დე ლა ფუენტე "ბარსელონასთან" გაახანგრძლივებს

  • 27-02-2020, 22:05
  • დე ლა ფუენტე "ბარსელონასთან" გაახანგრძლივებს

    "ბარსელონას" ახალგაზრდა ამერიკელი ფეხბურთელი, კონრად დე ლა ფუენტე, კლუბთან კონტრაქტის გახანგრძლივებასთან ახლოსაა. ამ ინფორმაციას კატალონიური Sport ავრცელებს. 

    დე ლა ფუენტე "ბარსა ბ"-ს შემადგენლობაში რეგულარულად გამოდის, ხელმძღვანელები კი მისი თამაშით კმაყოფილები არიან. 

    ახალი ხელშეკრულების პირობებით ორივე მხარე კმაყოფილია და ოფიციალური შეთანხმება, სავარაუდოდ, რამდენიმე დღეში მიიღწევა. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    28 თებერვალი 2020 13:52

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: nikusha
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: Don_Andresito
    ამ კრიზისის ფონზე ძალიან კარგი იქნებოდა, მართლა ნიჭიერი და გამორჩეულია ახალგაზრდულში, ფატის არ ჩამოარდება ბევრად და მისცეს შანსი ამ სეტიენმა. პროსტა პიმიენტა მოკლავს ეგეც რო წაართვან :D პუჩი არაუხო აკიემე, ეხლა კიდე ეს.. თორე სწრაფი ვინგერი გვჭირდება და ჩემი აზრით კიდევ ერთი ლა მასიელის დაწიანურება ცუდი არ იქნებოდა. რაც მიქარეს ალენიასთან პერესთან და მაგათთან გამოასწორონ იქნებ. არაკაცი ბართომეუ არ აწინაურებინებს ალბათ ნიჭიერი არ გამოდგესო. ნაძირალა. იმედია კორონა ვირუსი მონახავს

    პუჩიმ დალია ჩაილულის წყალი, არამგონია მაგამ რობერტოზე მეტი დონე დადოს, მარტო ნიჭი საკმარისი როარაა ეგ უკვე დაამტკიცა რობინიომ ბალოტელიმ პატომ სლემბელემ და ბევრმა სხვაამ, პუჩის რომ რამის თავი ქონდეს ათამაშაბდნენ მითუმეტეს ახლა როცა გუნდში კონკურენცია არაა და ყველა ერთი სტილის ნახევარმცველი გვყავს, არადა როგორ გვინდა შემტევი ნახმცველი და თან ლამასიელს რა აჯობებდა

    მე რომ ვამბობ პუჩიზე მაგას არავინ მეთანხმება მართკები ხართ ძმებო აი საღად მოაზროვნე ხალხი არა აბა თემოს ჭკუაზე ვივლით ყველა. რაც შეეხება ამ ბიჭს კაია რომ დაწინაურდა ბ გუნდში თორე წასვლა უნდოდა და ფიქრობდაკიდეც როგორც მახსოვს

    შე უბედურო შენა ნეტა ჩემი ცოდნის და ჭკუის ნახევარი მოგცა ამდენ სისუელეს არ იბოდიალებდი ალენიანრო პუჩს ურჩევნია იმან რატო უნდა თქვას ფეხბურთი მესმისო

    შენ გაჩუმდი და მოკეტე ჯობს ამდენი კაცი რომ ვამბობთ პუჩი 16 წლის არაა და 20 წლისაა და ჩაილულის წყალი დალიაო ამ კრიზისის დროს ე.ი. ეგრეა და ჯობია ხმა არ (აღარ) ამოიღო. და ცოდნა და ტვინს თუნდაც ფეხბურთისადმი იმდენ არგუმენტებით დაგებაზრები რომ ხელებს შენთვითონვე აწევ თურმე ვისთან მქონია საქმეო

    1
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    28 თებერვალი 2020 03:26

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    კარგი იქნებოდა აიაქსში გაეშვათ თავისდროზე როცა დეიონგი წამოვიყვანეთ

    აი ზუსტად მაგას ვამბობდი. ვან დე ბეეკი თუ წავიდა იქნებ მერე მაინც მივცეთ. გეთანხმები ყველაფერში რაღაცას სწორად ვერ აკეთებს თორე ბოლო 15 წუთი მაინც უნდა მისცენ. არ აქვს ჟილკა და არ ამწვავებს. შეუძლია თითქოს მარა გრანადასთან 3 ჯერ მიჩაგრეს უბრალო შეხებით.

    0
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    28 თებერვალი 2020 02:00

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: Don_Andresito
    ამ კრიზისის ფონზე ძალიან კარგი იქნებოდა, მართლა ნიჭიერი და გამორჩეულია ახალგაზრდულში, ფატის არ ჩამოარდება ბევრად და მისცეს შანსი ამ სეტიენმა. პროსტა პიმიენტა მოკლავს ეგეც რო წაართვან :D პუჩი არაუხო აკიემე, ეხლა კიდე ეს.. თორე სწრაფი ვინგერი გვჭირდება და ჩემი აზრით კიდევ ერთი ლა მასიელის დაწიანურება ცუდი არ იქნებოდა. რაც მიქარეს ალენიასთან პერესთან და მაგათთან გამოასწორონ იქნებ. არაკაცი ბართომეუ არ აწინაურებინებს ალბათ ნიჭიერი არ გამოდგესო. ნაძირალა. იმედია კორონა ვირუსი მონახავს

    პუჩიმ დალია ჩაილულის წყალი, არამგონია მაგამ რობერტოზე მეტი დონე დადოს, მარტო ნიჭი საკმარისი როარაა ეგ უკვე დაამტკიცა რობინიომ ბალოტელიმ პატომ სლემბელემ და ბევრმა სხვაამ, პუჩის რომ რამის თავი ქონდეს ათამაშაბდნენ მითუმეტეს ახლა როცა გუნდში კონკურენცია არაა და ყველა ერთი სტილის ნახევარმცველი გვყავს, არადა როგორ გვინდა შემტევი ნახმცველი და თან ლამასიელს რა აჯობებდა

    პუჩს რო ვუყურებ ისევ 16 წლის მგონია არადა უკვე 20 ის არის და მიტყდება რო ფაქტიურად არც გვყავს. სადაც ითამაშა არაფერი გააფუჭა ასე თუ ისე მარა ძალიან სასაცილო და სამარცხვინო ფიზიკა აქვს. აქამდე მოხოდილიც უნდა იყოს და პირველ გუნდში რეგულარულად თამაშობდეს. აღარ ვიცი ვისი ბრალია ეს. რაკიტიჩი რო ჯადოებს უკეთებს ყველას თუ თითონ პუჩის. ივარჯიშოს ინდივიდუალურად რას გავს ტო. ზაფხულში თუ არ გაუშვა ჩმორთუმეუმ და ხავი მოვიდა დარწმუნებული ვარ ბოლო შანსს მისცემს და მაგრადაც დაეხმარება. თუ არადა ჩაქრება საბოლოოდ. პატარა იმედი კიდე მაქ რავი

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    28 თებერვალი 2020 01:11

    ციტატა: nikusha
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: Don_Andresito
    ამ კრიზისის ფონზე ძალიან კარგი იქნებოდა, მართლა ნიჭიერი და გამორჩეულია ახალგაზრდულში, ფატის არ ჩამოარდება ბევრად და მისცეს შანსი ამ სეტიენმა. პროსტა პიმიენტა მოკლავს ეგეც რო წაართვან :D პუჩი არაუხო აკიემე, ეხლა კიდე ეს.. თორე სწრაფი ვინგერი გვჭირდება და ჩემი აზრით კიდევ ერთი ლა მასიელის დაწიანურება ცუდი არ იქნებოდა. რაც მიქარეს ალენიასთან პერესთან და მაგათთან გამოასწორონ იქნებ. არაკაცი ბართომეუ არ აწინაურებინებს ალბათ ნიჭიერი არ გამოდგესო. ნაძირალა. იმედია კორონა ვირუსი მონახავს

    პუჩიმ დალია ჩაილულის წყალი, არამგონია მაგამ რობერტოზე მეტი დონე დადოს, მარტო ნიჭი საკმარისი როარაა ეგ უკვე დაამტკიცა რობინიომ ბალოტელიმ პატომ სლემბელემ და ბევრმა სხვაამ, პუჩის რომ რამის თავი ქონდეს ათამაშაბდნენ მითუმეტეს ახლა როცა გუნდში კონკურენცია არაა და ყველა ერთი სტილის ნახევარმცველი გვყავს, არადა როგორ გვინდა შემტევი ნახმცველი და თან ლამასიელს რა აჯობებდა

    მე რომ ვამბობ პუჩიზე მაგას არავინ მეთანხმება მართკები ხართ ძმებო აი საღად მოაზროვნე ხალხი არა აბა თემოს ჭკუაზე ვივლით ყველა. რაც შეეხება ამ ბიჭს კაია რომ დაწინაურდა ბ გუნდში თორე წასვლა უნდოდა და ფიქრობდაკიდეც როგორც მახსოვს

    შე უბედურო შენა ნეტა ჩემი ცოდნის და ჭკუის ნახევარი მოგცა ამდენ სისუელეს არ იბოდიალებდი ალენიანრო პუჩს ურჩევნია იმან რატო უნდა თქვას ფეხბურთი მესმისო

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    28 თებერვალი 2020 00:11

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: Don_Andresito
    ამ კრიზისის ფონზე ძალიან კარგი იქნებოდა, მართლა ნიჭიერი და გამორჩეულია ახალგაზრდულში, ფატის არ ჩამოარდება ბევრად და მისცეს შანსი ამ სეტიენმა. პროსტა პიმიენტა მოკლავს ეგეც რო წაართვან :D პუჩი არაუხო აკიემე, ეხლა კიდე ეს.. თორე სწრაფი ვინგერი გვჭირდება და ჩემი აზრით კიდევ ერთი ლა მასიელის დაწიანურება ცუდი არ იქნებოდა. რაც მიქარეს ალენიასთან პერესთან და მაგათთან გამოასწორონ იქნებ. არაკაცი ბართომეუ არ აწინაურებინებს ალბათ ნიჭიერი არ გამოდგესო. ნაძირალა. იმედია კორონა ვირუსი მონახავს

    პუჩიმ დალია ჩაილულის წყალი, არამგონია მაგამ რობერტოზე მეტი დონე დადოს, მარტო ნიჭი საკმარისი როარაა ეგ უკვე დაამტკიცა რობინიომ ბალოტელიმ პატომ სლემბელემ და ბევრმა სხვაამ, პუჩის რომ რამის თავი ქონდეს ათამაშაბდნენ მითუმეტეს ახლა როცა გუნდში კონკურენცია არაა და ყველა ერთი სტილის ნახევარმცველი გვყავს, არადა როგორ გვინდა შემტევი ნახმცველი და თან ლამასიელს რა აჯობებდა

    მე რომ ვამბობ პუჩიზე მაგას არავინ მეთანხმება მართკები ხართ ძმებო აი საღად მოაზროვნე ხალხი არა აბა თემოს ჭკუაზე ვივლით ყველა. რაც შეეხება ამ ბიჭს კაია რომ დაწინაურდა ბ გუნდში თორე წასვლა უნდოდა და ფიქრობდაკიდეც როგორც მახსოვს

    1
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    27 თებერვალი 2020 23:37

    ძალიან კარგი ამ ბიჭს ძაან აქებენ და ძალიან მაინტერესებს ამის თამაში პირველ გუნდში

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    რაღაცნაირი Culé [?]

    27 თებერვალი 2020 23:18

    ორი ქართველი ერთად შემოიყვანა გენტმა, იმედია შეცვლიან თამაშს...

    1
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    27 თებერვალი 2020 22:53

    ვინგერია? მგონი 11 ნომერი აწერია😂

    2
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    27 თებერვალი 2020 22:52

    ამ კრიზისის ფონზე ძალიან კარგი იქნებოდა, მართლა ნიჭიერი და გამორჩეულია ახალგაზრდულში, ფატის არ ჩამოარდება ბევრად და მისცეს შანსი ამ სეტიენმა. პროსტა პიმიენტა მოკლავს ეგეც რო წაართვან :D პუჩი არაუხო აკიემე, ეხლა კიდე ეს.. თორე სწრაფი ვინგერი გვჭირდება და ჩემი აზრით კიდევ ერთი ლა მასიელის დაწიანურება ცუდი არ იქნებოდა. რაც მიქარეს ალენიასთან პერესთან და მაგათთან გამოასწორონ იქნებ. არაკაცი ბართომეუ არ აწინაურებინებს ალბათ ნიჭიერი არ გამოდგესო. ნაძირალა. იმედია კორონა ვირუსი მონახავს

    1
    გასულია
    Magicman წევრი [?]

    27 თებერვალი 2020 22:47

    ციტატა: ნელსონ სემედუ
    კარგი ბიჭია ეს

    სასტავ თემას არეხება მაგრამ რამე კარგ საფეხბურთო თამაშს ხოვერ მირჩევთ ტელეფონის, აი დრიმ ლიგა როა რა ეგეთი პონტი, მაგრამ მაგაზე უკეთესი

    Football manager

    0
    გასულია
    ნელსონ სემედუ წევრი [?]

    27 თებერვალი 2020 22:43

    კარგი ბიჭია ეს

    სასტავ თემას არეხება მაგრამ რამე კარგ საფეხბურთო თამაშს ხოვერ მირჩევთ ტელეფონის, აი დრიმ ლიგა როა რა ეგეთი პონტი, მაგრამ მაგაზე უკეთესი

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV