MD: "ბარსელონა" ბრეითუეიტს ხვალ გამოისყიდის

  • 19-02-2020, 20:01
  • MD: "ბარსელონა" ბრეითუეიტს ხვალ გამოისყიდის

    კატალონიური Mundo Deportivo-ს მიერ გავრცელებული ინფომრაციით, შეგვიძლია მარტინ ბრეითუეიტი უკვე "ბარსელონას" ფეხბურთელად ჩავთვალოთ.

    წყაროს ცნობით, "ბარსელონამ" ლა ლიგას აცნობა, რომ ხვალ ბრეითუეიტის კონტრაქტს 18 მილიონ ევროდ გამოისყიდის. ეს კი იმას ნიშნავს, რომ შაბათს, 22 თებერვალს, 28 წლის დანიელს "კამპ ნოუზე" დებიუტის შანსი ექნება.

    არაა გამორიცხული, "ბარსამ" ტრანსფერი ოფიციალურად დღესვე დაადასტუროს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 30 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    20 თებერვალი 2020 11:27

    ციტატა: me da barca
    ციტატა: ფარნა
    აუ პსჟ დან მოეყვანათ დი მარია მკიდია მაგას რეალში რომ აქვს ნათამაშები ტიპი მესის ნაკრებში ეთამაშება და იცნობს კარგად ისიც იცის ბარსა რა ტაქტიკასაც იყენებს მოერგება აბა ნეიმარსა და მბაპეს შანსი არ არის დანიელი ბრეითვაიტიო თუ ვიღაცა მოყავთ აზრზე არ ვარ რა სტილის ფეხბურთელია

    ესპანეთში მოთამაშე ფეხბურთელის ყიდვა შეუძლიათ მარტო.

    ეგ ვიცი რომ მხოლოდ ლა ლიგიდან შეგვიძლია და ვიყიდეთ კიდეც ბრეითვაიტი სანამ დრო იყო დიმარია მაშინ ეყიდათ მესი გრიზმანი დიმარია მაგარი ტრიო იქნებოდა კოუტინიოს დაბრუნებას ითხოვდა კიკე მეც მხარს ვუჭერ გრიზმანს და მესის შეუწყვილონ თქო ეს დანიელი კი არ ვიცი რამდენად შეთამაშდება მესისა და გრიზმანთან

    0
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    20 თებერვალი 2020 00:46

    MD: "ბარსელონა" ბრეითუეიტს ხვალ გამოისყიდის

    ..და დღეს რა, თარსი დღე იყო??? 😅

    0
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    20 თებერვალი 2020 00:02

    შარშან ლეგანესს 3:1 მოვუგეთ და ეს ერთი გოლი ამას გაუტანია.

    0
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    19 თებერვალი 2020 23:54

    ციტატა: ფარნა
    აუ პსჟ დან მოეყვანათ დი მარია მკიდია მაგას რეალში რომ აქვს ნათამაშები ტიპი მესის ნაკრებში ეთამაშება და იცნობს კარგად ისიც იცის ბარსა რა ტაქტიკასაც იყენებს მოერგება აბა ნეიმარსა და მბაპეს შანსი არ არის დანიელი ბრეითვაიტიო თუ ვიღაცა მოყავთ აზრზე არ ვარ რა სტილის ფეხბურთელია

    ესპანეთში მოთამაშე ფეხბურთელის ყიდვა შეუძლიათ მარტო.

    0
    გასულია
    aleksandre გულშემატკივარი [?]

    19 თებერვალი 2020 23:48

    My Webpage
    რავი რასაც ვუყურე კარგია და ვნახოთ რას იზამს ბარსელონაში.

    0
    გასულია
    (გიო) Culé [?]

    19 თებერვალი 2020 23:41

    ციტატა: ferreira10
    ციტატა: (გიო)
    ისე მაგარი არასწორად მიმაჩნია ეს წესი რაც ბარსელონამ გამოიყენა, მოდი ახლა ჩვენ შევხედოთ ლეგანესის გულშემატკივრების გადმოსახედიდან, როცა გუნდი გასავარდნ ზონაშია ცდილობს როგორმე თავი დააღწიოს და ამ დროს კარგავ ფეხბურთელს რომელიც შენი გუნდის ლიდერია, აი რა უნდა გააკეთოს ახლა ლეგანესმა? 18 ლიმონი შესაძლოა კარგი ფული იყოს მათთვის მაგრამ თუ ეხლა ვერ დახარჯეს აზრი? თუ ბარსელონას ეძლევა შესაძლებლობა დაიმატოს ფეხბურთელი მაშინ ანალოგიური უნდა ხდებოდეს ლეგანესის შემთხვევაშიც...
    იჩაგრებიან პატარა გუნდები, ესეთი სულელური წესებით ლა ლიგა დროშია უბრალოდ ჩარჩენილი...
    შენ ტყუილად ნერვიულობ ჯიგარო დდ ლეგანესის ბოსები მეცხრე ცაზე იქნებიან ეხლა თვრამეტი მილიონი მთლიანად არაა ლეგანესი ბიუჯეტი დდ

    ღამეები აარ მძინავს, წესი თუ არი ყველასთვის უნდა იყოს, არ დაფიქრებულხარ ლა ლიგაში რატტო აარ იდებაა ფული?

    2
    --------------------
    "ბარსელონას სარგებელს მხოლოდ ისეთი ფეხბურთელები მოუტანენ, რომელბიც კლუბში ბავშვობიდან იზრდებიან" - იოჰან კრუიფი.
    "ჩემს გუნდში რივალდო ყოფილიყო, მერწმუნეთ, იუნაიტედის ტიტულები დღეს ორმაგი იქნებოდა"
    💬 სერ ალექს ფერგიუსონი
    გასულია
    Gnidius გულშემატკივარი [?]

    19 თებერვალი 2020 23:39

    ნანახი მაქ გიჟივით დარბის თუარ გააზარმაცეს გუნდში კაი იგროკია.ერთი ფატი დარბის და ვიდალი.დანარჩენი დადიდის

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    19 თებერვალი 2020 23:09

    ციტატა: Gaucho andy ®
    ციტატა: Ronaldinho.
    ვიცი ეს ბიჭი მახსოვს მიდლსბროაში იყო როგორც მახსოვს და მერე ლეგანესშიც მინახავს თამაშები,და სხვათაშორის ნოემალური შემტევია.
    პასის კულტურაც აქ კაცსაც ატყუებს გაქცევითაც სწარაფია ძალიან და ნორმალური ფინიშინგიც,პლიუს ჯანიანი და ჟილკიანია)
    ერთი მინუსი ისაა რო არააქ დიდ ასპარეზზე თამაშის გამოცდილება და არ დაიბნეს და წნეხმა არ იმოქმედოს თორე თუ ფსიქოლოგიურად ხოდზეა გამოგვადგება აგერ ნახავთ!!დაახლოებით რო ვთქვა გრიზმანის ტიპის შემტევია ნაკლები დაცვის ინსტიქტებით და ნაკლები კლასით და დონით რა.
    წელს ლიგა უნდა დაიდოს!!!!!!წინ ბარსა!

    28 წლის ჟილკიანი აღარ უნდა დაიბნეს და დაიწნეხოს :)

    დიდი ასპარეზი ლიგაზე მაინც ვერ ითამაშებს და ლა ლიგაში გამოცდილება საკმაოდ აქვს ბოლო-ბოლო წინა კოპადან ამან და ლეგანსემა გამოაგდეს რეალი

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    პისტოლერო გულშემატკივარი [?]

    19 თებერვალი 2020 23:03

    გილოცავთ მეგობრებო ავშენდით

    0
    გასულია
    lesane C ფანი [?]

    19 თებერვალი 2020 23:01

    ნუ ვიდოები ვნახე და ნორმალური ფეხბურთელი ჩანს და ეგება ყარაულის თოფივით გასროლილი ტრანსფერი გამოვიდეს

    0
    გასულია
    Gaucho andy ® ფანი [?]

    19 თებერვალი 2020 22:53

    ციტატა: Ronaldinho.
    ვიცი ეს ბიჭი მახსოვს მიდლსბროაში იყო როგორც მახსოვს და მერე ლეგანესშიც მინახავს თამაშები,და სხვათაშორის ნოემალური შემტევია.
    პასის კულტურაც აქ კაცსაც ატყუებს გაქცევითაც სწარაფია ძალიან და ნორმალური ფინიშინგიც,პლიუს ჯანიანი და ჟილკიანია)
    ერთი მინუსი ისაა რო არააქ დიდ ასპარეზზე თამაშის გამოცდილება და არ დაიბნეს და წნეხმა არ იმოქმედოს თორე თუ ფსიქოლოგიურად ხოდზეა გამოგვადგება აგერ ნახავთ!!დაახლოებით რო ვთქვა გრიზმანის ტიპის შემტევია ნაკლები დაცვის ინსტიქტებით და ნაკლები კლასით და დონით რა.
    წელს ლიგა უნდა დაიდოს!!!!!!წინ ბარსა!

    28 წლის ჟილკიანი აღარ უნდა დაიბნეს და დაიწნეხოს :)

    0
    გასულია
    რაღაცნაირი Culé [?]

    19 თებერვალი 2020 22:37

    პრემიერ ლიგაში მაქვს ამის თამაშები ნანახი, სათქვენო ფეხბურთელია... გამიკვირდა კიდეც მაშინ ლეგანესში რო წავიდა.

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    19 თებერვალი 2020 22:33

    როტაციებში გამოგვადგება ყოველ შემთხვევაში იმათ ბევრად ჯობია ვისი მოყვანაც უნდოდათ მოკლედ წარმატებები ბარსაში

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    19 თებერვალი 2020 22:15

    შეთანხმების გარეშე არ წართმევდნენ ფეხბურთელს ორმხრივი თანხმობით მოხდება ეს ამაბავი.

    რადგან წესებით აკრძალულია არა სატრანსფერი პერიოდში ფეხბურთელის გამოსყიდვა კლუბის მფლობელების თანხმობის გარეშე

    1
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    19 თებერვალი 2020 22:12

    როტაციებში წაგვადვება იმედია.

    1
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    19 თებერვალი 2020 22:11

    ციტატა: (გიო)
    ისე მაგარი არასწორად მიმაჩნია ეს წესი რაც ბარსელონამ გამოიყენა, მოდი ახლა ჩვენ შევხედოთ ლეგანესის გულშემატკივრების გადმოსახედიდან, როცა გუნდი გასავარდნ ზონაშია ცდილობს როგორმე თავი დააღწიოს და ამ დროს კარგავ ფეხბურთელს რომელიც შენი გუნდის ლიდერია, აი რა უნდა გააკეთოს ახლა ლეგანესმა? 18 ლიმონი შესაძლოა კარგი ფული იყოს მათთვის მაგრამ თუ ეხლა ვერ დახარჯეს აზრი? თუ ბარსელონას ეძლევა შესაძლებლობა დაიმატოს ფეხბურთელი მაშინ ანალოგიური უნდა ხდებოდეს ლეგანესის შემთხვევაშიც...
    იჩაგრებიან პატარა გუნდები, ესეთი სულელური წესებით ლა ლიგა დროშია უბრალოდ ჩარჩენილი...
    შენ ტყუილად ნერვიულობ ჯიგარო დდ ლეგანესის ბოსები მეცხრე ცაზე იქნებიან ეხლა თვრამეტი მილიონი მთლიანად არაა ლეგანესი ბიუჯეტი დდ

    8
    გასულია
    Pirat❤️💙 წევრი [?]

    19 თებერვალი 2020 22:03

    კაროჩე ნიჩეო იგროკია და რომ წერთ არ გვინდაო 3 შემტევით ვაპირებთ მოვიგოთ ლა ლიგა? თუ იყიდეს კაი იქნება მაგრამ 18 მილიონი ამისთვის ძვირია როდესაც კეანის ყიდვა შეგვეძლო ამ ფასად😩

    2
    გასულია
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    19 თებერვალი 2020 22:03

    აუ პსჟ დან მოეყვანათ დი მარია მკიდია მაგას რეალში რომ აქვს ნათამაშები ტიპი მესის ნაკრებში ეთამაშება და იცნობს კარგად ისიც იცის ბარსა რა ტაქტიკასაც იყენებს მოერგება აბა ნეიმარსა და მბაპეს შანსი არ არის დანიელი ბრეითვაიტიო თუ ვიღაცა მოყავთ აზრზე არ ვარ რა სტილის ფეხბურთელია

    2
    გასულია
    (გიო) Culé [?]

    19 თებერვალი 2020 22:03

    ისე მაგარი არასწორად მიმაჩნია ეს წესი რაც ბარსელონამ გამოიყენა, მოდი ახლა ჩვენ შევხედოთ ლეგანესის გულშემატკივრების გადმოსახედიდან, როცა გუნდი გასავარდნ ზონაშია ცდილობს როგორმე თავი დააღწიოს და ამ დროს კარგავ ფეხბურთელს რომელიც შენი გუნდის ლიდერია, აი რა უნდა გააკეთოს ახლა ლეგანესმა? 18 ლიმონი შესაძლოა კარგი ფული იყოს მათთვის მაგრამ თუ ეხლა ვერ დახარჯეს აზრი? თუ ბარსელონას ეძლევა შესაძლებლობა დაიმატოს ფეხბურთელი მაშინ ანალოგიური უნდა ხდებოდეს ლეგანესის შემთხვევაშიც...
    იჩაგრებიან პატარა გუნდები, ესეთი სულელური წესებით ლა ლიგა დროშია უბრალოდ ჩარჩენილი...

    2
    --------------------
    "ბარსელონას სარგებელს მხოლოდ ისეთი ფეხბურთელები მოუტანენ, რომელბიც კლუბში ბავშვობიდან იზრდებიან" - იოჰან კრუიფი.
    "ჩემს გუნდში რივალდო ყოფილიყო, მერწმუნეთ, იუნაიტედის ტიტულები დღეს ორმაგი იქნებოდა"
    💬 სერ ალექს ფერგიუსონი
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    19 თებერვალი 2020 21:57

    ციტატა: CHEPE
    სასტავ ვინც ნახა და უფრო იცის ეს ცაციაა არის თუ მარჯვენა ან ორივეს თუ ხმარობს ფეხბს ნამეტანი კაი....
    არამგონია ბოატენგივით ხე რომ იყოს ბოლო ბოლო 28 წლის არის და ის 32 ის იყო უკვე რაღადროს ბოატენგი იყო გრანდში

    2 pexs xmarobs da tavitac normalurad tamashoobs

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge