"ხეტაფე" მზადაა ანხელი "ბარსელონაში" გაუშვას

  • 13-02-2020, 13:01
  • "ხეტაფე" მზადაა ანხელი "ბარსელონაში" გაუშვას

    "ხეტაფეს" პრეზიდენტი ანხელ ტორესი აცხადებს, რომ ის თავისი გუნდის საუკეთესო თავდამსხმელს, ანხელ როდრიგესს "ბარსელონაში" გადასვლაში ხელს ვერ შეუშლის.

    32 წლის ფეხბურთელი უსმან დემბელეს შეცვლის ერთ-ერთ ვარიანტად განიხილება. ESPN-ის ცნობით, "ბარსას" მხოლოდ ამ ფეხბურთელის შეძენა შეუძლია, რადგან კატალონიელებს 12 მილიონი ევრო აქვთ, ანხელის გამოსასყიდი თანხა კი 10 მილიონია.

    "არ შემიძლია მას "ბარსელონას" დონის გუნდში გადასვლაში ხელი შევუშალო. "ბარსელონას" უარს ვერ ეტყვი ვინც არ უნდა იყო, ფეხბურთელი თუ სპორტული დირექტორი. გამოსასყიდი თანხა პრობლემა არ იქნება." - ციტირებს ანხელ ტორესის სიტყვებს კატალონიის რადიო.

    ანხელ როდრიგესი "ხეტაფეში" 2017 წლიდან თამაშობს. მადრიდული გუნდის მაისურით ლა ლიგაში ჩატარებულ 90 თამაშში მან 30 გოლი გაიტანა. მიმდინარე სეზონში, ანხელი მოედანზე 20-ჯერ ვიხილეთ (მხოლოდ 6-ჯერ სასტარტო შემადგენლობაში). მის აქტივში 9 გოლი და 2 შედეგიანი გადაცემაა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    14 თებერვალი 2020 02:55

    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: Wtf man
    ციტატა: M10 S9 D11
    ფელიშზე მაინც იჩალიჩონ იჯარით რო მოიყვანონ ოხრად ყავს ატლეტიკოს თავდამსხმელები დაჟე კარასკოც დაბრუნდა მაგათთვისაც კარგია ფელიშის იჯარით გაშვება და ჩვენც ვიხეირებთ დედა რა სამი ასოები არიან ხელმძღვანელობაში

    ატლეტიკოს ყავს ოხრად? პირიქით ძაან ცუდ დღეში არიან. კოშტას და მორატას ტრავმა აქვს. ფელიში და კორეა რჩებათ. გინდ სუყველა ყავდეთ მაინც არ გაუშვებენ იჯარით. 120 მილიონია მაგ ბიჭში გადახდილი და სისულელა მაგის გაშვება

    Someone wava da daiwyebs eg bichi athlecikos trevAas vin gaushvebs magas

    არაა, მაგას მოასუქებენ და გაყიდიან ერთი ლიდერი მაინც მითხარი ვისშიც ფული შესთავაზეს და არ გაყიდეს. ტორესი კუნი ფალკაო კოშტა გრიზი როდრიგო ლუკასი... ისეთ გამოსასყიდ თანხებს უდებენ რო გრანდები გაწვდნენ. და მერე ვითომ არ უნდოდათ გაყიდვა. 150 შესთავაზე ფელიქსში და თითონ ჩამოგიყვანენ. იჯარის რა გითხრა. 120 მილიონიან იგროკებს იჯარით მარტო ბარსა არიგებს

    0
    გასულია
    Gnidius გულშემატკივარი [?]

    14 თებერვალი 2020 01:49

    კაჭარავა იყიდონ 200000 ღირს.

    მარა ქეცბაია გაუშვებს ნეტა.ჩემპიონობისთვის ბრძოლობს თან თასის ნახევარ ფინალშია გასული.შეიძლება უარი უთხრას თითონ კაჭარავამ

    0
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    13 თებერვალი 2020 18:58

    ციტატა: Wtf man
    ციტატა: M10 S9 D11
    ფელიშზე მაინც იჩალიჩონ იჯარით რო მოიყვანონ ოხრად ყავს ატლეტიკოს თავდამსხმელები დაჟე კარასკოც დაბრუნდა მაგათთვისაც კარგია ფელიშის იჯარით გაშვება და ჩვენც ვიხეირებთ დედა რა სამი ასოები არიან ხელმძღვანელობაში

    ატლეტიკოს ყავს ოხრად? პირიქით ძაან ცუდ დღეში არიან. კოშტას და მორატას ტრავმა აქვს. ფელიში და კორეა რჩებათ. გინდ სუყველა ყავდეთ მაინც არ გაუშვებენ იჯარით. 120 მილიონია მაგ ბიჭში გადახდილი და სისულელა მაგის გაშვება

    Someone wava da daiwyebs eg bichi athlecikos trevAas vin gaushvebs magas

    0
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    13 თებერვალი 2020 18:47

    ციტატა: FloweN
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: BOMBORA ANSU FATI
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    მოაშორეთ,ჩამოწერილი,პენსიონერი.

    ერთი არ გამოჩნდა შენი მოსაწონი რა
    12 მ მეტი არ აქვთ სხვა ვინ გინდა აბა რო არავის უშვებენ ?
    სეზონის ბოლომდე გვჭირდება ვინმე აუცილებლად მერე რა რო 32 წლისაა სეზონის ბოლომდე გაქაჩავს მშვენივრად
    ეს მოაშორეთ ის მოაშორეთ მაშინ ჩადი და შენ შეცვალე ეს ზაფხული არაა და ტრანსფერი არაა გახსნილი მეტის შანსი არი ახლა ?

    ბოატენგი ორი იქნება და გინდ ყოფილა გინდ არა,რა მნიშვნელობა აქ? ინიაკი შეძლებს ბარსას გაძლიერებას.

    ინაკი ვილიამსს თუ გულისხმობ მაგგ ბიჭს არავინ გამოუშვებს ბარსაში))) 2028 მდეაქვს კონტრაქტი, ბასკია პახოდუ და მაგათ სხვა კულტურააქვთ ბილბაოს მიმართ დ მინიმუმ 80 ს მოითხოვენ რომც გამოუშვან, ეხა შენ ბილბაოს დირექტორო იყო ინაკის იჯარას რატო დათანხმდები როცა გუნდი რაღაცას ცდილობს?

    თასის მოგებას უმიზნებენ და ეგ აბრკოლებს,თორე 4 თვიან იჯარაში თუ 12 მილიონს შესთავაზებდა ბარსა ბილბაო დასთანხმდებოდა აუცილებლად.

    0
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    13 თებერვალი 2020 18:45

    ციტატა: M10 S9 D11
    ფელიშზე მაინც იჩალიჩონ იჯარით რო მოიყვანონ ოხრად ყავს ატლეტიკოს თავდამსხმელები დაჟე კარასკოც დაბრუნდა მაგათთვისაც კარგია ფელიშის იჯარით გაშვება და ჩვენც ვიხეირებთ დედა რა სამი ასოები არიან ხელმძღვანელობაში

    ატლეტიკოს ყავს ოხრად? პირიქით ძაან ცუდ დღეში არიან. კოშტას და მორატას ტრავმა აქვს. ფელიში და კორეა რჩებათ. გინდ სუყველა ყავდეთ მაინც არ გაუშვებენ იჯარით. 120 მილიონია მაგ ბიჭში გადახდილი და სისულელა მაგის გაშვება

    0
    გასულია
    FloweN გულშემატკივარი [?]

    13 თებერვალი 2020 17:19

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: BOMBORA ANSU FATI
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    მოაშორეთ,ჩამოწერილი,პენსიონერი.

    ერთი არ გამოჩნდა შენი მოსაწონი რა
    12 მ მეტი არ აქვთ სხვა ვინ გინდა აბა რო არავის უშვებენ ?
    სეზონის ბოლომდე გვჭირდება ვინმე აუცილებლად მერე რა რო 32 წლისაა სეზონის ბოლომდე გაქაჩავს მშვენივრად
    ეს მოაშორეთ ის მოაშორეთ მაშინ ჩადი და შენ შეცვალე ეს ზაფხული არაა და ტრანსფერი არაა გახსნილი მეტის შანსი არი ახლა ?

    ბოატენგი ორი იქნება და გინდ ყოფილა გინდ არა,რა მნიშვნელობა აქ? ინიაკი შეძლებს ბარსას გაძლიერებას.

    ინაკი ვილიამსს თუ გულისხმობ მაგგ ბიჭს არავინ გამოუშვებს ბარსაში))) 2028 მდეაქვს კონტრაქტი, ბასკია პახოდუ და მაგათ სხვა კულტურააქვთ ბილბაოს მიმართ დ მინიმუმ 80 ს მოითხოვენ რომც გამოუშვან, ეხა შენ ბილბაოს დირექტორო იყო ინაკის იჯარას რატო დათანხმდები როცა გუნდი რაღაცას ცდილობს?

    0
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    13 თებერვალი 2020 16:55

    ციტატა: BOMBORA ANSU FATI
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    მოაშორეთ,ჩამოწერილი,პენსიონერი.

    ერთი არ გამოჩნდა შენი მოსაწონი რა
    12 მ მეტი არ აქვთ სხვა ვინ გინდა აბა რო არავის უშვებენ ?
    სეზონის ბოლომდე გვჭირდება ვინმე აუცილებლად მერე რა რო 32 წლისაა სეზონის ბოლომდე გაქაჩავს მშვენივრად
    ეს მოაშორეთ ის მოაშორეთ მაშინ ჩადი და შენ შეცვალე ეს ზაფხული არაა და ტრანსფერი არაა გახსნილი მეტის შანსი არი ახლა ?

    ბოატენგი ორი იქნება და გინდ ყოფილა გინდ არა,რა მნიშვნელობა აქ? ინიაკი შეძლებს ბარსას გაძლიერებას.

    0
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    13 თებერვალი 2020 14:34

    ციტატა: BOMBORA ANSU FATI
    ციტატა: M10 S9 D11
    ფელიშზე მაინც იჩალიჩონ იჯარით რო მოიყვანონ ოხრად ყავს ატლეტიკოს თავდამსხმელები დაჟე კარასკოც დაბრუნდა მაგათთვისაც კარგია ფელიშის იჯარით გაშვება და ჩვენც ვიხეირებთ დედა რა სამი ასოები არიან ხელმძღვანელობაში

    აბა რას იზამს ატლეტიკო ეგრევე კი ფელიშს შეგვიფუთავენ და ისე გამოგვატანებენ ბაფტებით

    ხელმძღვანელობა რო გვყავს მუდო მაგაში გეთანხმები

    და რატო არა ვერ გავიგე მორატა კოშტა კორეა კარასკო რამდენი იგროკი ყავს თავდასხმაში და პლიუს ფელიშს ყველაზე ცოტა გოლი აქვს გატანილი ჯამში 4 გოლი ყველა ტურნირზე (მიუხედავად ამ მაჩვენებლისა აფსოლიტურად ყველას მირჩევნია ფელიში ვის მოყვანის ვარიანტებსაც ბარსა განიხილავს) რატო არ გამოგვატანენ მუდმივი სათამაშო დრო ექნება ბარსაში ბოლო-ბოლო ფეხბურთელს გავუზრდით ამ ნახევარ სეზონში და უფრო ძლიერს დაიბრუნებენ ზაფხულში(ნეტა გამოვისყიდოთ 😂😂) პლიუს ამას რეალის გაჩემპიონება ბარსას მერე ატლეტიკოს არ უნდა და განახევრებულ ბარსას რო გაუჭირდება ჩემპიონობის ახევა რეალისთვის ატლეტიკოშიც კარგად იციან

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    13 თებერვალი 2020 14:14

    ფელიშზე მაინც იჩალიჩონ იჯარით რო მოიყვანონ ოხრად ყავს ატლეტიკოს თავდამსხმელები დაჟე კარასკოც დაბრუნდა მაგათთვისაც კარგია ფელიშის იჯარით გაშვება და ჩვენც ვიხეირებთ დედა რა სამი ასოები არიან ხელმძღვანელობაში

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    13 თებერვალი 2020 13:03

    მოაშორეთ,ჩამოწერილი,პენსიონერი.

    4
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV