პირველ გუნდთან ერთად 14-მა ახალგაზრდა ფეხბურთელმა ივარჯიშა

  • 3-02-2020, 21:50
  • პირველ გუნდთან ერთად 14-მა ახალგაზრდა ფეხბურთელმა ივარჯიშა

    იმის გამო, რომ "ბარსელონას" წინ რთული კალენდარი ელის და კატალონიელთა პირველ გუნდში მხოლოდ 14 ჯანმრთელი ფეხბურთელია, კიკე სეტიენს, დღევანდელ ვარჯიშზე, ბევრი ახალგაზრდა მოთამაშის გამოძახება მოუხდა.

    საერთო ჯამში, "ბარსა ბ"-დან და 19-წლამდელთა გუნდიდან სეტიენმა 14 ფეხბურთელს უხმო. იმდენივეს, რამდენიც პირველი გუნდიდან სრული დატვირთვით ვარჯიშობს.

    ბარსა ბ

    მეკარეები: ინიაკი პენია, სერჟი პუჩი;

    მცველები: ოსკარ მინგესა, ხორხე კუენკა;

    ნახევარმცველები: რიკი პუჩი, რამონ მონჩუ, მატეუს პერეირა;

    თავდამსხმელები: ალექს კოლიადო, რეი მანაი, ანსუ ფატი.

    19-წლამდელთა გუნდი

    მცველი: მიკა მარმოლი;

    ნახევარმცველი: ანტონიო ჟესუსი;

    თავდამსხმელები: კონრად დე ლა ფუენტე (სურათზე), ნილს მორტიმერი.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    carles puyol 5 გულშემატკივარი [?]

    4 თებერვალი 2020 00:17

    ფატი რატო წერია მანდ.ეგ უკვე პირველი გუნდის წევრია

    1
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    3 თებერვალი 2020 23:56

    ციტატა: Bobi
    ციტატა: Wtf man
    ციტატა: Bobi
    ციტატა: Wtf man
    ტრავმირებულები დემბელე სუარესის გარდა სხვა ვინ გვყვავს?

    ნეტუ და ვიდალი

    ანუ რა გამოდის სულ 18 ფეხბურთელი გვყვავს ძირითად გუნდში? ნუ ფატიც მივათვალოთ და 19. დაშალეს გუნდი იმენა რა

    ფაქტიურად რესურსი არ აქვს გუნდს ამ ვითარებიდან 3 თასზე კი არა ერთზე ფიქრიც ძაან ძნელი იქნება

    პერესი ნაღდად არ იყო გასაშვები სკამზე გვეყოლებოდა მაინც აბა ეხლა საერთოდ რო არ გვყვავს არავინ ეგ ჯობია? იმენა ჩამოსხმა ხელმძღვანელობა გვყვავს. ზაფხულში უნდა გაეშვათ და არ ზამთარში. ამ ზაფხულს სუარესია გასაშვები და ნეიმარია მოსაყვანი პლიუს მაგას ტრინკაოც ხო გადმოდის და ეგაა მეტი არავინ გვინდა შეტევაში. ნეიმარი გრიზმანი მესი დემბელე ფატი ტრინკაო

    2
    გასულია
    Bobi ფანი [?]

    3 თებერვალი 2020 23:38

    ციტატა: Wtf man
    ციტატა: Bobi
    ციტატა: Wtf man
    ტრავმირებულები დემბელე სუარესის გარდა სხვა ვინ გვყვავს?

    ნეტუ და ვიდალი

    ანუ რა გამოდის სულ 18 ფეხბურთელი გვყვავს ძირითად გუნდში? ნუ ფატიც მივათვალოთ და 19. დაშალეს გუნდი იმენა რა

    ფაქტიურად რესურსი არ აქვს გუნდს ამ ვითარებიდან 3 თასზე კი არა ერთზე ფიქრიც ძაან ძნელი იქნება

    0
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    3 თებერვალი 2020 23:12

    ციტატა: Bobi
    ციტატა: Wtf man
    ტრავმირებულები დემბელე სუარესის გარდა სხვა ვინ გვყვავს?

    ნეტუ და ვიდალი

    ანუ რა გამოდის სულ 18 ფეხბურთელი გვყვავს ძირითად გუნდში? ნუ ფატიც მივათვალოთ და 19. დაშალეს გუნდი იმენა რა

    3
    გასულია
    Bobi ფანი [?]

    3 თებერვალი 2020 22:35

    ციტატა: Wtf man
    ტრავმირებულები დემბელე სუარესის გარდა სხვა ვინ გვყვავს?

    ნეტუ და ვიდალი

    1
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    3 თებერვალი 2020 22:22

    ტრავმირებულები დემბელე სუარესის გარდა სხვა ვინ გვყვავს?

    1
    გასულია
    DAVID_BARCA_FAN წევრი [?]

    3 თებერვალი 2020 22:12

    ციტატა: M10 S9 D11
    დე ლა ფუენტეს აქებენო და მართალია?

    კი მართალია

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    3 თებერვალი 2020 22:07

    დე ლა ფუენტეს აქებენო და მართალია?

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Bobi ფანი [?]

    3 თებერვალი 2020 21:59

    ვითომ ხო კაია ამდენი ახალგაზრდა რო ვარჯიშობს პირველ გუნდთან მარა რეალურად ძირითადი გუნდის საკადრო პრობლემებსა და რესურსის სიმცირეზე მიუთითებს
    და სრული დატვირთვით რო 14 ფეხბურთელი ვარჯიშობს ძირითადი გუნდიდან ეს მეტწილად ვალვერდეს დამსახურებაა, იმდენად სუსტი ფიზ მომზადება ქონდა რო შედეგს ეხლაც იმკის გუნდი

    10
    გასულია
    Soxa წევრი [?]

    3 თებერვალი 2020 21:57

    არაუხოს რატო არ იძახებს?! confused

    3
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    3 თებერვალი 2020 21:55

    ფატი უკვე პირველი გუნდის წევრია.

    9
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV