ივან რაკიტიჩი: ბრეითუეიტის მოსვლას მივესალმებით

ივან რაკიტიჩი: ბრეითუეიტის მოსვლას მივესალმებით

"ეიბარის" წინააღმდეგ გამართულ შეხვედრაში ივან რაკიტიჩმა შეუცვლელად ითამაშა და საკმაოდ დამაჯერებლადაც გამოიყურებოდა. ჟურნალისტებთან ინტერვიუსას ხორვატმა ლიონელ მესისა და კლუბის ახალწვეულის, მარტინ ბრეითუეიტის დებიუტის შესახებაც ისაუბრა.

"ბრეითუეიტი კარგი თავდამსხმელია. საკმაოდ ინტენსიურად თამაშობს, შეტევაში გვეხმარება. მარტინის მოსვლას მივესალმებით."

"საკმაოდ ვიშრომეთ და საბოლოო ჯამში კარგი თამაშიც გამოვიდა. ვიცოდით, რომ მარტივი მატჩი არ გველოდა. ბედნიერები ვართ."

"აქამდე მესის 4-მატჩიანი უგოლო სერია ჰქონდა, თუმცა საგოლე გადაცემებს აკეთებდა. დღეს კი არგენტინელმა ოთხი გოლი გაიტანა. ეს შესანიშნავია."

რაკიტიჩმა გულშემატკივრების სტვენის შესახებაც ისაუბრა და აღნიშნა, რომ ეს ქომაგების უფლებაა.

"ადამიანებს უფლება აქვთ თავიანთი შეხედულებები და ემოციები გამოხატონ. ჩვენ მათი მხარდაჭერა ვიგრძენით. გუნდისთვის მხარდაჭერა ძალიან მნიშვნელოვანია, მათ ამისთვის ძალები არ დაიშურეს და ყველაფერი გამოვიდა." - ციტირებს რაკიტიჩის სიტყვებს Marca.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 65 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #65 23 თებერვალი 2020 14:51
    0
    ლალიგის პირველი 3 ბომბარდირიდ გოლები ხოარ იცით
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    Culé [?]
    #64 23 თებერვალი 2020 14:30
    0
    nika 54
    ციტირება
    გასაჩივრება
    დღეს, 12:00

    ეტყობა ვერც ეს და ვერც ვერავინ გუნდიდან ვერ ხვდება რატომ უსტვენენ გუნდს.
    ლევანტესთან რო "მოთელვა" გჭირდება ნახევარი საათი და ნახევარმცველები რო იმას ჩალიჩობენ ბურთი უკან როგორ დააბრუნონ და გუნდის გამთამაშებელი რო ტერ შტეგენი გახდა ეს უბედურეაა და ამის დანახვა არავის არ უნდა. დაიწყებენ ეხლა გვარდიოლას ფეხბურთი ბრუნდება ტიკი ტაკას ვუბერავთო, მაგრამ ავიწყდებათ გვარდიოლას და დაჟე ენრიკეს დროსაც კი არცერთი ნახევარმცველი თავის მეკარეს არ ეძებდა და არ ცდილობდა ყველა გზით უკან დაებრუნებინა მისთვის ბურთი. ნეიმარის დროს საერთოდ ყველა ცდილობდა წინ რომელიმე მსნ დან მოეძებნათ და დანარჩენი ტექნიკის საქმე იყო. რამე მსგავსს დღეს ხედავთ? ლეო თუ არ ჩამოვიდა და აიტანა ბურთი, მერე კიდევ საგოლე არ გადააწოდა, რომელსაც გრიზმანიც და ფატიც მაზავენ, სხვა გზა გუნდს არ რჩება. ამას კიდევ ფეხებზე კიდია ხალხი უსტვენსო, შე მუტრუკო რეალში ხო არ თამაშობ, ხალხის რეაქცია რო გკიდია, ცოტა მეტი იმოძრავეთ, რა მესის ბაძავთ და თუ ბაძავთ სხვა რამეში მაინც მიბაძეთ.............................................................................................................. 1 000 000% სიმართლეა! მაინც რამხელა ძალა იყო მსნ ! მთავარი იყო პირველი პასი გეთანხმები მერე ტექნიკის საქმე იყო ნებისმიერი მეტოქე დიდ პრესში კონტრაზე ! .....კარგი დავუშვათ სუას აღარ ააქვს ის სისწრაფე ! მაგრამ ნეიმარი ? და ბრეიტვეიტი რომელიც ერთი ერთზე ნებისმიერს ტრაკზე მოსვავს ორთაბრძოლაში და სისწრაფეც აქვს! .....ნაპოლისთან გასაგებია ეგრევე ფატი ბრეიტვეიტი მესის ვერ დააყენებს გეთანხმები მაგრამ მერე მეორე ტაიმში აუცილებელია ! ბრეიტვეიტი ბურთებით უნდა მოამარაგონ ცენტრში და საერთოდ არ მესმის უვინგეროდ ფეხბურთი როგორ უნდა ითამაშოს გუნდმა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #63 23 თებერვალი 2020 12:00
    0
    ეტყობა ვერც ეს და ვერც ვერავინ გუნდიდან ვერ ხვდება რატომ უსტვენენ გუნდს.
    ლევანტესთან რო "მოთელვა" გჭირდება ნახევარი საათი და ნახევარმცველები რო იმას ჩალიჩობენ ბურთი უკან როგორ დააბრუნონ და გუნდის გამთამაშებელი რო ტერ შტეგენი გახდა ეს უბედურეაა და ამის დანახვა არავის არ უნდა. დაიწყებენ ეხლა გვარდიოლას ფეხბურთი ბრუნდება ტიკი ტაკას ვუბერავთო, მაგრამ ავიწყდებათ გვარდიოლას და დაჟე ენრიკეს დროსაც კი არცერთი ნახევარმცველი თავის მეკარეს არ ეძებდა და არ ცდილობდა ყველა გზით უკან დაებრუნებინა მისთვის ბურთი. ნეიმარის დროს საერთოდ ყველა ცდილობდა წინ რომელიმე მსნ დან მოეძებნათ და დანარჩენი ტექნიკის საქმე იყო. რამე მსგავსს დღეს ხედავთ? ლეო თუ არ ჩამოვიდა და აიტანა ბურთი, მერე კიდევ საგოლე არ გადააწოდა, რომელსაც გრიზმანიც და ფატიც მაზავენ, სხვა გზა გუნდს არ რჩება. ამას კიდევ ფეხებზე კიდია ხალხი უსტვენსო, შე მუტრუკო რეალში ხო არ თამაშობ, ხალხის რეაქცია რო გკიდია, ცოტა მეტი იმოძრავეთ, რა მესის ბაძავთ და თუ ბაძავთ სხვა რამეში მაინც მიბაძეთ.

    ციტატა: GUGU MSN
    ისე რას ფიქრობთ ნაპოლისთან რა სასტვს დააყენებს კიკე? პულიმიოტევიჩიც იქნება განაცხადში ალბათ

    ალბათ სამივე ცენტრალურ მცველს და მესი კიდევ ნახევარდაცვაში იქნება 5-4-1 ის ერთი პირველ ტაიმში გრიზმანი, მერე რო დაიღლება მეტოქე მეორეში ფატი(ინტერივით რო შეუსრულოს)
    Culé [?]
    #62 23 თებერვალი 2020 03:26
    2
    ციტატა: Don_Andresito
    შენ თუ მიესალმები მაშინ უცებ გაიცლის ადაპტაციას, მთავარი ავტორიტეტი შენ ხარ მაინც :D

    ციტატა: Bakero
    ციტატა: GUGU MSN
    ისე რას ფიქრობთ ნაპოლისთან რა სასტვს დააყენებს კიკე? პულიმიოტევიჩიც იქნება განაცხადში ალბათ

    ნაპოლის კი გავივლით მერეა საქმე ! ცუდი ის არის რომ ამ მავნებელი ბართომეუს გადამკიდე ბრეიტვეიტს ვერ ვათამაშებთ ჩემპიონთა ლიგაზე არადა მაგრად გვჭირდება ცენტრფორვარდი !....ფაქტიურად შეტევა მესი გრიზმანი ფატი და ვსიო მორჩა დალშე არტურმა და დე იონგმა უნდა იკაცონ განსაკუთრებით არტურმა პასებით შეტევაში და კარში დარტყმებით და იქ თუ ვიდალმაც შემოსვლაზე გაამართლა მაშინ რაღაც მცირე შანსები გვაქვს

    დღეს არ ვიცი ფატი დაასვენა თუ მესამე შემტევად ვიდალი მოსინჯა. არ გამიკვირდება ნაპოლისთანაც ვიდალი დადგეს. ფატი შეცვლაზე უკეთესად შემოვა დაღლილ მცველებთან, ვიდალი კიდე დაცვას მიეხმარებოდა, რავიცი. კი ვნახე რა უსარგებლოა შეტევის ფლანგზე მარა რავი რა, ხან ისეთი წაუვა ხოლმე თამაში.. თან ფაქტიურად ფორვარდია როცა ბურთი მესის აქვს. საჯარიმოში მაინც იხსნება თორე აბა ის გრიზმანი სად უნდა ეძებო. სულ მესის უკან არის ან მომენტებს ვერ იყენებს. ეხლა გვინდა მაგის საშემსრულებლო კლასი და ეხლა გამობენზემავდა მაინცდამაინც. მოკლედ მესი მაგარ შარშია, ალბა და სუარესი დაეტრავმა ორივე :D ორადორ კაცთან არის იდეალურად შეთამაშებული და აჰა. ნაპოლისთან უმძიმესი თამაში გველის სტუმრად და 1 გოლი ჰაერივით გვინდა თორე შეიძლება 2-0 წავაგოთ ან უარესი. უცებ წაუვიდეთ თამაში როგორც იუვესთან და სდიე მერე. სწრაფი გოლი გვინდა და მოვშლიდით. იმედია სწორ 11 კაცს შეარჩევს კიკე და ანალიზს გაუკეთებს ნაპოლის თამაშებს

    აქ ხალხს (უმეტესობას) არ უნდა რომ ეგ (მესი რომ მხოლოდ ორ კაცთან არის შეთამაშებული სუარესი ალბა ) გაიგონ ვნახეთ ბატონო 145 მილიონიანი კოუტინიო ვუყურებთ მართლა კარგ ფეხბურთელს გრიზმანს მაგრამ ჰა ?! გამოგვადგა ან ერთი ან მეორე ?? აბა ის ნეიმარი ჩემი ბიძაშვილი კი არ არის 😂 😂 😂 მესი ვისთანაც არის შეთამაშებული ის უნდა მოუყვანო და ვისაც თითონ ითხოვს რომ მერე პასუხიც მოსთხოვო მაგრა ჰა არაო და რა გინდა რომ ქნა :(((((((((((((((((((.....ბრეიტვეიტს შეიძლება სუარესის კლასი არ ჰქონდეს მაგრამ ჩემი სუბიექტური აზრით ზუსტი ტრანსფერია (თავის დროზე უმტიტივით) და მგონია რომ მაგრად გამოგვადგება .... ვიდალი ? კარგი გაგებით ნაგლი როჟაა შეტევაში 😂 😂 მებრძოლია და შემოსვლიდან ამართლებს ხოლმე და მესისაც არ ერიდება ზოგიერთებივით 😂 😂 😂
    [?]
    #61 23 თებერვალი 2020 02:38
    1
    შენ თუ მიესალმები მაშინ უცებ გაიცლის ადაპტაციას, მთავარი ავტორიტეტი შენ ხარ მაინც :D

    ციტატა: Bakero
    ციტატა: GUGU MSN
    ისე რას ფიქრობთ ნაპოლისთან რა სასტვს დააყენებს კიკე? პულიმიოტევიჩიც იქნება განაცხადში ალბათ

    ნაპოლის კი გავივლით მერეა საქმე ! ცუდი ის არის რომ ამ მავნებელი ბართომეუს გადამკიდე ბრეიტვეიტს ვერ ვათამაშებთ ჩემპიონთა ლიგაზე არადა მაგრად გვჭირდება ცენტრფორვარდი !....ფაქტიურად შეტევა მესი გრიზმანი ფატი და ვსიო მორჩა დალშე არტურმა და დე იონგმა უნდა იკაცონ განსაკუთრებით არტურმა პასებით შეტევაში და კარში დარტყმებით და იქ თუ ვიდალმაც შემოსვლაზე გაამართლა მაშინ რაღაც მცირე შანსები გვაქვს

    დღეს არ ვიცი ფატი დაასვენა თუ მესამე შემტევად ვიდალი მოსინჯა. არ გამიკვირდება ნაპოლისთანაც ვიდალი დადგეს. ფატი შეცვლაზე უკეთესად შემოვა დაღლილ მცველებთან, ვიდალი კიდე დაცვას მიეხმარებოდა, რავიცი. კი ვნახე რა უსარგებლოა შეტევის ფლანგზე მარა რავი რა, ხან ისეთი წაუვა ხოლმე თამაში.. თან ფაქტიურად ფორვარდია როცა ბურთი მესის აქვს. საჯარიმოში მაინც იხსნება თორე აბა ის გრიზმანი სად უნდა ეძებო. სულ მესის უკან არის ან მომენტებს ვერ იყენებს. ეხლა გვინდა მაგის საშემსრულებლო კლასი და ეხლა გამობენზემავდა მაინცდამაინც. მოკლედ მესი მაგარ შარშია, ალბა და სუარესი დაეტრავმა ორივე :D ორადორ კაცთან არის იდეალურად შეთამაშებული და აჰა. ნაპოლისთან უმძიმესი თამაში გველის სტუმრად და 1 გოლი ჰაერივით გვინდა თორე შეიძლება 2-0 წავაგოთ ან უარესი. უცებ წაუვიდეთ თამაში როგორც იუვესთან და სდიე მერე. სწრაფი გოლი გვინდა და მოვშლიდით. იმედია სწორ 11 კაცს შეარჩევს კიკე და ანალიზს გაუკეთებს ნაპოლის თამაშებს
    ფანი [?]
    #60 23 თებერვალი 2020 02:29
    1
    ციტატა: GioKakiashvili
    ციტატა: tigresa
    ციტატა: GioKakiashvili
    იმედია ნაპოლის სახლშივე მოვუგებთ 1-0 თუნდაც

    დიდი წინ გადადგმული ნაბიჯი იქნება იმის გაᲗვალისწინებიᲗ როგირ გვიᲥირს გასვლაზე ᲗამაᲨი.სახლᲨი დარწმუნებუკი ვარ არ გვექნება პრობლემა. მᲗავარია იქ ისეᲗი ანგარიᲨიᲗ არ წავაგოᲗ, აქ რომ ვეᲦარ ამოვუქაᲩოᲗ

    ხოოო აი გასვლაზე ძაან გვიჭირს და მაგიტო

    პირიქით რეალს სანტიაგოზე უფრო ვარჭობთ. სტატისტიკა მეტყველებს
    Culé [?]
    #59 23 თებერვალი 2020 02:06
    2
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    შიგ მადრიდის ბოღმაში.შიგ მადრიდის მარაზმში,შიგ მადრიდის სიბინძურეში.შიგ შიგ შიგ.
    ის პერესის მონა აღარ იღიმის.არაბო ნაბ@არო გამოიღე პერესის კალთის ქვეშიდან.შენი უნამუსო ოჯახს მივაცენზურე.
    საღოლ ლევანტეს.როჟებმა ჯერ რამხელაზე დატანჯეს ფიზიკურად,მერე 0 ქულით გაუშვეს სახლში და პახოდუ ის ბელგიელი კლოუნი რომელიც გრიზმანს ჯობია თურმე ისევ დაიტრამვა.
    აეგრე მონები მოჯდნენ ისევ თავისთვის განკუთვნილ ადგილზე.
    გილოცავთ მეგობრებო.სიტიც მაგრად დატანჯავს ამათ კლასიკოს წინ

    ნოუ კამპ? თუ ორი ერთნაირი ადამიანი არსებობს...
    Culé [?]
    #58 23 თებერვალი 2020 02:01
    3
    ციტატა: GUGU MSN
    ისე რას ფიქრობთ ნაპოლისთან რა სასტვს დააყენებს კიკე? პულიმიოტევიჩიც იქნება განაცხადში ალბათ

    ნაპოლის კი გავივლით მერეა საქმე ! ცუდი ის არის რომ ამ მავნებელი ბართომეუს გადამკიდე ბრეიტვეიტს ვერ ვათამაშებთ ჩემპიონთა ლიგაზე არადა მაგრად გვჭირდება ცენტრფორვარდი !....ფაქტიურად შეტევა მესი გრიზმანი ფატი და ვსიო მორჩა დალშე არტურმა და დე იონგმა უნდა იკაცონ განსაკუთრებით არტურმა პასებით შეტევაში და კარში დარტყმებით და იქ თუ ვიდალმაც შემოსვლაზე გაამართლა მაშინ რაღაც მცირე შანსები გვაქვს
    Culé [?]
    #57 23 თებერვალი 2020 01:56
    0
    🤑 🙃 🚼
    --------------------
    THUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #56 23 თებერვალი 2020 01:55
    4
    რეალი დაუბრუნდა კუთვნილ ადგილს. უდიდესი ნაბიჯს გადავდგამთ თუ რეალს მოვუგებთ.
    ფანი [?]
    #55 23 თებერვალი 2020 01:55
    3
    ბარსელონამ თუ არ მიქარა რეალი სამსში გრძელს მოიგებს
    --------------------
    Argentina
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #54 23 თებერვალი 2020 01:54
    5
    ესეც ასეეე გაედო ბუდას 😂😂😂 ეხლა კლასიკოშიჩ დავარჭობთ და 5 ქულით წინ გავფრინდებიით მანამდე სიტიმ უნდა იხმაროს ლოსების ჯოგი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #53 23 თებერვალი 2020 01:54
    1
    ციტატა: tigresa
    ციტატა: GioKakiashvili
    იმედია ნაპოლის სახლშივე მოვუგებთ 1-0 თუნდაც

    დიდი წინ გადადგმული ნაბიჯი იქნება იმის გაᲗვალისწინებიᲗ როგირ გვიᲥირს გასვლაზე ᲗამაᲨი.სახლᲨი დარწმუნებუკი ვარ არ გვექნება პრობლემა. მᲗავარია იქ ისეᲗი ანგარიᲨიᲗ არ წავაგოᲗ, აქ რომ ვეᲦარ ამოვუქაᲩოᲗ

    ხოოო აი გასვლაზე ძაან გვიჭირს და მაგიტო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #52 23 თებერვალი 2020 01:52
    3
    ოფიციალურად მადრიდის რეალმა მოკუკა
    Culé [?]
    #51 23 თებერვალი 2020 01:52
    1
    აბა გილოცავთ გალიდერებას კუტუას მადლი ფარავდეს ზიდანს 😂 😂 😂
    Culé [?]
    #50 23 თებერვალი 2020 01:52
    1
    გილოცავთ დავიბრუნეთ ჩვეული პირველი ადგილი
    ფანი [?]
    #49 23 თებერვალი 2020 01:52
    3
    ესეიგი ძაან მაგარი კლასიკო იქნება დაჭამენ ერთმანეთს მარა ძაან უხეში იქნება წითლებიც მოეყრება :დდდდდ
    გულშემატკივარი [?]
    #48 23 თებერვალი 2020 01:52
    5
    დაუბრუნდნენ ჩმორები თავიანთ ადგილს :D
    Culé [?]