საინტერესო დამთხვევა - მომავალ თანაგუნდელებს ანტუან გრიზმანი 6 თვის წინ "წვრთნიდა"

საინტერესო დამთხვევა - მომავალ თანაგუნდელებს ანტუან გრიზმანი 6 თვის წინ "წვრთნიდა"

ზამთრის სატრანსფერო ფანჯრის ბოლო დღეს, "ბარსელონამ" 2 ახალგაზრდა ფეხბურთელი გაიფორმა. დღეს გაოფიციალურდა, რომ კატალონიურ კლუბს მომდევნო სეზონიდან ფრანსიშკუ ტრინკაუ და მატეუს ფერნანდესი შეუერთდებიან.

ეს ფეხბურთელები ფართო საზოგადოებისთვის ცნობილები არ არიან, მაგრამ მათ აშკარად კარგად იცნობს მათი მომავალი თანაგუნდელი ანტუან გრიზმანი. 2019 წლის 14 აგვისტოს, ფრანგმა ვარსკვალვმა Twitter-ზე გამოაქვეყნა პოსტი, სადაც ჩანდა, რომ გრიზმანი პოპულარულ თამაშ Football Manager-ს "არსენალით" თამაშობდა. ანტუანმა ლონდონური კლუბის 2023 წლის შემადგენლობა გამოაქვეყნა, რომელიც ახალგაზრდა ფეხბურთელებითაა დაკომპლექტებული. 6 თვის წინ, ანტუან გრიზმანის გუნდის შეტევის მარჯვენა ფლანგზე ფრანსიშკუ ტრინკაუ, ხოლო ნახევარდაცვაში მატეუს ფერნანდესი თამაშობდნენ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    NN
    ფანი [?]
    #12 1 თებერვალი 2020 13:02
    0
    ციტატა: Geo-fcb
    ციტატა: NN
    ციტატა: Geo-fcb
    ვისაც საფეხბურთო მენეჯერები გევასებათ, trophymanager ითამაშეთ, ძალიან მაგარია.

    daaxlowbit ro amigwero logo tamashis shegidzlia?

    ვერ დავწერ მოკლედ და ცოტას თქმას საერთოდ არ თქმა სჯობს. ერთს გეტყვი რომ სააზროვნო თამაშია და ბევრი განხრით აქვს მუღამი. დარეგისტრირდი და ნახავ თვითონ.

    ro gadmoviwero miaxloevebit mainc xounda vicode app is vizuali sxvarame ro ar chaviwero
    Culé [?]
    #11 1 თებერვალი 2020 12:55
    3
    გრიზ,მოედანზეც უჯიგრე როცა დასჭირდება heart_eyes
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    ფანი [?]
    #10 1 თებერვალი 2020 10:38
    6
    მაგარი უაზრო სტატიაა, სათაური ხო ვაფშე მხეცია. რა სისულელებზე წერთ, მეტი საქმე არ გაქვთ?
    Culé [?]
    #9 1 თებერვალი 2020 00:50
    1
    ციტატა: Geo-fcb
    ციტატა: Bobi
    ეს რო დემბელეზე გავრცელებულიყო რას უზავდნენ ხო წარმომიდგენია, 24 საათი თამაშებს თამაშობსო, გააციმბირებდნენ ალბათ laughing
    არადა დისციპლინასთან დაკავშირებული პრობლემები რო არ ქონდეს სუ სხვა მდგომარეობა ექნებოდა

    ყველა რაღაცით ერთობა რა შუაშია ეგ, უბრალოდ დემბელე იდიოტია, ეძინება და ვარჯიშებზე აგვიანებს, და თვითონვე დებს სოც. ქსელებში რას ჭამს, რასაც ზოგადად სპორტსმენი და მითუმეტეს ამ დონეზე მოთამაშე ფეხბურთელი არ უნდა ჭამდეს.
    ესაა პრობლემა თორე ითამაშოს რამდენიც უნდა, მახსოვს ადრე ნესტან თითი მოიტეხა ფლეისთეიშენზე თამაშის დროს. smile

    ნუ ეგ ხო ლოგიკურია, ყველა რაღაცით ერთობა, ვიხუმრე უბრალოდ smiley
    მარა დემბელეს ცოტა ბევრი რო მოსდის ეგეც ფაქტია
    ისე თითის ამბავი მართლა არ ვიცოდი რანაირად მოახერხა ნეტა joy
    წევრი [?]
    #8 1 თებერვალი 2020 00:29
    2
    ციტატა: Bobi
    ეს რო დემბელეზე გავრცელებულიყო რას უზავდნენ ხო წარმომიდგენია, 24 საათი თამაშებს თამაშობსო, გააციმბირებდნენ ალბათ laughing
    არადა დისციპლინასთან დაკავშირებული პრობლემები რო არ ქონდეს სუ სხვა მდგომარეობა ექნებოდა

    ყველა რაღაცით ერთობა რა შუაშია ეგ, უბრალოდ დემბელე იდიოტია, ეძინება და ვარჯიშებზე აგვიანებს, და თვითონვე დებს სოც. ქსელებში რას ჭამს, რასაც ზოგადად სპორტსმენი და მითუმეტეს ამ დონეზე მოთამაშე ფეხბურთელი არ უნდა ჭამდეს.
    ესაა პრობლემა თორე ითამაშოს რამდენიც უნდა, მახსოვს ადრე ნესტან თითი მოიტეხა ფლეისთეიშენზე თამაშის დროს. smile
    Culé [?]
    #7 1 თებერვალი 2020 00:25
    2
    ეს რო დემბელეზე გავრცელებულიყო რას უზავდნენ ხო წარმომიდგენია, 24 საათი თამაშებს თამაშობსო, გააციმბირებდნენ ალბათ laughing
    არადა დისციპლინასთან დაკავშირებული პრობლემები რო არ ქონდეს სუ სხვა მდგომარეობა ექნებოდა
    წევრი [?]
    #6 1 თებერვალი 2020 00:12
    0
    ციტატა: NN
    ციტატა: Geo-fcb
    ვისაც საფეხბურთო მენეჯერები გევასებათ, trophymanager ითამაშეთ, ძალიან მაგარია.

    daaxlowbit ro amigwero logo tamashis shegidzlia?

    ვერ დავწერ მოკლედ და ცოტას თქმას საერთოდ არ თქმა სჯობს. ერთს გეტყვი რომ სააზროვნო თამაშია და ბევრი განხრით აქვს მუღამი. დარეგისტრირდი და ნახავ თვითონ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 1 თებერვალი 2020 00:06
    2
    გრიზმო ნახეე 😁😁
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #4 1 თებერვალი 2020 00:04
    6
    ციტატა: QIROESTA
    ალენას უყურეთ რას ყომარობს ბეტისში

    imitom vambob dasabrunebelia araa dasakargi eg bichitqo
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    NN
    ფანი [?]
    #3 1 თებერვალი 2020 00:03
    0
    ციტატა: Geo-fcb
    ვისაც საფეხბურთო მენეჯერები გევასებათ, trophymanager ითამაშეთ, ძალიან მაგარია.

    daaxlowbit ro amigwero logo tamashis shegidzlia?
    ფანი [?]
    #2 31 იანვარი 2020 23:41
    4
    ალენას უყურეთ რას ყომარობს ბეტისში
    წევრი [?]
    #1 31 იანვარი 2020 23:37
    6
    ვისაც საფეხბურთო მენეჯერები გევასებათ, trophymanager ითამაშეთ, ძალიან მაგარია.