ნეიმარმა მსოფლიოს საუკეთესო 5 ფეხბურთელი დაასახელა

  • 21-02-2020, 15:38
  • ნეიმარმა მსოფლიოს საუკეთესო 5 ფეხბურთელი დაასახელა

    "პარი სენ-ჟერმენის" ბრაზილიელმა ვარსკვალვმა, Red Bull-თან ინტერვიუს დროს, მისი აზრით მსოფლიოს საუკეთესო 5 ფეხბურთელი დაასახელა. გასაკვირი არაა, რომ მან ხუთეულში მესი და სუარესი შეიყვანა, რომლებთან ერთადაც ის ფეხბურთის ისტორიაში ერთ-ერთ საუკეთესო ტრიოს ქმნიდა.

    "მესი, სუარესი, მბაპე, პოგბა და აზარი." - ასეთია ნეიმარის რჩეულთა ხუთეული.

    ბრაზილიელმა ის ლეგენდარული ფეხბურთელბიც დაასახელა, რომლებთან ერთადაც თამაშს ისურვებდა: "ბევრი ასეთ ფეხბურთელია. ერთ-ერთი მათგანი რომარიოა. ასევე რონალდუ, თუმცა მასთან ერთად გამოსამშვიდობებელ მატჩში ვითამაშე. კიდევ არიან ზიდანი და იბრაჰიმოვიჩი."

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    21 თებერვალი 2020 23:01

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    პოგბა არა რაკიტიჩი😂😂😂😂 სულ გაასულელა შეიხმა,არც ისე ჰქონდა ჭკუა,მაგრამ ახლა ძაან დეგრადირდა.

    არა, სულელურად არა, უბრალოდ არაბულად ჟღერს ასე.. 😆

    0
    გასულია
    Alien messi ფანი [?]

    21 თებერვალი 2020 22:03

    აუ ამას ლივერზე იმენა ალერგიააქ🤣 ლივერი არც მე არ მევასება მაგრამ აი მანეს ტალანტზე ხელები ამიწევია

    2
    გასულია
    B A R C A წევრი [?]

    21 თებერვალი 2020 21:39

    ვერ წარმოიდგენ როგორ მიხარია შენი საფეხბურთო კარიერის დაღმასვლა, გამყიდველო🖕 სულ არ მაინტერესებს, რა შეგიქმნია ბარსელონასთვის!

    2
    გასულია
    ika9101 საიტის ლეგენდა  [?]

    21 თებერვალი 2020 18:57

    ციტატა: Lionel Messi - 10
    ამჟამინდელ ხუთეულში დებრუინის ადგილი აუცილებლად უნდა იყოს. პოგბას ხო არაფერი ესაქმება მანდ და მეთუმკითხავთ აზარზე მაღლაც დავაყენებდი. აი სასწაულად მომწონს ეგ ბიჭი. და დიდიიმედიმაქ თუ სიტი დაიშლება (იმედია არ მოხდება ეგრე მარა მაიმც) დე ბრუინის ყიდვას შეეცდება ბარსა.

    არასტაბილური "იმედი" გაქვს შენ.

    1
    --------------------
    აზრი?
    გასულია
    Lionel Messi - 10 Culé [?]

    21 თებერვალი 2020 18:43

    ამჟამინდელ ხუთეულში დებრუინის ადგილი აუცილებლად უნდა იყოს. პოგბას ხო არაფერი ესაქმება მანდ და მეთუმკითხავთ აზარზე მაღლაც დავაყენებდი. აი სასწაულად მომწონს ეგ ბიჭი. და დიდიიმედიმაქ თუ სიტი დაიშლება (იმედია არ მოხდება ეგრე მარა მაიმც) დე ბრუინის ყიდვას შეეცდება ბარსა.

    3
    გასულია
    LashaBarca ფანი [?]

    21 თებერვალი 2020 17:37

    მესი, სუარწსი, ნემო, მბაპე, დე ბრუინი

    5
    --------------------
    WE DID IT 6:1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    21 თებერვალი 2020 17:24

    პოგბა არა გომეში კიდე

    6
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    21 თებერვალი 2020 17:14

    პოგბა არა რაკიტიჩი😂😂😂😂 სულ გაასულელა შეიხმა,არც ისე ჰქონდა ჭკუა,მაგრამ ახლა ძაან დეგრადირდა.

    6
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    პარტნიორები
    Flashscore.ge