავდა პელეს. მსოფლიოს 10 საუკეთესო შემტევიდან 5 ბრაზილიის ნაკრებში თამაშობდა და ყველა პოზიციაზე სუპერ ფეხბურთელები ჰყავდათ. მაგის მიღწევას ვერავინ გაიმეორებს,მაგრამ ისიც აღსანიშნავია,რომ სუპერ გუნდი ჰყავდა და როცა პელე დაიმტვრა,მის გარეშეც შეძლეს მსოფლიო ჩემპიონობა.

    1958 წლის ფინალში პირველი გოლი რომ გაუშვეს ვავა ღრიალებდა დიდის გასაგონად ბურთი მანეს მიეცი მანესო ! ფინალის დაწყებამდე სირმა ფეოლამ მანე (გარინჩა) ძირითად შემადგენლობაშიც კი არ დააყენა რაზეც დიდიმ (გუნდის კაპიტანი იყო და " ბოტაფოგოში " გარინჩას პარტნიორი) მოედანზე გასვლაზე სათამაშოდ უარი თქვა ფეოლა რომელიც ბრაზილიის ფეხბურთის ფედერაციის პრეზიდენტის მონა იყო მასვე ჰკითხა რა ვქნათო ორივემ ჩაიჯვეს (დიდის ხასიათი იცოდნენ " ბოტაფოგოდან ") და ძირითადში დააყენეს გარინჩა ! .....საერთოდ მოედანზე პელე/გარინჩამ ერთად მხოლოდ 40 თამაში ითამაშეს და არცერთხელ ! ბრაზილიას არ წაუგია 😀 ! ....1970 წლის ბრაზილია ალბათ საუკეთესო ნაკრებია ფეხბურთის ისტორიაში ისე როგორც პეპის " ბარსელონა " საუკეთესო კლუბი ❤️ ❤️ ❤️ ფეხბურთის ისტორიაში......პელე & გარინჩაზე ყველაზე საინტერესო მონოლოგი გერსონს ❤️ აქვს რომელსაც ორივესთან ერთად უთამაშია და მასზე უკეთესად არავინ იცის ორივე რას წარმოადგენდა (" Гарринча горькая радость народа " " გარინჩა ხალხის მწარე სიხარული " )
    Culé [?]
    #13 28 თებერვალი 2020 13:30
    5
    ციტატა: Madrid 4 ever
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    გენიოსიი, მალე მოხსნის "მეფე ყავის" რეკორდს და მგონი გადაყვება ამ ამბავს ის კაცი😂😂😂😂

    სამხრეთ ამერიკელების ქომაგი არასდროს ვყოფილვარ, სულ მინდა ევროპელებმა გაიმარჯვონ ფეხბურთში.
    მაგრამ პელეს მიღწევა შეიძლება ფეხბურთში ვერავინ გაიმეოროს ვეღარასდროს. დაჟე 2 მსოფლიოს მოგებაც ურთულესია.

    მე პირიქით,სამხრეთ ამერიკელი გენიოსების ფანი ვარ,მაგრამ ვერ ვიტან როდესაც ფეხბურთელს იმაზე მეტს მიაწერენ,ვიდრე რეალურად იყო. 1962 წლის მსოფლიოზე პირველივე მატჩში მიიღო ტრამვა და მის გარეშე დარჩენილმა ბრაზილიამ, გარინჩას ლიდერობით შეძლო მსოფლიოს მოგება,ანუ პელეს გარეშეც საჩემპიონო გუნდი ჰყავდათ.1962 წელს იგივე როლი ჰქონდა ნაკრებში რაც მბაპეს 2018-ში, 1970 წელს კი მსოფლიო ნაკრები ჰყავდა პელეს. მსოფლიოს 10 საუკეთესო შემტევიდან 5 ბრაზილიის ნაკრებში თამაშობდა და ყველა პოზიციაზე სუპერ ფეხბურთელები ჰყავდათ. მაგის მიღწევას ვერავინ გაიმეორებს,მაგრამ ისიც აღსანიშნავია,რომ სუპერ გუნდი ჰყავდა და როცა პელე დაიმტვრა,მის გარეშეც შეძლეს მსოფლიო ჩემპიონობა.
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 28 თებერვალი 2020 13:08
    1
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    გენიოსიი, მალე მოხსნის "მეფე ყავის" რეკორდს და მგონი გადაყვება ამ ამბავს ის კაცი😂😂😂😂

    ის ცალი ფეხით იქეთაა და ნუ მოუსწრაფე სიცოცხლე. 😁
    წევრი [?]
    #11 28 თებერვალი 2020 12:52
    4
    მოახლოვდა რეალის გეგმიური აცრა 🤣 😂
    გულშემატკივარი [?]
    #10 28 თებერვალი 2020 12:38
    0
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    გენიოსიი, მალე მოხსნის "მეფე ყავის" რეკორდს და მგონი გადაყვება ამ ამბავს ის კაცი😂😂😂😂

    სამხრეთ ამერიკელების ქომაგი არასდროს ვყოფილვარ, სულ მინდა ევროპელებმა გაიმარჯვონ ფეხბურთში.
    მაგრამ პელეს მიღწევა შეიძლება ფეხბურთში ვერავინ გაიმეოროს ვეღარასდროს. დაჟე 2 მსოფლიოს მოგებაც ურთულესია.
    Culé [?]
    #9 28 თებერვალი 2020 11:40
    7
    გენიოსიი, მალე მოხსნის "მეფე ყავის" რეკორდს და მგონი გადაყვება ამ ამბავს ის კაცი😂😂😂😂
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    ახალბედა [?]
    #8 28 თებერვალი 2020 11:21
    1
    თემას არ ეხება მაგრამ გუნდში დიდი ცვლილებებია საჭირო.
    ორი თავდამსხმელი გვინდა უეჭველი.(დებმელე თუ ვერ მოიხოდა)
    ორი კედელი მცველი.ერთი სასტავის და მეორე ზამენის.
    ალბას შემცვლელი ფლანგზე.
    სემედუც არაა იმ დონის რაც საჭიროა ზამენა კიდე შეიძლება
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 28 თებერვალი 2020 11:01
    4
    სელტიკმა გასვლაზე 1:1 ითამაშა, სახლში კი 1:3 წააგო. სპორტინგს 3:1 ჰქონდა თურქებთან მოგებული და 4:1 წააგეს. არსენალს 1:0 ჰქონდა სტუმრად მოგებული, სახლში კი 2:1 წააგო ოლიმპიაკოსთან. ძალიან სერიოზულად უნდა მიუდგე განმეორებით თამაშს რა ანგარიშითაც არ უნდა გქონდეს მოგებული, ამის კარგი მაგალითი მივიღეთ ორჯერ რომში და ლივერპულში.
    წევრი [?]
    #6 28 თებერვალი 2020 08:42
    13
    დიდი ხანია რელს ვერუტანს და როგორც ეიბართან ქნა ისე უნდა გააკეთეოს❤
    ფანი [?]
    #5 28 თებერვალი 2020 05:56
    6
    ციტატა: M10 S9 D11
    მიდი ლომო მინიმუმ უნდა მიდუბლო სამონეთი შენ ეს შეგიძლია

    Grizmanem tu sheagdo dzaan wingadgmuli nabiji iqneba
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 28 თებერვალი 2020 05:54
    6
    მიდი ლომო მინიმუმ უნდა მიდუბლო სამონეთი შენ ეს შეგიძლია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]