ბეტისი-ბარსელონა 2-3 - [VIDEO]

  • 10-02-2020, 02:09
  • ბეტისი-ბარსელონა 2-3 - [VIDEO]

    ესპანეთის ჩემპიონატის 23-ე ტურში "ბარსელონას" ძალიან გაუჭირდა, მაგრამ კატალონიურმა გუნდმა მოგება მაინც მოახერხა.

    გთავაზობთ "ბეტისთან" გამართული მატჩის მიმოხილვას.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ბეტისი ვიდეო
    კომენტარები [ 30 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ხავი ლეგენდა წევრი [?]

    10 თებერვალი 2020 17:11

    ციტატა: გიგა
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ციტატა: გიგა
    წაგვეგო ოღონდ მესის ის დეჟავუ არ გაემაზა... ^^

    ღადაობ?მესის დეჟავუს დედაც მთავარია 3 ქულიანი ჩამორჩენა შენარჩუნდა.ეს ხალხი გამაგიჟებს,მესის ფანები ხართ თუ ბარსელონას?
    მესის დეჟავუუუ ჩემი დედას ვფიცავარ ეს რა წავიკითხე

    შენ ოღონდ არ გაგიჟდე კომენტარის გამო ჯიგარ და გავკარი მესისაც თავის ფეხბურთიანად ;)

    გაგიჟებისკენ შენ უფრო მიექანები ძმობილო.ისეთი რამე დაწერე

    0
    გასულია
    Messi101 წევრი [?]

    10 თებერვალი 2020 12:12

    რეალი ყველაზე მეტად მეზიზღება მაგრამ ლოგიკურად შეაფასე მაგათი ნახევარმცველები და ჩვენი მაგათი დაცვა და ჩვენი მაგათი მწვრთნელი და ჩვენი მარტო მესის იმედი მაქ დანარჩენი მგონია რო 80 % უშანსოდ ვართ ლოგიკურად დაფიქრდი

    2
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    10 თებერვალი 2020 11:54

    ციტატა: Messi101
    აი ეს ნახევარ დაცვა რაც ვნახეთ კროოსი ვალვერდე კაზემირო ისკოსთან საცოდავ დღეში ჩავვარდებით დაფრინავს რეალის ნახევარდაცვა თამაშებს არ უყურებთ მე ძაან მეშინია მაგ თამაშის რამე თუ არ შეცვალეს კიდევ კაი რეალის თავდასხმაა საშინელ ფორმაში თორე უზომოდ დავიჩაგრებოდით

    ფეხები ვერ მოგვჭამოს რეალმა

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Messi101 წევრი [?]

    10 თებერვალი 2020 11:50

    აი ეს ნახევარ დაცვა რაც ვნახეთ კროოსი ვალვერდე კაზემირო ისკოსთან საცოდავ დღეში ჩავვარდებით დაფრინავს რეალის ნახევარდაცვა თამაშებს არ უყურებთ მე ძაან მეშინია მაგ თამაშის რამე თუ არ შეცვალეს კიდევ კაი რეალის თავდასხმაა საშინელ ფორმაში თორე უზომოდ დავიჩაგრებოდით

    3
    გასულია
    გიგა Culé [?]

    10 თებერვალი 2020 11:17

    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ციტატა: გიგა
    წაგვეგო ოღონდ მესის ის დეჟავუ არ გაემაზა... ^^

    ღადაობ?მესის დეჟავუს დედაც მთავარია 3 ქულიანი ჩამორჩენა შენარჩუნდა.ეს ხალხი გამაგიჟებს,მესის ფანები ხართ თუ ბარსელონას?
    მესის დეჟავუუუ ჩემი დედას ვფიცავარ ეს რა წავიკითხე

    შენ ოღონდ არ გაგიჟდე კომენტარის გამო ჯიგარ და გავკარი მესისაც თავის ფეხბურთიანად ;)

    3
    --------------------
    ნამდვილი ფეხბურთი აცელილია თანამედროვეობას, მარტივია გამოსაცნობად თუ რა უშლის ხელს ამას... სამწუხაროა...
    გასულია
    ხავი ლეგენდა წევრი [?]

    10 თებერვალი 2020 11:06

    ციტატა: გიგა
    წაგვეგო ოღონდ მესის ის დეჟავუ არ გაემაზა... ^^

    ღადაობ?მესის დეჟავუს დედაც მთავარია 3 ქულიანი ჩამორჩენა შენარჩუნდა.ეს ხალხი გამაგიჟებს,მესის ფანები ხართ თუ ბარსელონას?
    მესის დეჟავუუუ ჩემი დედას ვფიცავარ ეს რა წავიკითხე

    0
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    10 თებერვალი 2020 10:14

    ციტატა: Ronaldinho.
    ციტატა: გიგა
    წაგვეგო ოღონდ მესის ის დეჟავუ არ გაემაზა... ^^

    რომელ წუთზე იყო?

    67. უფრო ზუსტად 66.09

    0
    გასულია
    BarcelonaFanTV გულშემატკივარი [?]

    10 თებერვალი 2020 09:05

    ციტატა: Messiah
    შეტევა
    დაცვა
    ცენტრი


    შეტევა - ნეიმარი / ობამეიანგი

    დაცვა - კულიბალი/ სკრინიაერი

    ცენტრი - ვან დე ბეკი / პიანიჩი

    ალბას შემცვლელი - ტალიაფიკო


    ზაფხულში მოსახოდია გუნდი... და ეხლა თუ მოგვცეს უფლება შემტევი პირველრიგში...

    დემბელე კოუტინიო გაიყიდება ასე 150-160 მილიონად დაამატე და იყიდე წესიერი ხალხი რა.

    ნეიმარის და პიანიჩის გარდა 💯% და ვერნერი ზაფხულში
    ახლა ესპანეთიდან შეგვიძლია ყიდვა მხოლოდ მგონი

    0
    --------------------
    "მეტი, ვიდრე კლუბი!"
    საიტზეა
    katalomia ფანი [?]

    10 თებერვალი 2020 04:32

    Admin. Kargi interviu misca leom soccerbible-s da tu targmnit da dadebt kargi iqneba.
    https://www.soccerbible.com/interviews/2019/12/lionel-messi-for-soccerbible-magazine-issue-13/

    0
    საიტზეა
    katalomia ფანი [?]

    10 თებერვალი 2020 03:08

    ციტატა: MTG8
    - ეთანხმებით მოსაზრებას, რომ ტონალი თქვენი მემკვიდრეა?

    -"არა. ძალიან კარგია, მაგრამ მოედანზე ჩემგან განსხვავებულია. ტონალის ყველაფერი აქვს, რათა ჩემპიონი გახდეს. უკვე შეუძლია შესანიშნავ გუნდში თამაში. იგი სერია ა-ს საუკეთესო ნახევარმცველია", - ციტირებს პირლოს სიტყვებს La Gazzetta dello Sport.

    მართლა მაგარი ბიჭია და დააკვირდნენ, მთელი იტალია გიჟდება, თან 19 წლისაა.


    Aseti axalgazrdebis yidva misasalmebelia rodesac gunds tavisi skola ar gaachnia tore chvens shemtxvevashi ar ghirs fulis xda bavshvebshi vinaidan ert erti udzlueresi skola akademia gvaqvs da aba ristvis aris es akademia tu fuli vixadet jer ar shemdgar talantebshi?! Iseti asakia eg 16- 19 weli ro odnav garemoebis shecvla da ise airios iqneb fexburteli ro verc ki mixvde kaci tamashobda tu ara saertod adre. Aris bevri nateli magalitebi magis. Ar vambob araa kargi bichitqo magram bevria maseti perspeqtiuli barsas akademiashic.

    2
    გასულია
    Archie გულშემატკივარი [?]

    10 თებერვალი 2020 02:57

    ახალი სისხლია საჭირო გუნდში. ან უნდა შევეგუოთ 2-3 წელი უტიტულო სეზონს და ლა მასიას მიექცეს ყურადღება ან ასე ყოველ წელს 200+ მილოონი უნდა ვიხადოთ " მომავალი მესიებში" და.... 60% გუნდის გასაშვებია!

    მესის კიდე ნუ შეეცით. ნორმალური მწვრთნელი არა მგონია თავის სოლო პარტიას მესის არ დაუთმობს და შესაბამოსობის კუთხით გუნდიც დალაგდება

    აგერ 40ს გადავაბიჯე და ერთ ერთ ევროპულ ქვეყააში (თუმცა თვითონ მათ თავს ღარ მიაკუთვნებენ) მართვის მოწმობი აღებისას ინსტრუქტორმა მითხრა : მირჩევნია თავიდან შეგასწავლო მართვა ვიდრე "გადაგასწავლოო" მიხედავად იმისა რომ სამი სხვა მატერიკის მართვის მოწმობას ვფლობ

    1
    გასულია
    MTG8 გულშემატკივარი [?]

    10 თებერვალი 2020 02:48

    - ეთანხმებით მოსაზრებას, რომ ტონალი თქვენი მემკვიდრეა?

    -"არა. ძალიან კარგია, მაგრამ მოედანზე ჩემგან განსხვავებულია. ტონალის ყველაფერი აქვს, რათა ჩემპიონი გახდეს. უკვე შეუძლია შესანიშნავ გუნდში თამაში. იგი სერია ა-ს საუკეთესო ნახევარმცველია", - ციტირებს პირლოს სიტყვებს La Gazzetta dello Sport.

    მართლა მაგარი ბიჭია და დააკვირდნენ, მთელი იტალია გიჟდება, თან 19 წლისაა.

    1
    --------------------
    2007-∞ 🔵🔴
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    10 თებერვალი 2020 02:48

    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: M10 S9 D11
    ეს მესი ნერვებს მიშლის გაიტანე გოლები შე შობელძაღლო გაიტანე რააა

    თან ისეთებს აფუჭებს რო ნერვოზი ამკიდა, იმედია ხეტაფესთან გაიტანს გოლებს.

    ამოქაჩავს არაფერი არაა ცენთრი შეიკრას მთავარია და გრიზმანმა მოუმატოოს

    დააყენოს არტური და გამაგრებულიც ექნება ცენტრი და ყველაფერიც

    ხო მარა რატომგაც მგონია რო არტური რო არ შემოიყვანოს ზამენიდან მეორე ტაიმს ძაან ჩააგდებს გუნდიი რავი მგონია რო მაგ ერთი კაციით იჭერს მთელ ტაიმს

    არტური ძირითადში და არტურო შეცვლაზე,დაღლილ მეტოქეს დაერევა და გააქრობს, არტური-ბუსი-ფრენკი მაგრად დადგება.

    5
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    10 თებერვალი 2020 02:43

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: M10 S9 D11
    ეს მესი ნერვებს მიშლის გაიტანე გოლები შე შობელძაღლო გაიტანე რააა

    თან ისეთებს აფუჭებს რო ნერვოზი ამკიდა, იმედია ხეტაფესთან გაიტანს გოლებს.

    ამოქაჩავს არაფერი არაა ცენთრი შეიკრას მთავარია და გრიზმანმა მოუმატოოს

    დააყენოს არტური და გამაგრებულიც ექნება ცენტრი და ყველაფერიც

    ხო მარა რატომგაც მგონია რო არტური რო არ შემოიყვანოს ზამენიდან მეორე ტაიმს ძაან ჩააგდებს გუნდიი რავი მგონია რო მაგ ერთი კაციით იჭერს მთელ ტაიმს

    1
    გასულია
    MTG8 გულშემატკივარი [?]

    10 თებერვალი 2020 02:43

    მეგობრები, ფეხბურთელების დაფარულ მანძილს ნახულობთ რომელიმე საიტზე?

    0
    --------------------
    2007-∞ 🔵🔴
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    10 თებერვალი 2020 02:41

    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: M10 S9 D11
    ეს მესი ნერვებს მიშლის გაიტანე გოლები შე შობელძაღლო გაიტანე რააა

    თან ისეთებს აფუჭებს რო ნერვოზი ამკიდა, იმედია ხეტაფესთან გაიტანს გოლებს.

    ამოქაჩავს არაფერი არაა ცენთრი შეიკრას მთავარია და გრიზმანმა მოუმატოოს

    დააყენოს არტური და გამაგრებულიც ექნება ცენტრი და ყველაფერიც

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    10 თებერვალი 2020 02:40

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: M10 S9 D11
    ეს მესი ნერვებს მიშლის გაიტანე გოლები შე შობელძაღლო გაიტანე რააა

    თან ისეთებს აფუჭებს რო ნერვოზი ამკიდა, იმედია ხეტაფესთან გაიტანს გოლებს.

    ამოქაჩავს არაფერი არაა ცენთრი შეიკრას მთავარია და გრიზმანმა მოუმატოოს

    1
    საიტზეა
    katalomia ფანი [?]

    10 თებერვალი 2020 02:37

    Getafestan ase ro vsinjot : sayrdenat busi da raketa magat win frenki, arturi da leo. da erti tavdasxmeli grizmo. Anu 5 nax mcveli da erti gamokvetili tavdasxmeli. + Semedo - albas aqtiuroba roca sheutevt da mgoni ar iqneba cudi varianti. (Ro gvaklia tavdasxmelebi mag pontshi tore 4-3-3 ra jobia)

    0
    გასულია
    NEYBarca ფანი [?]

    10 თებერვალი 2020 02:37

    მოკლედ ცუდათ ითამაშესო ვერ ვიტყვი ... ფირვარდია საჭირო გუნდში , დე იონგი და არტურო ითვისებდა ხანდახან ფორვარდის პოზიციას, ჩემი ნება რო იყოს ლაუტაროს მოვიყვანდი და გრიზმანს გადავწევდი მარცხნივ, კი თამაშობს ახლა ფორვარდად მარა ვერაფერს ვერ შვება ჯობს ისევ ვინგერად დააყენოს კიკემ თან დაცვას უფრო მეტად დაეხმარება რაც კარგად გამოსდის. ნახევარდაცვაში გასაშვებია რაკიტიჩი პირველ რიგში , რუისია მოსაყვანი ნაპოლიდან. დაცვაში მარცხენა მცველია საჭირო და ფირპო არენდაზე გასაშვები ან გასაყიდი საერთოდ. გაია- გრიმალდოდან არის ერთ-ერთი მოსაყვანი. ხოდა ბოლოს ერთი კარგი ცენტრ მცველი და ეგაა რა შეიკვრება გუნდი.

    1
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    10 თებერვალი 2020 02:37

    ციტატა: M10 S9 D11
    ეს მესი ნერვებს მიშლის გაიტანე გოლები შე შობელძაღლო გაიტანე რააა

    თან ისეთებს აფუჭებს რო ნერვოზი ამკიდა, იმედია ხეტაფესთან გაიტანს გოლებს.

    2
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    პარტნიორები
    Flashscore.ge