მარტინ ბრეითუეიტის აგენტი ბარსელონაშია

მარტინ ბრეითუეიტის აგენტი ბარსელონაშია

28 წლის დანიელი თავდამსხმელის, მარტინ ბრეითუეიტის აგენტი, ალი დურსუნი ბარსელონაშია და კატალონიურ კლუბთან მოლაპარაკებების დასკვნით ეტაპს მართავს. ამ ინფორმაციას RAC1-ს ჟურნალისტი ხერარდო მორენო ავრცელებს.

ბოლო დროს არაერთხელ გავრცელდა ინფორმაცია, რომ "ლეგანესის" ფეხბურთელი "ბარსელონას" მთავარი სამიზნე გახდა. დანიელ ფეხბურთელს თამაში როგორც ცენტრფორვარდად, ასევე შეტევის მარცხენა ფლანგზე შეუძლია და სავარაუადოდ, "ბლაუგრანა" სწორედ ამით მოხიბლა.

Sport-ის ცნობით, ბრეითუეიტის გამოსასყიდი თანხა 20 მილიონი ევროა და "ლეგანესი" არ აპირებს მას იოლად შეელიოს.

მარტინ ბრეითუეიტმა, ლა ლიგის მიმდინარე გათამაშებაში ჩატარებულ 24 თამაშში თავი 6 გოლითა და 2 საგოლე გადაცემით გამოიჩინა. მის გუნდში ორივე ეს შედეგი საუკეთესოა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #19 18 თებერვალი 2020 17:21
    0
    ციტატა: gocha
    სიტის ფეხბურთელი იყიდონ რომერიც 2 წელი ლიგაზე არ იქნება ,მგონი სიტი დაიშლება.

    სიტის ფეხბურთელს როგორ იყიდიან, მაქსიმუმ ლა ლიგაში მოთამაშე უნდა იყოს ამას შიდა ტრანსფერი ჰქვია.
    წევრი [?]
    #18 18 თებერვალი 2020 15:25
    1
    სიტის ფეხბურთელი იყიდონ რომერიც 2 წელი ლიგაზე არ იქნება ,მგონი სიტი დაიშლება.
    გულშემატკივარი [?]
    #17 18 თებერვალი 2020 11:56
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: FloweN
    ციტატა: M10 S9 D11
    ეს იმათ ბევრად ჯობია ვისი მოყვანაც უნდოდათ მარა ყველას იაგოს ასპასი მირჩევნია და რატო არ დაჩალიჩდნენ მაგაზე ვერ გავიგე

    იმიტო რო ამას მაქსიმუმ 25 ად იყიდიან და ასპასს მინიმუმ 60 ად)))

    მერე იჯარა არ არსებობს?

    და რატო იფიქრე საერთოდ, რო ასპასი იჯარით წამოვიდოდა ბარსაში, ან სელტა გამოუშვებდა ამ დროს?🤔🤔
    გულშემატკივარი [?]
    #16 18 თებერვალი 2020 11:22
    3
    იანვრის სატრანსფერო ფანჯრის დროს,როდესაც სუა-დემბეო დამტვრეულნი იყვნენ, ბართოს-აბიდალს ეძინათ?! აიაქსიდან ტადიჩი რატომ არ მოიყვანეს,რატომ?! ტადიჩი, 100% ცენტრფორვარდი არაა მაგარმ, მაგარი მეპასეა,ორივე ფეხი კარგი აქვს,თამაშს კითხულობს, საჯარიმოში მაგარ პასებს აკეთებს(შეყოლებულს)...მესის შეღავათს მისცემდა...ეეხ. პანღურითაა
    გასაგდები ბართო და მისი ბორდი,
    გულშემატკივარი [?]
    #15 18 თებერვალი 2020 09:58
    1
    მაინც ჩვენი კლუბია და ბოლომდე უნდა ვუქომაგოთ, აზრი არ აქვს ვის მოიყვანენ, ვფიქრობ ნორმალური არჩევანია, ლალიგაში კარგი ვარიანტია. სოფასკორეზე გადავხედე და რეიტინგიც ნორმალირი აქვს, ბარსას ბევრი ფეხბურთელი ვერ იღებს ხოლმე მსგავს შეფასებას😊
    Culé [?]
    #14 18 თებერვალი 2020 09:16
    0
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    აზრი აღარ აქვს ნერვიულობას დიდი ალბათობით ჩვენი გუნდის წევრი გახდება და ისღა დაგვრჩენია წარმატება ვუსურვოთ.
    იმედია გამოგვადგება.გამოცდილება აქვს

    მანჩესტერიდან მოიყვანონ ერიკ ბაილი.მახსოვს ვილიარეალში მაგრამ ყომარობდა.რონალდოს ფეხი არ გაანძრევინა.
    დაცვის მარჯვენა ფლანგზე თამაშობს.მაგრად მომწონს

    რა ბაილი :დდ ან რა მარჯვენა მცველი :დ პრემიერ ლიგა მაგრად არ გევასება ალბათ :დდ
    გულშემატკივარი [?]
    #13 18 თებერვალი 2020 07:05
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    ზედმეტად ნელია. არავინ დაიტოვებს ამას 4 თვით არის საჭირო და ანხელი ჯობდა. ერთადერთი მიზეზი რატოც გადმოერთვნენ ამაზე ნათელია და სტატიაშიც წერია - ალი დურსუნი. აგენტი რომელსაც ბარსასთან კარგი ურთიერთობა აქვს. ამის შვილი ბარსა ბ ში თამაშობდა ეხლა წავიდა და პლიუს ეს ის კაცია ვინც ფრენკი პსჟ ეს გამოგლიჯა. დე იონგის აგენტია ანუ. ხოდა მოლაპარაკება გაადვილდება თორე ანხელი ბევრად უფრო კლასნია

    ეს ბარსას სტილში საერთოდ არაა. ბოატენგის ასლია

    :დდდდდდდდდდდდდდდდდდდდ
    [?]
    #12 18 თებერვალი 2020 04:40
    0
    ზედმეტად ნელია. არავინ დაიტოვებს ამას 4 თვით არის საჭირო და ანხელი ჯობდა. ერთადერთი მიზეზი რატოც გადმოერთვნენ ამაზე ნათელია და სტატიაშიც წერია - ალი დურსუნი. აგენტი რომელსაც ბარსასთან კარგი ურთიერთობა აქვს. ამის შვილი ბარსა ბ ში თამაშობდა ეხლა წავიდა და პლიუს ეს ის კაცია ვინც ფრენკი პსჟ ეს გამოგლიჯა. დე იონგის აგენტია ანუ. ხოდა მოლაპარაკება გაადვილდება თორე ანხელი ბევრად უფრო კლასნია

    ეს ბარსას სტილში საერთოდ არაა. ბოატენგის ასლია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 18 თებერვალი 2020 04:26
    0
    ციტატა: Geo-fcb
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: FloweN
    ციტატა: M10 S9 D11
    ეს იმათ ბევრად ჯობია ვისი მოყვანაც უნდოდათ მარა ყველას იაგოს ასპასი მირჩევნია და რატო არ დაჩალიჩდნენ მაგაზე ვერ გავიგე

    იმიტო რო ამას მაქსიმუმ 25 ად იყიდიან და ასპასს მინიმუმ 60 ად)))

    მერე იჯარა არ არსებობს?

    ხანდახან სხვასაც კითხე ხოლმე 😂
    აი მივა ბარსა, უნდა იყიდის, უნდა იჯარით აიყვანს, უნდა გამოისყიდის, უნდა ყანაში გააგდებს სამუშაოდ, ასპასს და სელტას ვინ ეკითხება ხო 😂

    ეგ რა შუაშია არც კი განუხილავთ ეგება უშვებდა სელტა იჯარით
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #10 18 თებერვალი 2020 04:10
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: FloweN
    ციტატა: M10 S9 D11
    ეს იმათ ბევრად ჯობია ვისი მოყვანაც უნდოდათ მარა ყველას იაგოს ასპასი მირჩევნია და რატო არ დაჩალიჩდნენ მაგაზე ვერ გავიგე

    იმიტო რო ამას მაქსიმუმ 25 ად იყიდიან და ასპასს მინიმუმ 60 ად)))

    მერე იჯარა არ არსებობს?

    ხანდახან სხვასაც კითხე ხოლმე 😂
    აი მივა ბარსა, უნდა იყიდის, უნდა იჯარით აიყვანს, უნდა გამოისყიდის, უნდა ყანაში გააგდებს სამუშაოდ, ასპასს და სელტას ვინ ეკითხება ხო 😂
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 18 თებერვალი 2020 02:50
    0
    ციტატა: FloweN
    ციტატა: M10 S9 D11
    ეს იმათ ბევრად ჯობია ვისი მოყვანაც უნდოდათ მარა ყველას იაგოს ასპასი მირჩევნია და რატო არ დაჩალიჩდნენ მაგაზე ვერ გავიგე

    იმიტო რო ამას მაქსიმუმ 25 ად იყიდიან და ასპასს მინიმუმ 60 ად)))

    მერე იჯარა არ არსებობს?
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #8 18 თებერვალი 2020 02:44
    1
    ციტატა: M10 S9 D11
    ეს იმათ ბევრად ჯობია ვისი მოყვანაც უნდოდათ მარა ყველას იაგოს ასპასი მირჩევნია და რატო არ დაჩალიჩდნენ მაგაზე ვერ გავიგე

    იმიტო რო ამას მაქსიმუმ 25 ად იყიდიან და ასპასს მინიმუმ 60 ად)))

    ციტატა: MARADONA1968
    24 თამაშში 6 გოლს ბებიაჩემის დაც გაიტანს. ბართუშა! ფაროსანა ხარ ბარსას ასე განადგურებისთვის!

    ლეგანესის ფეხბურთელია და მისთვის არცისეთი ცუდი შედეგია, სად ლეგანესის ნახევარდაცვას რომ მოაქვს ბურთი შენამდე და სად ბარსას...
    არ ვიცი ეს ბიჭი როგორ თამაშობს, მაგრამ მაგ კრიტერიუმოთ იმედების გადაწურვა არ შეიძლება, მითუმეტეს ფინანსები ნამდვილად არაა იმხელა ახლა გუნდში რო ვინმე სერიოზული მოეყვანათ, ასეთ დროს ყველა გუნდი ძვირს დააფასებს თავის ფეხბურთელს.
    Culé [?]
    #7 18 თებერვალი 2020 02:18
    0
    ანუ ყოველ მეოთხე მატჩში გოლი და ყოველ მეთორმეტეში ასისტი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 18 თებერვალი 2020 00:57
    0
    ეს იმათ ბევრად ჯობია ვისი მოყვანაც უნდოდათ მარა ყველას იაგოს ასპასი მირჩევნია და რატო არ დაჩალიჩდნენ მაგაზე ვერ გავიგე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #5 18 თებერვალი 2020 00:40
    0
    ციტატა: kortoxa23
    როდრიგო იყო კაი ვარიანტი ზაფხულამდე, ჩიმი ავილაზეც არ ვიტყოდი უარს, ძაან უაზრო ტრანსფერს გააკეთებენ

    როდრიგოს არგამოუშვებდა ვალენსია და ავილამ ტრავმა მიიღო
    წევრი [?]
    #4 18 თებერვალი 2020 00:28
    1
    xalxo amis tamashebi ar vici da ras ityvit rogori bichia wagvadgeba ?
    Culé [?]
    #3 17 თებერვალი 2020 23:59
    1
    როდრიგო იყო კაი ვარიანტი ზაფხულამდე, ჩიმი ავილაზეც არ ვიტყოდი უარს, ძაან უაზრო ტრანსფერს გააკეთებენ
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    გულშემატკივარი [?]
    #2 17 თებერვალი 2020 23:58
    6
    24 თამაშში 6 გოლს ბებიაჩემის დაც გაიტანს. ბართუშა! ფაროსანა ხარ ბარსას ასე განადგურებისთვის!
    Culé [?]
    #1 17 თებერვალი 2020 23:55
    3
    Ra davashavet..... es bartomeu sanam ar gadaendzreva araperi eshveleba gunds