ბართომეუ: მადლობა UEFA-ს

  • 19-02-2020, 11:43
  • ბართომეუ: მადლობა UEFA-ს

    "ბარსელონას" პრეზიდენტი ჟოზეპ მარია ბართომეუ მადლობას უხდის UEFA-ს, რომელმაც, ცოტა ხნის წინ, "მანჩესტერ სიტის" ორწლიანი დისკვალიფიკაცია მისცა.

    სიტყვით გამოსვლის დროს, რომელიც "ბარსელონას" გარშემო აგორებულ სკანდალს ეძღვნებოდა, ბართომეუმ განაცხადა: "მინდა UEFA-ს, ფინანსური ფეარ ფლეის გამო, მადლობა გადავუხადო. ბოლო რამდენიმე წლის განმავლობაში, ამ ორგანიზაციამ ფანტასტიკური სამუშაო გასწია. შიდა გამოძიებას რეგულარულად ვატარებთ და UEFA-ს მხრიდან მხარდაჭერას ვგრძნობთ ყველაფერში, რაც ფეხბურთს ეხება." - განაცხადა ჟოზეპ მარია ბართომეუმ.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    19 თებერვალი 2020 21:21

    ჰაჰაჰაჰა მადლობაო კაცო მადლობაო ამის სულ ყველაფერი @@@@@@ აფერისტი ბუჰღალტერი ეს კრისა ეს

    1
    გასულია
    vegassi54 Culé [?]

    19 თებერვალი 2020 20:27

    ეს თუ არ მოვიშორეთ რეპუტაციას სამუდამოდ გაუფუჭებს გუნდს.

    0
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    19 თებერვალი 2020 20:22

    აბა რა კაცო მადლობა უეფას სამართლიანად შეტენილი თასებისთვის და რეალის გაბლატავებისთვის

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Lionel Messi - 10 Culé [?]

    19 თებერვალი 2020 18:15

    ვინც შენ მოგცეს ხმა საპრეზიდენტო არჩევნებზე იმის @#%#%^@@%%

    1
    გასულია
    kurshaa წევრი [?]

    19 თებერვალი 2020 18:06

    she ashkebiano virtxa shen dashale klubi da dangrie barsas momavalii

    0
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    19 თებერვალი 2020 16:56

    ამაზრზენი არსება ხარ "პრეზიდენტო"!

    1
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    19 თებერვალი 2020 14:02

    დედაშენს შეახტა დოინჯით ჯეი ჯეი ოკოჩა. რას გავხარ შე ნაგავო. მადლობა კი არა დაუწექი ბარამ ღორივით და დაუკოცნე ერთი ადგილი უეფას. რას ეპათხალიმები, რას ელი შე არაკაცო.

    4
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    19 თებერვალი 2020 13:40

    ციტატა: BOMBORA ANSU FATI
    მადლობა უეფას კიარა გუშინ რა დაარტყა მეორე გოლი ჰალანდმა შტანგები ლამის მოთხარა
    ბართომეუ ვინც ეგ არ მოიყვანოს სუარესის შემცვლელად მის დედას სტენა დონალდ ტრამპმა

    გერმანიიდან ვერავის წამოიყვან თუ ბაიერნმა არ დაბრაკა, როგორ ფიქრობთ ნოიერი რო არ ყოლოდა ბაიერნს ტერ შტეგენს გამოგვატანდა ვინმე?

    0
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    19 თებერვალი 2020 12:55

    ციტატა: Bola
    ნუ ტლიკინებ ბიჭო. ნუ იფუჭებ ურთიერთობას. კი ხარ ღირსი მოგთხოვონ 200 მილიონები თუ მოუნდა ბარსელონას სიტიდან ვინმე

    მადლობა უეფას თასები რო რეალს ჩაახუტა. როგორ გაუხარდებოდა რეალის ლიგები პერესი ბონუსსაც მისცემდა. ყველამ მხარი დაუჭირა სიტის, ზიდანმა კლოპმა.. ეს კრისა კიდე მადლობაო. ისეთი არაკაცი დედსმ...ლი იქნება პიროვნულად რო მეტი არ შეიძლება

    4
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    19 თებერვალი 2020 12:39

    მაგარი უსინდისო პრეზიდენტი გვყავს,როსელ ბარათის მაფიას ეწირება ბარსა,აქციონერები საით იყურებიან ,ვერ გავიგე,გასაშვები კი არა დასაჭერია,აგების გამო წავიდა პეპე და ენრიკე და გენიოსი ვალიკო მოიყვანეს,რომელმაც გუნდი დასაამარა

    0
    გასულია
    Bola Culé [?]