დავიდ ოსპინა: მესი ჯენტლმენია

  • 26-02-2020, 15:32
  • დავიდ ოსპინა: მესი ჯენტლმენია

    გუშინ, "ნაპოლი" - "ბარსელონას" მატჩში, "ბლაუგრანას" კაპიტანი ლიონელ მესი, ნეაპოლელთა მეკარეს, დავიდ ოსპინას შეეჯახა. ამ ეპიზოდის გამო მსაჯმა თამაში გააჩერა, რადგან კოლუმბიელი ფეხბურთელი დაშავდა.

    "მას ეს განზრახ არ გაუკეთებია. მესი ჯენტლმენი და შესანიშნავი მოთამაშეა. გამიმართლა, რომ მის წინააღმდეგ ახლა და კოლუმბიის ნაკრების მაისურით ვითამაშე." - ციტირებს დავიდ ოსპინას სიტყვებს Sport.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 20 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Saba წევრი [?]

    27 თებერვალი 2020 00:03

    კაზრმიროს დაგინებული აქვს და არ აძლევენ წითელს იმუნიტეტი აქ ტიპს იმედია დღეს გა*იმავს სიტი რეალს:დ

    1
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    26 თებერვალი 2020 20:48

    უაზრო ყვითელი კი აიკიდა.

    6
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    26 თებერვალი 2020 20:21

    ნეტა ბერვი აფასებდეს ასე მესის შენ რო დააფასე

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    26 თებერვალი 2020 20:08

    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: kingarturo
    ერთი კაზემირო ყოფილოყო გუშინ გააგდებდნენ? რეალთანაც ტყუილად გააგდეს ვიდალი, იმიტო რო უეფას ასხავს სუ და მიუღებელი კაცია მსაჯებისთვის ))

    კაზემირონდა გაგდება?
    ყვითელსაც არ აძლევენ ხოლმე

    კრიშა აქვს ))

    რა შუაშია აქ კაზემირო ვიდალი რომ ქინძია მაგას თქმა რად უნდა ? მხოლოდ იმის გამო რომ ნაჯახია არ უნდა თამაშობდეს თორე დაუღლელი არც ეგ არის , პეპის დროს 1 წუთსაც არავინ მიცემდა სათამაშოდ, არტური გყავდეს გუნდში და კიდე ბევრი ვისაც თითქოსდა მომავლად განიხილავენ სკამს ახეხინებენ ვიდალის და მისნაირი ბებრების გამო, ბებერი ფეხბურთელები ცვეტშია ტოო, თორე რაღა დროს ვიდალი და რაკიტიჩია მითუმეტეს ძირითადში და ვიდალი ვინგერად ტოო, ბუსკეციც სკამის კაცია უკვე სისწრაფეში მეც კი ვაჯობებ ისეა გაბანძებული ეს ათ თამაშში ერთხელ გამონათება სკამიდანაც შეეძლება აღარაა მარტო ბურთის გორაობა საკმარისი. და ბოლოს გუნდს აშკარაა რომ ტიპიური ფორვარდი ძაან აკლია , ბარსელონა რომ კარში ვერ არტყამს ნორმალურად ძაან ცუდია.

    5
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    26 თებერვალი 2020 19:40

    ციტატა: kingarturo
    ერთი კაზემირო ყოფილოყო გუშინ გააგდებდნენ? რეალთანაც ტყუილად გააგდეს ვიდალი, იმიტო რო უეფას ასხავს სუ და მიუღებელი კაცია მსაჯებისთვის ))

    კაზემირონდა გაგდება?
    ყვითელსაც არ აძლევენ ხოლმე

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    26 თებერვალი 2020 19:11

    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: kingarturo
    კუტუა დღეს რამდენს მიიღებს ეგ უბედური დდდ რასაც ვწერ ბევრჯერ ხდება ხოლმე, რო შემოვალ თამაშის მერე არ დაიკარგოთ დდდ

    Vigacaze magrad gaq tvali dadgmuli 😁😁

    ვისზე? რას გულისხმობ?

    Ar daikargotshi vinc igulisxme imaat ... savaraudod visac city's migebis ar jera

    0
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    26 თებერვალი 2020 18:54

    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: B.A.r.c.A
    Buskeci matchis MVP dasaxeldaoo da chven kide ukmayopiloebi vaart dzalian daakldeba guunds eg adamiani ganmeorebit matchshi Mara kargia exla ro miigoo da ara shemceg tamashhi

    იმდენად მწირი რესურსია რო ფიზიკურად ვერ გააწყობს მეტს გუნდი ვერაფერს. იტალიაში თამაში და თან ამდენი დანაკლისით ურთულესია, თავს ზემოთ არაა ძალა. ერთი შეიძლება ფატიმ და არტურმა გამოაცოცხლოს გუნდი, ეს ფირპო საიდან მოეთრა.

    Mgonia ro pati isev ar iqneba dziritadshi...pirpos poziciaze uketesi pegburtelebi gvyavda mirandas saxit evropis chempionatze martom atria espanetis nakrebi 3 goli sheagdo da 3 asisti gaaketa tu sworad maxsoov iqit cucurelia dacvashi uchirs Mara shetevashi dzaan produqtiuli bichia...abidalma mainc tavisi amjobina

    ვინმეს გაშვება თუ უნდათ. ბართომეუს მერე პირველი აბიდალი უნდა გაუშვან.
    მაგრა ვერ ქაჩავს ტრანსფერებში. და სუ ფრანგებს დაათრევს

    Daaqcia gundi magis transperebma pegburtels ver yidulobs gundii 50 milionian pegburtels ver yidulobs Barcelona


    რას უხდის ამდენს ეს ბართომეუ

    2
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    26 თებერვალი 2020 18:52

    "მას ეს განზრახ არ გაუკეთებია. მესი ჯენტლმენი და შესანიშნავი მოთამაშეა. გამიმართლა, რომ მის წინააღმდეგ ახლა და კოლუმბიის ნაკრების მაისურით ვითამაშე."

    მერე, ვერ უთხარი მსაჯს რო შემთხვევით შეეჯახეთ ერთმანეთს? ყვითელი რაღას მიაცემინე?
    იყო ერთი იტალიელი მსაჯი კოლინა, ალბათ ყველას ახსოვს. ხოდა ერთხელ თამაშის დროს ორი ფეხბურთელი შეეჯახა ერთმანეთს, მსაჯმა ჩასტვინა და ყვითელსაც აპირებდა. მაგრამ მეორემ ანიშნა არ მომკარებიაო ჩემით დავეციო და რა ქნა იცით: ბურთი ისევ მიგორავდა და ხელით ანიშნა მიდითო და ამაში სულ ორი-სამი წამი დაიკარგა თამაშს კი დინამიკა არ მოჰკლებია. ის ფიფას მსაჯთა კომისიის ხელმძღვანელი იყო პენსიაზე გასვლის შემდეგ და ეხლა სად არის აღარ მახსოვს.

    7
    გასულია
    barcelona87 გულშემატკივარი [?]

    26 თებერვალი 2020 18:51

    25.რიკი პუჩი. 24.ჟუნიორ ფირპო. 23.სამუელ უმტიტი. 22.ფაბიან რუისი ან ტიაგო ალკანტარას დაბრუნება. 21.ფრენკი დე იონგი. 20.ფრანცისკო ტრიანკაო. 19.მატეუს ფერნანდესი. 18.ალექს გრიმალდო. 17.ანტუან გრიზმანი. 16.მუსა ვაგე. 15.კლემან ლენგლე. 14.ფილიპე კოუტინიო ან კევინ დე ბრუინი. 13.ნორბერტო ნეტო ან აიაქსიდან ანდრე ონანას დაბრუნება. 12.ლეროი სანე. 11.ნეიმარ ჟუნიორი. 10.ლიონელ მესი. 9.ლაუტარო მარტინესი. 8.არტურ მელო. 7.უსმან დემბელე. 6.ჟან-კლერ ტოდიბო. 5.სერხიო ბუსკეტსი. 4.მილან შკრინიარი ან მატია დე ლიხტი. 3.ჟერარდ პიკე. 2.ნელსონ სემედო. 1.მარკ-ანდრე ტერ-შტეგენი. პრეზიდენტი: ჟოან ლაპორტა. მწვრთნელი აქედან უნდა აარჩიონ: ჯოსეპ გვარდიოლა.რონალდ კუმანი. ერიკ ტენ ჰააგი.ხავი ერნანდესი.მაგრამ უკეთესი ესაა: გვარდიოლა დაბრუნდეს და მის ასისტენტად 1-2 წელი ხავიმ იმუშაოს და მერე გადაიბარებს გვარდისგან.

    2
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    26 თებერვალი 2020 18:47

    ციტატა: kingarturo
    კუტუა დღეს რამდენს მიიღებს ეგ უბედური დდდ რასაც ვწერ ბევრჯერ ხდება ხოლმე, რო შემოვალ თამაშის მერე არ დაიკარგოთ დდდ

    Vigacaze magrad gaq tvali dadgmuli 😁😁

    0
    გასულია
    GioKakiashvili ფანი [?]

    26 თებერვალი 2020 18:35

    ბარსელონას" არგენტინელმა მეგავარსკვლავმა, ლიონელ მესიმ გუშინ "ნაპოლის" მეკარესთან, დავიდ ოსპინასთან შეჯახების შემდეგ ყვითელი ბარათი მიიღო.

    საინტერესოა, რომ ჩემპიონთა ლიგის მიმდინარე გათამაშებაში ლეო მეორედ გააფრთხილეს, რაც მას უდიდესი საფრთხის წინაშე აყენებს.

    საქმე იმაში მდგომარეობს, რომ თუ ლიონელი ლიგის მომდევნო ორი შეხვედრიდან რომელიმეში ყვითელ ბარათს დაიმსახურებს, იგი, შესაბამისად, მეოთხედფინალის პირველ ან მეორე ჯახს გამოტოვებს.

    სასიხარულოა, რომ მეოთხედფინალების შემდეგ გაფრთხილებები ანულირდება და მოთამაშეები ნახევარფინალში უკვე "განწმენდილნი" არიან.
    Esga gvaklda

    2
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    26 თებერვალი 2020 18:29

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: B.A.r.c.A
    Buskeci matchis MVP dasaxeldaoo da chven kide ukmayopiloebi vaart dzalian daakldeba guunds eg adamiani ganmeorebit matchshi Mara kargia exla ro miigoo da ara shemceg tamashhi

    იმდენად მწირი რესურსია რო ფიზიკურად ვერ გააწყობს მეტს გუნდი ვერაფერს. იტალიაში თამაში და თან ამდენი დანაკლისით ურთულესია, თავს ზემოთ არაა ძალა. ერთი შეიძლება ფატიმ და არტურმა გამოაცოცხლოს გუნდი, ეს ფირპო საიდან მოეთრა.

    Mgonia ro pati isev ar iqneba dziritadshi...pirpos poziciaze uketesi pegburtelebi gvyavda mirandas saxit evropis chempionatze martom atria espanetis nakrebi 3 goli sheagdo da 3 asisti gaaketa tu sworad maxsoov iqit cucurelia dacvashi uchirs Mara shetevashi dzaan produqtiuli bichia...abidalma mainc tavisi amjobina

    ვინმეს გაშვება თუ უნდათ. ბართომეუს მერე პირველი აბიდალი უნდა გაუშვან.
    მაგრა ვერ ქაჩავს ტრანსფერებში. და სუ ფრანგებს დაათრევს

    Daaqcia gundi magis transperebma pegburtels ver yidulobs gundii 50 milionian pegburtels ver yidulobs Barcelona

    0
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    26 თებერვალი 2020 18:15

    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: B.A.r.c.A
    Buskeci matchis MVP dasaxeldaoo da chven kide ukmayopiloebi vaart dzalian daakldeba guunds eg adamiani ganmeorebit matchshi Mara kargia exla ro miigoo da ara shemceg tamashhi

    იმდენად მწირი რესურსია რო ფიზიკურად ვერ გააწყობს მეტს გუნდი ვერაფერს. იტალიაში თამაში და თან ამდენი დანაკლისით ურთულესია, თავს ზემოთ არაა ძალა. ერთი შეიძლება ფატიმ და არტურმა გამოაცოცხლოს გუნდი, ეს ფირპო საიდან მოეთრა.

    Mgonia ro pati isev ar iqneba dziritadshi...pirpos poziciaze uketesi pegburtelebi gvyavda mirandas saxit evropis chempionatze martom atria espanetis nakrebi 3 goli sheagdo da 3 asisti gaaketa tu sworad maxsoov iqit cucurelia dacvashi uchirs Mara shetevashi dzaan produqtiuli bichia...abidalma mainc tavisi amjobina

    ვინმეს გაშვება თუ უნდათ. ბართომეუს მერე პირველი აბიდალი უნდა გაუშვან.
    მაგრა ვერ ქაჩავს ტრანსფერებში. და სუ ფრანგებს დაათრევს

    3
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    26 თებერვალი 2020 17:38

    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: B.A.r.c.A
    Buskeci matchis MVP dasaxeldaoo da chven kide ukmayopiloebi vaart dzalian daakldeba guunds eg adamiani ganmeorebit matchshi Mara kargia exla ro miigoo da ara shemceg tamashhi

    იმდენად მწირი რესურსია რო ფიზიკურად ვერ გააწყობს მეტს გუნდი ვერაფერს. იტალიაში თამაში და თან ამდენი დანაკლისით ურთულესია, თავს ზემოთ არაა ძალა. ერთი შეიძლება ფატიმ და არტურმა გამოაცოცხლოს გუნდი, ეს ფირპო საიდან მოეთრა.

    Mgonia ro pati isev ar iqneba dziritadshi...pirpos poziciaze uketesi pegburtelebi gvyavda mirandas saxit evropis chempionatze martom atria espanetis nakrebi 3 goli sheagdo da 3 asisti gaaketa tu sworad maxsoov iqit cucurelia dacvashi uchirs Mara shetevashi dzaan produqtiuli bichia...abidalma mainc tavisi amjobina

    1
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    26 თებერვალი 2020 17:16

    Buskeci matchis MVP dasaxeldaoo da chven kide ukmayopiloebi vaart dzalian daakldeba guunds eg adamiani ganmeorebit matchshi Mara kargia exla ro miigoo da ara shemceg tamashhi

    0
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    26 თებერვალი 2020 17:15

    ჯენტლმენურად ამოგტენის ნოუ კამპზე.

    3
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    26 თებერვალი 2020 16:57

    ციტატა: MALUMA
    დღეს სერხიო აგუეროს ბენეფისს და სტერლინგის მაგარ მატჩს ველოდები ბერნალეო 80 წუთიდან უნდა იცლებოდეს!

    Yvelaperi de brunze sterlingze da gvardiolaze iqneba damokidebuli

    1
    გასულია
    lesane C ფანი [?]

    26 თებერვალი 2020 15:41

    ციტატა: BarcelonaForever21
    ბრეითვეითის გოლი კლასიკოში წამოვა ასიანი

    ღირს დადება

    8
    გასულია
    BarcelonaForever21 ფანი [?]

    26 თებერვალი 2020 15:34

    ბრეითვეითის გოლი კლასიკოში წამოვა ასიანი

    7
    გასულია
    tigresa Culé [?]

    26 თებერვალი 2020 15:33

    Ძლივს ერᲗი Თავმდაბლური კომენტარი. ისე საუბრობს ყველა, ᲗიᲗქოს 10-0 მოგვიგეს:(

    5
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV