კარლ-ჰაინც რუმენიგე: კოუტინიო ზოგჯერ გაუბედავია

  • 25-02-2020, 16:48
  • კარლ-ჰაინც რუმენიგე: კოუტინიო ზოგჯერ გაუბედავია

    ფილიპე კოუტინიოს მომავალი ჯერ კიდევ გაურკვეველია. როგორც ჩანს, მან ვერ ჯერ კიდევ ვერ დაარწმუნა "ბაერნის" ხელმძღვანელობა თავის შესაძლებლობებში. ამაზე მეტყველებს ბავარიული კლუბის აღმასრულებელი დირექტორის, კარლ-ჰაინც რუმენიგეს განცხადებაც.

    "კოუტინიო ზოგიერთ თამაშში კარგად თამაშობს, ზოგში კი ისეთ შთაბეჭდილებას ტოვებს, თითქოს გაუბედავია. ის მნიშვნელოვანი ფეხბურთელია." - ციტირებს რუმენიგეს სიტყვებს Marca.

    ფილიპე კოუტინიო 2019 წლის ზაფხულში "ბარსელონამ" "ბაიერნში" იჯარით გაუშვა. გერმანელებს ბრაზილიელის სეზონის ბოლოს 120 მილიონ ევროდ გამოსყიდვის უფლება აქვთ. კოუტინიოს შანსი ექნება ჩემპიონთა ლიგაზე "ჩელსის" წინააღმდეგ საკუთარი თავი წარმოაჩინოს და ხელმძღვანელობას პოზიტიური განწყობა შეუქმნას.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Flying Johan გულშემატკივარი [?]

    25 თებერვალი 2020 21:33

    დორტმუნდს რო მივცეთ და დავუმატოთ ერთი 50 მილიონი ჰოლანდს არ მოგვცემენ ? :

    0
    გასულია
    Rivaldo barca წევრი [?]

    25 თებერვალი 2020 19:26

    Sulit da xircit chmoria tipi arada ra mevaseboda. Jer us avigot ro nasha kavda tavisze 8 clit didi da exla colia.

    0
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    25 თებერვალი 2020 18:57

    როგორც ჩანს, მან ვერ ჯერ კიდევ ვერ დაარწმუნა "ბაერნის" ხელმძღვანელობა თავის შესაძლებლობებში.
    ერთი "ვერ" ამოაგდეთ, კითხვა აღარ შეიძლება.

    2
    გასულია
    აბრაგი წევრი [?]

    25 თებერვალი 2020 18:53

    ციტატა: Dat-
    აი ეს რატომ იყიდა ბარსამ ამხელა თანხაში არ მესმის დღემდე.

    იმ სლეს დაეყენებინა იმის ადგილას და ნახავდით, ნეს მაგივრად ათამაშა იმ სიტნა

    0
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    25 თებერვალი 2020 18:36

    ციტატა: Dat-
    აი ეს რატომ იყიდა ბარსამ ამხელა თანხაში არ მესმის დღემდე.

    აგიხსნიდი,მაგრამ მაინც ვერ მიხვდები და აზრი არა აქ.

    0
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Dat- გულშემატკივარი [?]

    25 თებერვალი 2020 17:51

    აი ეს რატომ იყიდა ბარსამ ამხელა თანხაში არ მესმის დღემდე.

    3
    --------------------
    № 10
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    25 თებერვალი 2020 17:10

    ერთი და იგივე კომენტარს სხვადასხვა საიტზე განსხვავებულად ვკითხულობ.

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    25 თებერვალი 2020 16:51

    გაუბედავი კი არა ჩმორული მენტალიტეტისაა

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge