ივან რაკიტიჩი: მინდა, ნეიმარი ჩემს გვერდით თამაშობდეს

  • 14-02-2020, 16:13
  • ივან რაკიტიჩი: მინდა, ნეიმარი ჩემს გვერდით თამაშობდეს

    "ბარსელონას" ხორვატმა ნახევარმცველმა, ივან რაკიტიჩმა "პარი სენ-ჟერმენის" თავდამსხმელზე, ნეიმარზე ისაუბრა.

    "ნეიმარი? მინდა, რომ ის ჩემს გვერდით თამაშობდეს. მან თავად უნდა გადაწყვიტოს, რა იქნება მისთვის უკეთესი. ნეიმარი ჩემი მეგობარია და მინდა, ის ბედნიერი იყოს. როცა ნეიმარი ბედნიერია, ის მსოფლიოში ერთ-ერთი საუკეთესო მოთამაშეა." - ციტირებს ივან რაკიტიჩის სიტყვებს Bleacher Report.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    14 თებერვალი 2020 20:25

    ციტატა: Geo-fcb
    სისულელეა, ლპება შიგნიდან და ფეხბურტელებს არ ევასებათ ერთმანეთი არა ველოსიპედი, მთელი ცხოვრება საფეხბურთო პრესას ვეცნობი, კითხვა გაზეთებიდან ვისწავლე :დ (მაშინ ინტერნეტი არ იყო :დ ) და ყოველთვის, აი ყოველთვის ასეთები იწერება გუნდებზე როდესაც მოედანზე აქვს პრობლემები, რამდენიმე თამაში გადააბან, ჩაატარონ მაღალ დონეზე და მერე ნახავთ თურმე როგორ ჰყვარობს ყველა ერთმანეთს.

    ხელმძღვანელობა რო სამზევეთია ეგ სხვა თემაა და ვთანხმდებით ყველა.

    ნეიმარს რაც შეეხება, რის გამო წავიდა და ფულის და გუნდის ერთპიროვნულად ლიდერობის სურვილის გამო, იცოდა რომ ბარსაში მესიზე წინ ვერ დადგებოდა და ოქროს ბურთზე შანსი არ ექნებოდა და იფიქრა წავალ საფრანგეთში, ვიფრენ, ქინებ ლიგაც მოვიგო და ინდივიდუალურ ჯილდოებზე უფრო დავფასდებიო. მარა ჩვეულებრივი დებილი ბრაზილიელი გმოდგა, რომელსაც ტვინი მარტო ფეხებში აქვს. ის ვერ გათვალა რომ როცა ბარსადან პსჟში წახვალ, (გინდაც რეალიდან) აი ჩალპობა ეგ იქნებოდა.
    მივწერე კიდეც ფბზე, მეთქი რას აკეთებ შიგ ხო არა გაქვსო, ცხოვრებაში ყველაზე დიდ შეცდომას დაუშვებო თუ წახვალო... მარა არ წაიკითხა 😂 😂

    შენი ბრალიცაა, უფრო კარგად უნდა აგეხსნა რო არ წასულიყო.

    4
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    14 თებერვალი 2020 19:09

    წადი პარიზში და დაგვასვენე.

    1
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    14 თებერვალი 2020 17:23

    მერე წადი პესეჟეში და შენს გვერდით ითამაშებს

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    FloweN გულშემატკივარი [?]

    14 თებერვალი 2020 16:54

    ციტატა: getsby
    ისე მართალია ამასწინად წავიკითხე ვიღაც წერსა, მართლა შიგნიდან ლპენა გუნდი , ფეხბურთელებს ერთმანეთი არ ევასებათ და პირსუკან ბაზრობენ ცუდებს, სულ არია ამ დედა.. ბართომეომ კლუბი არც კაპიტანია ვინმე ისეთი რო დააწყნსროს ყველაფერი და არც სამომავლოდ ჩანს რამე პერსპექტივები,ნუ დაანრალებთ ყველაფერს მწვრთნელებს ეს უკვე არაჯანსაღი სიტუაციის გამო ხდება ყველაფერი გაქცევაზე იყო ნეიმარიც და მარტო იმას ნი დავაბრალებთ რო ფულEლზე დახამდა ეგრე არარი უბრალოდ ზოგზე უფრო მეტად მოქმედებსის გარემო სადაცაა და ალბათ მართლა არ იყო არც მაშინ და ეხლა უკვე გამოჩნდა კიდეც რო არეულია ყველაფერი.

    რას ამბობ ჩემო ძმაო, ნეიმარის ზურგს უკან ჭორავდნენ ბარსას ფეხბურთელები?🤔🤣 ნეიმარზე ახლოს მესისთან არ ყოფილან მგონი.

    1
    გასულია
    Geo-fcb წევრი [?]

    14 თებერვალი 2020 16:40

    სისულელეა, ლპება შიგნიდან და ფეხბურტელებს არ ევასებათ ერთმანეთი არა ველოსიპედი, მთელი ცხოვრება საფეხბურთო პრესას ვეცნობი, კითხვა გაზეთებიდან ვისწავლე :დ (მაშინ ინტერნეტი არ იყო :დ ) და ყოველთვის, აი ყოველთვის ასეთები იწერება გუნდებზე როდესაც მოედანზე აქვს პრობლემები, რამდენიმე თამაში გადააბან, ჩაატარონ მაღალ დონეზე და მერე ნახავთ თურმე როგორ ჰყვარობს ყველა ერთმანეთს.

    ხელმძღვანელობა რო სამზევეთია ეგ სხვა თემაა და ვთანხმდებით ყველა.

    ნეიმარს რაც შეეხება, რის გამო წავიდა და ფულის და გუნდის ერთპიროვნულად ლიდერობის სურვილის გამო, იცოდა რომ ბარსაში მესიზე წინ ვერ დადგებოდა და ოქროს ბურთზე შანსი არ ექნებოდა და იფიქრა წავალ საფრანგეთში, ვიფრენ, ქინებ ლიგაც მოვიგო და ინდივიდუალურ ჯილდოებზე უფრო დავფასდებიო. მარა ჩვეულებრივი დებილი ბრაზილიელი გმოდგა, რომელსაც ტვინი მარტო ფეხებში აქვს. ის ვერ გათვალა რომ როცა ბარსადან პსჟში წახვალ, (გინდაც რეალიდან) აი ჩალპობა ეგ იქნებოდა.
    მივწერე კიდეც ფბზე, მეთქი რას აკეთებ შიგ ხო არა გაქვსო, ცხოვრებაში ყველაზე დიდ შეცდომას დაუშვებო თუ წახვალო... მარა არ წაიკითხა 😂 😂

    2
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    14 თებერვალი 2020 16:27

    ციტატა: getsby
    უფრო მეტად მოქმედებსის გარემო სადაცაა და ალბათ მართლა არ იყო არც მაშინ და ეხლა უკვე გამოჩნდა კიდეც რო არეულია ყველაფერი.

    100%_იანი ხარ!

    2
    გასულია
    getsby Culé [?]

    14 თებერვალი 2020 16:19

    ისე მართალია ამასწინად წავიკითხე ვიღაც წერსა, მართლა შიგნიდან ლპენა გუნდი , ფეხბურთელებს ერთმანეთი არ ევასებათ და პირსუკან ბაზრობენ ცუდებს, სულ არია ამ დედა.. ბართომეომ კლუბი არც კაპიტანია ვინმე ისეთი რო დააწყნსროს ყველაფერი და არც სამომავლოდ ჩანს რამე პერსპექტივები,ნუ დაანრალებთ ყველაფერს მწვრთნელებს ეს უკვე არაჯანსაღი სიტუაციის გამო ხდება ყველაფერი გაქცევაზე იყო ნეიმარიც და მარტო იმას ნი დავაბრალებთ რო ფულEლზე დახამდა ეგრე არარი უბრალოდ ზოგზე უფრო მეტად მოქმედებსის გარემო სადაცაა და ალბათ მართლა არ იყო არც მაშინ და ეხლა უკვე გამოჩნდა კიდეც რო არეულია ყველაფერი.

    0
    გასულია
    BarcelonaFanTV გულშემატკივარი [?]

    14 თებერვალი 2020 16:15

    წაყევი მერე პარიზში
    ლაუტარომ რეალთან შეთანხმებას მიაღწია მარკამ
    მარკამ

    1
    --------------------
    "მეტი, ვიდრე კლუბი!"
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV