მარკ-ანდრე ტერ შტეგენი "კუპრას" წარმომადგენელი გახდა

  • 15-02-2020, 15:54
  • მარკ-ანდრე ტერ შტეგენი "კუპრას" წარმომადგენელი გახდა

    მარკ-ანდრე ტერ შტეგენი "კუპრას" ახალი საერთაშორისო წარმომადგენელი იქნება. "კუპრა" ავტომობილების მწარმოებელი კომპანია SEAT Sport-ის მოდელია. სწორედ ეს მოდელი გახდა "ბარსელონას" სპონსორი სეზონის დასაწყისში. ტერ შტეგენი კი კლუბიდან პირველი ფეხბურთელია, რომელიც კამპანიაში ჩაერთო.

    "მე ასოცირებას ვახდენ ბრენდის ღირებულებებთან - ვნება, გამბედაობა, მაღალი დონე. ეს ყველაფერი თავად "ბარსელონასთანაცაა" დაკავშირებულილი. მე ვიზიარებ "კუპრას" დეტალებზე ორიენტირებულობას, ექსკლუზიურობასა თუ სპორტულ დონეს."

    "მსურს სიამოვნება მივიღო ამ პარტნიორობით, ჩავერთო ბრენდის პროექტებში და ვატარო ყველაზე გამორჩეული მოდელები." - ციტირებს გერმანელის სიტყვებს Marca.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 7 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    15 თებერვალი 2020 17:59

    კასტინგი ობლაკს მოუგო??? 😂😂😂😂😂😂😂

    4
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Geo-fcb წევრი [?]

    15 თებერვალი 2020 17:05

    ახალი რონალდო, ახალი მესი, ახალი ზიდანი, ახალი მარადონა, ჯერ არ მახსენდება რომ ამ ეპიტეთებით შემკულს ვინმეს ნახევრადაც მაინც გაემართლებინოს. ეს ტრაკაოა თუ ტრაკანა, რავი ბრაგას ორ თამაშს ვუყურე (ფინანსური ინტერესის გამო თორემ ისე რა ძალა მედგა) და ორივე თამაში წააგეს ზედიზედ, ბოლო ადგილოსან ავეშთან და იმ მომენტისთვის ბოლოსწინაზე მყოფ ფერეირასთან, ორივე წყალწაღებულ გუნდთან, და იმ ორი თამაშიდან რავი მე რონალდო კიარა მეორე ნიკა გელაშვილიც ვერ დავინახე ვერავინ, ეს ტრაკაო ბარსას როარ ეყიდა ახლაც არ მეცოდინებოდა (სად პოულობენ)

    უფრო მეტიც, იუთუბის კადრებით რომ ნახავ ფეხბურთელს ნებისმიერი დაბალი დონის ფეხბურთელიც კი მაგრი ჩანს ხოლმე იუთუბიზე, მე კიდე ამ ტრაკაოს კადრები ვნახე და იუთუბიდანაც კი არ ჩანს მთლად საამაყო ვაჟკაცი 😂

    რავი რაა, იმედია ვცდები და გაამართლებს და მე თუ გამოვჩნდები მცდარი და უცოდინარი, ჩემი კარგიც არ მოვ**ან.. 😂 😂

    5
    გასულია
    BarcelonaFanTV გულშემატკივარი [?]

    15 თებერვალი 2020 17:02

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ალბათ ბევრი ჩვენგანის ოცნებაა ამ ფეხბურთელის ბარსელონაში ხილვა.

    🇧🇪 ✨

    MD მისი შესაძლო ტრანსფერის ვარიანტზეც წერს 🤫 დე ბრუინზეა ლაპარაკი


    სანეზეც ერთი ამბავი ატყდა

    ნუ სანე კაია
    დე ბრუნიც
    მარა სადაა

    1
    --------------------
    "მეტი, ვიდრე კლუბი!"
    გასულია
    Alien messi ფანი [?]

    15 თებერვალი 2020 16:49

    ისე ბარსასნაირი ხელმძღვანელობა არ არარსებულია რა ვიღაც ტრინკაოში თუ ტრიკოაში ვიხდით იმდენს რამდენადაც იყიდება ზიეჩი მეორე დღეს😂😂😂 რატო იმიტო რო ქვია “”ახალი პენალდო”🤣 თუ რა ბაზარია

    3
    გასულია
    ხავი ლეგენდა გულშემატკივარი [?]

    15 თებერვალი 2020 16:39

    ციტატა: getsby
    ისე ხელაიფსაც რომ აკიდონ ბანი მაგრად გაასწორებს და მერე მაგის სახის ნახვა.დ ყველაზე მეტი სიბინძირეებუ მაგას აქვს გაკეთებული მაინც ტიპი ყველას და ყველაფერს ყოდილობს და იმედია გამოძიება მაგაზეც დაიწყება

    ხალიფას აქვს ნაკვეთები ყველაზე მეტი სიბინძურეები? 😀
    ეს პერესი რა პატიოსანი კაცი ყოფილა კაცო.ნწ ნწ ნწ

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ალბათ ბევრი ჩვენგანის ოცნებაა ამ ფეხბურთელის ბარსელონაში ხილვა.

    🇧🇪 ✨

    MD მისი შესაძლო ტრანსფერის ვარიანტზეც წერს 🤫 დე ბრუინზეა ლაპარაკი


    სანეზეც ერთი ამბავი ატყდა

    მე ლიჩნად სანე არ მინდა ბარსაში.იმიტომ რომ დარწმუნებული ვარ დემბელე სანეზე მაღალ დონეს დადებს.ყოველ შემთხვევაში მე პირადად დემბელე მირჩევნია სანეს.საერთოდ მე სანეს არაფერი იგროკად არ ვთვლი.გვარდიოლას ხელში გაფართხალებულია.და თუ ტრამვებზე მიდგა საქმე არავინ იცის იმ მძიმე ტრავმის შემდეგ სანეს კარიერა როგორ განვითარდება.

    მე ლიჩნად სიტიდან გადმოვიყვანდი შემდეგ ფეხბურთელებს.
    დე ბრუინე
    სტერლინგი
    როდრი ჰერნანდესი
    ოტამენდი
    მენდი

    0
    გასულია
    getsby Culé [?]

    15 თებერვალი 2020 16:28

    ისე ხელაიფსაც რომ აკიდონ ბანი მაგრად გაასწორებს და მერე მაგის სახის ნახვა.დ ყველაზე მეტი სიბინძირეებუ მაგას აქვს გაკეთებული მაინც ტიპი ყველას და ყველაფერს ყოდილობს და იმედია გამოძიება მაგაზეც დაიწყება

    2
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    15 თებერვალი 2020 16:00

    ალბათ ბევრი ჩვენგანის ოცნებაა ამ ფეხბურთელის ბარსელონაში ხილვა.

    🇧🇪 ✨

    MD მისი შესაძლო ტრანსფერის ვარიანტზეც წერს 🤫 დე ბრუინზეა ლაპარაკი


    სანეზეც ერთი ამბავი ატყდა

    4
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV