რა შეცდომა დაუშვა კიკე სეტიენმა "ნაპოლისთან" თამაშში?

  • 26-02-2020, 14:37
  • რა შეცდომა დაუშვა კიკე სეტიენმა "ნაპოლისთან" თამაშში?

    "ბარსელონას" მთავარმა მწვრთნელმა, კიკე სეტიენმა, "ნაპოლისთან" მატჩის (1-1) შემდეგ აღიარა, რომ ანსუ ფატის მოედანზე გაყვანის გადაწყვეტილება ძალიან გვიან მიიღო.

    "შესაძლოა, ფატი ცოტა უფრო ადრე უნდა შემეცვალა." - განაცხადა სეტიენიმა Movistar-თან საუბრისას.

    ანსუ ფატი თამაშში 87-ე წუთზე ჩაერთო. ბევრი ელოდა, რომ 17 წლის თავდამსხმელი არტურო ვიდალს შეცვლიდა, რომელიც შეტევის მარჯვენა ფლანგზე თამაშობდა. თუმცა, სეტიენმა მოედნიდან ანტუან გრიზმანის გაყვანა არჩია. ცვლილებიდან 2 წუთში ვიდალი აშკარა ჯარიმისთვის დაისაჯა, მარიო რუისთან სიუხეშის გამო კი მან მაშინვე მეორე ყვითელი ბარათი მიიღო.

    სეტიენმა ვიდალის გაძევებაზე განაცხადა: "ზუსტად არ ვიცი, რა მოხდა. შესაძლოა, მსაჯი ცოტა მკაცრი იყო."

    "ნაპოლისთან" განმეორებით მატჩს, არტურო ვიდალის გარდა, დისკვალიფიკაციის გამო სერჟიო ბუსკეტსიც გამოტოვებს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Saba წევრი [?]

    27 თებერვალი 2020 00:00

    ყვითელს იმსახურებდა მარტო სუდია არასწორი წაეჭიმა აქეთ ეგ ვირთხა და აბა ჩმორივით ხოარ გაიქცეოდა მესისაც ეგეთი გაუკეთეს თუ გახსოვთ კოპა ამერიკაზე.

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    26 თებერვალი 2020 20:12

    დროზე უნდა გაეყვანა ვიდალი იმენა გამოსტყუა სუდიას ეს წითელი მასტმა და ფატიც დროულად უნდა შემოეყვანა და არც გრიზმანი არ უნდა გაეყვანა

    7
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    CuleTillIDie ფანი [?]

    26 თებერვალი 2020 19:57

    რა უნდოდა არტუროს საერთოდ ვერ მივხვდი, ფეხები მოტეხა კინაღამ :დდ ის ტიპიც მაინც ეგრევე წამოდგა და ვიდალი მგონი სიმულაციაზე აპელირებდა :დდ

    4
    --------------------
    #infinit8iniesta
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    26 თებერვალი 2020 19:10

    -----------------------
    თუ აზრის დაფიქსირება ზრდიალობიანად არ შეგიძლიათ, თავი შეიკავეთ კომენტარის გაკეთებისგან, წინააღდეგ შემთხვევაში დაიბლოკებით ! :)

    1
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    26 თებერვალი 2020 18:59

    რა ცოდნა უნდა. მთელი თამაში უხეშობდა და როცა გააფრთხილეს კიდევ კამათი დაიწყო. გვინდოდა გარდა იმისა რო შემდეგ თამაშს ტოვებს კიდევ იმ თამაშში 10 კაცი დატოვა. ვირია რა. ცოტა მეტი უნდა იფიქროს გუნდზე.

    5
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    26 თებერვალი 2020 17:08

    ანსუ ფატი ცოტა უფრო ადრე უნდა შემეცვალა თუ შემეყვანა?

    4
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    26 თებერვალი 2020 15:50

    სისულელა ეგ. ყვითელი რო ქონოდა შეილება შეეცვალა მარა ყვითელიც არ ქონდა კაცს რას იდიქრებდა 3 წუთში თუ ორ ყვითელს მიიღებდა

    7
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    26 თებერვალი 2020 15:21

    ციტატა: lesane C
    ციტატა: B.A.r.c.A
    Dzaan gviania ukve Mara vidalma 2 metrshi burtis migeba da swori pasis gaketeba ro icodes badali ar eyoleboda

    და სად შეატყე რო ბურთის მიღება არ იცის?

    Absolituraad YVELA tamashi aq eg wuni ...sabednierod jer marto betisma dasaja gundi

    0
    გასულია
    lesane C ფანი [?]

    26 თებერვალი 2020 15:19

    ციტატა: B.A.r.c.A
    Dzaan gviania ukve Mara vidalma 2 metrshi burtis migeba da swori pasis gaketeba ro icodes badali ar eyoleboda

    და სად შეატყე რო ბურთის მიღება არ იცის?

    0
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    26 თებერვალი 2020 15:11

    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: B.A.r.c.A
    Dzaan gviania ukve Mara vidalma 2 metrshi burtis migeba da swori pasis gaketeba ro icodes badali ar eyoleboda

    ვიდალის ადგილი უკანაა, არ აქვს ის სტილი რო წინ რამე გააწყოს მაგ კაცს. რაც შეუძლია იდეალურად ასრულებს, ფიცხია უბრალოდ და ეგ ღუპავს ძაან. მარა პროვოკაციაზე წამოეგას გუშინ, არ იყო გასაგდები.

    Cudat ar mitqvams mainc minusia ra poziciazec ar unda tamashobdes burtis migebis problema roaq amdonis pegburtels...sxva gza araaq gunds tore chven tu vxvdebit ro vidali chamshlelad uketesia damijere kikemac icis ubralod stiliaq maseti gunds da sadac schirdebat da kaci akliat iqaa vidalic jer magitom vcem pativs sxva to araperi...ise betistan ukan tamashobs da ki achuqa angelozivit goli

    0
    გასულია
    GioKakiashvili ფანი [?]

    26 თებერვალი 2020 15:02

    Vidalia tamashi chamshelad ufro gamartlebuli iqneba araaa am kacis saqme sheteva mara xandaxan seudzlia sherebena da tavit sakaifo golebi ganmeorebit tamashi es sastavi minda:
    Stego
    Semedo-pike-lengle-alba
    Arturi-frenki-puchi
    Messi-grizi-fati

    2
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    26 თებერვალი 2020 14:57

    Dzaan gviania ukve Mara vidalma 2 metrshi burtis migeba da swori pasis gaketeba ro icodes badali ar eyoleboda

    1
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    26 თებერვალი 2020 14:44

    "ეს იყო რაც იყო" 😂😂😂😂 ფუი ეშმაკს,საიდან გამახსენდა.
    რაც მოხდა მოხდათქო ვიგულისხმე და უცბად ბილბაოს "ლეგენდარული" სიტყვები გამახსენდა.
    1-1 კაი შედეგია, განმეორებითზე გამოასწორე ეგ შეცდომა,გეპატიება.

    5
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    გიგა 8 წევრი [?]

    26 თებერვალი 2020 14:40

    გამარჯობა!!! სასტარტოში უნდა დაეყენებინა საერთოდ

    3
    --------------------
    ბარსა? ბარსა კლუბია რომელიც ყოველთვის მეყვარება
    მე ვარ ბარსას ფანი და ვიქნები ნებისმიერ დროს.
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV