"ლეგანესის" მთავარი მეწილე: "ბარსელონადან" დაგვიკავშირდნენ

  • 18-02-2020, 21:15
  • WinGs
  • 13
"ლეგანესის" მთავარი მეწილე: "ბარსელონადან" დაგვიკავშირდნენ

"ბარსელონას" დანიელი თავდამსხმელის, მარტინ ბრეითუეიტის შეძენა სურს - ეს ინფორმაცია "ლეგანესის" მთავარმა მეწილემ, რობერტო მორენომ დაადასტურა. 

მორენომ განაცხადა, რომ "ბარსა" ფორვარდს მხოლოდ იმ შემთხვევაში დაიმატებს, თუ მის გამოსასყიდ თანხას, 18 მილიონ ევროს გადაიხდის. 

"გუშინ ისინი ბრეითუეიტის თაობაზე დაგვიკავშირდნენ და გვითხრეს, რომ სხვა რამდენიმე ფეხბურთელთან ერთად მის შეძენას განიხილავენ. 

ჩვენ მის გამოსასყიდ თანხაზე არ ვივაჭრებთ. თუ "ბარსა" ამას გადაიხდის, ტრანსფერი შედგება, თუ არა და ფეხბურთელი ჩვენთან დარჩება".

"ლეგანესის" თავდამსხმელის გარდა, "ბარსელონა" "ხეტაფეს" ყველაზე შედეგიან ფეხბურთელზე, ანხელ როდრიგესზეც ფიქრობს. 


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #13 19 თებერვალი 2020 14:16
    0
    ციტატა: რაღაცნაირი
    რომელ მატჩს უყურებთ ხალხო? დდ ძაან არვიცი ...

    უნივერსალის გამო ალბათ ატლე-ლივეს ვუყურებ , არადა კი ვიცი რომელი უფრო სანახაობრივი იქნება...

    რომელს და ორივეს რა პრობლემაა? დავიჯერო ვინმე დღეს სახლში ორი ტელევიზორი არა აქვს? ყველაფერს რო თავი დავანებოთ ფასიან არხებზე, მე პირადად ნტვ+ მაქვს, სადაც ყველა თამაში გადაიცემა, მაგრამ ხო არსებობს უფრო მარტივი და იაფი გზები?
    მაგალითად გუშინ სილქ უნივერსალზე და იდმან აზერბაიჯანზე ორივე თამაში იყო. და დავიჯერო ვინმეს ერთი თეფში უჭირს, მთელ სისტემას 50 ლარად შეიძენთ მაიმარკეტზე. თუ რა თქმა უნდა ნამდვილი გულშემატკივრები ხართ. ისე არც ძველი ტელევიზორები ღირს ძვირი, თუ ნამდვილად არ გაქვთ სახლში ორი.
    გულშემატკივარი [?]
    #12 19 თებერვალი 2020 10:49
    0
    რთული ბრძოლები გაიმართა ატლეტიკო ლივერპულსა და დორტმუნდი-პსჟ შორის ატლეტიკომ და დორტმუნდმა დამაჯერებლად მოიგეს საპასუხოში კი ფრეც ეყოფა ამ ორივე გუნდს გავიდეს ჩვენ კი არ ვიცი რას იზამს ბარსა ჩემპიონთა ლიგაზე კოპას უკვე აზრი აღარ აქ ლა ლიგას რეალი გვეცილება ჩემპ ლიგის თასზე კი ბევრს აქვს ამბიცია კონკურენცია რთულ ფაზაში შედის თუ ვერაფერი მოვიგეთ უნდა გადადგეს ბართუმეუ თავის გუნდით წავიდეს კიკე სეტიენიც ლაპორტა უნდა დაბრუნდეს ან გასპარი ან ვინმე უკეთესი მწვრთნელად კიდე დანიშნონ ჩავი მასიმილიანო ალეგრიც კაი აზრია
    გულშემატკივარი [?]
    #11 18 თებერვალი 2020 23:30
    1
    ციტატა: რაღაცნაირი
    რომელ მატჩს უყურებთ ხალხო? დდ ძაან არვიცი ...

    უნივერსალის გამო ალბათ ატლე-ლივეს ვუყურებ , არადა კი ვიცი რომელი უფრო სანახაობრივი იქნება...

    ეგ მემგონებს ვერავინ გადაწყვიტა,😅იქ თავდასხმა იქნება რაღაც სასწაული, მაგრამ აქ ატლეტიკო-ლივერპული როგორ უნდა გამოტოვო, მოკლედ ვერ გაიგებ რა
    Culé [?]
    #10 18 თებერვალი 2020 23:28
    0
    ამათგან ვიღაცას ჯოკერი დაეცემა თავზე
    გულშემატკივარი [?]
    #9 18 თებერვალი 2020 23:15
    1
    ციტატა: GioKakiashvili
    ციტატა: dembelle
    Romel saatzea liga an rolmel saatze?

    12 iyweba megobaro

    Madloba
    Culé [?]
    #8 18 თებერვალი 2020 23:14
    4
    რომელ მატჩს უყურებთ ხალხო? დდ ძაან არვიცი ...

    უნივერსალის გამო ალბათ ატლე-ლივეს ვუყურებ , არადა კი ვიცი რომელი უფრო სანახაობრივი იქნება...
    ფანი [?]
    #7 18 თებერვალი 2020 23:12
    1
    ციტატა: dembelle
    Romel saatzea liga an rolmel saatze?

    12 iyweba megobaro
    გულშემატკივარი [?]
    #6 18 თებერვალი 2020 23:12
    0
    Romel saatzea liga an rolmel saatze?
    ფანი [?]
    #5 18 თებერვალი 2020 23:10
    0
    ციტატა: B.A.r.c.A
    Dges dortmundi sheuyris magrad psg 3 4 gols gautans

    Mgonia ro minimum 2 gautans
    ფანი [?]
    #4 18 თებერვალი 2020 22:52
    0
    Dges dortmundi sheuyris magrad psg 3 4 gols gautans
    გულშემატკივარი [?]
    #3 18 თებერვალი 2020 22:17
    4
    ისე ეს ჯობს 4 წელიც ხო დროა 32 წლის როდრიგესი როარ მოიყვანონ იქნებ ამართლებს ეს
    ფანი [?]
    #2 18 თებერვალი 2020 21:56
    2
    ებიჭო ქენით რაღაც 15დღეაქვთ ტრანსფერისთვის ხოოდა დაიწყებენ მეთოტხმეტედღეს ჩალიჩს ვერმოასწრებენ და იტყვიან დროარგვეყოო. დებილებიარიენ ეგენისიმონ ბართუმეუს ისედაც დარხეულიაქ და ასედაც სადაც არუნდა გათხაროს ყველგან გათხრიანდა ერთი გონივრული მაბიჯიმაინც გადადგას მააოთხტვალამ
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 18 თებერვალი 2020 21:43
    2
    მოიყვანეთ ბიჭო ვინმე მოიყვანეთ რა უბედურებაა ეს რას ელოდებით ამდენი ხანი მოიყვანეთ ვინმე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued