ჟორდი მესტრე: ნეიმარი სინანულისგან ტიროდა და დაბრუნებას გვთხოვდა

  • 11-02-2020, 19:48
  • ჟორდი მესტრე: ნეიმარი სინანულისგან ტიროდა და დაბრუნებას გვთხოვდა

    "ბარსელონას" ყოფილი ვიცე-პრეზიდენტი ჟორდი მესტრე, Mundo Deportivo-სთან ინტერვიუს დროს, არაერთ საინტერესო საკითხზე საუბრობს. მათ შორისაა ნეიმარის ტრანსფერი.

    "არავინ იცოდა, რომ ნეიმარი მიდიოდა, რადგან მას კლუბისთვის არაფერი უთქვამს. მალევე, ის სინანულისგან ტიროდა და ჩვენთან კომუნიკაციის დროს, დაბრუნების სურვილს გამოთქვამდა."

    "მისი საქციელის შემდეგ, ემოციურ დონეზე, ფეხბურთელის დარბუნებას არ მივესალმებოდი, მაგრამ სპორტული გადმოსახედიდან, ეს მინდოდა."

    "თუ ნეიმარი დაბრუნდება, მან კლუბის წინააღმდეგ სასამართლოში შეტანილი სარჩელი უნდა გამოიხმოს, საკუთარ თავი გაიმათრახოს, ბოდიში მოიხადოს, შეცდომა აღიაროს და რა თქმა უნდა, ნორმალური ცხოვრების წესით იცხოვროს."

    ნეიმარმა "ბარსელონა" 2017 წელს დატოვა, როდესაც "პარი სენ-ჟერმენმა" მისი გამოსასყიდი თანხა, 222 მილიონი ევრო გადაიხადა. გავრცელებული ინფორმაციით, ბრაზილიელმა "ბლაუგრანაში" დაბრუნების სურვილი მალევე გამთქვა, რასაც მესტრეც ადასტურებს. გასულ ზაფხულში, ნეიმარი კატალონიაში დაბრუნების სურვილს უკვე ღიად გამოთქვამდა, მაგრამ ტრანსფერი არ შედგა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    o.dembele11 წევრი [?]

    12 თებერვალი 2020 10:44

    ციტატა: M10 S9 D11
    ხო ხო სულ მუხლები გადაიტყავა ხვეწა-მუდარაში

    😂😂😂😂😂

    მანე მოიყვანონ მესისა გაუხარდება და მეც 😍😍❤️

    2
    გასულია
    Romarioo წევრი [?]

    12 თებერვალი 2020 01:48

    ციტატა: BOMBORA ANSU FATI
    ციტატა: Romarioo
    ციტატა: BOMBORA ANSU FATI
    ჰო ნეიმარი არაა საჭირო და ტრამვიანი მაკაკა არი მომავალი
    ძალიანაც მინდა ნემოს დაბრუნება და იმედია ასეც მოხდება ამ ზაფხულს და სულ არ მაინტერესებს ვინ რას იტყვის
    რომელი ხართ უშეცდომო რა შანსი არ მოუციათ ?
    რა თქვენთვის შეილება იმ მაკაკასთვის შეილება სამი წელია ტრამვის მეტი რო არ დაუმტკიცებია და პატიობთ და კიდე აპრავებთ და ამისთვის არა ?

    უშეცდომო არავინ ხართ ქვა იმან ისროლოს ვინც უშეცდომოა
    ამ კაცმა შეცდომას მიხვდა და დემბელე თუ იმსახურებს 3 წელი ზედიზედ შანს ეს არ უნდა იმსახურებდეს ?

    სასაცილოა უკვე .20 თეთრი არგუმენტი

    მთავარია მესის ბართოს და ნემოს უნდოდეს თორე არც აქ არც იქ და სხვაგან არავის შეეკითხებიან ხვალ რა დღეა

    და ეგრედწოდებული ნემო რამდენს ტოვებს ტრავმიანობის გამო ხომ ვერ შემახსენებ?პსჟს რამდენჯერ დაეხმარა ურთულეს მომენტებში?როგორც მახსოვს ყოველი საჭირო დროს ტრავმა ქონდა.ამიტომ ეგ ნემოც არაა ნაკლები მაგ მხრივ,თან ისიც გასათვალისწინებელია თუ რამხელა ხელფასის დანიშვნა მოუწევთ მისთვის.
    ასევე უშეცდომობასაც მინდა გამოვეხმაურო,ანუ თვითონ შეცდომა აღიარა?მე რაღაც არ მინახავს მსგავსი,მითუმეტეს არც პრაკტიკაში გამოჩენილა ეგ,როდესაც ბარსელონასთან ჰქონდა და აქვს დავა ფულთან დაკავშირებით.აქეთ წაგლეჯაზეა და თურმე ცოდვები მოინანია საწყალმა.ფულზე გაყიდული ერთი პატრა კა*პაა და მისი გენიალური ფეხბურთელობა წარსულს ჩაბარდა,აწი ჟონგლიორობას თუ მიაწვება თორემ არამგონია ოქროს ასოებით ჩაეწეროს ფეხბურთში.უკეთესი შეგნების ბიჭი რომ ყოფილიყო დღეს ბევრად მაღალ დონეზე იქნებოდა და ბარსასაც მაგრად დაეხმარებოდა,მაგრამ სხვა რაღაცეები არჩია,ხო და როგორც არჩია იყოს ახლა იქ და იმ ადგილას,რაც პრიორიტეტული იყო მისთვის.

    ციტატა: Romarioo
    ციტატა: BOMBORA ANSU FATI
    ჰო ნეიმარი არაა საჭირო და ტრამვიანი მაკაკა არი მომავალი
    ძალიანაც მინდა ნემოს დაბრუნება და იმედია ასეც მოხდება ამ ზაფხულს და სულ არ მაინტერესებს ვინ რას იტყვის
    რომელი ხართ უშეცდომო რა შანსი არ მოუციათ ?
    რა თქვენთვის შეილება იმ მაკაკასთვის შეილება სამი წელია ტრამვის მეტი რო არ დაუმტკიცებია და პატიობთ და კიდე აპრავებთ და ამისთვის არა ?

    უშეცდომო არავინ ხართ ქვა იმან ისროლოს ვინც უშეცდომოა
    ამ კაცმა შეცდომას მიხვდა და დემბელე თუ იმსახურებს 3 წელი ზედიზედ შანს ეს არ უნდა იმსახურებდეს ?

    სასაცილოა უკვე .20 თეთრი არგუმენტი

    მთავარია მესის ბართოს და ნემოს უნდოდეს თორე არც აქ არც იქ და სხვაგან არავის შეეკითხებიან ხვალ რა დღეა

    და ეგრედწოდებული ნემო რამდენს ტოვებს ტრავმიანობის გამო ხომ ვერ შემახსენებ?პსჟს რამდენჯერ დაეხმარა ურთულეს მომენტებში?როგორც მახსოვს ყოველი საჭირო დროს ტრავმა ქონდა.ამიტომ ეგ ნემოც არაა ნაკლები მაგ მხრივ,თან ისიც გასათვალისწინებელია თუ რამხელა ხელფასის დანიშვნა მოუწევთ მისთვის.
    ასევე უშეცდომობასაც მინდა გამოვეხმაურო,ანუ თვითონ შეცდომა აღიარა?მე რაღაც არ მინახავს მსგავსი,მითუმეტეს არც პრაკტიკაში გამოჩენილა ეგ,როდესაც ბარსელონასთან ჰქონდა და აქვს დავა ფულთან დაკავშირებით.აქეთ წაგლეჯაზეა და თურმე ცოდვები მოინანია საწყალმა.ფულზე გაყიდული ერთი პატრა კა*პაა და მისი გენიალური ფეხბურთელობა წარსულს ჩაბარდა,აწი ჟონგლიორობას თუ მიაწვება თორემ არამგონია ოქროს ასოებით ჩაეწეროს ფეხბურთში.უკეთესი შეგნების ბიჭი რომ ყოფილიყო დღეს ბევრად მაღალ დონეზე იქნებოდა და ბარსასაც მაგრად დაეხმარებოდა,მაგრამ სხვა რაღაცეები არჩია,ხო და როგორც არჩია იყოს ახლა იქ და იმ ადგილას,რაც პრიორიტეტული იყო მისთვის.

    ეგრედ წოდებული კიარა ა ასეც ქვია ეს ერთი და მეორე პსჟში რას შვრება სულ მადრიდზე მახატია აქ არ ღებულობდა ამ მაკაკასგან განსხვავებით და ის კასტილიანიც კი ამ ჯანმრთელზე ბევრად პროდუქტიულია

    დანარჩენი კი მაგერ ზემოთ მიწერია უკვე ასე რო no comment

    სიმართლე რომ გითხრა დემბელე სულ ცალ ფეხზე მკიდია,ორივე მაგარი ინვალიდია.ეგრედწოდებული ზუსტად იმას აღნიშნავს რა კონტექსტშიც გამოვიყენე,თორემ მისი ნამდვილი სახელი რომ მსგავსად არ იშიფრება მგონი შენც იცი და მეც.
    რაც შეეხება პროდუქტიულობას,რაც პსჟშია საფრანგეთის იქეთ არაფერი უქნია და ლიგა ერთი რამდენად შეიძლება იყოს რომელიმე ფეხბურთელის გამსაზღვრელი ეგეც ცალკე საკითხია.

    0
    გასულია
    Romarioo წევრი [?]

    12 თებერვალი 2020 00:44

    ციტატა: BOMBORA ANSU FATI
    ჰო ნეიმარი არაა საჭირო და ტრამვიანი მაკაკა არი მომავალი
    ძალიანაც მინდა ნემოს დაბრუნება და იმედია ასეც მოხდება ამ ზაფხულს და სულ არ მაინტერესებს ვინ რას იტყვის
    რომელი ხართ უშეცდომო რა შანსი არ მოუციათ ?
    რა თქვენთვის შეილება იმ მაკაკასთვის შეილება სამი წელია ტრამვის მეტი რო არ დაუმტკიცებია და პატიობთ და კიდე აპრავებთ და ამისთვის არა ?

    უშეცდომო არავინ ხართ ქვა იმან ისროლოს ვინც უშეცდომოა
    ამ კაცმა შეცდომას მიხვდა და დემბელე თუ იმსახურებს 3 წელი ზედიზედ შანს ეს არ უნდა იმსახურებდეს ?

    სასაცილოა უკვე .20 თეთრი არგუმენტი

    მთავარია მესის ბართოს და ნემოს უნდოდეს თორე არც აქ არც იქ და სხვაგან არავის შეეკითხებიან ხვალ რა დღეა

    და ეგრედწოდებული ნემო რამდენს ტოვებს ტრავმიანობის გამო ხომ ვერ შემახსენებ?პსჟს რამდენჯერ დაეხმარა ურთულეს მომენტებში?როგორც მახსოვს ყოველი საჭირო დროს ტრავმა ქონდა.ამიტომ ეგ ნემოც არაა ნაკლები მაგ მხრივ,თან ისიც გასათვალისწინებელია თუ რამხელა ხელფასის დანიშვნა მოუწევთ მისთვის.
    ასევე უშეცდომობასაც მინდა გამოვეხმაურო,ანუ თვითონ შეცდომა აღიარა?მე რაღაც არ მინახავს მსგავსი,მითუმეტეს არც პრაკტიკაში გამოჩენილა ეგ,როდესაც ბარსელონასთან ჰქონდა და აქვს დავა ფულთან დაკავშირებით.აქეთ წაგლეჯაზეა და თურმე ცოდვები მოინანია საწყალმა.ფულზე გაყიდული ერთი პატრა კა*პაა და მისი გენიალური ფეხბურთელობა წარსულს ჩაბარდა,აწი ჟონგლიორობას თუ მიაწვება თორემ არამგონია ოქროს ასოებით ჩაეწეროს ფეხბურთში.უკეთესი შეგნების ბიჭი რომ ყოფილიყო დღეს ბევრად მაღალ დონეზე იქნებოდა და ბარსასაც მაგრად დაეხმარებოდა,მაგრამ სხვა რაღაცეები არჩია,ხო და როგორც არჩია იყოს ახლა იქ და იმ ადგილას,რაც პრიორიტეტული იყო მისთვის.

    3
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    12 თებერვალი 2020 00:01

    ხო ხო სულ მუხლები გადაიტყავა ხვეწა-მუდარაში

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Archie გულშემატკივარი [?]

    11 თებერვალი 2020 23:44

    BOMBORA ANSU FATI. 100 პროცენტი!!! ასეთი ყისმათა ყლიფასოვსკი როგორიც "დემბუზაა" ბოლო 30 წელი არ მაგონდება.

    1
    გასულია
    messi წევრი [?]

    11 თებერვალი 2020 21:55

    ეგ პიდარმენი ბარსაში არ დავინახო🖕🖕

    1
    გასულია
    BarcelonaFanTV გულშემატკივარი [?]

    11 თებერვალი 2020 21:46

    10000%ilიანია

    0
    --------------------
    "მეტი, ვიდრე კლუბი!"
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    11 თებერვალი 2020 21:13

    მინე*ს გაგიკეთებს ბარემ

    1
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    პეპ გუარდიოლა ფანი [?]

    11 თებერვალი 2020 21:02

    ეს აუცილებლად დასაბრუნებელია

    7
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    11 თებერვალი 2020 20:43

    დარჩეს სადაცაა და მოკვდეს სინანულში, იმედია არ დააბრუნებენ.

    4
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    პარტნიორები
    Flashscore.ge