Sport ადასტურებს: "ბარსამ" ტრანსფერი შეათანხმა და 18 მილიონს გადაიხდის

  • 19-02-2020, 23:07
  • Sport ადასტურებს: "ბარსამ" ტრანსფერი შეათანხმა და 18 მილიონს გადაიხდის

    Mundo Deportivo-ს შემდეგ, მარტინ ბრეითუეიტის "ბარსელონაში" ტრანსფერს კიდევ ერთი ცნობილი კატალონიური გაზეთი, Sport ადასტურებს. 

    "ლეგანესმა" მოლაპარაკებაზე უარი თქვა, ამიტომ კატალონიელები პირდაპირ ფეხბურთელის გამოსასყიდ თანხას - 18 მილიონ ევროს გადაიხდიან.

    28 წლის დანიელი თავდამსხმელი, რომელიც უსმან დემბელეს ოფიციალურად ცვლის, კლუბთან გააფორმებს კონტრაქტს, რომელსაც ვადა 2023 წლამდე ექნება. 

    ცნობილი ხდება, რომ ბრეითუეიტის დამატება კიკე სეტიენის ინიციატივაა - "ბარსას" მთავარმა მწვრთნელმა ის ანხელ როდრიგესს ამჯობინა. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Giorgi99 წევრი [?]

    20 თებერვალი 2020 12:56

    პერესი ზაფხულში ჰალანდს და მპამბეს ყიდულობს. კიდევ ვიზე არ ჩალიჩობს და ამათმა 1 ნორმალური ფეხბურთელი ვერ დაიმატეს. არა მგონია ბარსას ამნაირმა შემადგრენლობამ უახლოეს წლებში ჩემპიონთა ლიგა მოიგოს.

    1
    --------------------
    ⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽ 🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅👻👻👻👻👻👻👻
    გასულია
    Giorgi99 წევრი [?]

    20 თებერვალი 2020 10:48

    ციტატა: Griz17li
    ბართუს რა შიგააააქ 19 წლის ჰალანდი გამაზა 20 მილიონად(ტიპი დაფრინავს) და ახლა ვიღაც კლე მოყავთ 28 წლის 18 მილიონად ამათი პილიტიკის დდდცც

    მგონია რომ ჰალანდი ბაიერნში ამოყოფს თავს ბოლოს.

    0
    --------------------
    ⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽ 🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅👻👻👻👻👻👻👻
    გასულია
    GioO_FCB Culé [?]

    20 თებერვალი 2020 08:11

    ციტატა: Griz17li
    ბართუს რა შიგააააქ 19 წლის ჰალანდი გამაზა 20 მილიონად(ტიპი დაფრინავს) და ახლა ვიღაც კლე მოყავთ 28 წლის 18 მილიონად ამათი პილიტიკის დდდცც

    და როდის გამაზა? მესი სუარესი გრიზმანი ფატი რომ გყავს, დემბელე წესით მალე უნდა დაბრუნებულიყო და პერესი არ იყო წასული და კიდევ შემტევი ეყიდათ? ჩემი აზრით დემბელეს გამო არ იყიდეს, თან ნახევარი სეზონი იყო რაც გამოჩნდა ჰალანდი. ახლა რომ შეიძლებოდეს მაგისი ყიდვა 20 კი არა 50-დაც შეიძლება ეყიდათ, რადგან 2 შემტევს 5-6 თვიანი ტრავმები აქვთ, ფატი პატარაა და მესი გრიზმანი არაა საკმარისი

    0
    გასულია
    GioKakiashvili ფანი [?]

    20 თებერვალი 2020 00:23

    Braitvaiti daemshvidoba klubso da fotoebic gavrcelda ukve xvale dges daadastureben albat

    4
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    20 თებერვალი 2020 00:21

    ეს დემბელეს მადლიერი იქნება სიკვდილამდე, რომ არა მისი ტრავმა...
    არც სუას დატოვებს უპატივცემლოდ.

    6
    გასულია
    GioKakiashvili ფანი [?]

    20 თებერვალი 2020 00:18

    Haa aba vinuyurebt

    4
    გასულია
    რაღაცნაირი Culé [?]

    19 თებერვალი 2020 23:59

    ჩაქირის ვარცხნილობამ დამშოკა დდ 😂

    3
    გასულია
    aleksandre გულშემატკივარი [?]

    19 თებერვალი 2020 23:46

    My Webpage
    აგერ რაც ვნახე მე ბიჭებო მომეწონა ამის თამაში და ვნახოთ რა იზამს ბარსელონაში.

    6
    გასულია
    ibra ibra წევრი [?]

    19 თებერვალი 2020 23:33

    ar vici amis tamashebi da rogori bichia ?

    2
    გასულია
    Griz17li წევრი [?]

    19 თებერვალი 2020 23:25

    ბართუს რა შიგააააქ 19 წლის ჰალანდი გამაზა 20 მილიონად(ტიპი დაფრინავს) და ახლა ვიღაც კლე მოყავთ 28 წლის 18 მილიონად ამათი პილიტიკის დდდცც

    18
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    19 თებერვალი 2020 23:16

    წარმატებები ბრაიტვაიტს ბარსაში

    7
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge