"ბარსელონას" გარშემო ატეხილ სკანდალში მთავარი ეჭვმიტანილი ცნობილია

  • 19-02-2020, 16:35
  • "ბარსელონას" გარშემო ატეხილ სკანდალში მთავარი ეჭვმიტანილი ცნობილია

    "ბარსელონას" გარშემო აგორებულ სკანდალთან დაკავშირებით ახალი დეტალები ხდება ცნობილი.

    ესპანური ABC-ს ინფორმაციით, გამოიკვეთა პიროვნება, რომელსაც კლუბიდან ინფორმაციის გამოტანა ბრალდება. საუბარია "ბარსას" ვიცე-პრეზიდენტსა და ჟოზეპ მარია ბართომეუს მარჯვენა ხელზე, ხაუმე მასფერერზე.

    წყაროს ცნობით, დირექტორთა საბჭოში მიაჩნიათ, რომ Cadena SER-ს ინფორმაცია სწორედ მასფერერმა მიაწოდა და კლუბიდან მის დაუყოვნებლივ გაშვებას ითხოვენ.

    გავრცელებული ინფორმაციით, ხაუმე მასფერერი Cadena SER-ის ჟურნალისტს შეხვდა და მას განუცხადა, რომ თუ ბართომეუს მისი განტევების ვაცად ქცევა სურდა, ის მას ჟურნალისტს ყველა ინფორმაციას მიაწვდიდა იმისათვის, რომ დღევანდელი ხელმძღვანელობა ჩამოშლილიყო.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    19 თებერვალი 2020 22:31

    ხოდა მაგის დედა მივაცენზურე მე კლუბის შიდა ამბები რო სააშკარაოზე გამოაქვს

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    19 თებერვალი 2020 18:36

    ციტატა: me da barca
    ხომ ვამბობ, ეს ყველაფერი ხდებოდა მანდ, ამან უბრალოდ ეს ნაგავი გარეთ გაიტანა და გამოფინა ყველას დასანახად. ეტყობა რაღაცაში ვერ მორიგდნენ და ჩაუშვა. დარჩა გამოძიება და ბართოს გაშვება ვირის აბანოში.

    რასაც წარმოადგენს აჩკარიკა,ისეთივე მარჯვენჺ და მარცხენა ხელები ყავს.

    4
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    19 თებერვალი 2020 17:50

    ხომ ვამბობ, ეს ყველაფერი ხდებოდა მანდ, ამან უბრალოდ ეს ნაგავი გარეთ გაიტანა და გამოფინა ყველას დასანახად. ეტყობა რაღაცაში ვერ მორიგდნენ და ჩაუშვა. დარჩა გამოძიება და ბართოს გაშვება ვირის აბანოში.

    6
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    19 თებერვალი 2020 17:31

    Ager naxavt ramodenime dgeshi gamochndeba ro abidalis tavebia bevri rame me mase mgonia abidali magari tura kacia Didi xania vidzaxii

    0
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    19 თებერვალი 2020 17:26

    ის მას ჟურნალისტს ყველა ინფორმაციას მიაწვდიდა იმისათვის, რომ დღევანდელი ხელმძღვანელობა ჩამოშლილიყო.

    ესე იგი მართლა ხდებოდა ყველაფერი რაც დაიწერა..
    ბართოო, დახვდი დილაზე ნაგვის მანქანას - ბარემ გაგიყოლოს! 👿

    7
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    19 თებერვალი 2020 17:18

    ჩაოო 4 თვალ, შენი დღეები დათვლილია

    4
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    barcelonafanlasha გულშემატკივარი [?]

    19 თებერვალი 2020 17:15

    ოო როგორც ჩანს წყალი შეუდგა უფროსობას...ესეც ბართომეუს ნაჩალიჩარია ჩემი აზრით

    1
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    19 თებერვალი 2020 16:51

    ზაფხულში მოშორდება გუნდს პერესის მონათა ბანდა, გული მერევა ამ მოღალატეებზე, თქვენი ოჯახები მიაცენზურა დიეგო კოშტამ.

    7
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    19 თებერვალი 2020 16:46

    ვააა აშკარად ბართოს წინააღმდეგ გაერთიანდა ყველა. ძალიან კარგი იმედია მალე გაასხავს

    7
    საიტზეა
    Justin Kluivert გულშემატკივარი [?]

    19 თებერვალი 2020 16:38

    ძალიან კარგი,ადრე თუ გვიან მანკიერება უნდა გამოსწორდეს.სისტემა ყოველთვის შიგნიდან იწყებს მტვრევას...

    5
    --------------------
    "ლიონელ მესი ჩვენი თამაშის მოცარტია. დანარჩენები? ისინი ბანჯოზე უკრავენ," - როი ჰადსონი
    ,,მინდა, რომ რეალი მარცხდებოდეს. მარცხდებოდეს ყოველთვის!" -პიკე
    პარტნიორები
    Flashscore.ge