"ბარსას" სამიზნე: ესპანეთში თამაში სახალისო იქნებოდა

"ბარსას" სამიზნე: ესპანეთში თამაში სახალისო იქნებოდა

ლუის სუარესის შეცვლის ერთ-ერთი კანდიდატი ტიმო ვერნერი თავის მომავალზე საუბროსბ და აცხადებს, რომ ესპანეთში თამაში, მისთვის, სახალისო იქნებოდა.

"საზღვარგარეთ თამაში წარმომიდგენია, მაგრამ კონკრეტული კლუბი ჯერ არა. ყველაფრისთვის ღია ვარ. როდესაც ამერიკაში ვისვენებდი, ყველგან ინგლისური ფეხბურთი იყო. თუმცა, ასევე ყველასთვის ნაცნობი და დიდი კლუბები არიან ესპანეთში, სადაც თამაში სახალისო იქნებოდა.

როდესაც 23 წლის ასაკში სეზონში 20 გოლს გაიტან, ბუნებრივია, ინტერესს იწვევ. თუმცა, ამ ეტაპზე, მომავალზე არ ვფიქრობ." - ციტირებს ტიმო ვერნერის სიტყვებს Kicker.

"ბარსელონაში" ლუის სუარესის შეცვლის მთავარ კანდიდატად ლაუტარო მარტინესი მიიჩნევა, ტიმო ვერნერი კი, კატალონიელთა პრიორიტეტების სიაში, მე-2 ადგილზეა. 23 წლის გერმანელმა, "ლაიპციგში" ჩატარებულ 142 თამაშში 86 გოლი გაიტანა, აქედან 28 თამაში და 25 გოლი მიმდინარე სეზონზე მოდის.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    Culé [?]
    4 თებერვალი 2020 23:31
    0
    ეს მირჩევნია ორივეს ჰალანდსაც და ლაუტარო მარტინესსაც
    Culé [?]
    4 თებერვალი 2020 18:31
    1
    ხოოო ეს კაი ბალღია მოიყვანონ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    4 თებერვალი 2020 18:10
    3
    მოიყვანეთ რა ეს ბიჭი მოიყვანეთ
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    ფანი [?]
    4 თებერვალი 2020 17:36
    5
    ვერნერი ალბათ,ყველაზე კარგი შემცვლელი იქნება ჯეკას,ყველაფერი აქვს მაგრ 9რო ჩამოყალიბდეს გერმანელებს შრომა უყვართ,მარტინეს ჯობია ათი თავით
    Culé [?]
    4 თებერვალი 2020 17:20
    6
    თავისუფალი აგენტი ხდება ზაფხულში, ხო? მოიყვანონ,მშვენიერია.
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    ფანი [?]
    4 თებერვალი 2020 17:02
    3
    მოდი ბიძია მერე რაღას წვალობ. კაი ბიჭია ეს
    წევრი [?]
    4 თებერვალი 2020 16:21
    3
    ვერნერიი გვინდაა! ან ჰაალანდი თუ ბორუსია გამოუშვებს
    ფანი [?]
    4 თებერვალი 2020 16:21
    2
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ნეიმარი სრ იზრდება
    ტრამვა მიიიღო თავის დაბადების დღის წბეულაბაზე

    ჰაჰაჰა :)

    სურათები ვნნხე გშინ "პარიზელები პარიზულ ზმანებშში"ქოლგიანი ხალხიც დაუქირავებია მაგ პიტალოს:) ფუ მაგათი სიაფანტი სუყველაფერს.:D.

    მაგ ქათამს კიდე ვიცნ მოთრევს ან მცდელობა ექნება მაგის მოყვანის მაგას შეუარდა ბაკაიკო სპალნაში.

    My Webpage ნახე ამთი:)
    გულშემატკივარი [?]
    4 თებერვალი 2020 16:15
    2
    ეს მოიყვანეთ ბიიიიიიჭოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოო
    Culé [?]
    4 თებერვალი 2020 16:07
    2
    ნეიმარი სრ იზრდება
    ტრამვა მიიიღო თავის დაბადების დღოს წბეულაბაზე

    საკუთარი სიქაჯით ხო გაინადგურა კარიერა ეხა რაც დარჩა ისიც უნდა გაინადგუროს გულაობის გამო.

    არააა ნეიმარი რო ჰარდ ვორკერი ყოფილიყოო რავი დღესს რა იქნებოდა
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    ფანი [?]
    4 თებერვალი 2020 15:52
    2
    Dzalian kargi iqneba tu mova es bichi barsashi❤️. Lautarosac mirchevnia me piradad

    როგორც მოგეხსენებათ, "ბარსელონას" შემტევმა, ოსმან დემბელემ ვარჯიშზე მორიგი დაზიანება მიიღო. As-მა ფრანგის ტრავმის სიმძიმე დაადგინა.

    კატალონიური კლუბის ვინგერი ბარძაყის კუნთის სიმძიმის გამო ორ კვირას გამოტოვებს. როგორც მოგეხსენებათ, "ბლაუგრანას" 11-იანი 27 ნოემბრის შემდეგ არ თამაშობს.

    ჯერჯერობით უცნობია, იქნება თუ არა დემბელე სრულფასოვნად მზად ჩემპიონთა ლიგის პლეი-ოფის პირველი შეხვედრისთვის.

    "ლურჯ-ბროწეულისფრების" მოწინააღმდეგე 1/8 ფინალში "ნაპოლი" იქნება. ოსმანის ანგარიშზე ლა ლიგის მიმდინარე სეზონში ჯერჯერობით ერთი გოლია.