ტერ შტეგენის დაუჯერებელი შედეგი "ლევანტესთან"

  • 3-02-2020, 13:51
  • ტერ შტეგენის დაუჯერებელი შედეგი "ლევანტესთან"

    მარკ-ანდრე ტერ შტეგენს ფეხით თამაში არასდროს დაეწუნებოდა, მაგრამ "ლევანტესთან" გუშინ გამართულ შეხვედრაში (2-1) გერმანელი მეკარის მიერ დაფიქსირებული შედეგი მაინც განსაკუთრებულია.

    ლა ლიგის 22-ე ტურის მატჩში, "ლევანტეს" მიერ გატანილ ერთადერთ გოლში ტერ შტეგენს თავისი წვლილი მაინც მიუძღვის, მაგრამ ისიც უნდა აღინიშნოს, რომ მარკმა 4 სეივი განახორციელა და გუნდს შეტევების დაწყებაშიც ეხმარებოდა.

    Tribuna-ს ინფორმაციით, მარკ-ანდრე ტერ შტეგენმა, გუშინდელ შეხვედრაში, 46 პასი გააკეთა და ყველა მათგანი ზუსტი გამოდგა.

    აქვე შეგახსენებთ, რომ ტერ შტეგენი ევროპის წამყვან 5 ჩემპიონატში მოთამაშე ერთადერთი მეკარეა, რომელსაც, მიმდინარე სეზონში, 2 საგოლე გადაცემა აქვს გაკეთებული.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Lasha71 Culé [?]

    4 თებერვალი 2020 11:54

    რა წვლილი მიუძღვის ტერ შტეგენს დოლის გაშვებაში? თამაშს უყურეთ საეეთოდ? რიკოშეტი იყო, ბურთმა მიმართულება შეიცვალა და ფოკიზნიკი კი არაა კაცი მეკარეა!

    0
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    3 თებერვალი 2020 21:46

    ციტატა: Madrid 4 ever
    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ციტატა: Madrid 4 ever
    ამ მომენტში 4-5 ტოპ მეკარეა ერთ დონეზე. ობლაკი ერთ მომენტში გაპიარდა,მაგრამ ეგ გუნდის დამსახურება იყო.
    ყოველთვის მიკვირდა ბუფონის პიარკამპანია. დიდა და ტოლდო მასზე არანაკლები იყვნენ.

    იტალიურ დაცვას - განსაკუთრებით გრანდების - სულ არ სჭირდება მგონი მეკარეე, 10 კაცი რომ დაცვაში დგას რაღად გინდა უკან მე-11-ე კაცი! laughing laughing laughing

    არამგონია იტალიური ფილოსოფია ყრუ დაცვას გულისხმობდეს. 2006 წლის იტალია ნამდვილად არ იყო მეორე ნომრად მოთამაშე.
    "ავტობუსი" ეს მაურინიოს და სიმეონეს სტილია.

    1982 წლიდან მოყოლებული ენცო ბეარზოტის დროიდან ! შეტევა არ უთამაშიათ პრო@@@@ჩოს ფუძემდებლებს joy joy joy წელი არ მახსოვს ჩეზარე პრანდელი მოიყვანეს რომელმაც შეტევა გააცოცხლა დაცვაზე აღარ იყო ორიენტირებული გუნდი და ეგრევე გააგდეს ეგ არ არის ჩვენი იტალიური ფეხბურთიო joy joy joy მაგრამ დაცვა ჰო ნამდვილად სისხლში აქვთ 1982 -ში ბეარზოტი მსოფლიოზე 6 ! მცველით ძირითადში თამაშობდა : მარჯვნივ ფრანკო ბარეზი მარცხნივ კაბრინი ცენტრში სამი კაცი ჰყავდა joy joy joy ბერგომი , გაეტანო შირეა და ფილვიო კოლოვატი და ბოლოს მათ წინ ჯენტილე joy joy joy ეგრე მოაგებინა იტალიას მსოფლიო 1982 წელს

    1
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    3 თებერვალი 2020 16:50

    ციტატა: Madrid 4 ever
    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ციტატა: Madrid 4 ever
    ამ მომენტში 4-5 ტოპ მეკარეა ერთ დონეზე. ობლაკი ერთ მომენტში გაპიარდა,მაგრამ ეგ გუნდის დამსახურება იყო.
    ყოველთვის მიკვირდა ბუფონის პიარკამპანია. დიდა და ტოლდო მასზე არანაკლები იყვნენ.

    იტალიურ დაცვას - განსაკუთრებით გრანდების - სულ არ სჭირდება მგონი მეკარეე, 10 კაცი რომ დაცვაში დგას რაღად გინდა უკან მე-11-ე კაცი! laughing laughing laughing

    არამგონია იტალიური ფილოსოფია ყრუ დაცვას გულისხმობდეს. 2006 წლის იტალია ნამდვილად არ იყო მეორე ნომრად მოთამაშე.
    "ავტობუსი" ეს მაურინიოს და სიმეონეს სტილია.

    იყო, იყო მეორე ნომრად და ზუსტად მაგიტომ მიიღო ერთმა საზიზღარმა ფეხბურთელმა (იგივე ქცევების გამო) მეორე უსაზიზღრესისგან "თავური".. laughing

    1
    გასულია
    Madrid 4 ever გულშემატკივარი [?]

    3 თებერვალი 2020 15:25

    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ციტატა: Madrid 4 ever
    ამ მომენტში 4-5 ტოპ მეკარეა ერთ დონეზე. ობლაკი ერთ მომენტში გაპიარდა,მაგრამ ეგ გუნდის დამსახურება იყო.
    ყოველთვის მიკვირდა ბუფონის პიარკამპანია. დიდა და ტოლდო მასზე არანაკლები იყვნენ.

    იტალიურ დაცვას - განსაკუთრებით გრანდების - სულ არ სჭირდება მგონი მეკარეე, 10 კაცი რომ დაცვაში დგას რაღად გინდა უკან მე-11-ე კაცი! laughing laughing laughing

    არამგონია იტალიური ფილოსოფია ყრუ დაცვას გულისხმობდეს. 2006 წლის იტალია ნამდვილად არ იყო მეორე ნომრად მოთამაშე.
    "ავტობუსი" ეს მაურინიოს და სიმეონეს სტილია.

    3
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    3 თებერვალი 2020 14:41

    ციტატა: Madrid 4 ever
    ამ მომენტში 4-5 ტოპ მეკარეა ერთ დონეზე. ობლაკი ერთ მომენტში გაპიარდა,მაგრამ ეგ გუნდის დამსახურება იყო.
    ყოველთვის მიკვირდა ბუფონის პიარკამპანია. დიდა და ტოლდო მასზე არანაკლები იყვნენ.

    აქ რომ ვწერდი ობლაკს გუნდი უწყობს ხელს და კარში ვერ ურტყავენთქო მაგაზე დამცინეს joy შტეგო ძაან დონეა,მაგაზე მაგარი მეკარე,მითუმეტეს ბარსასთვის, არ არსებობს. ბუფონს რაც შეეხება - მართლა დონე იყო, მასეთი მეკარე არ მახსენდება სხვა, ისტორიაში საუკეთესოდ მიმაჩნია.

    5
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    3 თებერვალი 2020 14:34

    არანორმალურია ეს შობელძაღლი

    9
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    საიტზეა
    Albicelecte ფანი [?]

    3 თებერვალი 2020 14:32

    ნუ გაშვებული ბურთის მომენტში.....

    3
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    3 თებერვალი 2020 14:32

    ციტატა: Madrid 4 ever
    ამ მომენტში 4-5 ტოპ მეკარეა ერთ დონეზე. ობლაკი ერთ მომენტში გაპიარდა,მაგრამ ეგ გუნდის დამსახურება იყო.
    ყოველთვის მიკვირდა ბუფონის პიარკამპანია. დიდა და ტოლდო მასზე არანაკლები იყვნენ.

    იტალიურ დაცვას - განსაკუთრებით გრანდების - სულ არ სჭირდება მგონი მეკარეე, 10 კაცი რომ დაცვაში დგას რაღად გინდა უკან მე-11-ე კაცი! laughing laughing laughing

    3
    გასულია
    Madrid 4 ever გულშემატკივარი [?]

    3 თებერვალი 2020 13:58

    ამ მომენტში 4-5 ტოპ მეკარეა ერთ დონეზე. ობლაკი ერთ მომენტში გაპიარდა,მაგრამ ეგ გუნდის დამსახურება იყო.
    ყოველთვის მიკვირდა ბუფონის პიარკამპანია. დიდა და ტოლდო მასზე არანაკლები იყვნენ.

    6
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV