ესპანეთის თასზე "ბილბაოსთან" თამაშის ზუსტი დრო ცნობილია

ესპანეთის თასზე "ბილბაოსთან" თამაშის ზუსტი დრო ცნობილია

დღეს ცნობილი გახდა, რომ ესპანეთის თასის 1/4-ფინალში "ბარსელონა" "ბილბაოს" დაუპირისპირდება და თამაში ბასკეთში, "სან მამესზე" გაიმართება.

რამდენიმე წუთის წინ, ესპანეთის ფეხბურთის ფედერაციამ 1/4-ფინალური ეტაპის თამაშების ზუსტი დროები დაადგინა.

გაირკვა, რომ "ბილბაო" და "ბარსელონა" 6 თებერვალს, ადგილობრივი დროით 21:00 საათზე, ანუ თბილისის დროით უკვე 7 თებერვალს, 00:00 საათზე ითამაშებენ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #9 1 თებერვალი 2020 14:19
    0
    და ექვსში24 საათზე არა ? smile
    Culé [?]
    #8 1 თებერვალი 2020 12:53
    2
    ეს უნდა მოვიგოთ და დიდ მუხტს მიიღებს გუნდი👍👍👊👊
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    Culé [?]
    #7 1 თებერვალი 2020 00:57
    4
    ციტატა: Bobi
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: Bobi
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: Bobi
    ეს თამაში თუ მოიგეს სერიოზულ ნაბიჯს გადადგავენ კოპას მოგებისკენ, ურთულესი მატჩი იქნება

    მარტო მაგის მოგების შანსი გვაქ წელს და იმედია კოპას მაინც მოიგებენ

    კარგად თუ აეწყო საქმე ლა ლიგაზეც შეიძლება ფიქრი მარა შანსი მცირეა ძაან

    უმტიტმა თუ ფორმა დაიბრუნა და პიკე დაღვინდა კი. მაგრამ რობერტო მუდმივად თუ იქნა ძაან გაგვიჭირდება

    ზუსტად ეგრეა, დაცვაა კატასტროფულ მდგომარეობაში, შტეგენი რო არა ვაფშე შარში იქნებოდა გუნდი

    იღბალი თუ ჩვენ მხარეს იქნა გვაქ შანსი






    ეს ლაშა რა გ.ო.ა.თ.

    3 ოქრო ჩამოიტანა იმენა ვარჯიშობს ტიპი
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    Culé [?]
    #6 1 თებერვალი 2020 00:54
    1
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: Bobi
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: Bobi
    ეს თამაში თუ მოიგეს სერიოზულ ნაბიჯს გადადგავენ კოპას მოგებისკენ, ურთულესი მატჩი იქნება

    მარტო მაგის მოგების შანსი გვაქ წელს და იმედია კოპას მაინც მოიგებენ

    კარგად თუ აეწყო საქმე ლა ლიგაზეც შეიძლება ფიქრი მარა შანსი მცირეა ძაან

    უმტიტმა თუ ფორმა დაიბრუნა და პიკე დაღვინდა კი. მაგრამ რობერტო მუდმივად თუ იქნა ძაან გაგვიჭირდება

    ზუსტად ეგრეა, დაცვაა კატასტროფულ მდგომარეობაში, შტეგენი რო არა ვაფშე შარში იქნებოდა გუნდი
    Culé [?]
    #5 1 თებერვალი 2020 00:48
    1
    ციტატა: Bobi
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: Bobi
    ეს თამაში თუ მოიგეს სერიოზულ ნაბიჯს გადადგავენ კოპას მოგებისკენ, ურთულესი მატჩი იქნება

    მარტო მაგის მოგების შანსი გვაქ წელს და იმედია კოპას მაინც მოიგებენ

    კარგად თუ აეწყო საქმე ლა ლიგაზეც შეიძლება ფიქრი მარა შანსი მცირეა ძაან

    უმტიტმა თუ ფორმა დაიბრუნა და პიკე დაღვინდა კი. მაგრამ რობერტო მუდმივად თუ იქნა ძაან გაგვიჭირდება
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    Culé [?]
    #4 1 თებერვალი 2020 00:43
    0
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: Bobi
    ეს თამაში თუ მოიგეს სერიოზულ ნაბიჯს გადადგავენ კოპას მოგებისკენ, ურთულესი მატჩი იქნება

    მარტო მაგის მოგების შანსი გვაქ წელს და იმედია კოპას მაინც მოიგებენ

    კარგად თუ აეწყო საქმე ლა ლიგაზეც შეიძლება ფიქრი მარა შანსი მცირეა ძაან
    Culé [?]
    #3 1 თებერვალი 2020 00:34
    0
    ციტატა: Bobi
    ეს თამაში თუ მოიგეს სერიოზულ ნაბიჯს გადადგავენ კოპას მოგებისკენ, ურთულესი მატჩი იქნება

    მარტო მაგის მოგების შანსი გვაქ წელს და იმედია კოპას მაინც მოიგებენ
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    Culé [?]
    #2 1 თებერვალი 2020 00:27
    3
    ეს თამაში თუ მოიგეს სერიოზულ ნაბიჯს გადადგავენ კოპას მოგებისკენ, ურთულესი მატჩი იქნება
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 1 თებერვალი 2020 00:20
    5
    უნდა მოვუგოთ უეჭველი უნდა მოვუგოთ

    პ.ს. რამე ცალკე ფეიჯი გაუკეთეთ ამ სემედუს და დმებელეს მოძულეებს თორე ყელშია უკვე ამათი უნიჭო კომენტარები
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued