ტერ შტეგენის მორიგი დაუჯერებელი მიღწევა

  • 16-02-2020, 16:09
  • ტერ შტეგენის მორიგი დაუჯერებელი მიღწევა

    "ბარსელონას" მეკარემ, მარკ-ანდრე ტერ შტეგენმა, "ხეტაფესთან" მოგებაში (2-1) ძალიან დიდი როლი ითამაშა. გარდა იმისა, რომ კარის ხაზზე საიმედო იყო, გერმანელი ფეხბურთელი გუნდის შეტევებში ისე იყო ჩართული, როგორც არასდროს.

    Opta-ს ინფორმაციით, გუშინდელ მატჩში, ტერ შტეგენმა 69 პასი გააკეთა, რაც 2005/06 წლების სეზონიდან მოყოლებული, ლა ლიგაში მოთამაშე მეკარეების რეკორდია. მანამდე მსგავს ინფორმაციას არ ითვლიდნენ და არ ვიცით, ოდესმე უჯობნია თუ არა ვინმეს ტერ შტეგენისთვის.

    69 გადაცემიდან 55 ზუსტი გამოდგა, 21 გრძელი პასიდან კი ადრესატამდე ცხრამ მიაღწია.

    აღსანიშნავია, რომ "ხეტაფეს" მხრიდან ყველაზე მეტი პასის ავტორმა, დაკონამმა მხოლოდ 26 გადაცემა გააკეთა. მადრიდელთა მხრიდან ამ მაჩვენებლით 3 საუკეთესო ფეხბურთელს, ერთად, ტერ შტეგენზე სამით მეტი, 72 გადაცემა ჰქონდათ.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    16 თებერვალი 2020 19:39

    იმ 69-დან რო ორი მეტოქეს დაასვა ფეხზე და ბეწვზე გადავრჩით ისიც მიათვალეთ? ვის რათ უნდა მაგის პასები თუ საჯარიმოდან ვერ ამოდიან, ისეთს ეგ კაი ხანი ვერ გააკეთებს პირისპირ რო გაიყვანა გრიზმანი და ღირს იმათ რო ყოველთამაშში ცეცხლს ეთამაშოს? კაი ბატონო მაგან იპასაოს და მე რო შეგვ-რიან, მაგის გამო გაგახსენებთ.

    ციტატა: lukicha-barca
    ციტატა: ferreira10
    გუშინ მეორე გოლს რაღაც სასწაულით გადაარჩინა გუდი იმენა დონეა. და ცოდვაა ამ ბედოვლათების ხელში წინ რომ არიან ორმწკრივად განლაგებულნი.

    luzeri rom aris icodi shen? :)))

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    შტეგოოოო,შე მალუმას ჯალათოოო😂😂😂😂

    luzeri😂😂😂

    მაგ მომენტში, კიდევ ნახეთ. ეგ რო ბურთს იგერიებდა დამატებულზე კარის წინ ოთხი ხეტაფეს ფეხბურთელია და ორნი რობერტო და ბუსკეტსი მეკარის მოედანში. პიკეც, უმტიტიც, ფირპოც თერთმეტმეტრიანის წერტილიდან გაკვირვებულები იყურებიან, თითქოს უკვირთ, ნუ ხელი ჩაქნეული აქვთ გავუშვითო.

    1
    გასულია
    lukicha-barca Culé [?]

    16 თებერვალი 2020 19:13

    ციტატა: ferreira10
    გუშინ მეორე გოლს რაღაც სასწაულით გადაარჩინა გუდი იმენა დონეა. და ცოდვაა ამ ბედოვლათების ხელში წინ რომ არიან ორმწკრივად განლაგებულნი.

    luzeri rom aris icodi shen? :)))

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    შტეგოოოო,შე მალუმას ჯალათოოო😂😂😂😂

    luzeri😂😂😂

    1
    გასულია
    გიგა 8 წევრი [?]

    16 თებერვალი 2020 18:38

    მეფეა ისვე როგორც წინ მესი ასევეა ტერ შტეგენიც თავის ადგილას საუკეთესოა მარტო ფეხითაც არ თამაშობს ესე კარგად 💙 💙

    1
    --------------------
    ბარსა? ბარსა კლუბია რომელიც ყოველთვის მეყვარება
    მე ვარ ბარსას ფანი და ვიქნები ნებისმიერ დროს.
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    16 თებერვალი 2020 17:56

    გუშინ მეორე გოლს რაღაც სასწაულით გადაარჩინა გუდი იმენა დონეა. და ცოდვაა ამ ბედოვლათების ხელში წინ რომ არიან ორმწკრივად განლაგებულნი.

    3
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    16 თებერვალი 2020 17:53

    შტეგოოოო,შე მალუმას ჯალათოოო😂😂😂😂

    5
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Sdaead Culé [?]

    16 თებერვალი 2020 17:44

    ერთადერთი ვინც დრეს შტეგენს კონკურენციას უწევს,არის იან ობლაკი.ალისონიც საკმაოდ კარგია,მაგრამ მაგას ვან დაიკი ყავს წინ და ამდენი ეფექტური სეივი არ აქვს.ტერ შტეგენს.მარა შტეგენთან დაკავშირებით არის ერთი მომენტი.ბოლომდე რომ აღიაროს ყველამ,ერთი ევროპა ან მსოფლიო უნდა ჩაატაროს უმაღლეს დონეზე.იმედია მისცემს მაგიშ შანსს ლოვი.ერთი სანაკრებო ჩემპიონატი მაგრად ჩატარებული და ვეღარავინ შემოგვედავება.

    3
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    16 თებერვალი 2020 17:40

    გუშინ რო ამან ბურთი გამოაძრო რავიცი ძმაო ამაზე ცუდი რა ნამუსით უნდა თქვა თუ მალუმა არ ხარ

    5
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    QIROESTA ფანი [?]

    16 თებერვალი 2020 17:16

    მაგარია შტეგო, სლე დაცვა როარა ვნახავდით ალისონის და კურტუას შედეგებს სარზე წამოვმულს

    4
    გასულია
    Magician Culé [?]

    16 თებერვალი 2020 16:31

    ტერ შტეგენს საგოლე გადაცემებიც აქვს <3

    5
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    გასულია
    kaikaci გულშემატკივარი [?]

    16 თებერვალი 2020 16:22

    იქნება გერმანელია როჟა

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV