უსმან დემბელე თვლის, რომ "ბარსელონას" ვალი აქვს

  • 12-02-2020, 23:18
  • უსმან დემბელე თვლის, რომ "ბარსელონას" ვალი აქვს

    ავტორიტეტული ფრანგული გამოცემის, L'Equipe-ს მიერ გავრცელებული ინფორმაციით, "ბარსელონას" ახალგაზრდა შემტევი უსმან დემბელე თვლის, რომ ის კატალონიურ გუნდთან და მის გულშემატკივრებთან ვალშია.

    გუშინ, დემბელეს ოპერაცია ჩაუტარდა, რის შემდეგაც გაირკვა, რომ მას 6 თვით უქმობა მოუწევს. L'Equipe-ს ცნობით, ოპერაციის დასრულებიდან მალევე, უსმანს კლუბის პრეზიდენტმა, ჟოზეპ მარია ბართომეუმ დაურეკა და უთხრა, რომ "ბარსა" მას კვლავ ენდობა და მომავალი სეზონისთვის ფეხბურთელზე იმედებს ამყარებს.

    იმავე წყაროს ცნობით, დემბელე ფიქრობს, რომ ის "ბარსელონასა" და მისი გულშემატკივრების წინაშე ვალშია. მას წარმატების მხოლოდ კატალონიურ კლუბში მიღწევა სურს და ამ დამოკიდებულებას ვერაფერი შეცვლის. 22 წლის ფეხბურთელი იმედგაცრუებულია იმით, რომ მან, "ბლაუგრანას" მაისურით, მონაწილეობა თამაშების მხოლოდ ნახევარში მიიღო.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 20 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    FloweN გულშემატკივარი [?]

    13 თებერვალი 2020 20:40

    ციტატა: Dadu
    კაი ტიპია მაგრამ მაგდენი კაი ტიპი რამდენი მოიყვანეს და ვერ მოიშორეს ...
    მასე ნეიმარიც სულ ტრამვებში იყო მაგრამ ბარსაში მოიხოდა მოიმატა და სერიოზულად მიუდგა საქმეს არ უვლის ეს ბიჭი თავს სტატია თუ გახსოვთ სახლის პატრონი რო უჩივიდა სახლი გაუპტიურებული უყო ...
    ესეიგი არც ჰიგიენას იცავს არც კვებას არც ძილს და არაფერ სასარგებლოს არ აკეთებს თავისთვის წაეწუწოს აქედან ...
    მესის კიდე რო ვუყურებ ბებერი რივალდო მახსწნდება ათრია ათრია ბარსა და ვანგაალს გააგდებინეს მერე ... ჩვენ ვინც კატალონიელები არ ვართ ფეღბურთის გამო შეგვიყვარდა ბარსა აი შიგნით რაც ხდება მთელი ეს ბოლო 20 წელი რასაც ვუყურებ გულის ამრევი პოლიტიკაა მესი რო წავიდეს გული არ დამწყდება აი ეს ჩმოშნიკები რას მოიფიქრებენ ვნახოთ სლემბელეეებით ააეყობენ გუნდს? ფატის კიდე ვინმე ჭირსება ბავშვია ჯერ ვინ ასწავლის სწორად მიდგომას მინდორზე მამამისი თუ იქროს ბიჭუნობა

    დორტმუნდში უჩივლა სახლზე, ბარსაში არ ყოფილა ეგ ამბავი

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: FloweN
    მართლა არ მესმის ზოგის... აშკარააა უყვარს ბარსა, და ყოველთვის ცდილობს მაქსიმუმი გააკეთოს, ვიცი რო იმის ნახევარი ვერ გააკეთა რასაც მოველოდით, ვფიქრობდი კიდეც პირველი ტრავმის შემდეგ, რომ უნდა გაეშვათ, მაგრამ თავისი ქცევებით, თავისი მიდგომით შემაცვლევინა აზრი.
    სწორად ვარჯიში დაიწყო, მოიმატა მასა, რამდენიმე კვიროთ ადრე გამოჯანმრთელდა, და ზედმეტი დატვირთვისგან გაუკიზეზდა ტრავმა...
    ზაფხულში თანახმა იყო ნეიმარის ტრანფერის მერეც კი დარჩენილიყო გუნდში და ებრძლოლა ძირითადისთვის, უკეთეს ხელფასზე თქვა უარი ბაიერნში, არადა იქ სასტარტოს კაცი იქნებოდა უეჭველი.

    ექიმებმა უნდა შეისწავლონ კარგად და თუ ქრონიკული არაა ტრავმა უნდა დარჩეს და იბრძოლოს ძირითადისთვის, დაგვიმტკიცოს რა შეუძლია რეალურად, ნიჭი კი აქვს მარა ჭკუა აკლდა ყოველთვის, ინტელექტი არ ქონდა და იმედია დაიხვეწება, 22 ისაა ჯერ 22ის))) მინიმუმ 10 წელი წინ აქვს.
    თუ ქრონიკული ტრავმა ექნება ან კიდე მიიღებს რამე სეროზულს ამის შემდეგ, უკვე უეჭველი გასაშვები იქნება, მიუხედავად იმისა როგორ ძალიანაც უნდა დარჩენა და წარმატების მიღწევა ბარსაში.

    ვინგერს ტვინი ნაკლებად ჭირდება,

    მეცოდება ისე ძალიან, ძანააა ტრამვებისკენ მიდრეკილი.

    23 ხდება და ფაქტიურად 2 წელია სუ ლაზარეთშია

    კარგი რა :დ ვინგერს რატო ჭირდება ნაკლებად ჭკუა? ისეთ მომენტში აკეთებდა ხოლმე პასს როცა არ იყო საჭირო და ისეთ მომენტში მიდიოდა კაცზე როცა პასი იყო საჭირო...

    1
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    13 თებერვალი 2020 12:55

    ციტატა: Barca_MNS
    გაახანგძლივოს დაბალი ხელფასით :დდდ რაღა გაშვება ახლა ამას არავინ გაუშვებს. რამდნეი უჯდებათ ამის მოყვანა და მკურნალობა .22 საა თან ჯერ სადაა ..

    თავის დროზე უნდა გაეკეთებინათ ოპერაცია ამისთვის და არ იქნებოდა პრობლემა ამდენი., დაიკიდეს და აი შედეგიც

    2017 ხომ გაუკეთეს, ეს მეორე ოპერაციაა.

    0
    საიტზეა
    Futbol Club Barcelona გულშემატკივარი [?]

    13 თებერვალი 2020 12:03

    ჰო, ვალი აქვს დაახლოებით 150 მილიონი და ერთადერთი რითიც შეიძლება განმოისყიდოს ესაა მისი გაწუწვა გუნდიდან უკანმოუხედავად. ტრავმიანობას რო თავი დავანებოთ ტექნიკა ამას არააქ და გონება, სისწრაფე აქ მარტო და ეგეთი ერთუჯრედიანი თოხარიკი ცხენები ვედრო მანეთად ყრია აი რა სირად გვინდა

    6
    საიტზეა
    o.dembele11 წევრი [?]

    13 თებერვალი 2020 11:39

    აუ მართლა ისე ამასაც მესივითბროდაემართოს 😂😂 ნუ ეგრე არაა უკვე, დემბუზას გაშვებას მისი ლაზარეთში ყოფნა მირჩევნია სანამ არ მომჯობინდები იმ დონემდე მიყვარს ეგ კსცი

    3
    გასულია
    WhichonesPink წევრი [?]

    13 თებერვალი 2020 10:39

    ახლა იღადავეთ და ვალად ყოფნის ამბავში ესეც მესისავით რო გაიჩითოს laughing

    3
    გასულია
    Dadu წევრი [?]

    13 თებერვალი 2020 10:35

    კაი ტიპია მაგრამ მაგდენი კაი ტიპი რამდენი მოიყვანეს და ვერ მოიშორეს ...
    მასე ნეიმარიც სულ ტრამვებში იყო მაგრამ ბარსაში მოიხოდა მოიმატა და სერიოზულად მიუდგა საქმეს არ უვლის ეს ბიჭი თავს სტატია თუ გახსოვთ სახლის პატრონი რო უჩივიდა სახლი გაუპტიურებული უყო ...
    ესეიგი არც ჰიგიენას იცავს არც კვებას არც ძილს და არაფერ სასარგებლოს არ აკეთებს თავისთვის წაეწუწოს აქედან ...
    მესის კიდე რო ვუყურებ ბებერი რივალდო მახსწნდება ათრია ათრია ბარსა და ვანგაალს გააგდებინეს მერე ... ჩვენ ვინც კატალონიელები არ ვართ ფეღბურთის გამო შეგვიყვარდა ბარსა აი შიგნით რაც ხდება მთელი ეს ბოლო 20 წელი რასაც ვუყურებ გულის ამრევი პოლიტიკაა მესი რო წავიდეს გული არ დამწყდება აი ეს ჩმოშნიკები რას მოიფიქრებენ ვნახოთ სლემბელეეებით ააეყობენ გუნდს? ფატის კიდე ვინმე ჭირსება ბავშვია ჯერ ვინ ასწავლის სწორად მიდგომას მინდორზე მამამისი თუ იქროს ბიჭუნობა

    0
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    13 თებერვალი 2020 10:17

    ციტატა: FloweN
    მართლა არ მესმის ზოგის... აშკარააა უყვარს ბარსა, და ყოველთვის ცდილობს მაქსიმუმი გააკეთოს, ვიცი რო იმის ნახევარი ვერ გააკეთა რასაც მოველოდით, ვფიქრობდი კიდეც პირველი ტრავმის შემდეგ, რომ უნდა გაეშვათ, მაგრამ თავისი ქცევებით, თავისი მიდგომით შემაცვლევინა აზრი.
    სწორად ვარჯიში დაიწყო, მოიმატა მასა, რამდენიმე კვიროთ ადრე გამოჯანმრთელდა, და ზედმეტი დატვირთვისგან გაუკიზეზდა ტრავმა...
    ზაფხულში თანახმა იყო ნეიმარის ტრანფერის მერეც კი დარჩენილიყო გუნდში და ებრძლოლა ძირითადისთვის, უკეთეს ხელფასზე თქვა უარი ბაიერნში, არადა იქ სასტარტოს კაცი იქნებოდა უეჭველი.

    ექიმებმა უნდა შეისწავლონ კარგად და თუ ქრონიკული არაა ტრავმა უნდა დარჩეს და იბრძოლოს ძირითადისთვის, დაგვიმტკიცოს რა შეუძლია რეალურად, ნიჭი კი აქვს მარა ჭკუა აკლდა ყოველთვის, ინტელექტი არ ქონდა და იმედია დაიხვეწება, 22 ისაა ჯერ 22ის))) მინიმუმ 10 წელი წინ აქვს.
    თუ ქრონიკული ტრავმა ექნება ან კიდე მიიღებს რამე სეროზულს ამის შემდეგ, უკვე უეჭველი გასაშვები იქნება, მიუხედავად იმისა როგორ ძალიანაც უნდა დარჩენა და წარმატების მიღწევა ბარსაში.

    ვინგერს ტვინი ნაკლებად ჭირდება,

    მეცოდება ისე ძალიან, ძანააა ტრამვებისკენ მიდრეკილი.

    23 ხდება და ფაქტიურად 2 წელია სუ ლაზარეთშია

    2
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Dat- გულშემატკივარი [?]

    13 თებერვალი 2020 08:57

    My Webpage ერთი ერთშია ძმაო

    2
    --------------------
    № 10
    გასულია
    FloweN გულშემატკივარი [?]

    13 თებერვალი 2020 05:56

    მართლა არ მესმის ზოგის... აშკარააა უყვარს ბარსა, და ყოველთვის ცდილობს მაქსიმუმი გააკეთოს, ვიცი რო იმის ნახევარი ვერ გააკეთა რასაც მოველოდით, ვფიქრობდი კიდეც პირველი ტრავმის შემდეგ, რომ უნდა გაეშვათ, მაგრამ თავისი ქცევებით, თავისი მიდგომით შემაცვლევინა აზრი.
    სწორად ვარჯიში დაიწყო, მოიმატა მასა, რამდენიმე კვიროთ ადრე გამოჯანმრთელდა, და ზედმეტი დატვირთვისგან გაუკიზეზდა ტრავმა...
    ზაფხულში თანახმა იყო ნეიმარის ტრანფერის მერეც კი დარჩენილიყო გუნდში და ებრძლოლა ძირითადისთვის, უკეთეს ხელფასზე თქვა უარი ბაიერნში, არადა იქ სასტარტოს კაცი იქნებოდა უეჭველი.

    ექიმებმა უნდა შეისწავლონ კარგად და თუ ქრონიკული არაა ტრავმა უნდა დარჩეს და იბრძოლოს ძირითადისთვის, დაგვიმტკიცოს რა შეუძლია რეალურად, ნიჭი კი აქვს მარა ჭკუა აკლდა ყოველთვის, ინტელექტი არ ქონდა და იმედია დაიხვეწება, 22 ისაა ჯერ 22ის))) მინიმუმ 10 წელი წინ აქვს.
    თუ ქრონიკული ტრავმა ექნება ან კიდე მიიღებს რამე სეროზულს ამის შემდეგ, უკვე უეჭველი გასაშვები იქნება, მიუხედავად იმისა როგორ ძალიანაც უნდა დარჩენა და წარმატების მიღწევა ბარსაში.

    11
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    13 თებერვალი 2020 05:48

    ვაფშე არავის რო არ გვევასებოდეს და მკვდარ ცოცხალს ვუტრიალებდეთ, ამას არავინ გაყიდის დაბალ ფასად, იაფად გაყიდვას ჯობია გუნდში იყოს რაიცი რა ხდება და მომავალში კუჭიც აღარ აეშალოს არამთუ ტრამვა აიკიდოს

    3
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    13 თებერვალი 2020 04:19

    Bartushaze miuweria rame axali Ps4 diski geqneba da matxoveo sanam chamovalo)
    Oooox dembo dembo. BuzisSaklavit xar sacemi.

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    13 თებერვალი 2020 03:05

    აუუუ დემბუუუუზ ❤️❤️❤️❤️ რა ტალანტია და როგორ ტანჯავს ეს ტრამვები

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    13 თებერვალი 2020 01:28

    გაახანგძლივოს დაბალი ხელფასით :დდდ რაღა გაშვება ახლა ამას არავინ გაუშვებს. რამდნეი უჯდებათ ამის მოყვანა და მკურნალობა .22 საა თან ჯერ სადაა ..

    თავის დროზე უნდა გაეკეთებინათ ოპერაცია ამისთვის და არ იქნებოდა პრობლემა ამდენი., დაიკიდეს და აი შედეგიც

    5
    გასულია
    Greengreen წევრი [?]

    13 თებერვალი 2020 01:14

    წადი ბამბა კრიფე თუძმახარ მაგარი დაგვღალე უკვე

    5
    გასულია
    პეპ გუარდიოლა ფანი [?]

    13 თებერვალი 2020 00:58

    დემბუზა ძმურად კონტრაქტის გაწყვეტა მოითხოვე და ჩათვალე გასტუმრებული გექნება ეგ ვალი 🤣🤣 ოღონ შენ აქედან წადი და აქეთ გვქონდეს შენი ვალი თანახმა ვარ

    8
    გასულია
    De jong 00 წევრი [?]

    13 თებერვალი 2020 00:19

    რა აცდენილია სათაური სტატიასთან

    4
    გასულია
    სპარტაკი წევრი [?]

    12 თებერვალი 2020 23:36

    თუ მაგ სიტყვებს გულით იძახი ... მომავალ წლიდან შენი გულშემატკივარი ვიქნები.. იმედია გამოხვალ ფლეისთეიშენის ასაკიდან.. და ნამდვილ ფეხბურთს ითამაშებ.. თორე სკამს 50 თეთრიანი მგზავრიც კი ათბობს..

    15
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    12 თებერვალი 2020 23:34

    დემბუუუზ, რა ჯიგარიაა,გული მეტკინა რომ წავიკითხე kissing_heart heart_eyes cry

    11
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    12 თებერვალი 2020 23:34

    ისე ყველაფერზე გაუკეთონ ოპერაცია. ფეხის ფრჩხილიდან დაწყებული ფაჩრამ.დე და იქნებ მერე აღარ მიიღოს ხოლმე ტრავმები

    9
    გასულია
    GioKakiashvili გულშემატკივარი [?]

    12 თებერვალი 2020 23:27

    Es kide tu daitramveba arvici raa

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge