მარტინ ბრეითუეიტი: ამ ფორმას მესი შეეხო და მას არ გავრეცხავ

  • 22-02-2020, 22:07
  • მარტინ ბრეითუეიტი: ამ ფორმას მესი შეეხო და მას არ გავრეცხავ

    "ბარსელონას" დანიელმა ახალწვეულმა, მარტინ ბრეითუეიტმა, სადებიუტო თამაშის ჩატარების შემდეგ, მცირე კომენტარი გააკეთა.

    "მესიმ მომილოცა. ის დიდებული ადამიანია და უნდა, რომ აქ ყოფნა გამიადვილდეს.

    ვაღიარებ, რომ ერთი კვირის წინ ვერ ვიფიქრებდი, თუ "ბარსელონაში" ვითამაშებდი.

    ამ ფორმას არ გავრეცხავ, რადგან მას მესი ჩაეხუტა." - ციტირებს მარტინ ბრეითუეიტის სიტყვებს Tribuna.

    28 წლის ფეხბურთელი "ეიბართან" გამართულ თამაშში (5-0) მოედანზე 72-ე წუთზე შევიდა, როდესაც ანგარიში 3-0 იყო. მან აქტიური მონაწილეობა შეხვედრის დარჩენილ ორივე გოლში მიიღო.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 31 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Saba წევრი [?]

    24 თებერვალი 2020 23:45

    ხალხოო რატომ აკრიტიკებთ თუ არ გაამართლა გაყიდიან რა პრობლემაა ნეტავი გამოდგეს (ამის ტრანსფერი მაეტრომ გამოაცხადა და 5 ჯერ გადავახვიე არ მჯეროდა) იმედია გაამართლებს ოდნავ მაინც არ ვიდავოთ რა ყველანი მიყვარხართ ხვალ ნაპოლის წაგებას ერთად ვუყუროთ:დდდ

    0
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    23 თებერვალი 2020 12:26

    ციტატა: Alien 👽
    ციტატა: jack slater
    ა ხა ხა ხა ხა. საღოლ. ნომერიც შესაბამისი აუღია ბლიად 19. რწყილი აგორებდა ამ ნომრით ბურთს ბარსაში, თავის დროზე და კიდე 30 ნომრიანი ეცვა...ბლიად რა მალე გარბის დრო. რწყილი დაბერდაო.... მე აბა რა ვთქვა...ебать мой хуй.
    პ.ს. ამ საღამოს ორჯერ დავლიე რწყილის სადღეგრძელო

    გაუჩოსთან ერთად 🤘🤘

    ხო და კიდევ 29 ნომრიანიც ეცვა, ისე ამ ახალწვეულზე ნტვ+ფუტბოლზე. სპეციალისტმა იმ ვიდეოზე ილაპარაკა. ანუ-ო "იმ ბრეიტვეიტს რო კარგად აეკენწლა ყველა იტყოდით რო ბარსას დონე ფეხბურთელია"-ო?

    2
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    23 თებერვალი 2020 02:37

    Shen ro kargad adaptirde mag logikit amdzorebuli maikebis xrova geqneba saxlshi echemaala)

    3
    საიტზეა
    Don_Andresito [?]

    23 თებერვალი 2020 02:33

    ციტატა: BlauGrana_DS
    ვიღაცა ტიპები ღლიცინობენ, ბურთი ვერ აკენწლაო.
    ეგრე თუა, მაშინ ოზურგეთელია ერთი გოდერძი მახარაძე-გინესის რეკორდებშია შესული, უთვალავჯერ კენწლის, ხეზე ადის, ჩამოდის დაწვება-ადგება და ა.შ. მაგრამ არა მგონია მაგისაგან ფეხბურთელი დაენახა ვინმეს-ჟონგლიორია და სულ ეგაა.
    ბრეითუეიტმა კი 15 წუთში გაწეწა ეიბარის დაცვა, ორი საგოლე პასი ჩაკიდა-მეტი რა გინდათ?

    კაი კაი გეყოთ ეხლა კაცო, არ გააღმერთეს? რო ვერ აკენწლა ეგ არაფერი მარა 3-0 ზე ისედაც გაწეწილ ეიბარის დაცვას 2 ჯერ რაღაცა გაუკეთა და ნუ გადაირიეთ მაგაზე. დააცადეთ და ვნახოთ რა ფრუკტია, დარწმუნებული ვარ 90% ვინც ეხლა აქებთ მანამდე თქვენც აქილიკებდით ეხლა უცებ ყველამ სხვებისკენ დაიწყო ხელის შვერა. საკმარისია შემდეგი თამაში ჩააგდოს ან გამაზოს ერთი და არც მინდა გაგონება რას იტყვით. მე ის მიტყდება რო სტარიკია ცოტა და მაინც არ დაიტოვებენ სულ რო ბომბარდირი გახდეს თორე თუ გაქაჩა და რამეში წაგვეხმარა მაგაზე კარგი რა იქნება

    3
    გასულია
    Greengreen გულშემატკივარი [?]

    23 თებერვალი 2020 00:41

    კაი ტიპი ჩანს

    6
    გასულია
    Alien 👽 წევრი [?]

    23 თებერვალი 2020 00:21

    ციტატა: jack slater
    ა ხა ხა ხა ხა. საღოლ. ნომერიც შესაბამისი აუღია ბლიად 19. რწყილი აგორებდა ამ ნომრით ბურთს ბარსაში, თავის დროზე და კიდე 30 ნომრიანი ეცვა...ბლიად რა მალე გარბის დრო. რწყილი დაბერდაო.... მე აბა რა ვთქვა...ебать мой хуй.
    პ.ს. ამ საღამოს ორჯერ დავლიე რწყილის სადღეგრძელო

    გაუჩოსთან ერთად 🤘🤘

    3
    გასულია
    Rivaldo barca წევრი [?]

    22 თებერვალი 2020 23:49

    Dzlivs gvegirsa kaci romelic sajarimodhi tu mis garet kacs atkuebs da oasze ar pikrobs egreve. Mesi iko marto da exla esec daemata . Momecona dzaan korpusi magari ak da achkarebac. Mgoni grizmans skamze daabavs male

    13
    გასულია
    MeGauchoSi გულშემატკივარი [?]

    22 თებერვალი 2020 23:47

    მკვლელის სახე აქვს... წინა ცხოვრებაში ქილერი იქნებოდა... :D ძალიან მონდომებული ჩანს... წარმატებები...

    8
    გასულია
    BlauGrana_DS გულშემატკივარი [?]

    22 თებერვალი 2020 23:45

    ვიღაცა ტიპები ღლიცინობენ, ბურთი ვერ აკენწლაო.
    ეგრე თუა, მაშინ ოზურგეთელია ერთი გოდერძი მახარაძე-გინესის რეკორდებშია შესული, უთვალავჯერ კენწლის, ხეზე ადის, ჩამოდის დაწვება-ადგება და ა.შ. მაგრამ არა მგონია მაგისაგან ფეხბურთელი დაენახა ვინმეს-ჟონგლიორია და სულ ეგაა.
    ბრეითუეიტმა კი 15 წუთში გაწეწა ეიბარის დაცვა, ორი საგოლე პასი ჩაკიდა-მეტი რა გინდათ?

    18
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    22 თებერვალი 2020 23:30

    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: GioKakiashvili
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: The Dream Team
    მესი გახდა პირველი ფეხბურთელი ვინც ოფიციალურ მატჩებში 1000 გოლში მიიღო მონაწილეობა(გოლი+ასისტი) 🐐🐐

    არ აქვს 1000 985 გოლში აქვს მონაწილეობა მიღებული 696 გოლით და 289 ასისტით

    როგორც იცით, დღეს კატალონიის "ბარსელონა" "ეიბარს" დაუპირისპირდა და ანგარიშით, 5-0 სძლია. შეხვედრის მთავარი ფიგურა ლიონელ მესი აღმოჩნდა, რომელმაც პოკერი გაიფორმა.

    საინტერესოა, რომ ის ამ შედეგით გახდა ფეხბურთის ისტორიაში პირველი მოთამაშე, რომელმაც საგოლე გადაცემებისა და გოლების რაოდენობით 1000-იან ნიშნულს გადააჭარბა.
    ამჟამად ლეოს ანგარიშზე 306 ასისტი და 696 გოლია.
    306 <3

    289 ასისტი აქვს ოფიციალურად

    https://www.transfermarkt.com/lionel-messi/leistungsdaten/spieler/28003/plus/0?saison=ges აქ წერია ყველაზე ზუსტად

    არაა ზუსტი არა 289 ასისტი აქვს

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    NEYBarca ფანი [?]

    22 თებერვალი 2020 23:20

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: GioKakiashvili
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: The Dream Team
    მესი გახდა პირველი ფეხბურთელი ვინც ოფიციალურ მატჩებში 1000 გოლში მიიღო მონაწილეობა(გოლი+ასისტი) 🐐🐐

    არ აქვს 1000 985 გოლში აქვს მონაწილეობა მიღებული 696 გოლით და 289 ასისტით

    როგორც იცით, დღეს კატალონიის "ბარსელონა" "ეიბარს" დაუპირისპირდა და ანგარიშით, 5-0 სძლია. შეხვედრის მთავარი ფიგურა ლიონელ მესი აღმოჩნდა, რომელმაც პოკერი გაიფორმა.

    საინტერესოა, რომ ის ამ შედეგით გახდა ფეხბურთის ისტორიაში პირველი მოთამაშე, რომელმაც საგოლე გადაცემებისა და გოლების რაოდენობით 1000-იან ნიშნულს გადააჭარბა.
    ამჟამად ლეოს ანგარიშზე 306 ასისტი და 696 გოლია.
    306 <3

    289 ასისტი აქვს ოფიციალურად

    https://www.transfermarkt.com/lionel-messi/leistungsdaten/spieler/28003/plus/0?saison=ges აქ წერია ყველაზე ზუსტად

    0
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    22 თებერვალი 2020 22:48

    ჰაჰჰააა,მაგარიაააააა

    4
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    22 თებერვალი 2020 22:47

    ციტატა: GioKakiashvili
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: The Dream Team
    მესი გახდა პირველი ფეხბურთელი ვინც ოფიციალურ მატჩებში 1000 გოლში მიიღო მონაწილეობა(გოლი+ასისტი) 🐐🐐

    არ აქვს 1000 985 გოლში აქვს მონაწილეობა მიღებული 696 გოლით და 289 ასისტით

    როგორც იცით, დღეს კატალონიის "ბარსელონა" "ეიბარს" დაუპირისპირდა და ანგარიშით, 5-0 სძლია. შეხვედრის მთავარი ფიგურა ლიონელ მესი აღმოჩნდა, რომელმაც პოკერი გაიფორმა.

    საინტერესოა, რომ ის ამ შედეგით გახდა ფეხბურთის ისტორიაში პირველი მოთამაშე, რომელმაც საგოლე გადაცემებისა და გოლების რაოდენობით 1000-იან ნიშნულს გადააჭარბა.
    ამჟამად ლეოს ანგარიშზე 306 ასისტი და 696 გოლია.
    306 <3

    289 ასისტი აქვს ოფიციალურად

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    GioKakiashvili ფანი [?]

    22 თებერვალი 2020 22:37

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: The Dream Team
    მესი გახდა პირველი ფეხბურთელი ვინც ოფიციალურ მატჩებში 1000 გოლში მიიღო მონაწილეობა(გოლი+ასისტი) 🐐🐐

    არ აქვს 1000 985 გოლში აქვს მონაწილეობა მიღებული 696 გოლით და 289 ასისტით

    როგორც იცით, დღეს კატალონიის "ბარსელონა" "ეიბარს" დაუპირისპირდა და ანგარიშით, 5-0 სძლია. შეხვედრის მთავარი ფიგურა ლიონელ მესი აღმოჩნდა, რომელმაც პოკერი გაიფორმა.

    საინტერესოა, რომ ის ამ შედეგით გახდა ფეხბურთის ისტორიაში პირველი მოთამაშე, რომელმაც საგოლე გადაცემებისა და გოლების რაოდენობით 1000-იან ნიშნულს გადააჭარბა.
    ამჟამად ლეოს ანგარიშზე 306 ასისტი და 696 გოლია.
    306 <3

    1
    გასულია
    shu1987 გულშემატკივარი [?]

    22 თებერვალი 2020 22:36

    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    კარგი იუმორის გრძნობა ქონია.

    მეგობრებო გთხოვთ ვისაც შეგიძლიათ ამ თამაშის ვიდეო ჩანაწერი დამილინკეთ.არ მიყურებია და მაინტერესებს ძალიან

    იუთუბზე არის უკვე და შეგიძლია ნახო

    1
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    22 თებერვალი 2020 22:36

    წლების მერე კარგ ფასად გაყიდი. 😃

    3
    გასულია
    Cule Is Always Elegant Culé [?]

    22 თებერვალი 2020 22:35

    ციტატა: frenkie dejong21
    რივალდო სადაა რო გააკრიტიკა და გაატანა ლამის წყალს

    არ გაუკრიტიკებია. ის თქვა, რომ ლა მასიადან სჯობდა ვინმეს დაწინაურებაო. პირადად ბრაითვაითთან არ მაქვს პრობლემაო

    6
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    22 თებერვალი 2020 22:34

    ციტატა: The Dream Team
    მესი გახდა პირველი ფეხბურთელი ვინც ოფიციალურ მატჩებში 1000 გოლში მიიღო მონაწილეობა(გოლი+ასისტი) 🐐🐐

    არ აქვს 1000 985 გოლში აქვს მონაწილეობა მიღებული 696 გოლით და 289 ასისტით

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    22 თებერვალი 2020 22:28

    რივალდო სადაა რო გააკრიტიკა და გაატანა ლამის წყალს

    6
    გასულია
    ხავი ლეგენდა გულშემატკივარი [?]

    22 თებერვალი 2020 22:25

    კარგი იუმორის გრძნობა ქონია.

    მეგობრებო გთხოვთ ვისაც შეგიძლიათ ამ თამაშის ვიდეო ჩანაწერი დამილინკეთ.არ მიყურებია და მაინტერესებს ძალიან

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge