მალკომი მესისა და "ბარსელონას" გულშემატკივრებზე საუბრობს

  • 14-02-2020, 22:24
  • მალკომი მესისა და "ბარსელონას" გულშემატკივრებზე საუბრობს

    "ბარსელონას" ყოფილი ბრაზილიელი შემტევი მალკომი, კატალონიურ კლუბში ყოფნის დროს ლეო მესისთან ურთიერთობას იხსენებს.

    "ბრაზილიელები და არგენტინელები ერთმანეთს ვერ ეწყობიან? არა, მე მესისთან ძალიან კარგი ურთიერთობა მაქვს.

    ის ფანტასტიკური, უნიკალური ადამიანია. არა მხოლოდ მოედანზე, არამედ რეალურ ცხოვრებაშიც. მისი და მისი ოჯახის მიმართ ძალიან დადებითად ვარ განწყობილი. მის მსგავსად, ოჯახის წევრებიც ძალიან კარგი ადამიანები არიან.

    საუკეთესო რჩევა, რაც ლეოს ჩემთვის მოუცია: "არ აქვს მნიშვნელობა, რა მოხდება, ყოველთვის სიმშვიდე შეინარჩუნე და ყოველდღიური პროგრესისთვის ყოველთვის ბოლომდე დაიხარჯე." - ციტირებს მალკომის სიტყვებს Championat.

    22 წლის ბრაზილიელმა "ბარსელონას" გულშემატკივრებზეც ისაუბრა: "ბარსას" ფანები მიყვარს. ისინი ყოველთვის მაქებდნენ და მხარს მიჭერდნენ. ისინი დაბრუნებას მთხოვდნენ, მე კი მათ ვეუბნებოდი, რომ ეს შეუძლებელია, რადგან ახლა "ზენიტის" ფეხბურთელი ვარ."

    მალკომი "ბარსელონაში" 2018 წელს, "ბორდოდან" 41 მილიონ ევროდ გადმოვიდა, ერთი წლის შემდეგ კი, 30 მილიონად "ზენიტში" გადავიდა. "ბლაუგრანას" მაისურით მან 24 თამაში ჩაატარა და 4 გოლი გაიტანა, მათგან ერთი "ელ კლასიკოში".

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: მალკომი
    კომენტარები [ 34 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    16 თებერვალი 2020 17:20

    ის გოლი მე მგონი თასზე გაიტანა.

    0
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    15 თებერვალი 2020 11:30

    ციტატა: Messi101
    რას წერთ რეალს წელიწადნახევარი ჰქონდა სატრანსფერო ბანი და ზუსტად მაშინ მოიგო ჩემპიონთალიგა ზიდანმა

    საფრანსფერო ბანი სხვაა და სიტის ლიგაზე თამაში აეკრძალა

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Messi101 წევრი [?]

    15 თებერვალი 2020 10:55

    რას წერთ რეალს წელიწადნახევარი ჰქონდა სატრანსფერო ბანი და ზუსტად მაშინ მოიგო ჩემპიონთალიგა ზიდანმა

    0
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    15 თებერვალი 2020 05:03

    ჩემი აზრით პეპს გულის სიღრმეში გაუხარდება ლიგაზე არ ყოფნა. ყოველთვის დიდი წნეხი და ჩრდილი იყო გვარდის თავზე ეგ ტურნირი. 2 წელი ლამის 100-100 ქულა ააღებინა გუნდს, მუხლზე გადაიმტვრია ყველა პრემიერ ლიგაში და მაინც აკრიტიკებდნენ ლიგიდან გამოვარნის გამო.. პეპი ჩემპიონატების კაცია. ხოდა შემდეგ წელს პეპი უნდა დარჩეს, ლიგაზე ძალების გადანახვა აღარ მოუწევს რაც უპირატესობაა. გუნდის ბირთვი არსად წავა, ამხელა ხელფასები აქვთ, უნდა დარჩეს კიდე 1 წლით და ლივერპულს სერიოზული პასუხი უნდა გასცენ. ეგ იქნება იდეალური დასასრული პეპის ინგლისური კარიერის. თუ მაგას არ იზამს და გაიქცევა ისე გამოჩდნება რო კლოპს გაექცა. მოურინიოზეც მაგას ამბოდნენ როცა 2012 წელს ლა ლიგა დაუთმო და წავიდა. ეგ ცუდი ჩვევა აქვს, გამარჯვებული როცა მიდიხარ სხვანაირად გიმახსოვრებენ ფეხბურთელი ხარ თუ მწვრთნელი არ აქვს მნიშვნელობა. ზიდანი ყველამ 2006 წლის დაიმახსოვრა, მანამდე ჩავარდნის 2 წელი დაავიყწდათ და ზოგს მესის დონის იგროკი ჰგონია. პეპიც უნდა დარჩეს და ლივერპული მწარედ ჩამოიტოვოს როგორმე მომავალ წელს. თუ წავიდა კიდე და აზრი? წავა მაქსიმუმ იტალიაში, იუვეში. გერმანიიის ესპანეთის და ინგლისის მერე იტალიის ჯერია. რონალდოს ააცმეინებს და გუნდს ტიკი ტაკას ჩაუნერგავს. თორე ბარსაში არ დაბრუნდება. მით უმეტეს ლაპორტასთან ძმაკაცობის მერე, ბართომეუს გუნდში არ მივა. ბართომეუს კიდე ეს ბნელი სასტავი კიდე მოაგებინებს არჩევნებს

    1
    გასულია
    lash3x წევრი [?]

    15 თებერვალი 2020 03:16

    თუარადა კარგად თამაშობდა 😉

    0
    --------------------
    Spoortv.org - სპორტული არხების ტელეპროგრამა. რომელ არხზე გადის? აქ ნახავ!
    გასულია
    ხავი ლეგენდა გულშემატკივარი [?]

    15 თებერვალი 2020 01:11

    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: ferreira10
    სიტის ფეხბურთელებისთვის ეს შეიძლება დამატებითი მოტივაცია იყოს ან პირიქით
    მე უფრო მერე ვერსია მგონია. რადგა ეხლა ყველა ვარსკვლავინსხვა გუნდის ძიებაშია ქვეცნობიერად.

    გრანდების ყყრადღება ყკვე მიქცეული აქვთ მაგათ შესაბამისად შეეცდებიან დაეხმარონ გუნდს და მოაგებინონ ლიგა

    ვის მოაგებინებენ ლიგას?გვარდიოლას? მოდი ვისაც უნდა სანაძლეოს დაუდებ სანამ პერესი ფეხბურთში იქნება გვარდიოლა ლიგას ვერ მოიგებს ვერც ერთი გუნდით გარდა ბარსელონასი

    0
    გასულია
    lesane C ფანი [?]

    15 თებერვალი 2020 00:02

    რა უაზროდ მოიყვანეს და რა უაზროდ გაუშვეს ეს კაცი ,მშვენივრად თამაშობდაა

    0
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    14 თებერვალი 2020 23:52

    ციტატა: kingarturo
    და ზოგადად ამ ორ გუნდს არ აქვს სხვა პროექტი

    გასაგებია მგარამ საზღვარი აქ ყველაფერს ამით ფეხბურთი დაზარალდა ასტრონომიულ თანხებს ისროდნენ იქით აქით. და უეფა მაშინ დუმდა როცა საჭირო იყო ეხლა გამოყვეს თავი როცა უკვე გვიანაა და აწყობილ გუნდს შლიან. ფულის ამბავია დააწერენ ფულს გაუსკელებენ ვიღაცეები ჯიბეს ეგ არის და ეგ. თორე ეხლა რაც უეფამ გააკეთა არაფერს ცვლის უკვე, უბრალოდ. ერთი კარგი გუნდი დაშლის პირას მიიყვანეს. ეს მანამდე უნდა შეეზღუდად სანამ საქმე ამ მარაზმამდე მივიდოდა მაგრამ მარაზმები არიან ფიფა უეფა და სუყველა ვინცაა ზემოთ. ფეხბურთი კაიხანია უკვე სპორტს არ გავს.

    3
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    14 თებერვალი 2020 23:46

    ციტატა: ferreira10
    სიტის ფეხბურთელებისთვის ეს შეიძლება დამატებითი მოტივაცია იყოს ან პირიქით
    მე უფრო მერე ვერსია მგონია. რადგა ეხლა ყველა ვარსკვლავინსხვა გუნდის ძიებაშია ქვეცნობიერად.

    გრანდების ყყრადღება ყკვე მიქცეული აქვთ მაგათ შესაბამისად შეეცდებიან დაეხმარონ გუნდს და მოაგებინონ ლიგა

    1
    გასულია
    Bussi წევრი [?]

    14 თებერვალი 2020 23:41

    ბიჭებო თუარდაგეზარებათ მიპასუხერთ პაპუნაიჭვილი რქსინგში გქდავიდა? ტუ სად?

    1
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    14 თებერვალი 2020 23:39

    სიტის ფეხბურთელებისთვის ეს შეიძლება დამატებითი მოტივაცია იყოს რეალთან, ან პირიქით. მე უფრო მერე ვერსია მგონია. რადგან ეხლა ყველა ვარსკვლავი სხვა გუნდის ძიებაში იქნება ქვეცნობიერად.

    1
    გასულია
    ხავი ლეგენდა გულშემატკივარი [?]

    14 თებერვალი 2020 23:35

    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ოტამენდიზე იჩალიჩონ.სკამზე იდეალური ვარიანტია.
    დე ბრუინი რა თქმა უნდა გაგვაძლიერებს.ასევე როდრი ჰერნანდესი.

    წარმოიდგინეთ და ბრუინე არტური და დე იონგი რა დედას მოიხნავენ ნებისმიერ ცენტრს

    სიტი გააგდებს რეალს რას ფიქრობ?

    მარაზმი თუ ჩაერთო საქმეში ვერა.
    საერთოდ ზიდანის რეალი ერთი უდიდესი პრივილეგიით სარგებლობს.გუნდი დარწმუნებულია რომ მათ საწინააღმდ3გოდ უეფას მსაჯი არ შეცდება.ეს უდიდესი უპირატესობაა თანაბარი გუნდების დაპირისპირებისას. შეიძლება სამართლიანად იმსაჯოს მაგრამ რეალის საწინააღმდეგოდ შეცდომას არ დაუშვებენ.დაჟე ვარის არსებობის დროსაც

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    14 თებერვალი 2020 23:33

    ციტატა: Wtf man
    მაგარი უნამუსეობი არიან უეფაში. მაგ გადაწყვეტილებით გუნდი გაანადგურეს აღარავინ გაჩერდება მანდ და გახდება ასტონ ვილას დონის ეგ გუნდი ტეხავს ძაან. დებრუინი მოსაყვანია აუცილებლად გვარდიოლასთან ერთად. მარა პირველი გვარდი უნდა მოვიყვანოთ და დებრუინი რო დაინახავს გვარდი ჩვენთან ეგაც ჩვენ აგვირჩევს და რა მაგარი ცენტრი გვეყოლება. არტური დეიონგი დებრუინი დაიხევენ ნებისმიერს ზამენა ბუსი პუჩი ვიდალი დანარჩენები ყველა გაუშვან. ასევე ნეიმარი და ლაუტაროც თუ იყიდა ბართომ პირადად გამოვალ პეტიციით რო სამუდამოდ დატოვონ ბარსას პრეზიდენტად. მაგ სამი ტრანსფერით პლიუს გვარდი ყველაფერს მოვიგებთ. სუარესი დემბელე კოუტინიო რაკეტა რობერტო ფირპო ალენია მირანდა პერესი ორიოლი ვაგე ყველა გასაყიდია რო ფული აიღონ და ჩვენც ბანი არ მოგვარჭონ. კუკურელია ტოდიბო და ემერსონი დააბრუნონ. ტრინკაოც ხო მოდის ზაფხულში და სერიოზულ სასტავს ვკრავთ მერე ნახეთ თქვენ ლიგები და ტრიპლეტები

    სანე და დებრუინი უნდა მოვიყვანოთ უეჭველი

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    14 თებერვალი 2020 23:31

    ეს შეიხების გუნდები ნამამდე უნდა მოეეკვეად სანამ ფეხბურთ დედას არ უტირებდნენ ეხლა ნავთობად იქცა ფეხბურთი უკვე გვიანაა მზგავსი ნაბიჟები. მაგრამ აქ სხვა რაღაცაშია საქმე ვიღაცის ინტერესში შედიოდა ეს ყველაფერი. თორე პესეჟემ უარესები ქნა მაგრამ თვალი დახუჭეს. ალბათ სიტისაც გადაახდევინებენ გარკვეულ თან ხას და სასჯელს შეუმსუბუქებენ. ყველაფერი ფულისთვის კეტდება.

    0
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    14 თებერვალი 2020 23:26

    მაგარი უნამუსეობი არიან უეფაში. მაგ გადაწყვეტილებით გუნდი გაანადგურეს აღარავინ გაჩერდება მანდ და გახდება ასტონ ვილას დონის ეგ გუნდი ტეხავს ძაან. დებრუინი მოსაყვანია აუცილებლად გვარდიოლასთან ერთად. მარა პირველი გვარდი უნდა მოვიყვანოთ და დებრუინი რო დაინახავს გვარდი ჩვენთან ეგაც ჩვენ აგვირჩევს და რა მაგარი ცენტრი გვეყოლება. არტური დეიონგი დებრუინი დაიხევენ ნებისმიერს ზამენა ბუსი პუჩი ვიდალი დანარჩენები ყველა გაუშვან. ასევე ნეიმარი და ლაუტაროც თუ იყიდა ბართომ პირადად გამოვალ პეტიციით რო სამუდამოდ დატოვონ ბარსას პრეზიდენტად. მაგ სამი ტრანსფერით პლიუს გვარდი ყველაფერს მოვიგებთ. სუარესი დემბელე კოუტინიო რაკეტა რობერტო ფირპო ალენია მირანდა პერესი ორიოლი ვაგე ყველა გასაყიდია რო ფული აიღონ და ჩვენც ბანი არ მოგვარჭონ. კუკურელია ტოდიბო და ემერსონი დააბრუნონ. ტრინკაოც ხო მოდის ზაფხულში და სერიოზულ სასტავს ვკრავთ მერე ნახეთ თქვენ ლიგები და ტრიპლეტები

    2
    გასულია
    ხავი ლეგენდა გულშემატკივარი [?]

    14 თებერვალი 2020 23:22

    ოტამენდიზე იჩალიჩონ.სკამზე იდეალური ვარიანტია.
    დე ბრუინი რა თქმა უნდა გაგვაძლიერებს.ასევე როდრი ჰერნანდესი.

    წარმოიდგინეთ და ბრუინე არტური და დე იონგი რა დედას მოიხნავენ ნებისმიერ ცენტრს

    1
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    14 თებერვალი 2020 23:18

    ძაან გამიტყდა ეს ამბავი, მაგარი გუნდია და მეცოდება მაგათი ფანები,მაგრამ..... გვარდი და დებრუინი დახატავს ბარსას👊👊👊👊

    1
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    რაღაცნაირი Culé [?]

    14 თებერვალი 2020 23:15

    ციტატა: Bola
    ჩემი აზრით გამოძვრებიან ...ან ფულს გადაიხდიან ან რამე ტოროლა. თუ არადა ის მაინც გვეცოდინება რომ მესი აღარ გადავა სიტიში :დ

    ნუ ტროლი არა მაგრამ ფულს გადაიხდიან და ან შეამსუბუქებენ და 1 წლიანს გახდიან ან ლიგაზე ითამაშებენ და ტრანსფერებს დაუბლოკავენ.

    0
    გასულია
    Bola Culé [?]

    14 თებერვალი 2020 23:12

    ჩემი აზრით გამოძვრებიან ...ან ფულს გადაიხდიან ან რამე ტოროლა. თუ არადა ის მაინც გვეცოდინება რომ მესი აღარ გადავა სიტიში :დ

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    14 თებერვალი 2020 23:08

    ძაან ცუდია სიტის ეს ბანი მარა ჩვენ უნდა ვიყოჩაღოთ ეხლა ზაფხულში და დავითრიოთ სიტიდან კაი იგროკები სანე დე ბრუინი და ლაპორტი უეჭველი უნდა დავითრიოთ და ეგება პეპიც დავიყოლიოთ ისევ გახდეს ბარსას ტრენერი

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV