ედრიენ ჰითი: მესის და რონალდუს "ინტერ მაიამიში" ვხედავ

ედრიენ ჰითი: მესის და რონალდუს "ინტერ მაიამიში" ვხედავ

ამერიკის მთავარი საფეხბურთო ლიგის (MLS) ერთ-ერთი გუნდის, "მინესოტა იუნაიტედის" მწვრთნელი ედრიენ ჰითი ლიონელ მესისა და კრიშტიანუ რონალდუს მომავალს "ინტერ მაიამის" უკავშირებს. "ევერტონის" ყოფილმა ფორვარდმა ამის შესახებ Mirror-თან ინტერვიუში ისაუბრა.

"ამერიკული ფეხბურთისთვის არაჩვეულებრივი იქნება მესისა და რონალდუს ჩვენს ლიგაში თამაში. თუკი ვინმეს შესწევს ამის გაკეთება, ეს მხოლოდ დევიდ ბექჰემი იქნება. მათი ტრანსფერი ჯერ არ მოხდება. მაგრამ, ვვარაუდობ, რომ რონალდუ ზლატან იბრაჰიმოვიჩის, უეინ რუნის, სტივენ ჯერარდისა და ფრენკ ლემპარდის მსგავსად, ამერიკაში ითამაშებს."

"ამერიკის მთავარ საფეხბურთო ლიგაში მესისა და რონალდუს სათამაშო ადგილად მხოლოდ ლოს-ანჯელესი და მაიამი წარმომიდგენია. დევიდ ბექჰემის ურთიერთობის გათვალისწინებით ორივე ფეხბურთელთან და ინგლისელის გეგმების ფონზე, მესისა და რონალდუს მხოლოდ "ინტერ მაიამიში" ვხედავ." - განაცხადა ედრიენ ჰითმა.

"ინტერ მაიმი" დეივიდ ბექჰემის საკუთრებაშია და საფეხბურთო ლიგაში 2020 წლის მარტიდან ჩაერთვება. მაიამურ კლუბთან ერთად ლიგას "ნეშვილიც" შეემატება და ახალი სეზონის დასაწყისისთვის ამერიკის მთავარი საფეხბურთო ლიგა 30 კლუბს გააერთიანებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    Culé [?]
    25 თებერვალი 2020 15:29
    2
    ციტატა: Dat-
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Dat-
    ტრენტი რა ბიჭი დააყენა თუ ატყობ რავიცი რა მოხოდა სასტავი ატყობ თუ მარტო პეპი გრძელი წინდა იცი )))

    ტრენტია დონე ბუსკეცი მაჩანჩალა???? ბუსი,პედრო და პიკე მაგის შექმნილია. ნაჩუქარი პენალტით მოგებული ფინალი არ დაგეკარგოს, 24 წამზე შეტენეს რასაც ჰქვია. 97 ქულით რო გაალუზერა ეგ არაფერი??? თუ ქამბექს რომ უკეთებდა და გოლი გაუუქმეს,პლუს გვარდი გააძევეს 2018 წელს,ეგ იყო სამართლიანი და დასამახსოვრებელი? მაგ კლოპმა ყველა დროის რეკორდი მოხსნა მეკარესა და მცველში გადახდილი ფულით და მაგან შექმნა ხო გუნდი ფულის დახარჯვის გარეშე??? მსაჯები წირავდნენ გვარდის,რადგან სხვანაირად ინტრიგა ეკარგებოდა ფეხბურთს, ასე იყო ინტერთან 2010-ში, ლუზერპულთან 2018 - ში და ტოტენჰემთან 2019 - ში. მაგრამ შენ ეს ფეხებზე გკიდია, არ იხსენებ რობერტსონის ეპიზოდს როცა არ გააგდო მსაჯმა,ასევე ნაჩუქარ პენალტს გასული წლის ფინალში.

    P.S. სამეფო მონების ფორმით აპირებ რეალი-სიტის ყურებას???

    🤣 🤣 კარგი რას აიჭერი. კლოპის აღზევებული ხალხი ნაკლებია მაგის თქმა გინდა თუ რაშია საქმე ? კაცმა იმიტომ გადაიხადა რომ საჭირო იყო, აბა შენ გვარდიოლას ტრანსფერები ნახე რამდენი დახარჯა გინდა ბაიერნი აიღე გინდა სიტი რომელიმეში მოიგო ლიგა ? საერთოდ რეალს ვერ ვიტან მაგრამ არც სიტი მიზიდავს მანჩესტერულ კუტა კლუბებს საერთოდ ვერ ვიტან :D ისევე როგორც მადრიდულებს. რაც შეეხება გვარდიოლას მაგაზე თემა თემას რომ დაუკავშირო რაც მაგან გააკეთა ეგ არის პრო*ობა. ))) ბარსა რაც დატოვა და მიაგდო მას მერე ვერ ვიტან ისევე როგორც პიტალო ნეიმარს. მაგრამ რას ვიზამთ ზოგი სამარეშიც მიჰყვება :D

    ბარსაში რამდენი დახარჯა და რა შედეგები დადო,არანორმალური და ისტორიაში საუკეთესო ხარისხის ფეხბურთით ეგეც აღნიშნე! ბავარიაში ტიაგოს მეტი არავინ მიუყვანეს მისი სურვილით,სუარესი ითხოვა და უფასო ლევანდოვსკი ამჯობინეს. კიმიხი მაგის აღმოჩენილია რო იცოდე. სიტიშიც დებრუინი მაგან გარდაქმნა და ცხენი სტერლინგი აქცია დონე ფეხბურთელად. შეიხი თუ ფულს ყრის ეგ მისი პრობლემაა, აქ ბევრი ფული და ათეთრებს,მაგრამ მაგდენს ვერ ხვდები შენ. შენ ხარ აჭრილი,რომ არგუმენტის გარეშე ლანძღავ დაზეპირებული ფრაზებით!

    P.S. არც მე მომწონს,რომ კლუბიდან წავიდა გვარდი და ნეიც ჩემზე მეტად არა მგონია გეზიზღებოდეს,მაგრამ იმას მაინც ვაღიარებ,რომ გვარდიც საუკეთესოა და ნეიც,თავის პოზიციაზე!
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გულშემატკივარი [?]
    25 თებერვალი 2020 15:18
    2
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Dat-
    ტრენტი რა ბიჭი დააყენა თუ ატყობ რავიცი რა მოხოდა სასტავი ატყობ თუ მარტო პეპი გრძელი წინდა იცი )))

    ტრენტია დონე ბუსკეცი მაჩანჩალა???? ბუსი,პედრო და პიკე მაგის შექმნილია. ნაჩუქარი პენალტით მოგებული ფინალი არ დაგეკარგოს, 24 წამზე შეტენეს რასაც ჰქვია. 97 ქულით რო გაალუზერა ეგ არაფერი??? თუ ქამბექს რომ უკეთებდა და გოლი გაუუქმეს,პლუს გვარდი გააძევეს 2018 წელს,ეგ იყო სამართლიანი და დასამახსოვრებელი? მაგ კლოპმა ყველა დროის რეკორდი მოხსნა მეკარესა და მცველში გადახდილი ფულით და მაგან შექმნა ხო გუნდი ფულის დახარჯვის გარეშე??? მსაჯები წირავდნენ გვარდის,რადგან სხვანაირად ინტრიგა ეკარგებოდა ფეხბურთს, ასე იყო ინტერთან 2010-ში, ლუზერპულთან 2018 - ში და ტოტენჰემთან 2019 - ში. მაგრამ შენ ეს ფეხებზე გკიდია, არ იხსენებ რობერტსონის ეპიზოდს როცა არ გააგდო მსაჯმა,ასევე ნაჩუქარ პენალტს გასული წლის ფინალში.

    P.S. სამეფო მონების ფორმით აპირებ რეალი-სიტის ყურებას???

    🤣 🤣 კარგი რას აიჭერი. კლოპის აღზევებული ხალხი ნაკლებია მაგის თქმა გინდა თუ რაშია საქმე ? კაცმა იმიტომ გადაიხადა რომ საჭირო იყო, აბა შენ გვარდიოლას ტრანსფერები ნახე რამდენი დახარჯა გინდა ბაიერნი აიღე გინდა სიტი რომელიმეში მოიგო ლიგა ? საერთოდ რეალს ვერ ვიტან მაგრამ არც სიტი მიზიდავს მანჩესტერულ კუტა კლუბებს საერთოდ ვერ ვიტან :D ისევე როგორც მადრიდულებს. რაც შეეხება გვარდიოლას მაგაზე თემა თემას რომ დაუკავშირო რაც მაგან გააკეთა ეგ არის პრო*ობა. ))) ბარსა რაც დატოვა და მიაგდო მას მერე ვერ ვიტან ისევე როგორც პიტალო ნეიმარს. მაგრამ რას ვიზამთ ზოგი სამარეშიც მიჰყვება :D
    --------------------
    № 10
    Culé [?]
    25 თებერვალი 2020 15:08
    3
    ციტატა: Dat-
    ტრენტი რა ბიჭი დააყენა თუ ატყობ რავიცი რა მოხოდა სასტავი ატყობ თუ მარტო პეპი გრძელი წინდა იცი )))

    ტრენტია დონე ბუსკეცი მაჩანჩალა???? ბუსი,პედრო და პიკე მაგის შექმნილია. ნაჩუქარი პენალტით მოგებული ფინალი არ დაგეკარგოს, 24 წამზე შეტენეს რასაც ჰქვია. 97 ქულით რო გაალუზერა ეგ არაფერი??? თუ ქამბექს რომ უკეთებდა და გოლი გაუუქმეს,პლუს გვარდი გააძევეს 2018 წელს,ეგ იყო სამართლიანი და დასამახსოვრებელი? მაგ კლოპმა ყველა დროის რეკორდი მოხსნა მეკარესა და მცველში გადახდილი ფულით და მაგან შექმნა ხო გუნდი ფულის დახარჯვის გარეშე??? მსაჯები წირავდნენ გვარდის,რადგან სხვანაირად ინტრიგა ეკარგებოდა ფეხბურთს, ასე იყო ინტერთან 2010-ში, ლუზერპულთან 2018 - ში და ტოტენჰემთან 2019 - ში. მაგრამ შენ ეს ფეხებზე გკიდია, არ იხსენებ რობერტსონის ეპიზოდს როცა არ გააგდო მსაჯმა,ასევე ნაჩუქარ პენალტს გასული წლის ფინალში.

    P.S. სამეფო მონების ფორმით აპირებ რეალი-სიტის ყურებას???
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გულშემატკივარი [?]
    25 თებერვალი 2020 15:00
    3
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Dat-
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Dat-
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Dat-

    მთავარი მიზანი წელს ლუზერებისა რა არის ?

    ზუსტად ეგ განსხვავებაა გვარდისა და ჰერ შიზოფრენიკს შორის,რომ ერთი ტრიპლეტებს უმიზნებს,მეორე ერთ,კონკრეტულ,ტურნირს!

    🤣 🤣 ოუუ.. რამფერ დიდებულად განაცხადეთ. ქვე შენი ჭირიმე უმფრო უმფროსი ფილოსოფოსიც კი დაიჟღინთებოდა.პატარა გაგარკვევ მაგ დროს რა ხდება როცა ერთს ერთი მიზანი აქვს და იმას ასრულებს ხუთიანზე და მეორეს როცა ბევრის ამბიცია აქვს და ბოლოს რჩება ბოლოკი :D

    საერთოდ რაზე გეკამათები?! ალბათ გვარდიოლას ტრიპლეტი არ გახსოვს და არც 2011 წელი. ალბათ 3 წელია რაც ფეხბურთს უყურებ. გვარდიოლა თუ ხშირ შემთხვევაში დამარცხებულია, აბა ვინ არის გამარჯვებული???

    ჰოო. ვიცი ეგ ტრიპლეტი და ისიც ვიცი ვინც მოიგო. მანდ გვარდიოლა როგორც სახელი ისე იყო თორე სხვა დანარჩენი იცი შენც წესით ვისი დამსახურებაც არის. !!! თუ არ იცი ჩამოგითვლი სახელ გვარებს. )))

    ეგ სახელები 2008 წელსაც იყვნენ და 18 ქულით დამარცხდნენ რეალთან და 4-1 დათმეს კლასიკო. გვარდიოლას დამსახურებაა ზუსტად მაგ სახელების გაბრწყინება, მან შექმნა სათამაშო სისტემა,სადაც მაგ სახელებმა გაიბრწყინეს. მესი ყველგან მესი იქნებოდა, მაგრამ ის გუნდი გვარდიმ შექმნა.

    ეგ სახელები რომ არა გვარდიოლა არაფერი იქნებოდა. უფრო სწორად რომ ვთქვათ ის იქნებოდა რაც ახლაა. ))) სიმართლე მწარეა და შაქარ ყინული კიდევ ბაზარში იყიდება შაგიძლიან იყიდო და პირი დაიტკბარუნო. :D რა ბაიერნში რო იყო და შიდა ჩემპიონატი მოიგო ეხლა ვეღარ იგებს ბაიერნი თუ მაქამდე ვერ იგებდა ან მან სიტი სანამ მივიდოდა მაქამდეც მშვენივრად იგებდა ეპლს მარა მთავარი არსი სადაც იყო იქ ვერაფერი ვერ ქნა მაგიტოა კუტუ ფინალში ვერ გადის ელემენტალური კლოპი კიდე დორტმუნდით ფინალში იყო ორჯერ ლუზერით და რავი კიდე ვიღაც რაღაცეებით რამდენს მიაღწია. ტრენტი რა ბიჭი დააყენა თუ ატყობ რავიცი რა მოხოდა სასტავი ატყობ თუ მარტო პეპი გრძელი წინდა იცი )))
    --------------------
    № 10
    Culé [?]
    25 თებერვალი 2020 14:54
    3
    ციტატა: Dat-
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Dat-
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Dat-

    მთავარი მიზანი წელს ლუზერებისა რა არის ?

    ზუსტად ეგ განსხვავებაა გვარდისა და ჰერ შიზოფრენიკს შორის,რომ ერთი ტრიპლეტებს უმიზნებს,მეორე ერთ,კონკრეტულ,ტურნირს!

    🤣 🤣 ოუუ.. რამფერ დიდებულად განაცხადეთ. ქვე შენი ჭირიმე უმფრო უმფროსი ფილოსოფოსიც კი დაიჟღინთებოდა.პატარა გაგარკვევ მაგ დროს რა ხდება როცა ერთს ერთი მიზანი აქვს და იმას ასრულებს ხუთიანზე და მეორეს როცა ბევრის ამბიცია აქვს და ბოლოს რჩება ბოლოკი :D

    საერთოდ რაზე გეკამათები?! ალბათ გვარდიოლას ტრიპლეტი არ გახსოვს და არც 2011 წელი. ალბათ 3 წელია რაც ფეხბურთს უყურებ. გვარდიოლა თუ ხშირ შემთხვევაში დამარცხებულია, აბა ვინ არის გამარჯვებული???

    ჰოო. ვიცი ეგ ტრიპლეტი და ისიც ვიცი ვინც მოიგო. მანდ გვარდიოლა როგორც სახელი ისე იყო თორე სხვა დანარჩენი იცი შენც წესით ვისი დამსახურებაც არის. !!! თუ არ იცი ჩამოგითვლი სახელ გვარებს. )))

    ეგ სახელები 2008 წელსაც იყვნენ და 18 ქულით დამარცხდნენ რეალთან და 4-1 დათმეს კლასიკო. გვარდიოლას დამსახურებაა ზუსტად მაგ სახელების გაბრწყინება, მან შექმნა სათამაშო სისტემა,სადაც მაგ სახელებმა გაიბრწყინეს. მესი ყველგან მესი იქნებოდა, მაგრამ ის გუნდი გვარდიმ შექმნა.
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გულშემატკივარი [?]
    25 თებერვალი 2020 14:41
    1
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Dat-
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Dat-

    მთავარი მიზანი წელს ლუზერებისა რა არის ?

    ზუსტად ეგ განსხვავებაა გვარდისა და ჰერ შიზოფრენიკს შორის,რომ ერთი ტრიპლეტებს უმიზნებს,მეორე ერთ,კონკრეტულ,ტურნირს!

    🤣 🤣 ოუუ.. რამფერ დიდებულად განაცხადეთ. ქვე შენი ჭირიმე უმფრო უმფროსი ფილოსოფოსიც კი დაიჟღინთებოდა.პატარა გაგარკვევ მაგ დროს რა ხდება როცა ერთს ერთი მიზანი აქვს და იმას ასრულებს ხუთიანზე და მეორეს როცა ბევრის ამბიცია აქვს და ბოლოს რჩება ბოლოკი :D

    საერთოდ რაზე გეკამათები?! ალბათ გვარდიოლას ტრიპლეტი არ გახსოვს და არც 2011 წელი. ალბათ 3 წელია რაც ფეხბურთს უყურებ. გვარდიოლა თუ ხშირ შემთხვევაში დამარცხებულია, აბა ვინ არის გამარჯვებული???

    ჰოო. ვიცი ეგ ტრიპლეტი და ისიც ვიცი ვინც მოიგო. მანდ გვარდიოლა როგორც სახელი ისე იყო თორე სხვა დანარჩენი იცი შენც წესით ვისი დამსახურებაც არის. !!! თუ არ იცი ჩამოგითვლი სახელ გვარებს. )))
    --------------------
    № 10
    Culé [?]
    25 თებერვალი 2020 14:34
    1
    ციტატა: Dat-
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Dat-

    მთავარი მიზანი წელს ლუზერებისა რა არის ?

    ზუსტად ეგ განსხვავებაა გვარდისა და ჰერ შიზოფრენიკს შორის,რომ ერთი ტრიპლეტებს უმიზნებს,მეორე ერთ,კონკრეტულ,ტურნირს!

    🤣 🤣 ოუუ.. რამფერ დიდებულად განაცხადეთ. ქვე შენი ჭირიმე უმფრო უმფროსი ფილოსოფოსიც კი დაიჟღინთებოდა.პატარა გაგარკვევ მაგ დროს რა ხდება როცა ერთს ერთი მიზანი აქვს და იმას ასრულებს ხუთიანზე და მეორეს როცა ბევრის ამბიცია აქვს და ბოლოს რჩება ბოლოკი :D

    საერთოდ რაზე გეკამათები?! ალბათ გვარდიოლას ტრიპლეტი არ გახსოვს და არც 2011 წელი. ალბათ 3 წელია რაც ფეხბურთს უყურებ. გვარდიოლა თუ ხშირ შემთხვევაში დამარცხებულია, აბა ვინ არის გამარჯვებული???
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გულშემატკივარი [?]
    25 თებერვალი 2020 14:26
    2
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Dat-

    მთავარი მიზანი წელს ლუზერებისა რა არის ?

    ზუსტად ეგ განსხვავებაა გვარდისა და ჰერ შიზოფრენიკს შორის,რომ ერთი ტრიპლეტებს უმიზნებს,მეორე ერთ,კონკრეტულ,ტურნირს!

    🤣 🤣 ოუუ.. რამფერ დიდებულად განაცხადეთ. ქვე შენი ჭირიმე უმფრო უმფროსი ფილოსოფოსიც კი დაიჟღინთებოდა.პატარა გაგარკვევ მაგ დროს რა ხდება როცა ერთს ერთი მიზანი აქვს და იმას ასრულებს ხუთიანზე და მეორეს როცა ბევრის ამბიცია აქვს და ბოლოს რჩება ბოლოკი :D
    --------------------
    № 10
    საიტის ლეგენდა  [?]
    25 თებერვალი 2020 14:26
    1
    MLS-ში არა მოზამბიკაში კიდე რონალდოს უკან სარი უთხრია მესი ბარსადან კაი ხანი წამსვლელი არაა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    25 თებერვალი 2020 14:15
    1
    ციტატა: Dat-

    მთავარი მიზანი წელს ლუზერებისა რა არის ?

    ზუსტად ეგ განსხვავებაა გვარდისა და ჰერ შიზოფრენიკს შორის,რომ ერთი ტრიპლეტებს უმიზნებს,მეორე ერთ,კონკრეტულ,ტურნირს!
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გულშემატკივარი [?]
    25 თებერვალი 2020 13:42
    1
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Dat-
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Dat-
    Goat როგორ მოგეწონა გუშინდელი 18 გამარჯვება ლუზერების )))

    მეკარემ აჩუქა,მაგრამ არაუშავს,მთელი ეპლ-ი მაგათ ჩემპიონობას ტენის. სიტისთან განმეორებითი მატჩის კალენდარიც საეჭვოდ გვიან ჩასვეს.შენ ის მითხარი ატლესთან კარში 0 დარტყმა მოიგლოვე უკვე??? ენფილდზე რომ ირბენს ჩოლო მაგას როგორ გადაიტან??? ფელიშეც გოლით დაბრუნდა და დიდ ომს უმზადებს სიმეონე, ნეტა როგორ გადაიტან მაგას?😂😂😂😂

    ბიჭო ბიჭო ბიჭო.. რა გევასებათ ეს მეკარემ აჩუქა და აი ის რომ არა და ეს რომ არა. :D ეგრე რამდენიც სიტის აჩუქეს ეგეც დათვალე ხოლმე ))) ატლეტიკოსთან ყველას უჭირს და არ გამიკვირდა მთავარია პეპი გრძელი წინდა გაიფინა :D რაც შეეხება წინდას მგონი ზიზუმ მაგასაც თავით უნდა ჩასცხოს ისეთი პირი უჩანს. არადა მინდა სიტი ბარსას დაეჯახოს მერე მესიმ რო ათრიოს )))

    ვინ გაიფინა??? რეკორდი გაიმეორა რო იცოდე,გვარდისაც 18 გამარჯვება ჰქონდა, სხვათაშორის 5-0 მიართვა შენს კუმირს გვარდიმ მაგ სერიაში!!! ატლე რომ გამოაგდებს ძაან არ ინერვიულო, ხდება ხოლმე, ხვალ კი ერთად მოგიწევთ ტირილი შენ და ალჟირელს!
    ისე ჟოზეს რო ათრევდა გვარდი ეგ მომენტი როგორ გადაიტანე?????? დარწმუნებული ვარ რეალ-მანჩესტერისკენ იქნებოდი ყოველთვის😂😂😂😂

    მთავარი მიზანი წელს ლუზერებისა რა არის ? მერე მეორეც წინდაწინ ნუ გიყვართ ეს ლელა კაკულიას წინასწარმეტყველება )))
    --------------------
    № 10
    Culé [?]
    25 თებერვალი 2020 13:30
    2
    ციტატა: Dat-
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Dat-
    Goat როგორ მოგეწონა გუშინდელი 18 გამარჯვება ლუზერების )))

    მეკარემ აჩუქა,მაგრამ არაუშავს,მთელი ეპლ-ი მაგათ ჩემპიონობას ტენის. სიტისთან განმეორებითი მატჩის კალენდარიც საეჭვოდ გვიან ჩასვეს.შენ ის მითხარი ატლესთან კარში 0 დარტყმა მოიგლოვე უკვე??? ენფილდზე რომ ირბენს ჩოლო მაგას როგორ გადაიტან??? ფელიშეც გოლით დაბრუნდა და დიდ ომს უმზადებს სიმეონე, ნეტა როგორ გადაიტან მაგას?😂😂😂😂

    ბიჭო ბიჭო ბიჭო.. რა გევასებათ ეს მეკარემ აჩუქა და აი ის რომ არა და ეს რომ არა. :D ეგრე რამდენიც სიტის აჩუქეს ეგეც დათვალე ხოლმე ))) ატლეტიკოსთან ყველას უჭირს და არ გამიკვირდა მთავარია პეპი გრძელი წინდა გაიფინა :D რაც შეეხება წინდას მგონი ზიზუმ მაგასაც თავით უნდა ჩასცხოს ისეთი პირი უჩანს. არადა მინდა სიტი ბარსას დაეჯახოს მერე მესიმ რო ათრიოს )))

    ვინ გაიფინა??? რეკორდი გაიმეორა რო იცოდე,გვარდისაც 18 გამარჯვება ჰქონდა, სხვათაშორის 5-0 მიართვა შენს კუმირს გვარდიმ მაგ სერიაში!!! ატლე რომ გამოაგდებს ძაან არ ინერვიულო, ხდება ხოლმე, ხვალ კი ერთად მოგიწევთ ტირილი შენ და ალჟირელს!
    ისე ჟოზეს რო ათრევდა გვარდი ეგ მომენტი როგორ გადაიტანე?????? დარწმუნებული ვარ რეალ-მანჩესტერისკენ იქნებოდი ყოველთვის😂😂😂😂
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გულშემატკივარი [?]
    25 თებერვალი 2020 13:20
    1
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Dat-
    Goat როგორ მოგეწონა გუშინდელი 18 გამარჯვება ლუზერების )))

    მეკარემ აჩუქა,მაგრამ არაუშავს,მთელი ეპლ-ი მაგათ ჩემპიონობას ტენის. სიტისთან განმეორებითი მატჩის კალენდარიც საეჭვოდ გვიან ჩასვეს.შენ ის მითხარი ატლესთან კარში 0 დარტყმა მოიგლოვე უკვე??? ენფილდზე რომ ირბენს ჩოლო მაგას როგორ გადაიტან??? ფელიშეც გოლით დაბრუნდა და დიდ ომს უმზადებს სიმეონე, ნეტა როგორ გადაიტან მაგას?😂😂😂😂

    ბიჭო ბიჭო ბიჭო.. რა გევასებათ ეს მეკარემ აჩუქა და აი ის რომ არა და ეს რომ არა. :D ეგრე რამდენიც სიტის აჩუქეს ეგეც დათვალე ხოლმე ))) ატლეტიკოსთან ყველას უჭირს და არ გამიკვირდა მთავარია პეპი გრძელი წინდა გაიფინა :D რაც შეეხება წინდას მგონი ზიზუმ მაგასაც თავით უნდა ჩასცხოს ისეთი პირი უჩანს. არადა მინდა სიტი ბარსას დაეჯახოს მერე მესიმ რო ათრიოს )))
    --------------------
    № 10
    Culé [?]
    25 თებერვალი 2020 13:04
    1
    ციტატა: Dat-
    Goat როგორ მოგეწონა გუშინდელი 18 გამარჯვება ლუზერების )))

    მეკარემ აჩუქა,მაგრამ არაუშავს,მთელი ეპლ-ი მაგათ ჩემპიონობას ტენის. სიტისთან განმეორებითი მატჩის კალენდარიც საეჭვოდ გვიან ჩასვეს.შენ ის მითხარი ატლესთან კარში 0 დარტყმა მოიგლოვე უკვე??? ენფილდზე რომ ირბენს ჩოლო მაგას როგორ გადაიტან??? ფელიშეც გოლით დაბრუნდა და დიდ ომს უმზადებს სიმეონე, ნეტა როგორ გადაიტან მაგას?😂😂😂😂
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გულშემატკივარი [?]
    25 თებერვალი 2020 12:59
    0
    Goat როგორ მოგეწონა გუშინდელი 18 გამარჯვება ლუზერების )))
    --------------------
    № 10
    გულშემატკივარი [?]
    25 თებერვალი 2020 12:41
    2
    გამორიცხულია ორივეს ტრანსფერი რონალდუმ თქვა რომ კარიერის დასრულების მერე სამსახიობო კინო კარიერას იწყებს და მესი? მესი არ ვიცი რას იზამს მლს ში თამაში?არა მგონია მწვრთნელად დარჩება მგონი ბარსაში ან ნიუელს ოლდ ბოისში
    Culé [?]
    25 თებერვალი 2020 12:25
    3
    იოცნებე,რა პრობლემაა! მესი კიდევ 5 წელი ბარსაში დარჩება.
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂