ხავიერ მასკერანომ "ბარსელონას" "ლივერპული" ამჯობინა

  • 2-02-2020, 18:06
  • ხავიერ მასკერანომ "ბარსელონას" "ლივერპული" ამჯობინა

    ლეგენდარულ არგენტინელ ფეხბურთელს, ხავიერ მასკერანოს, CNN-თან ინტერვიუს დროს, თავის ყოფილ გუნდებს, "ლივერპულსა" და "ბარელონას" შორის არჩევანის გაკეთება სთხოვეს.

    "ბარსელონა" ძალიან მიყვარს. ეჭვგარეშეა, რომ ჩემი კარიერის საუკეთესო წლები ამ კლუბში გავატარე. თუმცა, "ლივერპულთან" განსაკუთრებული გრძნობა მაკავშირებს. "ლივერპულს" ვირჩევ, რომელიც ამჟამად მსოფლიოს საუკეთესო კლუბია."

    ხავიერ მასკერანო "ლივერპულში" 3.5 წელი, 2007-2010 წლებში თამაშობდა. მერსისაიდელთა მაისურით ჩატარებულ 139 მატჩში მან 2 გოლი გაიტანა და ტიტულის მოგება ვერ მოახერხა.

    "ბარსელონაში" არგენტინელი 7.5 წელი, 2010-დან 2018 წლამდე ირიცხებოდა. კატალონიელთა რიგებში მან 334-ჯერ ითამაშა და მეტოქეთა კარი ერთხელ აიღო, ტიტული კი 19-ჯერ მოიგო.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    vegassi54 Culé [?]

    3 თებერვალი 2020 02:02

    მასკემ ძალიან ბევრი იშრომა ბარსაში და სირცხვილია ახლა გინება დავუწყოთ არ შეგვფერის.

    4
    გასულია
    Ikks Culé [?]

    3 თებერვალი 2020 01:01

    ციტატა: •FCB-G.R•
    ბიჭო კომენტარებს ვკითხულობ და ძაან მიკვირს :D :D მასკერანო ყველაზე ცუდი და საძულველი კაცი იყოო.
    არადა მე სულ სხვანანაირი მახსოვს, ძაან ბრძოლისუნარიანი და ჟილკიანი საყრდენი იყო კაცი პეპი დაცვაში ათამაშებდა და იქაც ბოლომდე თავს წირავდა <3 მე მაინც მაგრად მევასები მასკე heart_eyes

    ვვინ დაწერა ყველაზე ცუდი და საძულველი იყოო ?))) ჩემთვის საძულველი იყოთქო ლიჩნად ჩემთვის )) ნახევარმცველად მოვიდა მარა უვარგისი იყო და პეპმა დაცვას მოარგო რაღაცნაირად და იქაც მაგარი *** იყო )) ჩვეულებრივი დირკა, უამრავი მომენტი მახსოვს მაგის ინდივიდუალური სი***ევით რო გაგვდიოდა გოლები, ძირითადში თამაშობდა ტიპი პუიოლის მერე და მცველი არ მოყავდათ თითქოს თავის საქმეს იდეალურად ასრულებდა )) მეორე სართულზე 0 ვაბშე ბენზემა ახტომის გარეშე უგებდა პოზიციას და გოლს ისე იტანდა, ბარსას სიყვარული და ეგეთები მოშნად მკიდია მოედანზე მაინტერესებს ვინ რას აკეთებს. იგივეა რობერტო დღეს რაც ეს *ლე იყო

    0
    გასულია
    mesi_10 Culé [?]

    2 თებერვალი 2020 22:43

    ხოოო ეს კაცი ბერდება მარა კი არ ბრძენდება არამედ ყ.....ვდება რაც არ უნდა იყოს მინიმუმ მას არ ეკადრება ბარსაზე რამე აუგის თქმა ბოლოსდაბოლოს ტიტულები კონა ოც თეთრათ ეყარა გარაჯში როცა ბარსას ფორმა ეცვა და მარტო მაგიტომ უნდა დააჭიროს ენას პროტეზი. ლივერი რომ ამ წუთას ბარსას კი არა ყველას ჯობია მაგას მასკერანოს დასტური არ ჭირდება ისედაც ვიცით დაჯე წინა წელსაც ბევრ გუნდს ჯობდა თუმცა ბარსასთან პირველ შეხვედრაში ბურთი დავახიეთ საპასუხოში კიდე რაც მოხდა ყველამ ვიცით თუმცა ლიგაც დამსახურებულათ დადეს. მოკლეთ და კონკრეტულათ მასკე მაგარი არასწორია ბარსასთან მიმართებაში და წინა წელს და ამჯამათ გაბრწყინებულ ლივერს თუ ბარსაში მოგებულ ტიტულებს ამჯობინებს უსამართლობაა მისგან..

    1
    გასულია
    B A R C A წევრი [?]

    2 თებერვალი 2020 22:37

    დუნდუკი! კაცად აქციეს ბარსელონაში

    0
    გასულია
    El PreSidenTe წევრი [?]

    2 თებერვალი 2020 21:06

    ხალხო ვერ ვხვდები ამ სტატიის მერე რატო არ გევასებათ მასკერანო. განა რამე ტყუილი თქვა? ახლა ლივერპული ბარსას კი არა ნებისმიერ გუნდს ჯობია და რატო ვერ ხვდებით?

    8
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    2 თებერვალი 2020 20:03

    ეე მასკე არ მომწონს რაღაც შენი ლაპარაკი

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    •FCB-G.R• Culé [?]

    2 თებერვალი 2020 19:36

    ბიჭო კომენტარებს ვკითხულობ და ძაან მიკვირს :D :D მასკერანო ყველაზე ცუდი და საძულველი კაცი იყოო.
    არადა მე სულ სხვანანაირი მახსოვს, ძაან ბრძოლისუნარიანი და ჟილკიანი საყრდენი იყო კაცი პეპი დაცვაში ათამაშებდა და იქაც ბოლომდე თავს წირავდა <3 მე მაინც მაგრად მევასები მასკე heart_eyes

    7
    --------------------
    Barca
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    2 თებერვალი 2020 19:15

    შენი უმადური დედა და ბარსას ხელმძღვანელობისა კიდე, წესიერი არავინ მოიყვანეს თორე შენ რა საძირითადე იყავი თან დაცვაში, არც თითონ ვარგოდა და ამის გამო იმ დიშლა ტრენერებმა ბარტრაც გაათახსირეს უთამშებლობით

    2
    გასულია
    Rivaldo barca წევრი [?]

    2 თებერვალი 2020 19:05

    Es saidanga gamochnda mezizgeboda barsas kureba am dirkis gamo

    0
    გასულია
    Ikks Culé [?]

    2 თებერვალი 2020 18:53

    ჩემთვის ერთ-ერთი ყველაზე საძულველი ფეხბურთელი ბარსას ისტორიაში

    0
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    2 თებერვალი 2020 18:43

    "ერთადერთ ცუდი ისაა ბარსელონაში, რომ ერთ დღეს მისი დატოვება მოგიწევს" - ეს ხომ შენი სიტყვებია პიტბულო,რატო იტყუები ახლა??? joy joy

    6
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Sdaead Culé [?]

    2 თებერვალი 2020 18:41

    ჟილკიანი კი იყო მარა პრახადნოი დვორი იყო სულ... ბურთის ართმევა იცოდა მარა ყოველ მეორე თამაშში პოზიციას კარგავდა.სისწრაფეშიც ვისაც არ ეზარებოდა ჯაბნიდა.ბოლო წლებში იმენა გინდ მდგარიყო გინდ არა.

    1
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    2 თებერვალი 2020 18:37

    რა ქენი გუდუნა ეს?!

    3
    გასულია
    GIo-GxP-FCB Culé [?]

    2 თებერვალი 2020 18:36

    ძაან მაგარი კაცი იყო ჟილკიანი

    8
    --------------------
    5:0
    Messi 600
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    2 თებერვალი 2020 18:31

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV